دوره آموزشی مبانی ارتباطات (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (19 دوره)

گوش دادن یک صلاحیت مهم است، خواه برای اولین کار خود مصاحبه می کنید یا یک شرکت Fortune 500 را رهبری کنید. جای تعجب است که، نسبتاً معدودی از متخصصان شاغل تاکنون آموزش رسمی در مورد نحوه گوش دادن به طور موثر داشته اند. در این دوره، کارشناسان ارتباطات Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes نشان میدهند که چگونه مهارت شنیداری فعلی خود را ارزیابی کنید، چالشهای گوش دادن موثر را درک کنید (مانند حواس پرتی!) و رفتارهایی را توسعه دهید که به شما امکان میدهد شنونده بهتری باشید و همکار، مربی و دوست بهتری باشید. موضوعات شامل: گوش دادن با توجه را تعریف کنید. آنچه حواس تان به زایمان است ، کاوش کنید. به یاد بیاورید که فیلتر ذهنی چیست و چگونه می تواند بر مفروضات تأثیر بگذارد. روش های انتخاب بهترین پاسخ پارافره در شرایط را کاوش کنید. پنج هدف گوش دادن را لیست کنید.

دیپلماسی یک طرز فکر است. تدبیر یک استراتژی است در این دوره، استاد ارتباطات تاتیانا کولوو به شما کمک می کند تا مزایای برقراری ارتباط با دیپلماسی و دیپلماسی در شرایط محیط کار را درک کنید. او شما را با چهار سناریو روبرو می کند که ممکن است به طور متوسط در روز با آنها روبرو شوید، و به شما در پاسخگویی مناسب به موقعیت های چالش برانگیز در محل کار راهنمایی می کند. او بر مهارتهای اصلی مانند اصالت، همدلی و گوش دادن تأکید می کند و مثالها، داستانها و حقایقی را نشان می دهد که اهمیت آنها را برای زندگی به ارمغان می آورد. با استفاده از فرصت های تمرین در محل کار و زندگی شخصی خود، می توانید این تعادل ظریف مهارت ها را تقویت کرده و روابطی ایجاد کنید که بتوانند از تعاملات دشوار جان سالم به در ببرند. اهداف یادگیری مهارت های اصلی مربوط به دیپلماسی را به یاد بیاورید. هنگامی که تدبیر و دیپلماسی وجود ندارد، آثار را کشف کنید. مدل Tact و Diplomacy را تعریف کنید. بین رمزگذاری و رمزگشایی تفاوت قائل شوید. بین ادب منفی و مثبت تفاوت قائل شوید.

سرعت تغییر و حجم اطلاعاتی که در زندگی روزمره با آنها روبرو میشویم، تفکر از طریق تصمیم گیری را دشوار میکند. درعوض، مردم غالباً به تعصبات و قواعد انگشت شماری تکیه میکنند، که آنها را به سمت نتیجه گیری معیوب سوق میدهد. موفقترین تیمها از روشهای تفکر انتقادی - تحلیل عینی و عقلانی - برای روشنترین و خردمندترین نتیجه گیری استفاده میکنند. این دوره رهبران را برای ایجاد مهارتهای تفکر انتقادی کل سازمان خود آماده میکند. بیاموزید که چگونه تفکر انتقادی را به روز کنید تا از فریب اشتباهات، شناختی گمراه کننده، ایجاد استدلال بهتر، قضاوت تیزهوشی و بهبود تصمیم گیری جلوگیری کنید. مربی Becki Saltzman مهارتهایی را آموزش میدهد که چگونگی نوآوری شرکت یا تیم شما را بهبود میبخشد، با چالشها مقابله میکند و به تغییر پاسخ میدهد. اهداف یادگیری مقایسه تفکر انتقادی و استراتژیک به حداقل رساندن قضاوت های بد تشخیص سوگیری شناختی استفاده از تفکر خلاف واقع غلبه بر بیزاری از ضرر اجتناب از مغالطه های منطقی ایجاد فرهنگ تفکر انتقادی

