دوره های Justin Sun
Justin Sun
جاستین سان یک مشاور جهانی در زمینه جبران خدمات است. جاستین در ارتباطات حقوقی، معماری شغلی و مدیریت عملکرد تخصص دارد. او پیشتر در شرکتهایی مانند Expedia Group، Salesforce، Nordstrom، Lockheed Martin، PepsiCo و Fairmont Hotels and Resorts در زمینه جبران خدمات و منابع انسانی فعالیت کرده است. جاستین به عنوان مدرس همکار در کالج Continuum دانشگاه واشنگتن تدریس میکند و در آنجا دورهای در مورد جبران خدمات و مزایا ایجاد کرده است. همچنین او به عنوان سخنران مهمان در کنفرانسهای The Conference Board، WorldatWork و HR.com حضور داشته است. جاستین دارای مدرک کارشناسی ارشد در روابط صنعتی و کار و مدرک کارشناسی در مدیریت کسبوکار از دانشگاه کرنل است.