دوره های Geoffrey Schwartz
جفری شوارتز یک مدیر استراتژی در قورباغه، یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی است. جفری در نقش خود در استودیوی قورباغه در نیویورک، به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از استراتژی های نوآوری و طراحی تجربه مشتری برای تغییر محصولات، خدمات و عملیات خود، به پویایی های تجاری در حال تغییر واکنش نشان دهند. جفری در طول دوران حرفهای خود در قورباغه به نوآوری، طراحی و اجرای راهحلهای تجاری مؤثر برای مشتریانی از شرکتهای Fortune 100 تا استارتآپهای اولیه کمک کرده است. جفری علاوه بر کارش در قورباغه، ساکن و مشاور 30 Weeks است - تلاقی بین یک مدرسه سنتی و انکوباتور استارتآپ که برای توانمندسازی طراحان برای تبدیل شدن به بنیانگذاران ساخته شده است. این برنامه توسط چندین مدرسه طراحی نیویورک (مدرسه طراحی پارسونز، موسسه پرات، SVA و اتحادیه کوپر) و گوگل حمایت می شود. برنامه درسی جفری دانش و مهارت های مورد نیاز برای زنده کردن محصولات و خدمات را در یک چشم انداز اقتصادی در حال تحول به طراحان ارائه می دهد. جفری در طول دوره اقامت خود به طراحان کمک کرده است تا بودجه خود را تامین کنند، مشارکت ایجاد کنند، استعدادیابی کنند، و مهمتر از همه، محصولات خود را به بازار عرضه کنند. قبل از نقل مکان به نیویورک، جفری یک چتری از سایتهای تجارت الکترونیکی را تأسیس کرد و در آنجا تیمی را رهبری کرد که متهم به ایجاد اختلال در بازار خردهفروشی مبلمان بودند. این تجربه به تسریع اشتیاق جفری برای نوآوری و تمایل به دنبال کردن حرفه ای در طراحی کسب و کار کمک کرد.