دوره آموزشی موثر بودن در یک تیم بعنوان عضو تیم (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (19 دوره)

گوش دادن یک صلاحیت مهم است، خواه برای اولین کار خود مصاحبه می کنید یا یک شرکت Fortune 500 را رهبری کنید. جای تعجب است که، نسبتاً معدودی از متخصصان شاغل تاکنون آموزش رسمی در مورد نحوه گوش دادن به طور موثر داشته اند. در این دوره، کارشناسان ارتباطات Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes نشان میدهند که چگونه مهارت شنیداری فعلی خود را ارزیابی کنید، چالشهای گوش دادن موثر را درک کنید (مانند حواس پرتی!) و رفتارهایی را توسعه دهید که به شما امکان میدهد شنونده بهتری باشید و همکار، مربی و دوست بهتری باشید. موضوعات شامل: گوش دادن با توجه را تعریف کنید. آنچه حواس تان به زایمان است ، کاوش کنید. به یاد بیاورید که فیلتر ذهنی چیست و چگونه می تواند بر مفروضات تأثیر بگذارد. روش های انتخاب بهترین پاسخ پارافره در شرایط را کاوش کنید. پنج هدف گوش دادن را لیست کنید.

سازمانها، براساس میزان عملکرد تیمهای موجود در آن سازمانها ، پیشرفت و شکوفا می شوند. برای ایجاد یک تیم با عملکرد بالا چه اتفاقی باید بیافتد؟ Amy Edmondson ، استاد دانشکده بازرگانی دانشگاه هاروارد ، براساس سالها تحقیق در کار با تیم های مختلف در صنعت ، نشان می دهد که چگونه عملکرد بالا بوجود می آید وقتی تیم ها تشویق می شوند، خطرات ، شکستها و آموختن از آن شکستهای کوچک را داشته باشند ، روندی که او آنرا `تیم سازی` می نامد. در این دوره ، او تشریح می کند که رهبران می توانند برای ایجاد یک فضای مناسب برای تیم سازی چه کاری انجام دهند و مسئولیت های اعضای تیم برای صحبت ، همکاری ، آزمایش و تعامل را توضیح می دهد.

یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارتهای ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر میگذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک میکند در انواع موقعیتهای حرفهای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیامهای ایمیل و سخنرانیها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی میکنند و نشان میدهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان میدهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوهای که به طور موثر و حرفهای پیام شما را منتقل میکند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.

تجربه کارمند یک مفهوم جدید در منابع انسانی است. این فراتر از مزایای سنتی، جبران خسارت و عملکرد است. در حال حاضر HR باید به طور فعال با همه جنبه های سازمان - با ترکیب فرهنگ، ابزار و محیط شرکت - همکاری کند تا یک مکان عالی برای کار ایجاد کند. این دوره به رهبران و مدیران منابع انسانی کمک می کند تا بفهمند تجربه کارکنان چیست، چرا این مهم است و چگونه می توانید برنامه ای طراحی کنید که شرکت شما را متمایز کرده و به شما در پیروزی در استعدادها کمک کند. بیاموزید که چگونه کارکنان را درگیر نگه دارید و از آنها در طول چرخه زندگی کارکنان حمایت کنید - از اولین تماس تا خارج از هواپیما. پت وادورز، مدیر منابع انسانی و مشاور استعداد، همچنین نشان می دهد که اطلاعات مورد نیاز برای اندازه گیری پیشرفت و تکامل روند خود را در کجا پیدا کنید. تجربه مهم است ؛ از این نکات برای ایجاد یک محیط کاری سازنده و مثبت استفاده کنید که به شما کمک می کند تا برای استعدادهای بزرگ رقابت کنید - و نگه دارید -.

دیپلماسی یک طرز فکر است. تدبیر یک استراتژی است در این دوره، استاد ارتباطات تاتیانا کولوو به شما کمک می کند تا مزایای برقراری ارتباط با دیپلماسی و دیپلماسی در شرایط محیط کار را درک کنید. او شما را با چهار سناریو روبرو می کند که ممکن است به طور متوسط در روز با آنها روبرو شوید، و به شما در پاسخگویی مناسب به موقعیت های چالش برانگیز در محل کار راهنمایی می کند. او بر مهارتهای اصلی مانند اصالت، همدلی و گوش دادن تأکید می کند و مثالها، داستانها و حقایقی را نشان می دهد که اهمیت آنها را برای زندگی به ارمغان می آورد. با استفاده از فرصت های تمرین در محل کار و زندگی شخصی خود، می توانید این تعادل ظریف مهارت ها را تقویت کرده و روابطی ایجاد کنید که بتوانند از تعاملات دشوار جان سالم به در ببرند. اهداف یادگیری مهارت های اصلی مربوط به دیپلماسی را به یاد بیاورید. هنگامی که تدبیر و دیپلماسی وجود ندارد، آثار را کشف کنید. مدل Tact و Diplomacy را تعریف کنید. بین رمزگذاری و رمزگشایی تفاوت قائل شوید. بین ادب منفی و مثبت تفاوت قائل شوید.

