دوره های Colin Crowley
Colin Crowley
کالین کراولی یک مدیر پشتیبانی مشتری با بیش از 15 سال تجربه در مقیاس تیم های پشتیبانی جهانی است. کالین در ساخت دپارتمانهای خدمات مشتری از ابتدا با تمرکز بر مقیاسپذیری، چابکی زیرساخت، نوآوری محصول و کیفیت و کارایی استاندارد طلا تخصص دارد. پیش از این، کالین به عنوان دستیار معاون تراکنش های مصرف کننده در بازار بلیط رویداد TicketNetwork، معاون افتتاحیه تجربه مشتری در شرکت فناوری مواد غذایی Freshly، معاون ارشد تجربه مشتری در شرکت فین تک آلبرت، مدیر ارشد تعامل با مشتری در شرکت نرم افزار Freshworks و معاون پشتیبانی مشتری در Maven Clinic.