برقراری ارتباط موثر، استعدادی ذاتی نیست که بعضی از افراد دارند و دیگران ندارند - این چیزی است که هر کسی میتواند آن را یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژیهایی را بیاموزید که به شما کمک میکند مهارتهای ارتباطی بین فردی خود را تقویت کرده و به آنها تسلط پیدا کنید. با مربی Dorie Clark، متخصص برندسازی و حرفهای همراه باشید، زیرا او تکنیکهایی را برای انتقال موثر پیام شما در محل کار به اشتراک میگذارد و نحوه مقابله با چالشهای احتمالی ارتباط با همکاران و سرپرستان خود را توضیح میدهد. او همچنین در مورد چگونگی کنار آمدن با موقعیتهای مشکل، بحث شما در مورد چگونگی کنترل وقفه، پاسخ به بازخورد انتقادی و برقراری ارتباط بین فرهنگ ها. اهداف یادگیری مناسب ترین شکل ارتباط را در یک موقعیت تجاری تعیین کنید. مواردی را مشخص کنید که در آنها یک روش ارتباطی بر حالت دیگر ارجحیت دارد. فرآیند تفسیر نشانه های غیرکلامی را توضیح دهید. اصطلاحات مربوط به ارتباطات بین فردی را تعریف کنید. تمایز بین رویکردهای ارتباطی مختلف با افراد دیگر فرهنگ ها. عوامل موثر بر وقفه ها در جلسات کاری را شرح دهید. مناسب ترین روش های پذیرش انتقاد را بررسی کنید.

آیا ممکن است در زمان سختی ها دچار مشکل شوید؟ هر کسی میخواهد وقتی فشار وارد میشود و شرایط سخت میشود، خوب عمل کند، اما بسیاری از ما در زمان استرس یا سختی عقب نشینی میکنیم. اگر بتوانید انعطافپذیری خود را ایجاد کنید، با چالشهای جدیدی مواجه خواهید شد و یک مهارت ارزشمند برای ارائه دادن به کارفرمایان به دست خواهید آورد. در این درس، مدیر دانشکده تجارت Kelley School و مربی ارتباطات حرفهای، Tatiana Kolovou توضیح میدهد که چگونه با ایجاد `آستانه انعطافپذیری` خود، پنج تکنیک آموزشی را برای آمادهسازی برای موقعیتهای سخت و پنج استراتژی برای منعکس کردن آنها تشریح میکند. پیدا کردن جایی که در سطح انعطافپذیری قرار دارید، مشخص کنید که کجا میخواهید باشید، و استراتژیهایی را یاد بگیرید که شکاف را ببندید.

دنیایی را تصور کنید که در آن به خودتان اعتماد کردهاید و افکار و ایدههای خود را در آغوش گرفتهاید. دنیایی را تصور کنید که در آن میتوانید خود خلاقتان - منهای ترس و شک - را بیان کنید. مدرس Denise Jacobs موسس و مدیر عامل Creative Dose، جایی است که او تکنیکهایی را برای باز کردن خلاقیت و جرقه نوآوری در مردم، تیمها و محیطهای کاری ترویج میکند. در این درس، او به شما نشان میدهد که چطور از موانع عبور کنید و خود را نگه دارید: منتقد داخلی تان. با توجه به آخرین پیشرفتها در علوم اعصاب، روشهای ذهن آگاهی و تحقیقات خوددلسوزی، او به شما کمک میکند تا خلاقیت خود را کنترل کنید و اجازه دهید که استعدادهای حقیقی شما بدرخشند. یاد بگیرید چگونه از خود خرابکاری جلوگیری کنید، تولید ایده را شروع کنید، ترس از قضاوت را از دست بدهید، و یک ساختار تازه و پیشرفته ایجاد کنید - مبنایی برای حداکثر خلاقیت آزاد. در نهایت، شما یک نقشه راه برای رسیدن به بهترین کار خود دارید، بهترین کار خود را انجام دهید و خلاقیت خود را به عنوان یک نیرو برای تغییر مثبت در دنیا هدایت کنید. اهداف یادگیری حذف بلوک های خلاقانه صدای منفی را در سر خود خاموش کنید شکستن چرخه شک و تردید به خود باز کردن جریان ایده شروع ایده پردازی تغییر گفتگو با خود و حسادت تمرکز بر موفقیت خود درخشش خود را با جهان به اشتراک بگذارید

