دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک: مدیریت صفحه شرکت

دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک: مدیریت صفحه شرکت

⏱️ 47 دقیقه📈 مبتدی📅 2023-04-10

مدرسین

مهساعالی

مهساعالی

Megan Adams

Megan Adams

Social Media Strategist, Viral Marketer

جزئیات دوره

مشتریان انتظار دارند کسب و کارها در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشند، اما چگونه می توانید حضور خود را به طور موثر مدیریت کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، استراتژیست رسانه های اجتماعی و بازاریاب ویروسی نحوه مدیریت یک صفحه شرکت در فیس بوک، یک پلت فرم متا را به اشتراک می گذارد. مگان توضیح می دهد که چگونه صفحه شرکت خود را ایمن نگه دارید و چگونه از Meta Business Suite استفاده کنید. او چندین راه برای ایجاد یک استراتژی محتوا و افزایش دسترسی به صفحه شرکت شما را پوشش می دهد. مگان با روش هایی برای بررسی عملکرد صفحه شما و پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود عملکرد نتیجه گیری می کند.

مهارت ها

FacebookMetaSocial Media MarketingMarketingDeep Dive (X:Y)

سرفصل ها

0. مقدمه

  • 01 - شروع به کار با صفحات شرکت فیس بوک

1. چگونه صفحه شرکت فیس بوک خود را بهینه کنیم

  • 02 - استفاده از بخش درباره فیس بوک در شرکت شما
  • 03 - استفاده از پروفایل و هدر فیس بوک در صفحه شرکت شما
  • 04 - استفاده از دکمه فراخوانی فیس بوک در صفحه شرکت شما
  • 05 - استفاده از Newsfeed فیس بوک در صفحه شرکت شما

2. ارسال و پاسخ دادن در صفحه شرکت فیس بوک شما

  • 06 - تنظیمات و اعلان‌ها را در صفحه شرکت خود تنظیم کنید
  • 07 - مدیریت دسترسی در صفحه شرکت شما
  • 08 - ایجاد برنامه‌ای برای مدیریت پیام‌های فیس بوک برای شرکت شما

3. مدیریت صفحه خود با Meta Business Suite

  • 09 - مدیریت صندوق ورودی خود در Meta Business Suite
  • 10 - از Planner برای انتشار محتوا در صفحه فیس بوک خود استفاده کنید
  • 11 - استفاده از Insights برای ارزیابی عملکرد صفحه فیس بوک خود

نتیجه

  • 12 - به طور مداوم صفحه شرکت فیس بوک خود را مدیریت کنید

مشاهده دوره کامل

رفتن به دوره