دوره های Sana Farooq
سانا فاروق (Sana Farooq) یک رهبر برنده جوایز در حوزه موفقیت مشتری و عملیات است. سانا بیش از ۱۳ سال تجربه در مدیریت استراتژیهای دوره پس از فروش در شرکتهای نوپا و با رشد بالا، از Seed تا Series D (پشتیبانیشده توسط سرمایهگذاران خطرپذیر و خصوصی) دارد. او بهویژه در ایجاد استراتژیهای مقیاسپذیر، هماهنگسازی شرکای بینعملکردی و اجرای طرحها با کیفیت و سرعت بالا شهرت دارد. دستاوردها و تخصصها: عضو هیئت مشاوره برنامه تجربه مشتری (Customer Experience Program) دانشگاه UC Irvine نویسنده کتابهای کودک و افتخار به ایجاد محتواهای آموزشی برای نسلهای آینده سانا فاروق بهعنوان یک رهبر در حوزه مدیریت تجربه مشتری، تحقق اهداف سازمانی، و اجرای استراتژیهای مؤثر در مقیاس بزرگ شناخته شده است. او با بهرهگیری از تجربیات خود، به شرکتها کمک میکند تا استراتژیهایی برای رشد و موفقیت بلندمدت طراحی کنند.