هیچ کس نمی خواهد در زندگی سوء تفاهم کند. اگر نگران هستید که به دلیل نزدیک نبودن شهرت دارید، راه هایی وجود دارد که می توانید بدون تغییر شخصیت خود، این تصور را تغییر دهید. در این دوره، متخصص مارک شخصی دوری کلارک به شما کمک می کند تا ابتدا مشخص کنید که آیا سیگنال هایی را ارسال می کنید که ممکن است برای دیگران مضر باشد-چه از طریق زبان بدن و چه از طریق ارتباطات دیگر. او راهکارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، با دیگران مشارکت داشته باشید. با طرز فکر مناسب و پیام رسانی مناسب، می توانید به مردم کمک کنید تا خود واقعی شما را ببینند. اهداف یادگیری غیرقابل دسترس تعریف کنید. مشخص کنید که چرا دیگران ممکن است شخصی را غیرقابل دسترس تلقی کنند. علائم فیزیکی نزدیک بودن را فهرست کنید. ذهنیتی برای نزدیک شدن پرورش دهید. استراتژی هایی را مشخص کنید تا بتوانید راحت تر به آنها دسترسی پیدا کنید. توضیح دهید که چگونه می توانید در طول حرفه خود قابل دسترسی باشید.

چه در زمینه محصول، فروش، حسابداری، فناوری اطلاعات یا بازاریابی کار کنید، توانایی به دست آوردن خرید احساسی برای موفقیت بیشتر پروژه ها و پروژه هایی که هدایت می کنید ضروری است. در این دوره، به مربیان رهبری لیزا ارل مک لئود و الیزابت مک لئود بپیوندید تا نحوه تعیین موقعیت هایی را که نیاز به خرید احساسی دارند، با چه کسی مشارکت کنند و چه بگویند، به اشتراک بگذارند. آنها توضیح می دهند که چگونه به کسانی که ممکن است نسبت به ابتکارات شما علاقه چندانی نداشته باشند پاسخ دهید و چگونه می توانید مخالفان را خنثی کنید. علاوه بر این، آنها در مورد چگونگی بازگشت سریع از شکست ها و حفظ اشتیاق بلند مدت بحث می کنند. اهداف یادگیری رابطه بین احساسات و تصمیم گیری را به یاد آورید. توضیح دهید که وقتی مغز اکسی توسین آزاد می کند چه اتفاقی می افتد. مزایای برنامه ریزی پیشگیرانه را مشخص کنید. معنی واقعی پشت بهانه "نه وقت، نه پول" را تشخیص دهید. سه نکته را که باید در موقعیت یابی هدف شما گنجانده شود، نام ببرید. سه راهکار برای مقابله با شکست ذکر کنید.

حتی برای ماهرترین متخصصان، تسلط بر نقاط ظریف ارتباط می تواند یک چالش باشد. چگونه می توانید اعتبار خود را بدون افتخار تعیین کنید؟ چگونه می توانید ایده های پیچیده را سازماندهی کنید تا بتوان آنها را به راحتی دنبال کرد و به خاطر سپرد؟ چگونه می توانید روی پای خود فکر کنید و به اظهارات ناعادلانه یا نامهربان پاسخ دهید؟ خبر خوب این است که ارتباطات واضح و واضح مهارتی است که هرکسی می تواند بیاموزد. در این دوره، سام هورن - مدیرعامل آژانس فتنه - استراتژی های ابتکاری را برای برقراری ارتباط با اطمینان به اشتراک می گذارد، خواه در کنفرانسی شرکت کنید، در جلسه ای صحبت کنید، به دنبال بودجه باشید یا از رئیس، هیئت مدیره، مشتری درخواست دهید.، یا همکار بلافاصله نکات مفیدی را بیاموزید که می تواند به شما در شخصی سازی محتوا کمک کند، داستانهای تجاری جالب و کاربردی بسازد، با مخاطبان پنج تا پانصد نفری ارتباط برقرار کند و حضور اجرایی قدرتمندی داشته باشد که توجه و احترام را در هر زمان که صحبت می کنید جلب می کند. اهداف یادگیری هنگام درک مخاطبین، اهمیت درک اهداف خود را درک کنید. اصول آهنگسازی یک بسته موفق را مشخص کنید. نحوه ارتباط با مخاطبان خود را از طریق ایجاد داستانهای جذاب کشف کنید. راههای ارتباط با مخاطبان را با شخصی سازی محتوای خود بررسی کنید. نحوه برقراری ارتباط با اطمینان بدون ایجاد اعتبارنامه خود را تشخیص دهید. بهترین روش ها برای تقویت حضور اجرایی را تجزیه کنید. موارد ضروری برای پاسخگویی به سوالات سخت را در یک ارتباط فی البداهه مشخص کنید. نحوه ارتباط ناشناخته ها را در یک ارتباط فی البداهه بررسی کنید.

