دوره آموزشی مبانی صوتی: EQ و فیلترها (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (20 دوره)

در اولین قسمت از سری Foundations of Audio، نویسنده برایان لی وایت نشان می دهد که چگونه می توان صدای مخلوط را با کمپرسورها، محدود کننده ها، دروازه ها، دستگاه های جدا کننده و سایر پردازنده های پویا بهبود بخشید. این دوره اصول امواج صوتی و دامنه را توضیح می دهد، کنترل های رایج کمپرسور را بررسی می کند و نحوه حذف نویز ناخواسته با استفاده از دروازه ها و انبساط دهنده ها را نشان می دهد. این دوره همچنین بهترین شیوه های فشرده سازی و محدود کردن در انواع برنامه های صوتی را نشان می دهد و مجسمه سازی حمله و پوسیدگی یادداشت های فردی با شکل دهنده های گذرا و اعمال کنترل پویایی خاص فرکانس با کمپرسورهای چند باند را پوشش می دهد. فایلهای تمرینی همراه دوره هستند و شامل فایلهای ویژه Get in the Mix session هستند. اهداف یادگیری اندازه گیری دامنه درک محدوده پویا معرفی کمپرسورها استفاده از نسبت های فشرده سازی اعمال حمله و آزادی غروب کردن یک اجرای صوتی با فشرده سازی افزودن مشت و استحکام به طبل استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم فشرده سازی به صورت هوشمند نحوه ضبط با فشرده سازی حل مشکلات مخلوط مشترک با محدود کننده ها حذف یک آهنگ آوازی استفاده از گیت و توسعه دهنده کنترل محتوای فرکانس با کمپرسورهای چند باند استفاده از سایدچین به صورت خلاقانه کلیدهای دروازه و کمپرسور رفع مشکل آهنگهای فشرده شده استفاده از فشرده سازی mixbus کار با فشرده سازی موازی فشرده سازی و محدود کردن بهترین شیوه ها

این قسمت از Foundations of Audio یکی از ضروری ترین ترکیبات در ترکیب صدا، طنین را توضیح می دهد - زمانی که طول می کشد تا صدا در هنگام اجرای زنده یا ضبط، بازتاب، پژواک و پوسیدگی داشته باشد. Reverb غنای طبیعی به ضبط های شما می دهد که امکان بازتولید آن وجود دارد. تهیه کننده و مهندس صدا Alex U. Case ابزارهای صوتی، مکانیکی و دیجیتالی برای ایجاد طنین را پوشش می دهد و پارامترها (اندازه اتاق، تراکم و غیره) را که باید بدانید برای استفاده از فضای ضبط اصلی و افزایش آنها، ترسیم می کند. آن را در پست سپس نشان می دهد که چگونه می توان طنین را به صورت دیجیتالی با جلوه ها شبیه سازی کرد، زمان، بافت و کنتراست اضافه کرد و صدای میکس های شما را با حس فضا و عمق بهبود بخشید. این تکنیک ها را می توان با جلسات رایگان Get in the Mix، که در حال حاضر برای Pro Tools و Logic Pro موجود است، تمرین کرد. اهداف یادگیری ریورب چیست؟ درک نحوه عملکرد طنین صوتی در اتاق ها کار با جریان سیگنال، حلقه های افکت و منابع CPU موجود درک پارامترهای اصلی، مانند زمان واکنش و پیش تأخیر شبیه سازی فضا ایجاد یک Reverb غیر خطی ایجاد جلوه های قبل از تأخیر استفاده از Reverb معکوس استفاده صحیح از کانولوشن

در این قسمت از Foundations of Audio، نویسنده Alex U. Case، اصول اولیه افکتهای تاخیری و مدولاسیون و نحوه اعمال این افکتها را به صورت فنی و خلاقانه برای بهبود صدای یک میکس توضیح میدهد. این دوره تنظیم پارامترهای فردی مانند زمان تاخیر، سطح و بازخورد را پوشش می دهد. کار با تاخیرهای طولانی برای ایجاد پژواک، افزایش شیار و افزودن پشتیبانی. استفاده از مدولاسیون تاخیر برای کر و دو برابر کردن افکت ها. و شماره گیری در اثرات طیفی از تاخیر، مانند flanging. این دوره همچنین شامل جلسات Get in the Mix (GITM) برای ابزارهای Avid Pro و Apple Logic Pro است. فایل های تمرین نیز همراه با دوره است. اهداف یادگیری تنظیم زمان تاخیر، سطح و پارامترهای بازخورد استفاده از فیلتر پایین گذر و معکوس قطبیت راه اندازی حلقه جلوه ها تنظیم زمان تاخیر با سرعت یا با گوش درک کاربردهای متمایز تاخیرهای کوتاه، متوسط و طولانی تنظیم نرخ مدولاسیون، عمق و شکل افزودن دو ردیابی و افکت های پخش کننده دستکاری لحن با تداخل سازنده یا مخرب ایجاد یک فیلتر شانه و افکت فلنج

