تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۴/۲۰
بسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت.
اهداف یادگیری
هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید.
هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید.
تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی.
دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.
این دوره شامل ۱۴ ویدئو آموزشی
به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی میباشد.
-
Email and Newsletter Marketing Foundations.rar
(82.82 MB)
-
Ex_Files_Email_Marketing.zip
(9.79 KB)
-
Glossary_Email_Newsletter_MarketingFoundations.zip
(88.36 KB)
برای دانلود، لطفا
وارد حساب کاربری
شوید.
سطح
مبتدی
43m
مدت زمان دوره
57,078
تعدادی افرادی که این دوره را مشاهده کردند