هر سازمانی باید نحوه برقراری ارتباط داخلی و خارجی در صورت بروز بحران را برنامه ریزی کند. در این دوره، کارشناس ارتباطات تجاری لورا برگلس شما را در جریان آماده سازی سازمان شما برای ارتباط با کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان، رسانه ها و عموم مردم قرار می دهد. او شناسایی مخاطبان، جمع آوری تیم پاسخگویی به بحران، تهیه بیانیه اولیه و ارزیابی پاسخ شما پس از گذراندن بحران را پوشش می دهد. اهداف یادگیری بحران را تعریف کنید نحوه پاسخ سریع و مطمئن را توضیح دهید. مخاطبان مختلف در بحران را شناسایی کنید. ارزیابی منابع فنی و فیزیکی نحوه ایجاد زنجیره فرمان را توضیح دهید. بیانیه های نگهدارنده را توسعه دهید نحوه اجتناب از اشتباهات رایج در واکنش به بحران را مشخص کنید. پاسخ ارتباطات بحرانی خود را مرور کنید.

سازمانها پیچیده هستند ؛ ارتباطات درون آنها نیز همینطور است. در این دوره، مربی ارتباطات و مربی Brenda Bailey-Hughes به شما کمک می کند تا استراتژی ارتباطی سازمان خود را ارزیابی کرده و بر هفت سوال اصلی تمرکز کنید که قبل از هر پروژه بزرگ و تغییر ابتکار، از خود بپرسید. در طول راه، برندا نشان می دهد که چگونه این سوالات کلیدی در چهار سناریوی دنیای واقعی در سازمان ها با اندازه ها، مکان ها و عملکردهای مختلف اعمال می شود. در پایان دوره، مهارت های لازم برای بهبود استراتژی های ارتباط داخلی و خارجی در شرکت خود را خواهید داشت. اهداف یادگیری هفت سوال ارتباطی را که باید قبل از هر رویداد ارتباطی بپرسید، مشخص کنید. منابع احتمالی سوء ارتباط را کشف کنید. تفاوتهای بین پیام متناسب با مخاطب و پیام عمومی را به خاطر بیاورید. مناسب ترین زمان برای استفاده از نمودار جریان ارتباطی را مشخص کنید. مشکلات احتمالی درخواست بازخورد را کاوش کنید.

وقتی صحبت از مذاکره می شود، تغییر ذهنیت خود از "نبردی که باید پیروز شد" به "گفتگوی حل مشکل" می تواند نتایج شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. در این دوره، مربی رهبری، کارشناس مذاکره و نویسنده لیزا گیتس مهارت های اصلی مذاکرات مبتنی بر علاقه را برای دستیابی به نتایج برد-برد هر بار نشان می دهد. یک استراتژی گام به گام برای مذاکره درباره مسائل روزمره محل کار، از درخواست افزایش یا ارتقاء تا طرح ایده ها و حل تعارض را بیاموزید. لیزا تکنیک هایی مانند سوالات تشخیصی، لنگر انداختن، چارچوب بندی و برچسب زدن را پوشش می دهد که به شما کمک می کند تا از بن بست عبور کرده و رضایت را در دو طرف میز مذاکره ایجاد کنید. در طول راه، نحوه آماده شدن برای مذاکره، تقویت نفوذ خود، ورود به منطقه توافق را حتی در مواقعی که باید "نه" بگویید، پیدا کنید و از راه دور از طریق تلفن یا ایمیل مذاکره کنید. لیزا همچنین بهترین نکات و ترفندهای مذاکره خود را به اشتراک می گذارد و کاربرگ هایی برای تمرین مهارت های شما ارائه می دهد. اهداف یادگیری انواع مختلف مذاکره را مشخص کنید. تفاوت بین درخواست و مذاکره را تشخیص دهید. فهرست شیوه های اصلی مذاکره لنگر انداختن و چارچوب بندی برای منافع متقابل را توضیح دهید. همدلی تاکتیکی را شرح دهید. اصول نفوذ را توضیح دهید. طرح نفوذ ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل سبک های تعارض تاکتیک های بحث برانگیز مذاکره را بشناسید.