مناقشه در کار و زندگی اجتناب ناپذیر است. مدیران باید به مسایل عملکرد بپردازند و همکاران با اولویتهای رقیب باید نحوه کار کردن با یکدیگر را مشخص کنند. این موقعیتها مستلزم داشتن مکالمات دشوار است. در این درس، مدرس Marlene chism چگونگی گفتگوهای دشوار، مهارتهای ارتباطی خود و بهبود روابط، کار تیمی و عملکرد کسبوکار را توضیح میدهد. او توضیح میدهد که چطور تفاوتهای اساسی در سبک کاری، اهداف، و پویایی قدرت را شناسایی کرده و نحوه برخورد خود را تغییر دهید. او مدلی برای حرکت گفتگو در جهت مثبت و تعیین مراحل بعدی ارایه میدهد. به علاوه، یاد بگیرید چطور با یک عبارت مفید، معارضه را بسنجید. اهداف یادگیری شرایطی را ذکر کنید که می تواند مکالمه را دشوار کند. آنچه را که باید قبل از گفتگوی دشوار بدانید، به خاطر بیاورید. نحوه کنترل جهت مکالمه را خلاصه کنید. نحوه استفاده از گوش دادن رادیکال برای ماندن در مکالمه را توضیح دهید. عبارت جادویی را برای آزمایش مقاومت نامگذاری کنید. عادت های سالمی را که می توانید برای سهولت گفتگوهای دشوار ایجاد کنید، نام ببرید.

همکاری به یک عنصر اساسی برای بقا و موفقیت سازمان تبدیل شده است. با حرکت سازمانهای بیشتر به سمت فرهنگ مشارکتی، یک مدل رهبری جدید در حال ظهور است - الگویی که اعتماد و مشارکت را جایگزین فرمان و کنترل می کند. نقش جدید رهبر ایجاد محیطی است که افراد در آن مشارکت و مشارکت را انتخاب می کنند. این دوره به گونه ای طراحی شده است که بینش و مهارت هایی را برای ایجاد روابط مشارکتی در تیم شما و در سراسر سازمان به شما ارائه می دهد. مربی کارول کینزی گومن توضیح می دهد که چرا همکاری بسیار مهم است، عناصر و مهارت های کلیدی را برای رهبری مشارکتی معرفی می کند و استراتژی های عملی را برای همکاری ارائه می دهد، از طراحی موثرتر جلسات حضوری، کار با تیم های دور و همکاری در فرهنگ ها. به علاوه، نکاتی را در مورد اتخاذ زبان بدن رهبران مشارکتی و تبدیل همکاری به یک عادت دریافت کنید.

تیمهای دارای عملکرد بالا، برای حفظ مزیت رقابتی یک سازمان حیاتی هستند. این تیمها به طور مداوم سطوح بالایی از همکاری و نوآوری را نشان میدهند، و عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود دارند. در این درس، متخصص آموزش رهبری مدرس Mike Figliuolo به شما نشان میدهد که چگونه تیمهایی را ایجاد و رهبری کنید که کارهای بیشتری برای سازمانهای خود انجام میدهند. در مورد هفت عنصر یک تیم عملکرد بالا یاد بگیرید، و تکنیکهای لازم برای تعیین جهت، جمعآوری و استقرار منابع مناسب، اولویتبندی کار، انگیزه دادن به کارکنان، و کمک به اعضای تیم برای توسعه نقاط قوت فردی خود را یادبگیرید. اهداف یادگیری یک دیدگاه و ماموریت قانع کننده برای تیم خود ایجاد کنید. مراحل انجام فعالیتهای برنامه ریزی استراتژیک را لیست کنید. منابعی را که تیم ها برای موفقیت نیاز دارند را مشخص کنید. تعیین مهارت هایی که رهبران هنگام جذب تیم های با عملکرد بالا باید به دنبال آن باشند. نحوه ایجاد فرصت های کشش برای کارکنان را توضیح دهید. اجزای اصلی حل تعارض را شرح دهید. برنامه های قدرت و جانشینی را بسازید.

