دوره های Carlos Gil

تصویر مدرس Carlos Gil
Carlos Gil
Author, Instructor, Speaker, Social Media Consultant

کارلوس گیل یکی از مدیران اجرایی بازاریابی و برنده جایزه Snapchat است. کارلوس در طی یک دهه تجربه استراتژی رسانه اجتماعی برای برندهای جهانی از جمله LinkedIn و BMC را تجربه کرده‌است. کارهای کارلوس از طریق CNNMoney، مجله Harvard Business، مجله .Inc، مجله Mashable، و Social Media Examiner، علاوه بر ده‌ها نشریه تجاری، به نمایش درآمد. شجره‌نامه "کارلوس" به عنوان یک سخنران پویای و charismatic، دو زبانه سخنرانی کردن برای مشتریان در سراسر ایالات‌متحده، اروپا، و آمریکای جنوبی و علاوه بر ارائه رویداده‌ای مهم در صنعت بازاریابی همچون جشنواره جنوب غربی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در بر دارد. قبلا، کارلوس به عنوان مدیر ارشد بازاریابی اجتماعی در یک واحد کسب‌وکار در LinkedIn خدمت می‌کرد و در آن به رشد و استفاده از LinkedIn به عنوان یک ابزار فروش و بازاریابی اجتماعی کمک می‌کرد. سابقه کار کارلوس در هم‌کاری با Super Bowl 47, PepsiCo, Coca-Cola, Frito-Lay, Tostitos, Mondelēz و Unilever به عنوان مدیر رسانه‌های اجتماعی برای Winn-Dixie، که در آن استراتژی را توسعه داده و رهبری همه کانال‌های اجتماعی Winn-Dixie را در بر می‌گیرد، می‌باشد. علاوه بر این، کارلوس به عنوان رئیس بازاریابی دیجیتالی برای فروشگاه های موادغذایی Save-A-Lot Food Stores به عنوان رئیس شرکت .SUPERVALU INC خدمت کرد، که یک شرکت Fortune 100 بود. در سال ۲۰۰۸ کارلوس JobsDirectUSA.com را در صنعت خدمات مالی تاسیس کرد. کارلوبا استفاده از اهرم مالی قوی کارآفرینی، آگاهی خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی بالا برد، که در نتیجه توانست به هزاران نفر از کارشناسان حرفه ای در اواسط و دوره پایانی در طول رکود اقتصادی، کمک کند. startup کارلوس از سوی شبکه CNNMoney و دیگر خروجی‌های رسانه‌های خبری مورد استفاده قرار گرفت.