دوره های Doug Hubbard
داگلاس هابارد بنیانگذار شرکت Hubbard Decision Research و یک نویسنده پرفروش بینالمللی است. او روشی نوآورانه در تحلیل تصمیمگیری به نام اقتصاد اطلاعات کاربردی (Applied Information Economics - AIE) توسعه داده است؛ روشی که بیش از ۲۵ سال تخصص اصلی او در مسیر حرفهای مشاوره مدیریت بوده و بر بهکارگیری روشهای کمی در مدیریت تمرکز دارد. داگلاس تاکنون چندین کتاب تألیف کرده است که از میان آنها میتوان به کتاب شناختهشدهاش «چگونه هر چیزی را اندازهگیری کنیم: یافتن ارزش نامشهودها در کسبوکار» اشاره کرد. این اثر اکنون به ویرایش سوم رسیده و به هشت زبان دنیا ترجمه شده است. او نمونهای از یک اندیشمند و مشاور برجسته در حوزه تصمیمگیری و مدیریت است که توانسته با تلفیق علم داده، روشهای کمی و تحلیلهای کاربردی، مسیر تصمیمگیری سازمانها و مدیران را متحول کند.