تبدیل شدن به یک متخصص مفاهیم در تجسم داده ها - Become a Data Visualization Specialist: Concepts

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص مفاهیم در تجسم داده ها - Image of Learn Path Become a Data Visualization Specialist: Concepts
تبدیل شدن به یک متخصص مفاهیم در تجسم داده ها Become a Data Visualization Specialist: Concepts
تجسم داده ها در نهایت لحظه ساخت یا شکست برای هر عملیات علم داده یا پروژه تجزیه و تحلیل تجاری است. یک پایه محکم برای نحوه تفکر در مورد تفسیر بصری و ارتباط داده ها و بینش های داده ایجاد کنید.
Become a Data Visualization Specialist: Concepts
Data visualization is ultimately the make-or-break moment for any data science operation or business analytics project. Develop a solid foundation for how to think about the visual interpretation and communication of data and data insights.
مدت زمان: 14h 7m
تعداد دوره ها: 7
مجموع قیمت: (۱۸۳۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۲۸۰۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی علم داده: با داده‌ها داستان بگویید - Image of Course Learning Data Science: Tell Stories With Data 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی علم داده: با داده‌ها داستان بگویید

    Learning Data Science: Tell Stories With Data

    بسیاری از انسان شناسان بر این باورند که نیاکان ما جوامع اولیه خود را در اطراف داستان‌هایی درباره عدالت، رهبری و حکومت ساخته بودند. تیم‌های علوم داده شما همچنین ایده‌های پیچیده‌ای درباره داده‌ها و نتایج خود دارند. به همین دلیل است که یک داستان خوب ساختار یافته لازم است تا این بینشها را به بقیه سازمان شما منتقل کند. این فقط به معنای ایجاد یک صفحه کامل اکسل یا یک نمودار زیبا نیست. شما باید داستانی را بیان کنید که تصورات مخاطبان شما را به خود جلب می‌کند و آنها را ترغیب می‌کند تا در این زمینه اقدام کنند. در این دوره، مربی Doug Rose توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان یک داستان عالی برای علم داده را بافته و مخاطب خود را به سمت داستان کشید تا ایده‌های پیچیده برقرار کند و همه را به ایجاد تغییرات واقعی ترغیب کند. اهداف یادگیری پنج موضوعی را که تیم شما هنگام چرخاندن نخ باید روی آنها تمرکز کند، ذکر کنید. مزایای استفاده از سناریوها به عنوان کمک کننده داستان را توضیح دهید. بررسی کنید که چگونه استفاده از تعارض در یک داستان می تواند مخاطبان شما را مجذوب خود کند. تعیین کنید که چگونه جزئیات باعث افزایش داستان و به یاد ماندنی شدن آن می شود. خطاهای استفاده از تجسم های زیاد را به یاد بیاورید. تعریف چشم انداز در زمینه داستان سرایی علم داده. ویژگی های قصه گویی خوب را بشناسید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجسم داده‌ها: داستان سرایی - Image of Course Data Visualization: Storytelling 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجسم داده‌ها: داستان سرایی

    Data Visualization: Storytelling

    ما برای داستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما مشتاق آن هستیم. قصه گویی نقش اساسی در توانایی ما برای پیشرفت به عنوان یک گونه داشته است. بنابراین جای تعجب نیست که ارائه داده‌ها و اطلاعات در قالب داستان، تأثیر ارتباطات ما را به حداکثر می‌رساند. وقتی داده‌ها را به صورت داستان ارائه می‌دهیم، می‌توانیم پاسخ‌های احساسی عمیق‌تری در مخاطبان خود ایجاد کنیم. با مربی Bill Shander متخصص تجسم داده‌ها همراه شوید زیرا وی شما را در فرآیند تبدیل `حقایق و ارقام` به `داستان` راهنمایی می‌کند تا انتظارات انسانی ما را برای کسب اطلاعات و جلب آنها برآورده سازد. این دوره برای هر کسی که با داده‌ها کار می‌کند در نظر گرفته شده است و مجبور است آن را به دیگران اعم از محقق، تحلیلگر داده، مشاور، بازاریاب یا روزنامه نگار اطلاع دهد. او با بررسی دقیق بسیاری از داستانهای جذاب به شما نشان می‌دهد که چگونه درباره داستان‌ها از داده‌ها فکر کنید و آنها را بسازید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی یک اینفوگرافیک - Image of Course Designing an Infographic 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی یک اینفوگرافیک

