لینداکده - LyndaKade - Lynda Kade - LinkedIN لیندا کده
  • صفحه اصلی
  • مسیرهای آموزشی
  • خرید اشتراک
  • درخواست دوره
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
ورود
ثبت نام

دوره آموزشی داشتن مکالمات دشوار (با زیر نویس فارسی)

Having Difficult Conversations

توضیحات Overview
۲۰,۰۰۰ تومان
مدرس
عکس مدرس Marlene Chism - Image of Author Marlene Chism Marlene Chism
تاریخ انتشار ۱۳۹۷/۷/۲۶
مناقشه در کار و زندگی اجتناب ناپذیر است. مدیران باید به مسایل عملکرد بپردازند و همکاران با اولویت‌های رقیب باید نحوه کار کردن با یکدیگر را مشخص کنند. این موقعیت‌ها مستلزم داشتن مکالمات دشوار است. در این درس، مدرس Marlene chism چگونگی گفتگوهای دشوار، مهارت‌های ارتباطی خود و بهبود روابط، کار تیمی و عملکرد کسب‌وکار را توضیح می‌دهد. او توضیح می‌دهد که چطور تفاوت‌های اساسی در سبک کاری، اهداف، و پویایی قدرت را شناسایی کرده و نحوه برخورد خود را تغییر دهید. او مدلی برای حرکت گفتگو در جهت مثبت و تعیین مراحل بعدی ارایه می‌دهد. به علاوه، یاد بگیرید چطور با یک عبارت مفید، معارضه را بسنجید.

اهداف یادگیری
شرایطی را ذکر کنید که می تواند مکالمه را دشوار کند.
آنچه را که باید قبل از گفتگوی دشوار بدانید، به خاطر بیاورید.
نحوه کنترل جهت مکالمه را خلاصه کنید.
نحوه استفاده از گوش دادن رادیکال برای ماندن در مکالمه را توضیح دهید.
عبارت جادویی را برای آزمایش مقاومت نامگذاری کنید.
عادت های سالمی را که می توانید برای سهولت گفتگوهای دشوار ایجاد کنید، نام ببرید.

این دوره شامل ۲۱ ویدئو آموزشی به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی می‌باشد.

  • Having Difficult Conversations.rar (0 B)
  • Glossary_Having_Difficult_Conversations.zip (63.61 KB)

برای دانلود، لطفا وارد حساب کاربری شوید.

سطح عمومی
1h 7m مدت زمان دوره
20,000 Toman
Author
عکس مدرس Marlene Chism - Image of Author Marlene Chism Marlene Chism
Release: 2018/10/18
Conflict is inevitable—in work and in life. Managers must address performance issues, and colleagues with competing priorities must figure out how to work together. These situations call for having difficult conversations. In this course, Marlene Chism explains how to have difficult conversations, build your communication skills, and improve your relationships, teamwork, and business performance. She explains how to identify underlying differences in work styles, goals, and power dynamics and change the way you view conflict. She provides a model to move the conversation in a positive direction and to determine next steps. Plus, learn how to check for resistance with a single useful phrase.

Learning objectives
Cite the circumstances that can make a conversation difficult.
Recall what you should know before having a difficult conversation.
Summarize how to control the direction of a conversation.
Describe how to use radical listening to stay present in a conversation.
Name the magic phrase to test for resistance.
Name healthy habits you can develop to make difficult conversations easier.
Skill Level General
1h 7m Duration
عناوین مرتبط
One-Off 1306 دوره Continuing Education (CEU) 997 دوره Professional Development 620 دوره Leadership and Management 593 دوره Project Management Institute (PMI)® 579 دوره NASBA Continuing Professional Education (CPE) 577 دوره Well-Being and Self-Care 212 دوره Communication 119 دوره
دوره‌های مرتبط
بعدی قبلی
دوره آموزشی دوره آموزشی نحوه گوش دادن مؤثر - Image of Course Effective Listening 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی نحوه گوش دادن مؤثر

دوره آموزشی دوره آموزشی برقراری ارتباط با همدلی - Image of Course Communicating with Empathy 38 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی برقراری ارتباط با همدلی

دوره آموزشی دوره آموزشی افزایش انعطاف پذیری - Image of Course Enhancing Resilience 52 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی افزایش انعطاف پذیری

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی ارتباطات - Image of Course Communication Foundations 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی ارتباطات

دوره آموزشی دوره آموزشی تجربه‌های کارمندی - Image of Course Employee Experience 36 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تجربه‌های کارمندی

دوره آموزشی دوره آموزشی موثر بودن در یک تیم بعنوان عضو تیم - Image of Course Being an Effective Team Member 31 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی موثر بودن در یک تیم بعنوان عضو تیم

دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد اعتماد - Image of Course Building Trust 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ایجاد اعتماد

دوره آموزشی دوره آموزشی دادن و گرفتن بازخورد - Image of Course Giving and Receiving Feedback 48 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی دادن و گرفتن بازخورد

دوره آموزشی دوره آموزشی برقراری ارتباط با دیپلماسی و تدبیر - Image of Course Communicating with Diplomacy and Tact 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی برقراری ارتباط با دیپلماسی و تدبیر

دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری مشارکتی - Image of Course Collaborative Leadership 37 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی رهبری مشارکتی

دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت در زمانهای سخت - Image of Course Managing in Difficult Times 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مدیریت در زمانهای سخت

دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری با هوش عاطفی - Image of Course Leading with Emotional Intelligence 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی رهبری با هوش عاطفی

دوره آموزشی دوره آموزشی تفکر انتقادی برای داوری بهتر و تصمیم گیری - Image of Course Critical Thinking for Better Judgment and Decision-Making 56 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تفکر انتقادی برای داوری بهتر و تصمیم گیری

دوره آموزشی دوره آموزشی مربیگری و توسعه کارکنان - Image of Course Coaching and Developing Employees 54 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مربیگری و توسعه کارکنان

دوره آموزشی دوره آموزشی توسعه هوش هیجانی خود - Image of Course Developing Your Emotional Intelligence 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی توسعه هوش هیجانی خود

دوره آموزشی دوره آموزشی کارکردن با افراد سخت - Image of Course Working with Difficult People 2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی کارکردن با افراد سخت

دوره آموزشی دوره آموزشی آموزش دادن به کارکنان در شرایط سخت - Image of Course Coaching Employees through Difficult Situations 47 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی آموزش دادن به کارکنان در شرایط سخت

دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت ناسازگاری تیم - Image of Course Managing Team Conflict 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مدیریت ناسازگاری تیم

دوره آموزشی دوره آموزشی آمادگی برای ارتباطات موفق - Image of Course Preparing for Successful Communication 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی آمادگی برای ارتباطات موفق

دوره آموزشی دوره آموزشی بهبود شایستگی تعارض - Image of Course Improving Your Conflict Competence 46 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بهبود شایستگی تعارض

نماد الکترونیک enamad در صورت اتصال با آی‌پی داخل کشور، نمایش داده خواهد شد.
logo-samandehi - لوگو ساماندهی
درباره ما

لینداکده یک بستر یادگیری پیشرو است که به هر کس کمک می کند تا کسب و کار ، نرم افزار ، فناوری و مهارت های خلاقانه را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای بیاموزد.

  • لینداکده-1400
  • تماس با ما
  • کانال اینستاگرام
  • کانال تلگرام
  • کانال آپارات

کلیه‌ی حقوق این سایت متعلق به لینداکده است.

عنوان دوره مشاهده جزئیات
از طریق لینک دوره از طریق نام دوره و نام مدرس