دوره های Rachel Romero

تصویر مدرس Rachel Romero
Rachel Romero

Rachel مسئول نظارت بر تیم‌های طراحی، بازاریابی رویداد/محصول، و بازاریابی محتوا در Critical Role است. او یکی از نیروهای اصلی پشت کمپین جمع‌سپاری برای The Legend of Vox Machina بود که بیش از 1.3 میلیون دلار جمع‌آوری کرد و همچنان پرسرعت‌ترین پروژه در بخش انیمیشن/فیلم است. در طول حرفه خود، Rachel مسئول تلاش‌های بازاریابی برای توزیع محتوای دیجیتال در مقیاس وسیع، رویدادهای آنلاین و آفلاین، اشتراک‌ها، اپلیکیشن‌ها و تجارت الکترونیک بوده است. او کمپین‌های بازاریابی موفقی را با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، ویدیو، تولیدکنندگان محتوا، روابط عمومی و روش‌های آفلاین/خارج از منزل توسعه داده است. Rachel همچنین عضو هیئت‌مدیره بنیاد Critical Role است.