وقتی صحبت از کسب درآمد در ترانه سرایی می شود، نوشتن آهنگ های عالی تنها بخشی از معادله است. در این دوره، نویسنده Garrick Chow شما را با تمام سازمانها، حقوق و رویههایی که ترانهسراها در تجارت موسیقی با آنها سروکار دارند آشنا میکند. اول، او با درک عملکرد و حقوق مکانیکی شروع می کند، و موضوعاتی مانند حروف تقسیم شده، حق چاپ، سازمان های حقوق عملکرد (PROs) مانند ASCAP و SESAC، SoundExchange، هری فاکس، مجوزهای ضبط اصلی، و مجوزهای همگام را پوشش می دهد. نیمه دوم دوره به نوازندگان DIY اختصاص دارد. گاریک در مورد راههایی برای توزیع و ترویج موسیقی خود با TuneCore، CDBaby، Topspin، Bandcamp و ReverbNation بحث میکند. بهعلاوه، اهمیت وبسایتها، تبلیغات اجتماعی، و قرار دادن موسیقی و همچنین ساختن موزیک ویدیوها، امضای قرارداد با یک شرکت ضبط و ایجاد یک تیم قوی را بیاموزید.

آهنگ های EDM خود را برجسته کنید. صداهای آماده را کنار بگذارید و بیاموزید که چگونه بافت، درخشش و حرکت را به محصولات خود اضافه کنید با این تکنیکهای افراطی درهم ریختن صدا، که بر اساس تجربه تولید و ریمیکس جی اسکات جی با هنرمندانی مانند آدام لمبرت، شینی تای گنز، مدونا، و دیوید بووی او به شما نشان می دهد که چگونه صداها را با Vocoder ایجاد و تغییر دهید. فادرها، فلنجرها و افکت های کر. طنین و تاخیر؛ EQ و فیلترها؛ اعوجاج؛ کشش زمان؛ و اشکالات و سنتز دانه ای. فصل پاداش نهایی به حلقه های موجود در بسته نمونه سیستم پیچ خورده J. Scott می پردازد، که به همراه فایل های تمرینی این دوره رایگان ارائه می شود. این تکنیکها هم عملی و هم الهامبخش هستند و ابزارهایی را برای ایجاد صداها و ایدههای جدید برای ساخت موسیقی رقص الکترونیکی که حتی خلاقتر و منحصربهفردتر به نظر میرسد، ارائه میکنند.

قراردادهای موسیقی دشوار هستند، اما اگر بتوانید شرایط آنها را درک کرده و با آنها مذاکره کنید، به احتمال زیاد یک حرفه موفق در تجارت موسیقی خواهید داشت. در این دوره، نویسنده و وکیل ریچ استیم، زبان اصلی، مفاهیم، بندها و شرایط را در چهار نوع عمده قراردادها پوشش میدهد: قراردادهای ضبط، مدیریت، اجرا و حقوق. به عنوان مثال، وقتی صحبت از قراردادهای ضبط به میان می آید، مهم است که بدانید پیشرفت ها و حق امتیازها چگونه کار می کنند، چگونه می توان کنترل خلاقانه را حفظ کرد، و وقتی یک عضو گروه را ترک می کند چه اتفاقی می افتد. ریچ همچنین به قراردادهای مدیریتی می پردازد و توضیح می دهد که مدیران چه کارهایی را می توانند برای شما انجام دهند - و در صورت نیاز به رها کردن آنها چه کاری باید انجام دهید. سپس، او شرایط اساسی، سواران، و گزینه های پرداخت در قراردادهای عملکرد را بررسی می کند. سپس در مورد انتشارات، مجوزهای آثار هنری، قراردادهای انتشار و تولیدکننده، و انواع دیگر ترتیبات قانونی بیاموزید. ریچ دوره را با بحث در مورد توافقات شفاهی، حق الوکاله و نقش ها، و پنج قانون اساسی که ارزش به خاطر سپردن برای هر قرارداد موسیقی را دارد، به پایان می رساند. اهداف یادگیری چرا خود را درگیر قرارداد کنید؟ درک شرایط، گزینه ها، حق امتیازها و کسرها تهیه مقدمات برای بازاریابی از جمله ضمانت نامه و بندهای غرامت استخدام مدیر درک قراردادهای اجرا دریافت مجوز برای استفاده از نمونه ها ایجاد یک مشارکت گروهی نگهداری سوابق گذر از طریق میانجیگری یا داوری

