دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی

دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی

⏱️ 1 ساعت 34 دقیقه📈 مبتدی📅 2021-02-11

مدرسین

Deirdre Breakenridge

Deirdre Breakenridge

CEO at Pure Performance Communications

جزئیات دوره

در فضای رسانه‌ای امروز، مصرف کنندگان تصمیم می‌گیرند که چگونه و چه زمانی می‌خواهند اطلاعات را دریافت کنند. در نتیجه، برای بازاریابان بسیار مهم است که از نحوه طراحی و اجرای برنامه بازاریابی که مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد - و همچنین نحوه اندازه گیری نتایج، درک خوبی داشته باشند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه نقشه راه بازاریابی خود را ترسیم کنید. با Deirdre Breakenridge، متخصص بازاریابی همراه باشید، زیرا او توضیح می‌دهد که چگونه در مورد نیازهای ارتباطی بازاریابی خود تحقیق کنید، یک برنامه بازاریابی ایجاد می‌کنید که به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از استراتژی‌های بازاریابی روابط عمومی، رسانه‌های اجتماعی و ایمیل استفاده کنید. به علاوه، او در مورد چگونگی راه اندازی کمپین شما و پیگیری برنامه شما از طریق داشبورد اندازه گیری بحث می‌کند.
موضوعات شامل: تعریف بیانیه موقعیت نام تجاری را به یاد بیاورید. اهمیت تحقیقات بازار را توضیح دهید. تعریف تقسیم بندی بازار را بشناسید. ویژگی های سه نوع رقبا را خلاصه کنید. سه ورودی اصلی یک برنامه ارتباطات بازاریابی را لیست کنید. هنگامی که رقابت زیادی وجود دارد بهترین استراتژی برای برجسته سازی را تعیین کنید.

مهارت ها

Content MarketingMarketingOne-Off

سرفصل ها

0. مقدمه

  • 01 - نقشه راه بازاریابی خود را ترسیم کنید

1. انجام تحقیقات برای درک چشم انداز بازاریابی

  • 02 - با بیانیه موقعیت نام تجاری شروع کنید
  • 03 - تحقیق برای کشف هوش بازار
  • 04 - شخصیت‌های خریدار را شناسایی کنید
  • 05 - کانال‌های ارتباطی حسابرسی
  • 06 - مزیت رقابتی خود را ایجاد کنید
  • 07 - ورودی‌های خود را ارزیابی کنید

2. ایجاد یک برنامه بازاریابی

  • 08 - قبل از راه‌اندازی اهدافی را تعیین کنید
  • 09 - پیام‌هایی را ایجاد کنید که طنین انداز باشند
  • 10 - چگونه به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید
  • 11 - از رویکرد بازاریابی یکپارچه استفاده کنید
  • 12 - یک برنامه اندازه‌گیری ایجاد کنید

3. شامل ترکیبی از رسانه‌ها برای برانگیختن مشتریان شما

  • 13 - چگونه مشتریان خود را جذب کنید
  • 14 - در برنامه بازاریابی خود از روابط عمومی استفاده کنید
  • 15 - استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را بسازید
  • 16 - کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد تعامل
  • 17 - نکاتی برای بهبود سئو سایت

4. راه‌اندازی کمپین بازاریابی و دستیابی به موفقیت برنامه

  • 18 - رویکرد بازاریابی مرحله ای را در نظر بگیرید
  • 19 - بر برنامه‌های بازاریابی خود نظارت کنید
  • 20 - معیارهای کمپین را ارائه‌دهید و بازگشت سرمایه را گزارش دهید
  • 21 - چگونه به قهرمانان کارمند خود انگیزه دهید
  • 22 - سفیران برند خود را همراهی کنید

نتیجه

  • 23 - از مزایای بازاریابی بهره مند شوید

مشاهده دوره کامل

رفتن به دوره