دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (20 دوره)

آیا علاقمند به بازاریابی محصول یا خدمات خود در اینستاگرام هستید؟ با آنسون الکساندر بپیوندید تا او شما را با ویژگی های کلیدی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال آشنا کند که می تواند به بهبود حضور آنلاین شما و افزایش فروش با استفاده از بستر اجتماعی محبوب کمک کند. Anson نشان می دهد که چگونه از ابزارهای داخلی اینستاگرام برای مشاغل استفاده کنید، ایده های محتوایی را طوفان مغزی کنید و یک برنامه ارسال بر اساس فعالیت بازار هدف خود ایجاد کنید. او نکاتی را در مورد ایجاد محتوای جذاب با استفاده از داستانهای اینستاگرام، Reels، IGTV و Guides به اشتراک می گذارد. او همچنین از هشتگ ها و برچسب گذاری مکان برای افزایش دید استفاده می کند و نحوه استفاده از Instagram Insights برای بررسی آمار و معیارهای مربوط به پست های شما را نشان می دهد. Anson همچنین نحوه ایجاد پست های خرید در خریدهای اینستاگرام و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات پولی برای دسترسی به مخاطبان بیشتر را نشان می دهد. علاوه بر این، او نکات و اسرار داخلی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مانند یک حرفه ای در جامعه اینستاگرام حرکت کنید.

کلمات مناسب می توانند مخاطب شما را مجبور به عمل کنند. اما یافتن مطمئن این کلمات و تنظیم دقیق آنها برای پست ها در شبکه های اجتماعی مختلف، کار آسانی نیست. مربی Michaela Alexis مربی برند شخصی، این مبارزه را درک می کند. و در این دوره، او ابزارها و استراتژی های کپی نویسی را تجزیه می کند که می تواند به شما در پیدا کردن صدای نام تجاری خود و موفقیت در رسانه های اجتماعی کمک کند. او فرمول های کپی نویسی معتبر را به اشتراک می گذارد و نشان می دهد که چگونه شخصیت های خریدار می توانند به شما در ایجاد محتوای نوشتاری مرتبط تر کمک کنند. او توضیح می دهد که چگونه نسخه خود را به طور خاص برای فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و LinkedIn تنظیم کنید. به علاوه، او ابزارهایی را معرفی می کند که می تواند به شما کمک کند مطالب خود را خوانا و عاری از خطا نگه دارید، در حالی که نکاتی را در مورد بهبود مستمر پست های خود با استفاده از بازخورد و آزمایش A/B ارائه می دهد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

بسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.

مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

تا به حال به این فکر کرده اید که برای فکر کردن مانند یک بازاریاب چه چیزی لازم است؟ شما باید در زمینه های مختلف به طور تحلیلی فکر کنید و داستانی قانع کننده بگویید که مشتریان را با برند شما و همچنین مخاطبان داخلی سازمان شما درگیر کند. در این دوره، کارشناس بازاریابی، نویسنده و استاد مارتا داپنا-بارون، بینش هایی را در مورد مفاهیم اصلی و مهارت های اساسی که هر بازاریاب جدید باید در روز اول یاد بگیرد، به اشتراک می گذارد. این دوره به شما می آموزد که از یک چارچوب ارزشمند برای تجزیه و تحلیل فعالیت های تجاری هر سازمانی که دارای برند و مشتری است استفاده کنید. بلوکهای اساسی یک کمپین بازاریابی، از جمله برندها، دستهبندی کسبوکار، مشتریان، ارزش پیشنهادی و عناصری که برای ایجاد یک تجربه مؤثر از برند مشتری به آن نیاز دارید، کاوش کنید. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود تا مهارت های جدید خود را به عنوان یک بازاریاب به کار بگیرید و یک برنامه استراتژیک که داستانی قانع کننده را روایت می کند، ایجاد کنید.

واقعیت افزوده (AR) می تواند ابزار مهمی در جعبه ابزار یک بازاریاب باشد. از آنجایی که انتظارات مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر است، این فناوری غوطه ور در حال تبدیل شدن به یک «باید» به جای «دارای خوب» است. با این حال، بسیاری از بازاریابان در مورد نحوه شروع استفاده از آن و همچنین نحوه طراحی و راه اندازی یک استراتژی بازاریابی AR مطمئن نیستند. در این دوره کوتاه مقدماتی، کتی هاکل، متخصص AR، دانش پایه ای را که برای استفاده از این فناوری همهجانبه در استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید، تشریح می کند. کتی شما را در استفاده از AR به عنوان یک ابزار بازاریابی، شناسایی نحوه افزودن آن به ترکیب خود، تعریف هویت نام تجاری خود با AR، و ساخت کمپینی آماده برای اجرا، راهنمایی می کند. به علاوه، او به شما نشان می دهد که چگونه اثربخشی کمپین خود را اندازه گیری کنید.

