دوره آموزشی توسعه هوش هیجانی خود (2017) (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (19 دوره)

گوش دادن یک صلاحیت مهم است، خواه برای اولین کار خود مصاحبه می کنید یا یک شرکت Fortune 500 را رهبری کنید. جای تعجب است که، نسبتاً معدودی از متخصصان شاغل تاکنون آموزش رسمی در مورد نحوه گوش دادن به طور موثر داشته اند. در این دوره، کارشناسان ارتباطات Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes نشان میدهند که چگونه مهارت شنیداری فعلی خود را ارزیابی کنید، چالشهای گوش دادن موثر را درک کنید (مانند حواس پرتی!) و رفتارهایی را توسعه دهید که به شما امکان میدهد شنونده بهتری باشید و همکار، مربی و دوست بهتری باشید. موضوعات شامل: گوش دادن با توجه را تعریف کنید. آنچه حواس تان به زایمان است ، کاوش کنید. به یاد بیاورید که فیلتر ذهنی چیست و چگونه می تواند بر مفروضات تأثیر بگذارد. روش های انتخاب بهترین پاسخ پارافره در شرایط را کاوش کنید. پنج هدف گوش دادن را لیست کنید.

وقتی میخواهید دیدگاه شخص دیگری را درک کنید، در حال همدلی هستید. هنگامی که ارتباط همدلانه در محل کار تشویق میشود، افراد احساس راحتی بیشتری میکنند و به راحتی صحبت میکنند، احساس میکنند اهمیت دارند و احساس امنیت میکنند. به همین دلیل همدلی در کار برای موفقیت در شرکت بسیار مهم است. در این دوره، متخصص ارتباطات مربی Sharon Steed اصول ارتباط همدلانه را توضیح میدهد و استراتژیهای خاصی را برای کمک به بهبود رویکرد شما در مکالمات دشوار به اشتراک میگذارد. آماده شوید تا یاد بگیرید چگونه همدلانه مکالمه کنید تا مکالمات فردی و تعاملات تیمی خود را بهبود ببخشید. موضوعات شامل: همدلی چیست؟ چگونه می توان در کار همدل بود تمرین ارتباطات مثبت شناسایی سبک های ارتباطی نزدیک شدن به مکالمات دشوار تمرین همدلی در گروه ها

یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارتهای ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر میگذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک میکند در انواع موقعیتهای حرفهای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیامهای ایمیل و سخنرانیها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی میکنند و نشان میدهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان میدهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوهای که به طور موثر و حرفهای پیام شما را منتقل میکند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.

دیپلماسی یک طرز فکر است. تدبیر یک استراتژی است در این دوره، استاد ارتباطات تاتیانا کولوو به شما کمک می کند تا مزایای برقراری ارتباط با دیپلماسی و دیپلماسی در شرایط محیط کار را درک کنید. او شما را با چهار سناریو روبرو می کند که ممکن است به طور متوسط در روز با آنها روبرو شوید، و به شما در پاسخگویی مناسب به موقعیت های چالش برانگیز در محل کار راهنمایی می کند. او بر مهارتهای اصلی مانند اصالت، همدلی و گوش دادن تأکید می کند و مثالها، داستانها و حقایقی را نشان می دهد که اهمیت آنها را برای زندگی به ارمغان می آورد. با استفاده از فرصت های تمرین در محل کار و زندگی شخصی خود، می توانید این تعادل ظریف مهارت ها را تقویت کرده و روابطی ایجاد کنید که بتوانند از تعاملات دشوار جان سالم به در ببرند. اهداف یادگیری مهارت های اصلی مربوط به دیپلماسی را به یاد بیاورید. هنگامی که تدبیر و دیپلماسی وجود ندارد، آثار را کشف کنید. مدل Tact و Diplomacy را تعریف کنید. بین رمزگذاری و رمزگشایی تفاوت قائل شوید. بین ادب منفی و مثبت تفاوت قائل شوید.

