دوره آموزشی مبانی حل تعارض
⏱️ 51 دقیقه📈 مبتدی📅 2023-12-20
مدرسین
Lisa Gates
Leadership Coach, Career Story Sleuth
جزئیات دوره
روابط خود را با همکاران، مشتریان و مدیران خود بهبود بخشید و راه خود را از طریق تعارض به همکاری بازگردانید. در این دوره، لیزا گیتس، مربی مذاکره و رهبری، اسرار حل موثر تعارض را به اشتراک می گذارد و تکنیک های ساده و تکرارپذیری را که در اکثر موقعیت های تجاری کاربرد دارد، آشکار می کند. او "نقشه راه حل"، چارچوبی کاربردی برای کاوش و حل اختلافات، از جمله شناسایی موضوع و تشخیص واقعیت از داستان، ارائه می دهد. یک سناریو به شما کمک می کند تا بهترین شیوه ها را برای باز کردن مکالمه درگیری، راه حل های طوفان مغزی و توافق به دست آورید. علاوه بر این، او تکنیک های حل تعارض قدرتمندی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در تقویت مهارت گوش دادن و تنظیم مجدد مشکلات برای یافتن زمینه های مشترک کمک کند.
اهداف یادگیری چرخه "نام، سرزنش، ادعا" را تعریف کنید. انواع مختلف سبک های تعارض را تشخیص دهید. تاکتیک های بحث برانگیز را بشناسید. مسائل و نیازها را مشخص کنید. نحوه چارچوب بندی مجدد را توضیح دهید. افزایش ظرفیت تعارض
اهداف یادگیری چرخه "نام، سرزنش، ادعا" را تعریف کنید. انواع مختلف سبک های تعارض را تشخیص دهید. تاکتیک های بحث برانگیز را بشناسید. مسائل و نیازها را مشخص کنید. نحوه چارچوب بندی مجدد را توضیح دهید. افزایش ظرفیت تعارض
مهارت ها
CommunicationLeadership SkillsFoundationsProfessional DevelopmentLeadership and Management
سرفصل ها
0. مقدمه
- 01 - راه حلی برای درگیریهای خود بیاورید
1. آناتومی تعارض
- 02 - بازی نام، سرزنش و ادعا
- 03 - درک سبکهای تعارض
- 04 - شناخت تاکتیکهای بحث برانگیز
- 05 - از بین بردن سوگیری شناختی
2. نقشه راه قطعنامه
- 06 - شناسایی مسائل و نیازها
- 07 - تمایز واقعیت از داستان
- 08 - باز کردن گفتگوی درگیری
- 09 - به دست آوردن همسویی و طوفان فکری
- 10- توافق کردن
3. تعمیق مهارتهای حل تعارض
- 11 - ظرفیت تعارض خود را افزایش دهید
- 12 - پرسیدن سؤالات تشخیصی
- 13 - گوش دادن
- 14 - برچسب زدن، آینه کاری و سکوت
- 15 - چارچوب بندی مجدد
نتیجه
- 16 - مراحل و منابع بعدی
مشاهده دوره کامل
رفتن به دوره