تجارت الکترونیک به این معنی است که مشتریان می توانند با کلیک یک دکمه محصولات را خریداری کنند. سوال این است که آیا آنها از شما خرید می کنند یا از رقبای شما؟ یک استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک موفق می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر به مشتری هدف خود برسید، فروش بیشتری ایجاد کنید و تجارت تکراری را به دست آورید. در این دوره، مشاور بازاریابی دیجیتال Sam Dey تاکتیک ها و ابزارهای بازاریابی را که برای افزایش تبدیل و درآمد نیاز دارید را آشکار می کند. سم توضیح میدهد که چگونه میتوان یک سایت تجارت الکترونیک مؤثر ایجاد کرد که از پلتفرمهایی استفاده کند که مشتریان قبلاً دوست دارند، مانند آمازون، eBay و YouTube. او به شما نشان می دهد که چگونه از ترافیک رایگان استفاده کنید، و سپس نشان می دهد که چگونه ترافیک پولی با استراتژی بازاریابی شما مطابقت دارد. در نهایت، سم مراحل بهینهسازی نقاط تماس را در سراسر قیف بازاریابی - از ایمیل گرفته تا صفحات فرود محصول - برای افزایش تبدیلهای شما انجام میدهد.

اگر در زمینه بازاریابی هستید، تنها چیزی که بدتر از نداشتن استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است، داشتن استراتژی بد است. اگر به دنبال استفاده از ویدیوهای کوتاه مانند TikTok و Instagram Reels برای افزایش آگاهی از برند و تعامل مخاطبان هستید، این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از این پلتفرم ها برای دسترسی موثر و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید. اشلی کندی با بحث در مورد نقش ویدئوهای کوتاه در بازاریابی رسانههای اجتماعی شروع میکند، سپس تکنیکهایی را برای ایجاد ویدئوی کوتاه قوی بدون توجه به پلتفرم توضیح میدهد. از آنجا، او عمیقتر به حلقههای TikTok و Instagram میپردازد و پاداشهای بالقوه منحصربهفرد هر کدام را به همراه شباهتهایی که میتوانید بین پلتفرمها اعمال کنید، برجسته میکند. اشلی همچنین بینش هایی در مورد الگوریتم TikTok، نحوه استفاده موثر از هشتگ ها، سرمایه گذاری روی روندها و استفاده از تأثیرگذاران برای کمک به تلاش های بازاریابی ارائه می دهد. حتی اگر پیش زمینه ای در زمینه ویدیو ندارید، اشلی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی با کارایی بالا نیاز دارید.

وقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگیهای پیشرفته، از جمله رویدادها، داستانها و فیسبوک لایو را نشان میدهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.

در این دوره، مفاهیم کلیدی و اصول بازاریابی کسب و کار (B2B) را بیاموزید. کارشناس بازاریابی دینا شاپیرو توضیح می دهد که چه چیزی یک بازاریاب B2B را تعریف می کند و چگونه این نوع بازاریابی از بازاریابی تجاری به مصرف کننده (B2C) متفاوت است. دینا مفاهیم کلیدی را پوشش می دهد: چگونه می توان یک برنامه جامع کسب B2B ایجاد کرد، چگونه فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را با موفقیت به کار گرفت، و چگونه به طور موثر با مشتریان خود درگیر و ارتباط برقرار کرد.

دانستن اینکه چگونه جستجو کنید و چگونه پیدا شوید برای هر کسب و کاری ضروری است. در این دوره، مت بیلی، متخصص سئو و مشاور بازاریابی، بینشهای واضح و نکات عملی را ارائه میکند که به شما کمک میکند تا یک استراتژی کلید واژه سئو را توسعه دهید. مت به شما نشان می دهد که چگونه می توانید تحقیق کلمات کلیدی را شروع کنید، از جمله تحقیق در مورد SERP ها و یادگیری استفاده از ابزارهای کلمات کلیدی SEO. او شما را در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی و ترسیم کلمات کلیدی به چرخه عمر مشتری راهنمایی می کند. مت همچنین توضیح می دهد که چگونه از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت خود، راه اندازی بازاریابی محتوای خود و افزایش جستجوی پولی استفاده کنید. پس از گذراندن این دوره، آماده ایجاد و مطالعه لیست کلمات کلیدی خود خواهید بود. شما متوجه خواهید شد که چگونه الگوها را شناسایی کرده و اصطلاحات کلید واژه اشتباه را حذف کنید. شما همچنین آماده ارزیابی قصد جستجوگر از جستجوی کلمات کلیدی و استفاده از ابزارهایی برای مشاهده روندها و توسعه تجزیه و تحلیل خواهید بود.