آیا به دنبال ارتقا یا شغل جدید بوده اید؟ با یادگیری نحوه ایجاد و استفاده از روابط با دیگران در مدار حرفه ای خود، می توانید حرفه خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید. در این دوره، به سیمون تی بیلی بپیوندید زیرا او به شما در تسلط بر هنر ایجاد روابط تجاری کمک می کند. سیمون با استفاده از سناریوها و تجربیات شخصی از حرفه خود، نحوه ایجاد روابط حرفه ای معتبر را با تمرکز بر چهار زمینه اصلی توضیح می دهد: الهام بخش، تأثیرگذار، تأثیرگذار و یکپارچه سازی. کشف کنید که چگونه می توانید رابطه معناداری ایجاد کنید، خود را برای دیده شدن و موفقیت آماده کنید، مدیریت کنید، با مدیران ارتباط برقرار کنید و در یک تیم برای خدمت بهتر به سازمان خود آموزش دهید. اهداف یادگیری اهمیت ایجاد یک برداشت خوب خوب را توضیح دهید. اهمیت ایجاد پیوند مشترک را درک کنید. ابزارهای ایجاد روابط آنلاین را شناسایی کنید. زمان مناسب برای مربی شدن شخص دیگری را تشخیص دهید. عواملی را نام ببرید که به شما در شناسایی نقطه شیرین ایجاد پروژه ای که هم به شما و هم به سازمان شما خدمت می کند، کمک کنند.

راشل بوتسمن، نویسنده و همکار اعتماد دانشگاه آکسفورد، بیش از یک دهه است که نکات و نکات اعتماد را مطالعه کرده است. این دوره بر اساس کتاب پرفروش او به چه کسی می توانی اعتماد کنی؟، این دوره راه های قدرتمندی را نشان می دهد که اعتماد زندگی شخصی و حرفه ای ما را شکل می دهد - به ما امکان می دهد با عدم اطمینان کنار بیاییم، ریسک کنیم و در برابر دیگران آسیب پذیر باشیم. راشل زبان خاصی را برای درک اینکه اعتماد چیست و چگونه کار می کند به اشتراک می گذارد. او همچنین رفتارهایی را که برای جلب اعتماد دیگران و ایجاد فرهنگهای قابل اعتماد کلیدی هستند، به علاوه عوامل رایجی که باعث از بین رفتن اعتماد میشوند را باز میکند و در زمان انجام آن چه باید کرد. اهداف یادگیری چرا اعتماد مهم است رد کردن افسانه ها در مورد اعتماد چگونه اعتماد واقعا کار می کند پذیرش ریسک ها چگونه یک جهش اعتماد داشته باشیم ویژگی های افراد قابل اعتماد به چه کسی می توان اعتماد کرد؟ چگونه قابل اعتمادتر باشیم هدایت بی اعتمادی شکست اسطوره اعتماد و شفافیت وقتی اعتماد از بین رفت چه باید کرد

مجموعه نکات مدیریت زمان برای کمک به حرفه ای ها طراحی شده است تا بهره وری خود را افزایش دهند، کارها را انجام دهند و زمان بیشتری برای مهم ترین چیزها پیدا کنند. در این قسمت، نویسنده و سخنران رهبری مولد، دیو کرنشاو، بر مستاجران کلیدی ارتباطات تمرکز میکند و نکاتی را به اشتراک میگذارد که میتواند به شما در تقویت روابط خود با همکاران کمک کند - و زمان خود را در این فرآیند به حداکثر برسانید. استراتژی هایی را برای ایجاد انتظارات واقع بینانه، مدیریت جلسات یا مکالمات طولانی مدت و پاسخ دادن به سوالات سریع بیاموزید. بهعلاوه، کشف کنید که چگونه مهربانی بهرهوری را بهبود میبخشد، وقتی فردی در حین صحبت کردن با شما چند کار انجام میدهد چه باید کرد، و چگونه از ارسال پیامک از حواس پرتی جلوگیری کنید. اهداف یادگیری توضیح دهید که وقتی رئیستان از شما می خواهد کاری را در اسرع وقت به پایان برسانید، چگونه باید پاسخ دهید. بهترین راه را برای نزدیک شدن به پایان جلسه در زمانی که برنامه زمانی جلسه تقریباً تمام شده است، شناسایی کنید. جزئیاتی را که باید در یک پیام پست صوتی با واژهبندی مناسب مربوط به یک کار در محل کار وجود داشته باشد، فهرست کنید. مولدترین استفاده از پیامک را در محل کار شناسایی کنید. توضیح دهید که چگونه می توانید از صندوق ورودی قابل حمل برای مدیریت کارت ویزیت های دریافتی خود استفاده کنید.

