دوره های Richard King

تصویر مدرس Richard King
Richard King
Founder and CEO of Product Marketing Alliance

ریچارد کینگ به بازاریابان محصول می آموزد که چگونه نقش، اختیار و ارزش استراتژیک خود را تثبیت کنند. ریچارد، نویسنده کتاب «اشتباه در بازاریابی محصول»، دو دهه گذشته را صرف مدیریت تیم‌های توسعه، تیم‌های بازاریابی و استراتژی‌های ورود به بازار برای شرکت‌های B2B و B2C کرده است. او به خصوص به تلاقی محصول، بازاریابی، فروش و داده ها علاقه دارد. ریچارد به دنبال فرصت هایی برای سرمایه گذاری در شرکت هایی در مراحل اولیه است که به دنبال تخصص در فروش، بازاریابی، استراتژی و مدیریت هستند. او در استارت آپ ها، استراتژی GTM و بازاریابی محصول تخصص دارد.