0. مقدمه
01 - صنعت بازی و اجزای آن
02 - فایل های همراه
1. طراحی بازی
03 - اسناد طراحی بازی
04 - پلتفرم ها و مکانیک های ژانر
05 - عناصر بازی
06 - نرم افزار طراحی بازی
07 - ساخت سند طراحی بازی
08 - Dos and Don ts در اسناد طراحی بازی
2. کار تیمی
09 - کنترل نسخه و همکاری پروژه
10 - شروع کار با Collaborate
11 - استفاده از Collaborate
12 - کار با صحنه و همکاری
3. آمادگی برای صنعت
13 - عناوین و نقش های شغلی
14 - ارتباط و همکاری
15 - ابزارهای مدیریت پروژه
16 - استفاده از تابلو کانبان
4. در حال توسعه برای موبایل
17 - پلتفرم های ساخت موبایل
18 - دانلود ابزارهای توسعه موبایل
19 - آماده سازی برای ساختن
20 - ایجاد یک ساخت
21 - استفاده از شبیه ساز اندروید
22 - تست موبایل
نتیجه
23 - مراحل بعدی
0. Introduction
01 - The game industry and its components
02 - Companion files
1. Game Design
03 - Game design documents
04 - Genre platforms and mechanics
05 - Game elements
06 - Game design software
07 - Building a game design document
08 - Dos and don ts on game design documents
2. Team Work
09 - Version control and project collaboration
10 - Getting started with Collaborate
11 - Using Collaborate
12 - Working with scenes and collaboration
3. Preparing for Industry
13 - Job titles and roles
14 - Communication and collaboration
15 - Project management tools
16 - Using a kanban board
4. Developing for Mobile
17 - Mobile build platforms
18 - Downloading mobile development tools
19 - Preparing to make a build
20 - Creating a build
21 - Using an Android emulator
22 - Mobile testing
Conclusion
23 - Next steps