لینداکده - LyndaKade - Lynda Kade - LinkedIN لیندا کده
  • صفحه اصلی
  • مسیرهای آموزشی
  • خرید اشتراک
  • درخواست دوره
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
ورود
ثبت نام

دوره آموزشی بنیادهای مارک تجاری (با زیر نویس فارسی)

Branding Foundations

توضیحات Overview سرفصل ها
۱۷,۰۰۰ تومان
مدرس
عکس مدرس Drew Boyd - Image of Author Drew Boyd Drew Boyd
تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱/۷
مارک های قوی و موثر به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و به شما کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید. چه یک مارک تجاری دارید و چه یک برند جدید را از ابتدا شروع می کنید، این دوره ابزارها و چارچوب های لازم برای ایجاد ارزش ویژه برند را فراهم می کند. بیاموزید که چگونه ارزشهای اصلی خود را تعریف کنید، آنها را با نام تجاری خود پیوند دهید و مارک را به طور موثر چه در داخل کارمندان و چه در خارج از طریق رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، تبلیغات، بسته بندی و کانالهای دیگر راه اندازی و ارتباط برقرار کنید. مربی درو بوید، یک متخصص بازاریابی با بیش از سه دهه تجربه، همچنین نحوه اندازه گیری عملکرد نام تجاری و حفظ ارزش و ارتباط آن با گذشت زمان را توضیح می دهد.

موضوعات شامل:
- مارک را تعریف کنید.
- اهمیت مارک ها را توضیح دهید.
- مراحل فرآیند نام تجاری را مشخص کنید.
- ارزش ها و هدف اصلی خود را مشخص کنید.
- درایورهای مارک ایجاد کنید.
- معماری برند خود را طراحی کنید.
- مشتریان را شناسایی و درک کنید.
- مارک تجاری را به محصول و خدمات پیوند دهید.
- ارزش ویژه برند را مدیریت کنید.

این دوره شامل ۲۶ ویدئو آموزشی به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی می‌باشد.

  • Branding Foundations.rar (115.82 MB)
  • Glossary_Branding_Foundations.pdf.zip (115.95 KB)

برای دانلود، لطفا وارد حساب کاربری شوید.

سطح مبتدی
53m مدت زمان دوره
17,000 Toman
Author
عکس مدرس Drew Boyd - Image of Author Drew Boyd Drew Boyd
Release: 2020/03/26
Strong, effective brands give you a competitive advantage in the marketplace and help you weather the storms of market competition. Whether you have an existing brand or you’re starting a new one from scratch, this course provides the tools and frameworks you need to build brand equity. Learn how to define your core values, link them to your brand, and launch and communicate the brand effectively, both internally to employees and externally via social media, PR, advertising, packaging, and other channels. Instructor Drew Boyd, a marketing expert with over three decades of experience, also explains how to measure brand performance and sustain its value and relevance over time.

Topics include:
- Define brand.
- Explain the significance of brands.
- Outline the steps of the branding process.
- Identify your core values and purpose.
- Create brand drivers.
- Design your brand architecture.
- Identify and understand customers.
- Link brand to product and service.
- Manage brand equity.
Skill Level Beginner
53m Duration
0. مقدمه
	01- ایجاد یک برند موفق
	02-آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
1. درک برندینگ
	03- برند چیست
	04- درک اینکه چرا برندها مهم هستند
	05- درک فرآیند برندسازی
2. تعریف برند
	06- شناسایی ارزش ها و هدف اصلی خود
	07-ایجاد درایورهای برند
	08-تصمیم گیری در مورد برندسازی
	09-معماری برند خود را طراحی کنید
	10- شناسایی شخصیت برند
3. تعیین موقعیت نام تجاری
	11-مشتریان خود را شناسایی کنید
	12-باورهای مشتریان خود را درک کنید
	13-توسعه وعده برند شما - ارزش پیشنهادی
4. بیان هویت برند
	14-توسعه نام برند
	15-ایجاد ظاهر و احساس برند
	16-ایجاد نقاط تماس نوید برند
5. ارتباط با نام تجاری - داخلی
	17-شناسایی کانال های داخلی
	18-ایجاد برند بوک
	19- پیوند برند با طراحی محصول و خدمات
6. ارتباط با نام تجاری - خارجی
	20- شناسایی کانال های خارجی
	21- بیان برند در کانال های دیجیتال و اجتماعی
	22-بیان برند از طریق بسته بندی
	23-ایجاد فضاها و محیط های برند
7. اندازه گیری عملکرد و ارزش برند
	24-درک عملکرد برند
	25-مدیریت ارزش ویژه برند
نتیجه
	26- بر مهارت های برندسازی خود تسلط داشته باشید
0.Introduction
	01-Building a successful brand
	02-What you should know before watching this course
1. Understanding Branding
	03-What is a brand
	04-Understanding why brands are important
	05-Understanding the branding process
2. Defining the Brand
	06-Identifying your core values and purpose
	07-Creating brand drivers
	08-Deciding on what to brand
	09-Designing your brand architecture
	10-Identifying the brand personality
3. Positioning the Brand
	11-Identifying your customers
	12-Understanding  your customers' beliefs
	13-Developing your brand promise - The value proposition
4. Expressing the Brand Identity
	14-Developing the brand's name
	15-Creating the brand look and feel
	16-Creating the brand promise touchpoints
5. Communicating the Brand - Internally
	17-Identifying the internal channels
	18-Creating the brand book
	19-Linking the brand to product and service design
6. Communicating the Brand - Externally
	20-Identifying the external channels
	21-Expressing the brand in digital and social channels
	22-Expressing the brand through packaging
	23-Creating branded spaces and environments
7. Measuring Brand Performance and Value
	24-Understanding brand performance
	25-Managing brand equity
Conclusion
	26-Mastering your branding skills
عناوین مرتبط
Continuing Education (CEU) 995 دوره NASBA Continuing Professional Education (CPE) 576 دوره Foundations 352 دوره Marketing 290 دوره Brand Management 22 دوره
مسیرهای آموزشی مرتبط
بعدی قبلی
مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی - Image of Learn Path Become a Marketing Specialist 16 ساعت

تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی - Image of Learn Path Become a Public Relations Specialist 11 ساعت

تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی

دوره‌های مرتبط
بعدی قبلی
دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی - Image of Course Marketing Communications 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی

دوره آموزشی دوره آموزشی پیشرفته برندسازی - Image of Course Advanced Branding 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی پیشرفته برندسازی

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی روابط عمومی: آموزش رسانه - Image of Course Public Relations Foundations: Media Training 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی روابط عمومی: آموزش رسانه

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی های روابط عمومی - Image of Course Public Relations Foundations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی های روابط عمومی

دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری نوشتن کپی بازاریابی - Image of Course Learning to Write Marketing Copy 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی یادگیری نوشتن کپی بازاریابی

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: استراتژی های بازاریابی یکپارچه - Image of Course Marketing Foundations: Integrated Marketing Strategies 2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی: استراتژی های بازاریابی یکپارچه

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: تجزیه و تحلیل بازار رقابتی - Image of Course Marketing Foundations: Competitive Market Analysis 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی: تجزیه و تحلیل بازار رقابتی

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: توسعه پیشنهاد ارزش - Image of Course Marketing Foundations: Value Proposition Development 36 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی: توسعه پیشنهاد ارزش

دوره آموزشی دوره آموزشی ایده هایی برای بازاریابان - Image of Course Ideation for Marketers 47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ایده هایی برای بازاریابان

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: قیف بازاریابی - Image of Course Marketing Foundations: The Marketing Funnel 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی: قیف بازاریابی

دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای هک رشد - Image of Course Growth Hacking Foundations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بنیادهای هک رشد

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در Pinterest - Image of Course Advertising on Pinterest 59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در Pinterest

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تحقیقات بازار - Image of Course Market Research Foundations 54 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی تحقیقات بازار

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی - Image of Course Marketing Foundations 49 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: سیر تصمیم گیری مشتری - Image of Course Marketing Foundations: Customer Decision Journey 48 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی: سیر تصمیم گیری مشتری

دوره آموزشی دوره آموزشی نوشتن یک طرح و برنامه بازاریابی - Image of Course Writing a Marketing Plan 38 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی نوشتن یک طرح و برنامه بازاریابی

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی: رفتار مصرف کننده - Image of Course Marketing Foundations: Consumer Behavior 42 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی: رفتار مصرف کننده

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در توییتر - Image of Course Advertising on Twitter 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در توییتر

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

دوره آموزشی دوره آموزشی نظارت بر شبکه‌های اجتماعی: استراتژی‌ها و مهارت‌ها - Image of Course Social Media Monitoring: Strategies and Skills 37 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی نظارت بر شبکه‌های اجتماعی: استراتژی‌ها و مهارت‌ها

نماد الکترونیک enamad در صورت اتصال با آی‌پی داخل کشور، نمایش داده خواهد شد.
logo-samandehi - لوگو ساماندهی
درباره ما

لینداکده یک بستر یادگیری پیشرو است که به هر کس کمک می کند تا کسب و کار ، نرم افزار ، فناوری و مهارت های خلاقانه را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای بیاموزد.

  • لینداکده-1400
  • تماس با ما
  • کانال اینستاگرام
  • کانال تلگرام
  • کانال آپارات

کلیه‌ی حقوق این سایت متعلق به لینداکده است.

عنوان دوره مشاهده جزئیات
از طریق لینک دوره از طریق نام دوره و نام مدرس