همه نوع احساسات پیرامون ما در محل کارمان وجود دارد، و برای رهبران مهم است که چطور آنها را مهار کنند تا بهرهوری و روابط مثبت را پرورش دهند. در این درس، مدرس Britt Andreatta در مورد نحوه بالا بردن میزان هوش عاطفی خود (EQ) برای هدایت بهتر تیمها، همکاری با همسالان و مدیریت آنها، مطالبی را به اشتراک میگذارد. یاد بگیرید که هوش هیجانی چیست و چگونه در کار تاثیر می گذارد و تکنیکهایی برای بالا بردن هوش هیجانی (عاطفی) خود را کشف کنید. این موضوع شامل درک صحیح، نوع ورزش عاطفی، درک و مدیریت triggers و ایجاد همدلی است. سپس آن درسها را تغییر دهید تا آگاهی خود را از دیگران بسازید و به یک رهبر موثرتر تبدیل شوید. اهداف یادگیری تجزیه و تحلیل علم مغز در پشت هوش هیجانی. احساسات خود را شناسایی و ارزیابی کنید. نحوه اعمال کنترل خود بر احساسات را تعیین کنید. عوامل محرک خود و نحوه پاسخ به آنها را مشخص کنید. نحوه واکنش دیگران در محل کار را ارزیابی کنید. تعیین نحوه به حداکثر رساندن عملکرد تیم با استفاده از هوش هیجانی. کشف کنید که چگونه تغییرات را تحریک کنید.

سرعت تغییر و حجم اطلاعاتی که در زندگی روزمره با آنها روبرو میشویم، تفکر از طریق تصمیم گیری را دشوار میکند. درعوض، مردم غالباً به تعصبات و قواعد انگشت شماری تکیه میکنند، که آنها را به سمت نتیجه گیری معیوب سوق میدهد. موفقترین تیمها از روشهای تفکر انتقادی - تحلیل عینی و عقلانی - برای روشنترین و خردمندترین نتیجه گیری استفاده میکنند. این دوره رهبران را برای ایجاد مهارتهای تفکر انتقادی کل سازمان خود آماده میکند. بیاموزید که چگونه تفکر انتقادی را به روز کنید تا از فریب اشتباهات، شناختی گمراه کننده، ایجاد استدلال بهتر، قضاوت تیزهوشی و بهبود تصمیم گیری جلوگیری کنید. مربی Becki Saltzman مهارتهایی را آموزش میدهد که چگونگی نوآوری شرکت یا تیم شما را بهبود میبخشد، با چالشها مقابله میکند و به تغییر پاسخ میدهد. اهداف یادگیری مقایسه تفکر انتقادی و استراتژیک به حداقل رساندن قضاوت های بد تشخیص سوگیری شناختی استفاده از تفکر خلاف واقع غلبه بر بیزاری از ضرر اجتناب از مغالطه های منطقی ایجاد فرهنگ تفکر انتقادی

تفکر انتقادی، توانایی تفکر تأملی و مستقل برای تصمیم گیری اندیشمندانه است. با تمرکز بر روی مسائل ریشه ای، تفکر انتقادی به شما کمک میکند تا از مشکلات آینده که میتواند ناشی از اقدامات شما باشد جلوگیری کنید. در این دوره، مربی و کارشناس رهبری، Mike Figliuolo، مجموعهای از تکنیکها را برای کمک به شما در پرورش مهارتهای تفکر انتقادی بیان میکند. او نشان میدهد چگونه میتوانید مشکلی را که میخواهید حل کنید تعریف کنید و سپس تعدادی از ابزارهای تفکر انتقادی مانند منفجر کردن بیزنس، 5 سوال از دلیل آن و 7 مورد پس از آن، بررسی قانون 80/20 و موارد دیگر را ارائه میدهد. وی همچنین در مورد چگونگی توسعه این مهارت در کل تیم شما راهنمایی میکند. اهداف یادگیری نحوه تجزیه مسائل پیچیده به اجزای کوچکتر را مشخص کنید. تعریف بیانیه مسئله موثر را تعیین کنید. فواید اصلی تمرکز سوالات را مشخص کنید. علل اصلی مشکل را مشخص کنید. از ابزارهای تفکر انتقادی برای تجزیه و تحلیل و بازکردن پیامها استفاده کنید. نحوه آماده سازی دیگران برای تفکر انتقادی را بشناسید.

برقراری ارتباط موثر، استعدادی ذاتی نیست که بعضی از افراد دارند و دیگران ندارند - این چیزی است که هر کسی میتواند آن را یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژیهایی را بیاموزید که به شما کمک میکند مهارتهای ارتباطی بین فردی خود را تقویت کرده و به آنها تسلط پیدا کنید. با مربی Dorie Clark، متخصص برندسازی و حرفهای همراه باشید، زیرا او تکنیکهایی را برای انتقال موثر پیام شما در محل کار به اشتراک میگذارد و نحوه مقابله با چالشهای احتمالی ارتباط با همکاران و سرپرستان خود را توضیح میدهد. او همچنین در مورد چگونگی کنار آمدن با موقعیتهای مشکل، بحث شما در مورد چگونگی کنترل وقفه، پاسخ به بازخورد انتقادی و برقراری ارتباط بین فرهنگ ها. اهداف یادگیری مناسب ترین شکل ارتباط را در یک موقعیت تجاری تعیین کنید. مواردی را مشخص کنید که در آنها یک روش ارتباطی بر حالت دیگر ارجحیت دارد. فرآیند تفسیر نشانه های غیرکلامی را توضیح دهید. اصطلاحات مربوط به ارتباطات بین فردی را تعریف کنید. تمایز بین رویکردهای ارتباطی مختلف با افراد دیگر فرهنگ ها. عوامل موثر بر وقفه ها در جلسات کاری را شرح دهید. مناسب ترین روش های پذیرش انتقاد را بررسی کنید.

