لینداکده - LyndaKade - Lynda Kade - LinkedIN لیندا کده
  • صفحه اصلی
  • مسیرهای آموزشی
  • خرید اشتراک
  • درخواست دوره
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
ورود
ثبت نام

دوره آموزشی مبانی ارتباطات (با زیر نویس فارسی)

Communication Foundations

توضیحات Overview
۲۰,۰۰۰ تومان
مدرس
عکس مدرس Tatiana Kolovou - Image of Author Tatiana Kolovou Tatiana Kolovou عکس مدرس Brenda Bailey-Hughes - Image of Author Brenda Bailey-Hughes Brenda Bailey-Hughes
تاریخ انتشار ۱۳۹۷/۳/۲۹ تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۹/۸/۱۵
یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارت‌های ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر می‌گذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک می‌کند در انواع موقعیت‌های حرفه‌ای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیام‌های ایمیل و سخنرانی‌ها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان می‌دهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوه‌ای که به طور موثر و حرفه‌ای پیام شما را منتقل می‌کند ارتباط برقرار کنید.

موضوعات شامل:
چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید.
اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید.
به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند.
قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید.
کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید.
اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید.
مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.

این دوره شامل ۲۶ ویدئو آموزشی به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی می‌باشد.

  • Communication Foundations.rar
  • Glossary_Communication_Foundations.zip

برای دانلود، لطفا وارد حساب کاربری شوید.

سطح مبتدی
1h 17m مدت زمان دوره
20,000 Toman
Author
عکس مدرس Tatiana Kolovou - Image of Author Tatiana Kolovou Tatiana Kolovou عکس مدرس Brenda Bailey-Hughes - Image of Author Brenda Bailey-Hughes Brenda Bailey-Hughes
Release: 2018/06/19 Update: 2020/11/05
Learn how to communicate more effectively. Your communication skills affect your career prospects, the value you bring to your company, and the likelihood of your promotion. This course helps you communicate better in a variety of professional situations, including meetings, email messages, pitches, and presentations. Instructors Tatiana Kolovou and Brenda Bailey-Hughes introduce the four building blocks of communication—people, message, context, and listening—and show how they apply in different circumstances. Through the use of vignettes and applied tools, the course shows how to build this core competency and communicate in a way that effectively and professionally conveys your message.

Topics include:
Recall the four pillars of a business scenario.
Explore the term 'people' in the context of a communication scenario.
Recall how the Think, Feel, Do model applies to a communication scenario.
Identify the parts of the message in a communication scenario.
Recognize the 'channel' in a communication scenario.
Apply the importance of context in a communication event.
Review the most important components of listening.
Skill Level Beginner
1h 17m Duration
عناوین مرتبط
Continuing Education (CEU) 997 دوره Professional Development 620 دوره Leadership and Management 593 دوره Project Management Institute (PMI)® 579 دوره NASBA Continuing Professional Education (CPE) 577 دوره Foundations 351 دوره Communication 119 دوره
مسیرهای آموزشی مرتبط
بعدی قبلی
مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک هماهنگ کننده پروژه - Image of Learn Path Become a Project Coordinator 12 ساعت

تبدیل شدن به یک هماهنگ کننده پروژه

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص اداری - Image of Learn Path Become an Administrative Professional 15 ساعت

تبدیل شدن به یک متخصص اداری

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک تحلیلگر کسب و کار - Image of Learn Path Become a Business Analyst 25 ساعت

تبدیل شدن به یک تحلیلگر کسب و کار

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک تحلیلگر برنامه ریزی مالی شرکت - Image of Learn Path Become a Corporate Financial Planning Analyst 32 ساعت

تبدیل شدن به یک تحلیلگر برنامه ریزی مالی شرکت

مسیر آموزشی ارتقا مهارت های خود به عنوان یک متخصص IT Help Desk - Image of Learn Path Advance Your Skills as an IT Help Desk Specialist 18 ساعت

ارتقا مهارت های خود به عنوان یک متخصص IT Help Desk

دوره‌های مرتبط
بعدی قبلی
دوره آموزشی دوره آموزشی نحوه گوش دادن مؤثر - Image of Course Effective Listening 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی نحوه گوش دادن مؤثر

دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد اعتماد - Image of Course Building Trust 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ایجاد اعتماد

دوره آموزشی دوره آموزشی برقراری ارتباط با دیپلماسی و تدبیر - Image of Course Communicating with Diplomacy and Tact 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی برقراری ارتباط با دیپلماسی و تدبیر

دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباط بین فردی - Image of Course Interpersonal Communication 37 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ارتباط بین فردی

دوره آموزشی دوره آموزشی توسعه هوش هیجانی خود - Image of Course Developing Your Emotional Intelligence 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی توسعه هوش هیجانی خود

دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد انعطاف پذیری - Image of Course Building Resilience 34 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ایجاد انعطاف پذیری

دوره آموزشی دوره آموزشی از بین بردن انتقاد درونی خود و انگیزه بخشیدن به خلاقیت خود - Image of Course Banish Your Inner Critic to Unleash Creativity 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی از بین بردن انتقاد درونی خود و انگیزه بخشیدن به خلاقیت خود

دوره آموزشی دوره آموزشی شروع مشارکت احساسی - Image of Course Igniting Emotional Engagement 46 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی شروع مشارکت احساسی

دوره آموزشی دوره آموزشی آمادگی برای ارتباطات موفق - Image of Course Preparing for Successful Communication 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی آمادگی برای ارتباطات موفق

دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات در یک بحران - Image of Course Crisis Communication 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ارتباطات در یک بحران

دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات سازمانی - Image of Course Organization Communication 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ارتباطات سازمانی

دوره آموزشی دوره آموزشی الزامات مورد نیاز برای تحلیلگران کسب و کار: مصاحبه ها - Image of Course Requirements Elicitation for Business Analysts: Interviews 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی الزامات مورد نیاز برای تحلیلگران کسب و کار: مصاحبه ها

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مذاکره - Image of Course Negotiation Foundations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی مذاکره

دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد روابط تجاری - Image of Course Building Business Relationships 57 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ایجاد روابط تجاری

دوره آموزشی دوره آموزشی نکات مدیریت زمان: ارتباطات - Image of Course Time Management Tips: Communication 44 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی نکات مدیریت زمان: ارتباطات

دوره آموزشی دوره آموزشی متقاعد کردن دیگران - Image of Course Persuading Others 30 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی متقاعد کردن دیگران

دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباط غیر کلامی - Image of Course Communicating Nonverbally 27 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ارتباط غیر کلامی

دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای کار گروهی - Image of Course Teamwork Foundations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بنیادهای کار گروهی

دوره آموزشی دوره آموزشی نوشتن به زبان ساده - Image of Course Writing in Plain Language 42 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی نوشتن به زبان ساده

نماد الکترونیک enamad در صورت اتصال با آی‌پی داخل کشور، نمایش داده خواهد شد.
logo-samandehi - لوگو ساماندهی
درباره ما

لینداکده یک بستر یادگیری پیشرو است که به هر کس کمک می کند تا کسب و کار ، نرم افزار ، فناوری و مهارت های خلاقانه را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای بیاموزد.

  • لینداکده-1400
  • تماس با ما
  • کانال اینستاگرام
  • کانال تلگرام
  • کانال آپارات

کلیه‌ی حقوق این سایت متعلق به لینداکده است.

عنوان دوره مشاهده جزئیات
از طریق لینک دوره از طریق نام دوره و نام مدرس