یک دستور العمل سه مرحله ای برای بهینه سازی آمیخته بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را بیاموزید. دیدگاه جدیدی در مورد محتوای خود، پلتفرم انتخابی و استراتژی خود داشته باشید. به مارتین واکسمن، استراتژیست ارتباطات دیجیتال برای این دوره کوتاه روشنگر بپیوندید که حتی باتجربهترین بازاریابان را از رکود رسانههای اجتماعی خارج میکند. بیاموزید که چگونه با تجزیه و تحلیل SWOT آنچه را که کار می کند - و چه چیزی نیست - تجزیه و تحلیل کنید، و برنامه خود را برای استفاده از نقاط قوت خود تطبیق دهید. سپس مارتین شما را با انواع محتوای رسانه های اجتماعی که می توانید در پلتفرم های مختلف ایجاد کنید و اینکه چگونه می توانند به شما در دستیابی به اهداف برندتان کمک کنند، آشنا می کند. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه استراتژی را به عمل تبدیل کنید و پستها و داستانهای پولی و ارگانیک ایجاد کنید که مشتریان شما را درگیر کند.

یک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا

رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

گوگل آنالیتیکس استاندارد واقعی برای تجزیه و تحلیل وب است و ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد حاصل از تبلیغات از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای اندازهگیری ترافیک، تبدیلها، عملکرد تبلیغات و بازگشت سرمایه و شناسایی نحوه استفاده افراد از وبسایت شما توضیح میدهد. کوری کوبرگ، کارشناس محصولات Google، عملکردهای خارج از جعبه را پوشش می دهد، از ایجاد حساب تا اصول گزارش، و توضیح می دهد که چگونه می توان بینش را از مجموعه وسیعی از داده های موجود - از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها، جمع آوری کرد. اگر می خواهید نحوه به دست آوردن، تبدیل و حفظ مشتریان، مدیریت حساب های کاربری و موارد دیگر را بیاموزید، در این دوره آموزشی به کوری بپیوندید.

مبانی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً AdWords نامیده می شد) پلتفرم پیشرو در صنعت PPC بیاموزید. ابتدا بررسی کنید که Google Ads چگونه کار می کند و چگونه با نیازهای کسب و کار و مشتریان شما مطابقت دارد. سپس یاد بگیرید که چگونه یک حساب Google Ads جدید راه اندازی کنید و شروع به تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. پس از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ خود را نشان داد، مربی براد بیتسول نحوه استفاده از گزارش تبلیغات Google و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین خود نشان می دهد. براد همچنین نشان میدهد که چگونه تبلیغات را برای دریافت کلیکها، تبدیلهای بیشتر و در نهایت بازگشت سرمایه (ROI) بیشتر بهینه کنید. بهعلاوه، با افزونههای تبلیغاتی از اصول اولیه فراتر بروید - قابلیتی که میتواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.

در این وب که مملو از هزاران ابزار است ، آنسون الکساندر ، متخصص رسانه های اجتماعی ، با پوشش این دوره که ابزارهای لازم را برای رسانه های اجتماعی دارد ، باعث ایجاد جنون می شود. Anson ابزارهای داخلی مانند Facebook Business Suite و Twitter analytics را معرفی می کند ، سپس نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد. او شما را با ویژگی ها و کاربردهای Sprout Social ، Buffer و Semrush آشنا می کند. آنسون ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و چندین ابزار برای کشف و طراحی محتوا را توضیح می دهد. وی در پایان با بحث کاملی از ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مانند TubeBuddy ، Sendible و Tailwind.

داشتن تخصص در هر زمینه از دانش، البته، یک چیز عالی است. با این حال، تخصص در خلا خیلی مفید نیست. اگر نتوانید نظرات خود را با مشتری یا مخاطب خود برقرار کنید، یک ارائه کاملاً تحقیق شده و دقیق تهیه شده فقط هدر دادن کار سخت است. به خصوص در زمینهای مانند تجزیه و تحلیل دادهها، نه تنها ارائه اعداد، بلکه برقراری ارتباط با معنای این اعداد و معنای آنها برای پیشبرد، امری حیاتی است. در این دوره، مربی Samantha Barnes به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید ارائههای اطلاعاتی آموزنده و اقناعی ایجاد کنید. او نکات کلیدی ارائه را شامل میشود، از اهمیت در نظر گرفتن مخاطبان قبل از هر چیز دیگری، تهیه یک روایت با دادههای شما، بهترین روشها برای تجسم دادهها و تعدادی از ابزارهای منحصر به فرد ارائه داده ها. بعد از این دوره، شما ابزار مهمی خواهید داشت که میتوانید در طول زندگی حرفهای خود استفاده کنید.

متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.