در یک محل کار که به طور فزاینده ای بهم پیوسته و سلسله مراتب کمتری دارد ، توسعه مهارت های اقناعی شما می تواند یکی از ارزشمندترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید. برخی معتقدند که اقناع به معنای دستکاری یا گرفتن راه شماست ، اما این به معنای فریب دادن کسی یا اصیل نبودن است. درعوض ، اقناع این است که مطمئن شوید بهترین ایده های شما شنوایی منصفانه ای دارند. در این دوره ، دوری کلارک ، متخصص ارتباطات و مارک شخصی به شما کمک می کند تا مهارت اقناع خود را تقویت کنید تا در هنگام ملاقات با افراد جدید اعتبار ایجاد کنید ، گفتن "بله" را برای افرادی که شما را می شناسند آسان تر کرده و با مقامات ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: وادار کردن کسی به شما فورا چگونه می توان فوراً معتبر به آن نگاه کرد غلبه بر یک برداشت اول بد اقناع افرادی را که از قبل می شناسید ایده های خود را به اشتراک بگذارید و مورد توجه قرار بگیرید برقراری ارتباط با اقتدار غلبه بر ناشناخته ها

افراد به طور مداوم با استفاده از حرکات غیرکلامی، حالت بدنی، حرکات و حالت های صورت ارتباط برقرار می کنند، اما بیشتر افراد فقط بر روی کلمات تمرکز می کنند. با متخصص رفتار و نویسنده، ونسا ون ادواردز همراه شوید زیرا وی در مورد نحوه تشخیص و تفسیر نشانه های غیرکلامی از دیگران و چگونگی کنترل ارتباطات غیرکلامی خود به اشتراک می گذارد. ونسا همچنین در مورد چگونگی خواندن احساسات پنهان، نحوه نشان دادن به دیگران که نامزد هستید و نحوه استفاده از ارتباطات غیرکلامی شما بحث می کند. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - قدرت زبان بدن - ارتباط غیرکلامی چیست؟ - خواندن افراد - رمزگشایی نشانه های زبان بدن - ارسال پیام غیر کلامی مناسب - خواندن و استفاده از زبان بدن مثبت - ارسال نشانه های غیرکلامی مثبت - تشخیص اینکه کسی درگیر شده است - استفاده از زبان بدن با اعتماد به نفس - روابط ساختمان - لکه بینی زبان بدن منفی - تغییر زبان بدن

هر شغلی که انجام دهید، احتمالاً در یک تیم کار می کنید. عملکرد شما به توانایی شما برای همکاری موفق با افراد دیگر بستگی دارد. در این دوره که توسط کریس کرافت، مربی مدیریت تدریس می شود، کیفیت تیم های موثر و نقشی را که به عنوان یک عضو تیم در ایجاد یک تیم سالم و مفید بازی می کنید، بیاموزید. علاوه بر اهمیت شناختن نقاط قوت و ضعف خود، کریس بر اهمیت ارائه آنچه از شما انتظار می رود، گوش دادن به سایر اعضای تیم، برقراری ارتباط صریح، بازی بیش از یک نقش و حمایت از دیگران تأکید می کند. این آموزش مملو از ایده های عملی است تا به یک بازیکن بزرگ تیم تبدیل شوید و به شما و سازمان شما در موفقیت بیشتر کمک کند. موضوعات شامل: - مزایای تیم های خوب - پنج مرحله یک کار تیمی - دشواری های تیم ها - رفتارهای تیمی برای جلوگیری از آن - مشخصات تیمهای موثر - مشخصات اعضای خوب تیم - با استفاده از نقاط قوت خود - بهبود نقاط ضعف خود

زبان ساده یک فلسفه ارتباطی مدرن و یک حرکت جهانی است. این روش برای نوشتن متمرکز بر خواننده است ، اطمینان از اینکه خواندن و فهم هر جمله آسان است. این دوره تعریف روشنی از زبان ساده ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا نوشتار خود را با این سبک مختصر و مدرن تطبیق دهید. Leslie O’Flahavan ، متخصص نوشتن آنلاین ، توضیح می دهد که چگونه می توانید محتوای خود را متمرکز کنید ، ساختار را با جداول و لیست ها اضافه کنید ، از صدای فعال استفاده کنید و یک سبک شخصی و مستقیم را به شما ارائه دهید که شفافیت و اطمینان را به مخاطبان شما منتقل کند. این کار را دنبال کنید و بیاموزید که چگونه محتوایی بنویسید که به مردم کمک کند آنچه را که خوانده اند درک کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را برای انجام کارهای مهم پیدا کنند.