دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک (با زیر نویس فارسی)

سرفصل‌ها

دوره‌های آموزشی مرتبط (20 دوره)

دوره آموزشی دوره آموزشی تجارت الکترونیک با فیس بوک و اینستاگرام - Image of Course Ecommerce with Facebook and Instagram 46 دقیقه
بدون زیرنویس

دوره آموزشی تجارت الکترونیک با فیس بوک و اینستاگرام

Ecommerce with Facebook and Instagram

فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو پلتفرم‌های قدرتمندی هستند که می‌توانند از تجارت الکترونیک شما استفاده کنند. در این دوره، سم دی، کارشناس تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی، به طور خلاصه نحوه ساخت کاتالوگ محصولات خود و راه اندازی حساب های تجارت الکترونیک خود را در هر دو پلتفرم به اشتراک می گذارد. سام موضوعاتی مانند آپلود و بهینه سازی کاتالوگ ها در مدیر تبلیغات فیس بوک، بهبود شانس شما برای تبدیل، استفاده از اینستاگرام برای تجارت الکترونیک، و استفاده از فروشگاه فیسبوک و بازار فیس بوک برای تجارت الکترونیک شما را پوشش می دهد.

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات پیشرفته فیس بوک - Image of Course Advanced Facebook Advertising 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات پیشرفته فیس بوک

Advanced Facebook Advertising

فیس بوک یک بستر تبلیغاتی کلیدی برای تجارت در هر اندازه است. این دوره تکنیک های پیشرفته را برای کمک به بازاریابان در دستیابی به اهداف تبلیغاتی و تعامل خود به نمایش می گذارد. مربی مایکل تیلور ابتدا نشان می دهد که چگونه می توان با تبلیغات گسترده و همچنین تبلیغات تبلیغاتی مختلف در بین حساب ها و صفحات مختلف ، تبلیغات وسیعی را ایجاد و مدیریت کرد. همچنین می توانید با استفاده از ابزار Business Manager به چندین کاربر با سطح مجوز مختلف امکان مدیریت تبلیغات تبلیغاتی را بدهید. وی روشهای صرفه جویی در وقت را برای بارگذاری انبوه تبلیغات ، استفاده از مخاطبان سفارشی ، تکثیر تبلیغات با هدف گذاری و تصاویر مختلف ، تبلیغات آزمایش تقسیم و تنظیم تبلیغات برای اینستاگرام و سایر مکانها معرفی می کند. در مرحله بعدی ، تکنیک های انتساب و بهینه سازی بازاریابی ، مانند مدل سازی مخلوط ، هدف قرار دادن رویداد قیف و ردیابی پیشرفته تبدیل را با API Facebook Ads Conversions بیاموزید. سرانجام ، چگونگی خودکار کردن تبلیغات خود را در مقیاس با استفاده از Facebook Business API کشف کنید و اجازه دهید ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی تبلیغاتی را برای شما تولید کنند.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در اینستاگرام - Image of Course Marketing on Instagram 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در اینستاگرام

Marketing on Instagram

آیا علاقمند به بازاریابی محصول یا خدمات خود در اینستاگرام هستید؟ با آنسون الکساندر بپیوندید تا او شما را با ویژگی های کلیدی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال آشنا کند که می تواند به بهبود حضور آنلاین شما و افزایش فروش با استفاده از بستر اجتماعی محبوب کمک کند. Anson نشان می دهد که چگونه از ابزارهای داخلی اینستاگرام برای مشاغل استفاده کنید، ایده های محتوایی را طوفان مغزی کنید و یک برنامه ارسال بر اساس فعالیت بازار هدف خود ایجاد کنید. او نکاتی را در مورد ایجاد محتوای جذاب با استفاده از داستانهای اینستاگرام، Reels، IGTV و Guides به اشتراک می گذارد. او همچنین از هشتگ ها و برچسب گذاری مکان برای افزایش دید استفاده می کند و نحوه استفاده از Instagram Insights برای بررسی آمار و معیارهای مربوط به پست های شما را نشان می دهد. Anson همچنین نحوه ایجاد پست های خرید در خریدهای اینستاگرام و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات پولی برای دسترسی به مخاطبان بیشتر را نشان می دهد. علاوه بر این، او نکات و اسرار داخلی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مانند یک حرفه ای در جامعه اینستاگرام حرکت کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر - Image of Course Social Media Marketing with Facebook and Twitter 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر

Social Media Marketing with Facebook and Twitter

رسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی: کپی رایت برای شبکه‌های اجتماعی - Image of Course Marketing: Copywriting for Social Media 53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی: کپی رایت برای شبکه‌های اجتماعی

Marketing: Copywriting for Social Media

کلمات مناسب می توانند مخاطب شما را مجبور به عمل کنند. اما یافتن مطمئن این کلمات و تنظیم دقیق آنها برای پست ها در شبکه های اجتماعی مختلف، کار آسانی نیست. مربی Michaela Alexis مربی برند شخصی، این مبارزه را درک می کند. و در این دوره، او ابزارها و استراتژی های کپی نویسی را تجزیه می کند که می تواند به شما در پیدا کردن صدای نام تجاری خود و موفقیت در رسانه های اجتماعی کمک کند. او فرمول های کپی نویسی معتبر را به اشتراک می گذارد و نشان می دهد که چگونه شخصیت های خریدار می توانند به شما در ایجاد محتوای نوشتاری مرتبط تر کمک کنند. او توضیح می دهد که چگونه نسخه خود را به طور خاص برای فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و LinkedIn تنظیم کنید. به علاوه، او ابزارهایی را معرفی می کند که می تواند به شما کمک کند مطالب خود را خوانا و عاری از خطا نگه دارید، در حالی که نکاتی را در مورد بهبود مستمر پست های خود با استفاده از بازخورد و آزمایش A/B ارائه می دهد.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود - Image of Course SEO: Optimize Your Social Media Profiles 54 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود

SEO: Optimize Your Social Media Profiles

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی سئو

SEO Foundations

مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک - Image of Course Advertising on Facebook 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک

Advertising on Facebook

با تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی با واقعیت افزوده - Image of Course Augmented Reality Marketing 17 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی با واقعیت افزوده

Augmented Reality Marketing

واقعیت افزوده (AR) می تواند ابزار مهمی در جعبه ابزار یک بازاریاب باشد. از آنجایی که انتظارات مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر است، این فناوری غوطه ور در حال تبدیل شدن به یک «باید» به جای «دارای خوب» است. با این حال، بسیاری از بازاریابان در مورد نحوه شروع استفاده از آن و همچنین نحوه طراحی و راه اندازی یک استراتژی بازاریابی AR مطمئن نیستند. در این دوره کوتاه مقدماتی، کتی هاکل، متخصص AR، دانش پایه ای را که برای استفاده از این فناوری همهجانبه در استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید، تشریح می کند. کتی شما را در استفاده از AR به عنوان یک ابزار بازاریابی، شناسایی نحوه افزودن آن به ترکیب خود، تعریف هویت نام تجاری خود با AR، و ساخت کمپینی آماده برای اجرا، راهنمایی می کند. به علاوه، او به شما نشان می دهد که چگونه اثربخشی کمپین خود را اندازه گیری کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: حلقه های تیک تاک و اینستاگرام - Image of Course Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: حلقه های تیک تاک و اینستاگرام

Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels

اگر در زمینه بازاریابی هستید، تنها چیزی که بدتر از نداشتن استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است، داشتن استراتژی بد است. اگر به دنبال استفاده از ویدیوهای کوتاه مانند TikTok و Instagram Reels برای افزایش آگاهی از برند و تعامل مخاطبان هستید، این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از این پلتفرم ها برای دسترسی موثر و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید. اشلی کندی با بحث در مورد نقش ویدئوهای کوتاه در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کند، سپس تکنیک‌هایی را برای ایجاد ویدئوی کوتاه قوی بدون توجه به پلتفرم توضیح می‌دهد. از آنجا، او عمیق‌تر به حلقه‌های TikTok و Instagram می‌پردازد و پاداش‌های بالقوه منحصربه‌فرد هر کدام را به همراه شباهت‌هایی که می‌توانید بین پلتفرم‌ها اعمال کنید، برجسته می‌کند. اشلی همچنین بینش هایی در مورد الگوریتم TikTok، نحوه استفاده موثر از هشتگ ها، سرمایه گذاری روی روندها و استفاده از تأثیرگذاران برای کمک به تلاش های بازاریابی ارائه می دهد. حتی اگر پیش زمینه ای در زمینه ویدیو ندارید، اشلی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی با کارایی بالا نیاز دارید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی و بهینه سازی - Image of Course Social Media Marketing: Strategy and Optimization 54 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی و بهینه سازی

Social Media Marketing: Strategy and Optimization

یک دستور العمل سه مرحله ای برای بهینه سازی آمیخته بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را بیاموزید. دیدگاه جدیدی در مورد محتوای خود، پلتفرم انتخابی و استراتژی خود داشته باشید. به مارتین واکسمن، استراتژیست ارتباطات دیجیتال برای این دوره کوتاه روشنگر بپیوندید که حتی باتجربه‌ترین بازاریابان را از رکود رسانه‌های اجتماعی خارج می‌کند. بیاموزید که چگونه با تجزیه و تحلیل SWOT آنچه را که کار می کند - و چه چیزی نیست - تجزیه و تحلیل کنید، و برنامه خود را برای استفاده از نقاط قوت خود تطبیق دهید. سپس مارتین شما را با انواع محتوای رسانه های اجتماعی که می توانید در پلتفرم های مختلف ایجاد کنید و اینکه چگونه می توانند به شما در دستیابی به اهداف برندتان کمک کنند، آشنا می کند. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه استراتژی را به عمل تبدیل کنید و پست‌ها و داستان‌های پولی و ارگانیک ایجاد کنید که مشتریان شما را درگیر کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: فیلم ها - Image of Course SEO: Videos 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: فیلم ها

SEO: Videos

ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرم‌کننده برای ارتباط با مصرف‌کنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی می‌کند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

Social Media Marketing Foundations

رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: ساخت لینک - Image of Course SEO: Link Building 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: ساخت لینک

SEO: Link Building

بدون لینکهای قوی نمی‌توانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژی‌های ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک می‌کند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک می‌کنند، چگونه پیوندها در رتبه‌بندی صفحات تأثیر می‌گذارند، و چه ویژگی‌هایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد می‌کنند. وی همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصت‌های جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکه‌های اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگ‌ها و دایرکتوری‌ها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک می‌کند تا از طرح‌های پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینک‌ها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال - Image of Course Digital Marketing Foundations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال

Digital Marketing Foundations

بیاموزید که چگونه برند یا کسب و کار خود را به صورت آنلاین به طور موثر تبلیغ کنید و یک استراتژی بازاریابی هدفمند ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را در سراسر چشم انداز دیجیتال درگیر کند. در این دوره، براد بیتسول تکنیک های بازاریابی دیجیتال امروزی را بیان می کند - از جمله نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی آنلاین موفق در سراسر کانال ها: جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و نمایش. نحوه ایجاد و ارتباط با جوامع در شبکه های اجتماعی، بهترین شیوه ها برای رسانه های پولی را بیاموزید و کشف کنید که چه چیزی باعث موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی می شود. این دوره همچنین مهارت های کلیدی بازاریابی دیجیتال، مانند تجزیه و تحلیل بازاریابی، بازاریابی محتوا، و تعامل با مشتری، و همچنین توصیه هایی برای گسترش مجموعه مهارت های بازاریابی دیجیتال شما را پوشش می دهد. پس از تکمیل این دوره بازاریابی دیجیتال پایه، شما به مهارت ها و استراتژی های ضروری برای حرکت در چشم انداز دیجیتال امروزی مجهز خواهید شد.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر - Image of Course Marketing on Twitter 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر

