دوره های Matt Johnson
مت جانسون استاد، سخنران و نویسنده ای است که متخصص در کاربرد علوم اعصاب در بازاریابی است. مت نویسنده کتاب آتی برندسازی که به معنای تجارت است و نویسنده کتاب پرفروش علمی مصرفکننده Blindsight: The (بیشتر) راههای پنهان بازاریابی مغز ما را تغییر میدهد است. مت پس از اتمام دکترای روانشناسی در دانشگاه پرینستون، به تحقیقاتی روی عصبشناسی مصرفگرایی، وفاداری به برند و قیمتگذاری پرداخت. او که در رسانههای اصلی خبری از جمله NBC News، Forbes و BBC همکاری میکند، مرتباً در مورد جنبه انسانی بازاریابی دیجیتال نظرات کارشناسی ارائه میکند. او با طیف وسیعی از برندها مشورت کرده و به عنوان متخصص در محل اقامت در نایک خدمت کرده است. مت در حال حاضر در بوستون، ماساچوست زندگی می کند، جایی که به عنوان استاد در مدرسه بین المللی کسب و کار Hult و یک مدرس در بخش آموزش مداوم دانشگاه هاروارد کار می کند.