دوره های Ilenia Vidili
Ilenia Vidili
ایلنیا ویدیلی مشاور و مربی مشتری مداری، سخنران اصلی و نویسنده است. ایلنیا به کسبوکارهای متعددی کمک کرده است تا تمرکز مشتری خود را تیز کنند، فرآیندها را سادهتر کنند و راههای عملی برای قرار دادن مشتریان خود در مرکز عملیات خود بیابند و وفاداری، بهرهوری و سودآوری مشتریان را بهبود بخشند. او در طول دوران تصدی خود در دنیای شرکتها، بازاریابی و استراتژیهای مشتری محور را برای NEC، Bayer، و ARM و همچنین انواع استارتآپهای موفق ارائه داد. ایلنیا مشتاق کمک به شرکتها برای پذیرش مشتری مداری است و الهامبخش رهبران کوکاکولا، لورآل، ساویلز و هارودز است.