Marketing on Twitter

توئیتر دارای صدها میلیون کاربر درگیر در جستجوی محتوای جدید است و آن را به مکانی عالی برای بازاریابی تجارت، محصولات و خدمات تبدیل کرده است. با این دوره، که برای کمک به مشاغل مختلف در هر اندازه طراحی شده است، از Twitter برای بازاریابی استفاده کنند، شروع کنید. مربی Megan Adams استراتژیست شبکه‌های اجتماعی نحوه ایجاد یک نمایه عالی، نحوه پیدا کردن و پیگیری افراد در توئیتر و نحوه تعریف شخصیت برند خود و شروع به توییت توضیح می‌دهد. بعلاوه، بیاموزید که چگونه Twitter را در وب سایت خود ادغام کنید، یک حساب تبلیغاتی برای راه اندازی توییت‌ها و تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید و تأثیر تلاش‌های تبلیغاتی خود را برای تعیین اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی کار نمی‌کند پیگیری کنید. در طول راه، او نکاتی را برای مدیریت حساب کاربری و حجم کار شما و کمک به روند توییت‌های شما جمع می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین - Image of Course Social Media Marketing: Managing Online Communities 59 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین

Social Media Marketing: Managing Online Communities

انجمن‌های آنلاین سریع‌ترین راه برای یافتن مشتری‌های جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسان‌تر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما می‌توانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک می‌کنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی می‌کند. او شما را از طریق استراتژی‌های محبوب‌ترین ابزارهای رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیک‌های رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی می‌کند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود می‌کند، دریافت کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی - Image of Course Marketing Tools: Social Media 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی

Marketing Tools: Social Media

در این وب که مملو از هزاران ابزار است ، آنسون الکساندر ، متخصص رسانه های اجتماعی ، با پوشش این دوره که ابزارهای لازم را برای رسانه های اجتماعی دارد ، باعث ایجاد جنون می شود. Anson ابزارهای داخلی مانند Facebook Business Suite و Twitter analytics را معرفی می کند ، سپس نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد. او شما را با ویژگی ها و کاربردهای Sprout Social ، Buffer و Semrush آشنا می کند. آنسون ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و چندین ابزار برای کشف و طراحی محتوا را توضیح می دهد. وی در پایان با بحث کاملی از ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مانند TubeBuddy ، Sendible و Tailwind.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو - Image of Course Marketing Tools: SEO 59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو

Marketing Tools: SEO

متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه - Image of Course Social Media Marketing: ROI 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه

Social Media Marketing: ROI

اثبات ROI یکی از سخت‌ترین چالش‌های پیش روی بازاریابان است. سهامداران می‌خواهند داده‌های کمی و کیفی اثبات کنند که کمپین‌ها کار می‌کنند. این دوره با هدف کمک به کاربران شبکه‌های اجتماعی برای اثبات ارزش خود، فراتر از معیارهای پوچ مانند لایک یا نظر است. شما می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای اندازه گیری و هدایت بازگشت سرمایه را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارگانیک بی‌ نیاز از هزینه یک پنی برای تبلیغات، بیاموزید. مربی Michael Taylor متخصص، اندازه گیری‌هایی را که واقعاً مهم هستند را پوشش می‌دهد و نحوه تعریف و پیگیری آنها را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics نشان می‌دهد. وی سپس چگونگی تبدیل بصیرت به عمل و ایجاد پیشرفت مستمر برای یک تجارت را توضیح می‌دهد. تاکتیکهای با عملکرد بالا را برای پلتفرمها عمده از جمله Facebook، Instagram، Twitter، Reddit و LinkedIn و کانالهای در حال ظهور مهندس معکوس مانند TikTok بیاموزید. مهارت‌هایی که در این دوره فرا می‌گیرید به شما کمک می‌کند سرمایه گذاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به حداکثر برسانید.