سرعت تغییر و حجم اطلاعاتی که در زندگی روزمره با آنها روبرو میشویم، تفکر از طریق تصمیم گیری را دشوار میکند. درعوض، مردم غالباً به تعصبات و قواعد انگشت شماری تکیه میکنند، که آنها را به سمت نتیجه گیری معیوب سوق میدهد. موفقترین تیمها از روشهای تفکر انتقادی - تحلیل عینی و عقلانی - برای روشنترین و خردمندترین نتیجه گیری استفاده میکنند. این دوره رهبران را برای ایجاد مهارتهای تفکر انتقادی کل سازمان خود آماده میکند. بیاموزید که چگونه تفکر انتقادی را به روز کنید تا از فریب اشتباهات، شناختی گمراه کننده، ایجاد استدلال بهتر، قضاوت تیزهوشی و بهبود تصمیم گیری جلوگیری کنید. مربی Becki Saltzman مهارتهایی را آموزش میدهد که چگونگی نوآوری شرکت یا تیم شما را بهبود میبخشد، با چالشها مقابله میکند و به تغییر پاسخ میدهد. اهداف یادگیری مقایسه تفکر انتقادی و استراتژیک به حداقل رساندن قضاوت های بد تشخیص سوگیری شناختی استفاده از تفکر خلاف واقع غلبه بر بیزاری از ضرر اجتناب از مغالطه های منطقی ایجاد فرهنگ تفکر انتقادی

برقراری ارتباط موثر، استعدادی ذاتی نیست که بعضی از افراد دارند و دیگران ندارند - این چیزی است که هر کسی میتواند آن را یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژیهایی را بیاموزید که به شما کمک میکند مهارتهای ارتباطی بین فردی خود را تقویت کرده و به آنها تسلط پیدا کنید. با مربی Dorie Clark، متخصص برندسازی و حرفهای همراه باشید، زیرا او تکنیکهایی را برای انتقال موثر پیام شما در محل کار به اشتراک میگذارد و نحوه مقابله با چالشهای احتمالی ارتباط با همکاران و سرپرستان خود را توضیح میدهد. او همچنین در مورد چگونگی کنار آمدن با موقعیتهای مشکل، بحث شما در مورد چگونگی کنترل وقفه، پاسخ به بازخورد انتقادی و برقراری ارتباط بین فرهنگ ها. اهداف یادگیری مناسب ترین شکل ارتباط را در یک موقعیت تجاری تعیین کنید. مواردی را مشخص کنید که در آنها یک روش ارتباطی بر حالت دیگر ارجحیت دارد. فرآیند تفسیر نشانه های غیرکلامی را توضیح دهید. اصطلاحات مربوط به ارتباطات بین فردی را تعریف کنید. تمایز بین رویکردهای ارتباطی مختلف با افراد دیگر فرهنگ ها. عوامل موثر بر وقفه ها در جلسات کاری را شرح دهید. مناسب ترین روش های پذیرش انتقاد را بررسی کنید.

آیا ممکن است در زمان سختی ها دچار مشکل شوید؟ هر کسی میخواهد وقتی فشار وارد میشود و شرایط سخت میشود، خوب عمل کند، اما بسیاری از ما در زمان استرس یا سختی عقب نشینی میکنیم. اگر بتوانید انعطافپذیری خود را ایجاد کنید، با چالشهای جدیدی مواجه خواهید شد و یک مهارت ارزشمند برای ارائه دادن به کارفرمایان به دست خواهید آورد. در این درس، مدیر دانشکده تجارت Kelley School و مربی ارتباطات حرفهای، Tatiana Kolovou توضیح میدهد که چگونه با ایجاد `آستانه انعطافپذیری` خود، پنج تکنیک آموزشی را برای آمادهسازی برای موقعیتهای سخت و پنج استراتژی برای منعکس کردن آنها تشریح میکند. پیدا کردن جایی که در سطح انعطافپذیری قرار دارید، مشخص کنید که کجا میخواهید باشید، و استراتژیهایی را یاد بگیرید که شکاف را ببندید.