    Designing an Infographic

    اعداد و ارقام و آمار بسیار ساده هستند. داشتن داده هایی برای حمایت از نظر شما، عامل کلیدی هر ارائه، بحث یا پیش بینی است. با این حال، یک چیز که اعداد نیستند، از نظر بصری قابل توجه است. اگر آنها بودند، هیچکس اینفوگرافیک را اختراع نمی کرد. امروزه، اینفوگرافیک ها همه جا هستند، و اگر از آنها استفاده نمی کنید، فرصت عالی برای جذب مخاطب و حفظ علاقه و توجه آنها را از دست می دهید. در این دوره آموزشی، Nigel French به شما نشان می دهد که چگونه از Adobe Illustrator برای برنامه ریزی، طراحی و به اشتراک گذاری اینفوگرافیک برای چاپ و صفحه نمایش استفاده کنید. نایجل نحوه جمع آوری یک اینفوگرافیک را تکه تکه توضیح می دهد و نشان می دهد که با برنامه ریزی روشمند و گردش کار کارآمد، می توانید در کمترین زمان یک اینفوگرافی درخشان ایجاد کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجسم داده ها - Image of Course Learning Data Visualization 4 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجسم داده ها

    Learning Data Visualization

    یک ایده بزرگ داری؟ شما باید آن را به سرعت و به طور موثر انجام دهید، یا مخاطبان مدرن به داستان بعدی که در پی جلب توجه آن‌ها است، حرکت خواهند کرد. تجسم داده‌ها به شما این امکان را می‌دهد که ساده، غیر محسوس، و نامریی (داده‌ها) با تصاویر عالی قابل مشاهده باشد. در این درس، مدرس Bill Shander نشان می‌دهد که چطور اطلاعات و مخاطبین شما را درک میکنند، داستانی را که نیاز دارید تعریف کنید، و بهترین مدل دیداری و جزئیات برای آن داستان را تعیین کنید. موضوعات شامل: فرایندی که منافع افراد در تجسم داده ها ادغام می شود را توصیف کنید. استفاده از Ws را در تجسم داده ها متمایز کنید. تکنیک های مربوط به تعریف روایت خود را هنگام تجسم داده ها توضیح دهید. عواملی را شناسایی کنید که تجسم داده ها را با علایق و نیازهای مخاطبان مرتبط می کند. استفاده مناسب از نمودارها را در تجسم داده ها مرور کنید. فرآیندی را که در استفاده از تعامل در تجسم داده ها وجود دارد، تعریف کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجسم داده ها: بهترین روش ها - Image of Course Data Visualization: Best Practices 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجسم داده ها: بهترین روش ها

    Data Visualization: Best Practices

    رسانه ها و تلاش های بازاریابی اغلب به تجسم داده ها برای اثبات سریع یک موضوع متکی هستند. اما تجسم‌هایی که طراحی ضعیفی دارند می‌توانند گمراه‌کننده باشند و حتی می‌توانند به منبعی برای بررسی جهانی تبدیل شوند. امروزه برای موفقیت در طراحی و بازاریابی، باید بدانید که چگونه داده ها را به درستی تفسیر و تجسم کنید. این دوره که توسط مدیر عامل Killer Infographics، امی بالیت، توسعه یافته و رهبری می‌شود، شما را در مراحل ایجاد تجسم داده‌های دقیق و قانع‌کننده راهنمایی می‌کند. او به شما نشان می دهد که چگونه داده های خود را با سوالات کلیدی شناسایی و شکل دهید، و همچنین چگونه از اشتباهات متداول تجسم داده ها جلوگیری کنید. ایمی ایجاد نمودارهای میله‌ای، نمودارهای دایره‌ای، نمودارهای خطی و نمودارهای ناحیه‌ای را در Adobe Illustrator پوشش می‌دهد و به این موضوع می‌پردازد که چگونه تجسم داده‌های خود را با برچسب‌ها و رنگ‌ها بهتر زمینه‌ای کنید. با استفاده از این نکات، یاد می گیرید که چگونه از بین مردم متمایز شوید و نمودارها و نمودارهایی ایجاد کنید که دقت را با جذابیت بصری ترکیب می کند.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجسم داده برای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل داده ها - Image of Course Data Visualization for Data Analysis and Analytics 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجسم داده برای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل داده ها

