0. مقدمه
01-خوش آمدید
02-فایل های همراه
1. اصول UI
پروژه ها و رابط های کاربری 03-2D
04-سیستم های بوم و رویداد
05-ایجاد پس زمینه و پنل
06-ایجاد برچسب و متن
07-گروه های بوم
2. UI و طراحی بازی
08-پیکربندی تصاویر sprite
09-ایجاد دکمه ها
10-حالات دکمه
11- رسیدگی به کلیک دکمه ها
12-طرح بندی
3. Sprites و 2D
13-کاوش در بازی های دو بعدی
14-وارد کردن اسپرایت و ورق اسپرایت
15-ایجاد انیمیشن های sprite
16-Sprites و فیزیک دو بعدی
4. 2D و کاشی
17-واردات و ایجاد کاشی
18-پیکربندی دنیاهای دو بعدی
19-طرح های سطح نقاشی
20-کار با کاشی های دو بعدی
نتیجه
21- مراحل بعدی
0. Introduction
01-Welcome
02-Companion files
1. UI Fundamentals
03-2D projects and user interfaces
04-Canvas and event systems
05-Creating a background and panel
06-Creating labels and text
07-Canvas groups
2. UI and Game Design
08-Configuring sprite images
09-Creating buttons
10-Button states
11-Handling button clicks
12-Layouts
3. Sprites and 2D
13-Exploring 2D games
14-Importing sprites and sprite sheets
15-Creating sprite animations
16-Sprites and 2D physics
4. 2D and Tiles
17-Importing and creating tilesets
18-Configuring 2D worlds
19-Painting level layouts
20-Working with 2D tiles
Conclusion
21-Next steps