اکثر سازمان ها به دنبال راه هایی برای بهبود نحوه کار کارکنان در تیم هستند. یک سازمان عملکردی استاندارد افراد را تشویق می کند تا بر وظایف فردی خود تمرکز کنند. از طرف دیگر، تیم های چند منظوره، همه را برای ارائه کل محصول دور هم جمع می کنند. شما دیگر به خطوط سخت سازمانی وابسته نیستید و در عوض بر همکاری محکم تر و توانمندسازی بیشتر کارکنان تمرکز می کنید. در این دوره، داگ رز در مورد اهمیت درک تیم های چند کاره و چگونگی اجازه آنها به کارکنان برای همکاری بهتر صحبت می کند. به علاوه، نحوه غلبه بر چالش های رایج و به حداکثر رساندن عملکرد تیم خود را ببینید. همانطور که یاد خواهید گرفت، تیم های چند منظوره می توانند مولدتر باشند و همچنین راهی سرگرم کننده و مفید برای همکاری با یکدیگر برای تحویل سریع محصول شما باشد. اهداف یادگیری انواع تیم ها چرا یک تیم چند منظوره داریم؟ ایجاد فرهنگ تیمی تعیین اهداف مشترک برخورد با تعارض ترویج یادگیری مداوم مدیریت عملکرد

درگیری محل کار اجتناب ناپذیر است. اما لازم نیست پایان بدی داشته باشد. در این دوره، نویسنده و کارشناس تعارض Craig Runde به شما کمک می کند تا تعارضات محل کار را به طور موثرتری مدیریت کنید. او ابتدا پویایی ایجاد تعارض را توضیح می دهد و به شما کمک می کند تا از واکنش درگیری خود مطلع شوید. هنگامی که از چگونگی بروز تعارض آگاه شدید، برخی اقدامات عملی را که می توانید برای مدیریت احساسات خود و تعامل سازنده با دیگران انجام دهید، بیاموزید.

آیا از مکالمات سخت می ترسید؟ اجتناب از درگیری روابط را نجات نمی دهد. مدیریت تعارض آنها را قوی تر می کند. در این دوره به سبک کارگاهی با فیلسوف رهبری و فرد کوفمن، رهبران و تأثیرگذار لینکدین، ابزارهایی را بیاموزید که درگیری ها را به نتایج مثبت تبدیل می کند. او یک داستان واقعی درگیری را ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه گوش دادن دقیق، مذاکره و تعهد می تواند مخالفان را به متحد تبدیل کرده و یک هدف مشترک تجدید شده ایجاد کند. این دوره برای اولین بار در یک سری با Influencers LinkedIn، گروهی از کارآفرینان بسیار تأثیرگذار، اندیشمندان خلاق، رهبران جهانی و سیاست گذاران است که تصمیم گرفتند افکار خود را با اعضای LinkedIn به اشتراک بگذارند. گفتگو را ادامه دهید. این ایده ها را با دوستان و پیروان خود به اشتراک بگذارید. اهداف یادگیری عناصر مهم داستان آنجلی را مرور کنید. نحوه گوش دادن به شیوه خلع سلاح را بررسی کنید. تکنیک های مورد استفاده در حین صحبت را بشناسید تا متوجه شوید. نحوه مذاکره در مورد علایق را بررسی کنید. عناصر ایجاد تعهد را تعیین کنید. اجزای تشکیل دهنده راه حل جایگزین برای توافق مذاکره را بررسی کنید.

مسئولیت پذیر بودن چیزی فراتر از مسئولیت پذیری در برابر چیزی است، بلکه در نهایت پاسخگو بودن در برابر اعمال شماست. برای اینکه خود را مسئول بدانید، باید انگیزه انجام کارهای سخت را پیدا کنید. شما باید فوریت ماموریت خود را تقویت کنید، بدانید که چرا اهمیت دارد و درک کنید که چگونه مسئولیت پذیری به شما کمک می کند تا به فردی تبدیل شوید که می خواهید باشید. در این دوره، متخصص مارک شخصی Dorie Clark به شما کمک می کند تا ذهنیت پاسخگویی را اتخاذ کنید. دوری اقدامات خاص و عملی را که می توانید برای اجرای مسئولیت پذیری انجام دهید، بیان می کند. اهداف یادگیری استفاده از انگیزه خود اولویت بندی صحیح ایجاد انتظارات واقع بینانه چگونه می توان تعلل را متوقف کرد غلبه بر بهانه ها ایجاد سیستم های موفقیت پس از شکست خود را جمع کنید انتخاب پاداش هایی که به حمایت از سایر اهداف سالم کمک می کند