    Data Visualization for Data Analysis and Analytics

    به عنوان یک تحلیلگر داده ، شما احتمالاً قبلاً می دانید که چگونه می توانید تجسم سازی کنید و از ابزارهایی مانند Excel و Tableau استفاده کنید. این دوره شما را به چالش می کشد که فراتر از داده ها ، فراتر از نرم افزار بروید و شروع به تفکر واضح تر و استراتژیک در مورد مبانی طراحی عالی ارتباطات کنید. بیل شاندر ، بنیانگذار Beehive Media ، بر روی چالش های اساسی که تحلیلگران برای برقراری ارتباط پیچیده اطلاعات مواجه هستند ، و اینکه چگونه ارتباط تصویری می تواند کمک کند ، تمرکز دارد. او ده م keyلفه اصلی تجسم بزرگ داده ها - ساخته شده در هر برنامه - را تجزیه می کند و روش های ابتکاری برای تجدید نظر در اسلایدها ، نمودارها ، نمودارها و داشبوردهایی را که هر روز با آنها کار می کنید ، نشان می دهد. موضوعات شامل: اهمیت مخاطب و داستان را در طراحی ارائه های تصویری توصیف کنید. اصول گشتالت را برای پردازش تصویری شناسایی کنید. سبک های عنوان را مقایسه و مقایسه کنید. قوانین کلی را برای استفاده از انواع نمودارها ، رنگ ها ، محورها و سایر جزئیات قالب بندی ذکر کنید. اهمیت و مبانی علمی برای راهنمایی اصول در طراحی ارائه را درک کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی نکات و ترفندهای تجسم داده ها - Image of Course Data Visualization Tips and Tricks 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نکات و ترفندهای تجسم داده ها

    Data Visualization Tips and Tricks

    نکات و ترفندهای تجسم داده ها مجموعه ای از درس های مستقل در مورد نحوه انجام داده ها به روش صحیح است، هر بار. این دوره نرم افزاری-آگنوستیک که توسط متخصص تجسم داده (و "تعیین شده توسط تابلو" مت فرانسیس) ارائه شده است، برای دانشمندان با تجربه و متخصصان تجزیه و تحلیل طراحی شده است و به عنوان یک بانک دانش و بهترین شیوه عمل می کند. بیاموزید که چگونه تصویرسازی مناسب برای داده های خود را انتخاب کنید و به 5 س keyال کلیدی که باید در ابتدای هر پروژه از خود بپرسید، پاسخ دهید. موضوعات شامل درک روابط بین مجموعه داده ها، مقایسه، ایجاد روابط، تجسم توزیع داده ها، ایجاد نقشه و - از همه مهمتر - دانستن زمان استفاده از انواع نمودارها و نمودارها. مت همچنین به شما می آموزد که چگونه بفهمید دیگران با تجسم خودشان چه می کنند، سوالات آگاهانه بپرسید و با چشم انتقادی به کار دیگران نگاه کنید. اهداف یادگیری اهمیت تجسم داده ها را توضیح دهید. تعیین کنید که اینفوگرافیک یا داشبورد اکتشافی مناسب ترین زمان است. عناصر نمودار گانت را مشخص کنید. ویژگی های چهار نوع توزیع را به یاد بیاورید. اشکالات استفاده از نمودار پای را بشناسید. زمان استفاده از نقشه نماد را توضیح دهید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Nigel French - Image of Author Nigel French

Nigel French

نیگل فرنچ طراح گرافیک، نویسنده، هنرمند، و مدرس با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه ها است. نیگل نویسنده InDesign Type:Professional Typography with Adobe InDesign است که جلد سوم اش توسط Adobe press منتشر شد. او در برایتون، انگلیس مستقر است. وبسایت او nigelfrench.com است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Doug Rose - Image of Author Doug Rose

Doug Rose

Doug Rose متخصص مربیگری سازمانی، آموزش و مدیریت تغییر است. او بیش از 20 سال است که با تکنولوژی و آموزش سازمانها را تغییر داده است. او به چندین مشتری Fortune 500 کمک می کند تا فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشیده و به بهبود بهره وری و تحویل کمک کنند. آخرین کتاب او Leading Agile Team است. او همچنین دوره های پر جنب و جوش و جذاب در دانشگاه شیکاگو، دانشگاه سیراکیوز، دانشگاه اموری و دانشگاه ویرجینیا را آموزش می دهد. داگ دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت اطلاعات و مدرک دکترای (JD) است. او مدرک حرفه ای مدیریت پروژه (PMP)، مدرک معتبر حرفه ای (Agile Certified Professional (PMI-ACP و Certified ScrumMaster (CSM) و (Certified Scrum Professional (CSP و (CompTIA Certified Technical Trainer (CTT+ و همچنین Cloudera Certified Developer برای آپاچی (Hadoop (CCHD است. شما می توانید او را آنلاین در شرکت Doug مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Bill Shander - Image of Author Bill Shander