آیا ممکن است در زمان سختی ها دچار مشکل شوید؟ هر کسی میخواهد وقتی فشار وارد میشود و شرایط سخت میشود، خوب عمل کند، اما بسیاری از ما در زمان استرس یا سختی عقب نشینی میکنیم. اگر بتوانید انعطافپذیری خود را ایجاد کنید، با چالشهای جدیدی مواجه خواهید شد و یک مهارت ارزشمند برای ارائه دادن به کارفرمایان به دست خواهید آورد. در این درس، مدیر دانشکده تجارت Kelley School و مربی ارتباطات حرفهای، Tatiana Kolovou توضیح میدهد که چگونه با ایجاد `آستانه انعطافپذیری` خود، پنج تکنیک آموزشی را برای آمادهسازی برای موقعیتهای سخت و پنج استراتژی برای منعکس کردن آنها تشریح میکند. پیدا کردن جایی که در سطح انعطافپذیری قرار دارید، مشخص کنید که کجا میخواهید باشید، و استراتژیهایی را یاد بگیرید که شکاف را ببندید.

وقتی از دست دادن شغل یا خراب شدن رابطه شخصی غافلگیر می شویم، حرکت رو به جلو دشوار است. اما در حالی که نمی توانیم از این نوع تغییرات غیرمنتظره اجتناب کنیم، می توانیم نحوه برخورد با آنها را کنترل کنیم. در این دوره کوتاه، دکتر تاد دوئت توضیح می دهد که چگونه می توانید از قدرت تغییر به نفع خود و اطرافیان خود استفاده کنید. بیاموزید که چگونه تغییرات را در زمینه مناسب قرار دهید، چشم انداز مناسب ایجاد کنید و در نهایت انعطاف پذیرتر شوید.

دنیایی را تصور کنید که در آن به خودتان اعتماد کردهاید و افکار و ایدههای خود را در آغوش گرفتهاید. دنیایی را تصور کنید که در آن میتوانید خود خلاقتان - منهای ترس و شک - را بیان کنید. مدرس Denise Jacobs موسس و مدیر عامل Creative Dose، جایی است که او تکنیکهایی را برای باز کردن خلاقیت و جرقه نوآوری در مردم، تیمها و محیطهای کاری ترویج میکند. در این درس، او به شما نشان میدهد که چطور از موانع عبور کنید و خود را نگه دارید: منتقد داخلی تان. با توجه به آخرین پیشرفتها در علوم اعصاب، روشهای ذهن آگاهی و تحقیقات خوددلسوزی، او به شما کمک میکند تا خلاقیت خود را کنترل کنید و اجازه دهید که استعدادهای حقیقی شما بدرخشند. یاد بگیرید چگونه از خود خرابکاری جلوگیری کنید، تولید ایده را شروع کنید، ترس از قضاوت را از دست بدهید، و یک ساختار تازه و پیشرفته ایجاد کنید - مبنایی برای حداکثر خلاقیت آزاد. در نهایت، شما یک نقشه راه برای رسیدن به بهترین کار خود دارید، بهترین کار خود را انجام دهید و خلاقیت خود را به عنوان یک نیرو برای تغییر مثبت در دنیا هدایت کنید. اهداف یادگیری حذف بلوک های خلاقانه صدای منفی را در سر خود خاموش کنید شکستن چرخه شک و تردید به خود باز کردن جریان ایده شروع ایده پردازی تغییر گفتگو با خود و حسادت تمرکز بر موفقیت خود درخشش خود را با جهان به اشتراک بگذارید