کار در خانه یک فرصت فوق العاده است، اما مدیریت زمان می تواند یک چالش باشد. با توجه به خواسته های زیاد شما در مورد زمان و توجه، برای حفظ بهره وری یک عمل متعادل کننده دشوار است. در این دوره، نویسنده پرفروش و کارشناس بهره وری دیو کرنشاو بهترین شیوه ها را برای افرادی که به صورت تمام وقت یا گاه به گاه در خانه کار می کنند ارائه می دهد. دیو با نشان دادن چگونگی راه اندازی یک فضای کاری اختصاصی برای حداکثر بهره وری، از جمله نکاتی در مورد راه اندازی رایانه خود برای اطمینان از تمرکز شما شروع می کند. سپس دیو در مورد چگونگی تنظیم برنامه روزانه خود برای حداکثر بهره وری و برنامه ریزی استراحت های معنی دار برای جلوگیری از فرسودگی شغلی صحبت می کند. او نحوه همکاری با همکاران از راه دور، از جمله نحوه استفاده موثر از جلسات مجازی را توضیح می دهد. در نهایت، دیو برای والدین شاغل و سایر مراقبان که ممکن است مسئولیت های حرفه ای و شخصی را در خانه متعادل کنند، توصیه می کند. اهداف یادگیری با محدود کردن حواس پرتی ها، محیطی مولد ایجاد کنید. ارزیابی و انتخاب بهترین فناوری برای افزایش بهره وری خود. بین تلاش مداوم و ریتم کاری سالم تفاوت قائل شوید. انتظارات را در مورد ارتباطات در عین باقی ماندن پاسخگو تعریف کنید. مزایای ایجاد رابطه را بشناسید. نحوه مدیریت وقفه ها و شرایط اضطراری در خانه را بیاموزید.

در محیط کار، استرس اغلب با اصطلاحات کاملاً منفی در نظر گرفته می شود. این به عنوان پاسخی تلقی می شود که به سادگی باید به حداقل برسد یا کنار گذاشته شود. با این حال، ممکن است از استرس برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده شود. در این دوره، به معلم هیدی هانا، دکترا بپیوندید تا در مورد استرس دقیقاً بحث کند. چگونه می توانید خود را برای استفاده موثرتر از استرس تربیت کنید. و اینکه مدیران در کاهش شرایط استرس چه کارهایی می توانند انجام دهند. او نحوه استفاده افراد از استرس را با ارزیابی و تنظیم آن، و همچنین آنچه شما به عنوان مدیر می توانید برای ایجاد محیط و سبک ارتباطی انجام دهید که به کارکنان در ارتباط با تصویر بزرگتر کمک می کند، انجام می دهد. اهداف یادگیری "استرس" را تعریف کنید و توضیح دهید که چرا اغلب در محل کار رخ می دهد. تفاوت بین استرس حاد و مزمن را بشناسید. سه مرحله برای مدیریت استرس را ذکر کنید. سه مورد را که مغز به دنبال آن است نام ببرید. تفاوت بین واکنشهای استرس اولیه را مشخص کنید. مزایای تنفس موزون را به خاطر بسپارید.

هر شغلی که انجام دهید، احتمالاً در یک تیم کار می کنید. عملکرد شما به توانایی شما برای همکاری موفق با افراد دیگر بستگی دارد. در این دوره که توسط کریس کرافت، مربی مدیریت تدریس می شود، کیفیت تیم های موثر و نقشی را که به عنوان یک عضو تیم در ایجاد یک تیم سالم و مفید بازی می کنید، بیاموزید. علاوه بر اهمیت شناختن نقاط قوت و ضعف خود، کریس بر اهمیت ارائه آنچه از شما انتظار می رود، گوش دادن به سایر اعضای تیم، برقراری ارتباط صریح، بازی بیش از یک نقش و حمایت از دیگران تأکید می کند. این آموزش مملو از ایده های عملی است تا به یک بازیکن بزرگ تیم تبدیل شوید و به شما و سازمان شما در موفقیت بیشتر کمک کند. موضوعات شامل: - مزایای تیم های خوب - پنج مرحله یک کار تیمی - دشواری های تیم ها - رفتارهای تیمی برای جلوگیری از آن - مشخصات تیمهای موثر - مشخصات اعضای خوب تیم - با استفاده از نقاط قوت خود - بهبود نقاط ضعف خود

ارتباط بخشی جدایی ناپذیر از کار تیمی قوی است. در این دوره، استاد دانشگاه دوک، دکتر Daisy Lovelace، شما را در چگونگی پرورش شیوههای ارتباطی تیمهای با عملکرد بالا راهنمایی میکند. او پایههای تیمهای موفق را برجسته میکند، و توضیح میدهد که چگونه میتوان یک منشور تیمی ایجاد کرد تا هنجارهایی را برای نحوه همکاری شما به عنوان یک گروه منسجم تعیین کند. او همچنین در مورد عناصر اساسی ارتباط تیمی - مانند ایجاد اعتماد و پاسخگویی به هم تیمیها - صحبت میکند و نشان میدهد که چگونه در محیطهای مختلف با تیم خود بهترین ارتباط برقرار کنید.