Bill Shander

بیل شاندر مدیرعامل و بنیانگذار Beehive Media، یک سازمان تجسم داده ها و اطلاعاتی طراحی است. مشتریان شرکت او از جمله سازمان های دانش محور مانند PricewaterhouseCoopers، انجمن اقتصاد جهانی، Booz & Company و دانشگاه هاروارد هستند. ، Beehive Media به مشتریان کمک می کند تا مفاهیم انتزاعی خود را به تجربیات قابل درک و قابل فهم از طریق طراحی اطلاعات هوشمند و تجسم داده تبدیل کنند. شاندر در کنفرانس ها سخنرانی می کند و کارگاه هایی را برای مشتریان در تجسم داده ها ارائه می دهد، موضوعاتی مانند اینکه چرا تجسم داده ها در دنیای بازاریابی امروز (مخصوصا برای شرکت هایی که از رهبری فکر به عنوان یک پلتفرم استفاده می کنند) و نحوه تفکر بصری و تعاملی ضروری است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Amy Balliett - Image of Author Amy Balliett

Amy Balliett

امی بالیت، عضو ارشد ارتش سوئیس، مدیر عامل و از همکاران شرکت Killer Infographics، یک رهبر صنعت در زمینه ارتباط بصری در سیاتل است. او در سن 17 سالگی اولین شرکت خود را که یک فروشگاه آب نبات و بستنی بود ، داشت. پس از حرکتش به سیاتل، او پیش از همکاریش با Killer Infographics در سال 2010 موفق به ایجاد یک شغل موفق در SEO و بازاریابی شد. در پنج سال بعد، صنعت ارتباطات بصری ، به سرعت با Killer Infographics رشد کرد. او نام خود را به عنوان یک رهبر در صنعت ، معرفی کرده است و آنچه را که او به عنوان مربی دانشکده مفاهیم تصویری و یک مجری در AdobeMAX، کنفرانس تعاملی سیاتل، SXSW V?V و بیشتر یاد گرفته‌است ، به اشتراک گذاشته ‌است. Killer Infographics بیش از 4000 اینفوگرافیک، موشن گرافیک و گرافیک تعاملی را برای بیش از 300 مشتری در سراسر جهان از جمله Microsoft, Boeing, Adobe, Nikon, Starbucks, the National Endowment for the Arts, the United Nations و غیره طراحی کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Francis - Image of Author Matt Francis

Matt Francis

مت فرانسیس داده‌ها را دوست دارد و از Tableau برای ایجاد visualizations داده‌های تعاملی استفاده می‌کند. او در یکی از بزرگ‌ترین آزمایشگاه‌های تکثیر DNA کار می‌کند. در آنجا او dashboardsهای Tableau را ایجاد می‌کند که خطوط لوله توالی DNA را قادر می‌سازد تا هزاران نمونه DNA و داده‌هایی که تولید می‌کنند را ردیابی کند. بعد از زمان کشف و نصب Tableau از چهار سال پیش، او به عنوان قهرمان Tableau در موسسه شناخته شد و دوست دارد خبرهای خوبی را به اشتراک بگذارد. او به شدت درگیر جامعه اقتصادی از طریق وبلاگ خود است، که شامل برنامه‌های آموزشی و تفسیری و همچنین توییتر (حدود یک سوم از توئیت هایش مربوط به Tableau است). او همچنین کلاسی از پادکست Tableau Wannabe دارد، که ترکیبی از بحث، مصاحبه های مهمان، و گفتگو‌های خوب را به نمایش می‌گذارد، و تمام کسانی که Tableau را دوست دارند، باید آنها را مورد توجه قرار دهند. او با بسیاری از بزرگ‌ترین برند‌ها در Tableau، از جمله Tableau CEO Christian Chabot مصاحبه کرده‌است. او در هفت کنفرانسTableau Customer Conferences در لندن شرکت کرده و در پنج مورد از آنها، بر موضوعاتی اعم از داستان‌سرایی با اطلاعات مربوط به طراحی داشبورد و نکات و فنون تخصصی شرکت کرده‌است. او همچنین دو کنفرانس Tableau در آمریکا ارائه کرده‌است.

مشاهده پروفایل