در حالی که عوامل متعددی می توانند در ایجاد یک فرد موفق دخیل باشند، تقریباً همه افرادی که به سطوح بالایی از موفقیت شخصی و شغلی دست می یابند، از خودآگاهی بالایی برخوردارند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه خود را بیشتر بشناسید تا بتوانید خود را توسعه دهید و پیشرفت شغلی را افزایش دهید. جما روبرتز، روانشناس سازمانی، به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه خودآگاهی خود را توسعه دهید تا بتوانید درک کنید که دیگران چگونه شما را می بینند و اقدامات شما را بهتر با نیات شما هماهنگ کنند. او توضیح می دهد که چگونه می توان باورها را برای افزایش خودآگاهی، قدم گذاشتن در خارج از خود برای بدست آوردن دیدگاه متفاوت، استفاده از یک برنامه اقدام خودآگاهی و موارد دیگر، شناسایی کرد. اهداف یادگیری شناسایی باورها برای افزایش خودآگاهی قدم گذاشتن در خارج از خودتان راهبردهای خودآگاهی بازتاب و افزایش خودآگاهی شناسایی اثر موج دار مدیریت استرس جستجوی بازخورد برای افزایش خودآگاهی انتخاب استراتژی های خودآگاهی نکات مهم در موفقیت خودآگاهی

اکثر مردم از صحبت در جمع می ترسند، اما ارتباط شفاهی موثر یک مهارت کلیدی در تجارت است. جف انسل ابزارهای ارتباطی ساده، استراتژی ها و نکاتی را ارائه می دهد که استفاده از آنها آسان است و نتایج فوری ایجاد می کند. او به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، از بدن و زبان برای بیان بهتر ایده ها و غلبه بر اضطراب استفاده کنید. در فصل آخر دوره، همه این مفاهیم در دو تمرین مربیگری در دنیای واقعی گردآوری شده اند که به شما کمک می کند تکنیک ها را در عمل ببینید. اهداف یادگیری افکار خود را سازماندهی کنید آهسته، طبیعی و مطمئن صحبت کنید تنفس صحیح از بدن خود برای تقویت گفتار استفاده کنید مدیریت حالات چهره کنترل عصبی بودن تعدیل صدا، تماس چشمی و حرکات

آیا تا به حال برای متقاعد کردن کسی به انجام کاری، حتی اگر به نفع او بوده، مشکل داشته اید؟ گاهی اوقات مردم تکان نمی خورند، اما خوشبختانه شما بیش از پاداش و مجازات در اختیار دارید. با جان اولمن، دکترای تخصصی، همراه باشید تا نحوه استفاده از دیگران را هنگامی که در "نقطه محوری تأثیر" قرار دارید، با استفاده از 18 روش تأیید شده علمی، توضیح دهد. چه در محل کار و چه در خانه تأثیرگذار باشید، می توانید بیاموزید که بهترین تأثیرگذاران قبل از تأثیرگذاری چه می کنند و می بینید که چگونه بهترین مراحل را برای موقعیت خود انتخاب کنید و از مردم بخواهید تحت تأثیر شما قرار گیرند. اهداف یادگیری حسی را نام ببرید که ممکن است شما را از تأثیرات مبتنی بر الهام باز دارد. نحوه توازن مناسب بین نتایج کوتاه مدت و بلند مدت را توضیح دهید. ارزیابی کنید که چرا "دردها و دستاوردها" یک انگیزه قوی است. مراحل تکنیک تأثیرگذاری مشاوره را فهرست کنید. اولین کاری را که هنگام استفاده از اثبات اجتماعی انجام می دهید مشخص کنید.

آیا با اهداف یادگیری خود همراه هستید، تیزبین هستید و پیش قدم هستید؟ در این دوره، گری بولز نحوه توسعه و پیروی از یک برنامه یادگیری را که بر اساس نحوه یادگیری و اهداف یادگیری شما تنظیم شده است توضیح می دهد. گری در مورد اهمیت چابکی یادگیری، با توجه به اینکه چگونه به موفقیت شما کمک می کند، بحث می کند. او شما را از طریق ایجاد لیست خواسته های یادگیری، ترتیب اولویت ها، پیگیری تعهدات یادگیری خود و موارد دیگر راهنمایی می کند. اهداف یادگیری چگونه مردم یاد می گیرند ایجاد لیست خواسته های یادگیری ایجاد طرح یادگیری اولویت بندی در برنامه یادگیری متعهد به یادگیری پیشرفت در جهت اهداف یادگیری

راشل بوتسمن، نویسنده و همکار اعتماد دانشگاه آکسفورد، بیش از یک دهه است که نکات و نکات اعتماد را مطالعه کرده است. این دوره بر اساس کتاب پرفروش او به چه کسی می توانی اعتماد کنی؟، این دوره راه های قدرتمندی را نشان می دهد که اعتماد زندگی شخصی و حرفه ای ما را شکل می دهد - به ما امکان می دهد با عدم اطمینان کنار بیاییم، ریسک کنیم و در برابر دیگران آسیب پذیر باشیم. راشل زبان خاصی را برای درک اینکه اعتماد چیست و چگونه کار می کند به اشتراک می گذارد. او همچنین رفتارهایی را که برای جلب اعتماد دیگران و ایجاد فرهنگهای قابل اعتماد کلیدی هستند، به علاوه عوامل رایجی که باعث از بین رفتن اعتماد میشوند را باز میکند و در زمان انجام آن چه باید کرد. اهداف یادگیری چرا اعتماد مهم است رد کردن افسانه ها در مورد اعتماد چگونه اعتماد واقعا کار می کند پذیرش ریسک ها چگونه یک جهش اعتماد داشته باشیم ویژگی های افراد قابل اعتماد به چه کسی می توان اعتماد کرد؟ چگونه قابل اعتمادتر باشیم هدایت بی اعتمادی شکست اسطوره اعتماد و شفافیت وقتی اعتماد از بین رفت چه باید کرد

در یک محل کار که به طور فزاینده ای بهم پیوسته و سلسله مراتب کمتری دارد ، توسعه مهارت های اقناعی شما می تواند یکی از ارزشمندترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید. برخی معتقدند که اقناع به معنای دستکاری یا گرفتن راه شماست ، اما این به معنای فریب دادن کسی یا اصیل نبودن است. درعوض ، اقناع این است که مطمئن شوید بهترین ایده های شما شنوایی منصفانه ای دارند. در این دوره ، دوری کلارک ، متخصص ارتباطات و مارک شخصی به شما کمک می کند تا مهارت اقناع خود را تقویت کنید تا در هنگام ملاقات با افراد جدید اعتبار ایجاد کنید ، گفتن "بله" را برای افرادی که شما را می شناسند آسان تر کرده و با مقامات ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: وادار کردن کسی به شما فورا چگونه می توان فوراً معتبر به آن نگاه کرد غلبه بر یک برداشت اول بد اقناع افرادی را که از قبل می شناسید ایده های خود را به اشتراک بگذارید و مورد توجه قرار بگیرید برقراری ارتباط با اقتدار غلبه بر ناشناخته ها

هر شغلی که انجام دهید، احتمالاً در یک تیم کار می کنید. عملکرد شما به توانایی شما برای همکاری موفق با افراد دیگر بستگی دارد. در این دوره که توسط کریس کرافت، مربی مدیریت تدریس می شود، کیفیت تیم های موثر و نقشی را که به عنوان یک عضو تیم در ایجاد یک تیم سالم و مفید بازی می کنید، بیاموزید. علاوه بر اهمیت شناختن نقاط قوت و ضعف خود، کریس بر اهمیت ارائه آنچه از شما انتظار می رود، گوش دادن به سایر اعضای تیم، برقراری ارتباط صریح، بازی بیش از یک نقش و حمایت از دیگران تأکید می کند. این آموزش مملو از ایده های عملی است تا به یک بازیکن بزرگ تیم تبدیل شوید و به شما و سازمان شما در موفقیت بیشتر کمک کند. موضوعات شامل: - مزایای تیم های خوب - پنج مرحله یک کار تیمی - دشواری های تیم ها - رفتارهای تیمی برای جلوگیری از آن - مشخصات تیمهای موثر - مشخصات اعضای خوب تیم - با استفاده از نقاط قوت خود - بهبود نقاط ضعف خود

زبان ساده یک فلسفه ارتباطی مدرن و یک حرکت جهانی است. این روش برای نوشتن متمرکز بر خواننده است ، اطمینان از اینکه خواندن و فهم هر جمله آسان است. این دوره تعریف روشنی از زبان ساده ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا نوشتار خود را با این سبک مختصر و مدرن تطبیق دهید. Leslie O’Flahavan ، متخصص نوشتن آنلاین ، توضیح می دهد که چگونه می توانید محتوای خود را متمرکز کنید ، ساختار را با جداول و لیست ها اضافه کنید ، از صدای فعال استفاده کنید و یک سبک شخصی و مستقیم را به شما ارائه دهید که شفافیت و اطمینان را به مخاطبان شما منتقل کند. این کار را دنبال کنید و بیاموزید که چگونه محتوایی بنویسید که به مردم کمک کند آنچه را که خوانده اند درک کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را برای انجام کارهای مهم پیدا کنند.