در این مصاحبه، بابی اوسینسکی، نویسنده و تهیهکننده برجسته موسیقی، با شخصیتهای نمادین صنعت صوتی و موسیقی صحبت میکند: افراد دور از ذهن، متفکران آینده، و قانون شکنان. این قسط دارای مهندس معروف ضبط آل اشمیت است. آل بیش از هر تهیهکننده/مهندس موسیقی دیگری در تاریخ (23 تا کنون) جایزه گرمی دریافت کرده است، اما در سن 8 سالگی در اولین استودیوی مستقل در نیویورک شروع به بستهبندی کابل کرد. و از آن زمان، او همه را از ری چارلز و پل مک کارتنی گرفته تا استیلی دان و دایانا کرال را ضبط کرده است. در این مصاحبه، بابی و آل در مورد حرفه، تأثیرات و الهامات آل گپ می زنند.

در این دوره که در یکی از بهترین اتاق های ضبط درام در لس آنجلس، استودیو EastWest فیلمبرداری شده است، مهندس ضبط برنده جایزه گرمی رایان هویت تکنیک های خود را برای ضبط صداهای درام توضیح می دهد. رایان «دکتر طبل»، راس گارفیلد، تکنسین برتر درام لس آنجلس، و یک کیت دستچین شده از مجموعه 400 ست درام راس را وارد می کند. رایان و راس با هم کار میکنند تا کیت درام را تنظیم و میکروفون کنند و آن را آماده میکنند تا جاش فریس (از Devo و A Perfect Circle) درامر لیست A روز بعد برای ضبط بیاید. مانند یک دوره کارآموزی استودیو مجازی، این دوره فرصتی را برای تماشای حرفه ای ها در محل کار در یک جلسه ضبط واقعی درام در یک استودیوی برتر LA ارائه می دهد. اهداف یادگیری کار با تکنسین درام انتخاب طبل، سنج و سر درام کوک صدا زدن لگد، دام، تام و سنج قرار دادن میکروفون های اتاق ایجاد صدایی خاص با میکروفون های بدلکاری

در این دوره، مهندس ضبط، تهیه کننده و میکسر برنده جایزه گرمی، رایان هویت، تکنیک های خود را برای ضبط صداهای درام در یکی از بهترین اتاق های ضبط در لس آنجلس، EastWest Studio 2 توضیح می دهد. استفاده از استعدادهای A-list Session و درامر تور جاش. آزاد (در فصل اول دوره با مصاحبه انجام شد)، رایان انتخاب میکروفون خود و قرارگیری روی درام جاش را نشان خواهد داد، و زمان خود را صرف جزئیات ضربه، تله، تام، سنج، سربار و تنظیمات میکروفون اتاق می کند. راس گارفیلد، دکتر درام، در تنظیم دقیق صدای درام کمک می کند. برای نگاهی منحصر به فرد به حرفه ای ها در کار تماشا کنید.

در حالی که ژانر بر بسیاری از تکنیک های میکس تأثیر نمی گذارد، EDM (موسیقی رقص الکترونیک) چالش های منحصر به فردی دارد. هنرمندان میخواهند آهنگهایشان بلند، گسترده و سنگین باشد، بدون اینکه بافت منحصربهفرد خود را سرکوب کنند یا با ریتم زیربنایی رقابت کنند. در این دوره، کالین فیشر تکنیک های اختلاط پیشرفته را به طور خاص مناسب با محیط EDM آموزش می دهد. او روی بلندی صدا و دینامیک، فضای سر و بهره، و پردازش با فشرده سازی، محدود کردن، و برش دادن، و همچنین نشان می دهد که چگونه می توان استریو و قرار دادن فرکانس را مانند حرفه ای ها دستکاری کرد. نتیجه نهایی صدایی چاق، عریض و کامل است که به شکستن آهنگ های شما کمک می کند. اهداف یادگیری استفاده از دینامیک برای ایجاد قدرت متعادل کردن یک ترکیب جلوگیری از خستگی گوش بهبود سازگاری با سود کار با فشرده سازی، محدود کردن، و برش استفاده از زیر گروه ها درک استریو و قرار دادن فرکانس ترفندهایی برای دستیابی به عرض استریو

پس از تنظیم درام ها و تنظیم آهنگ ها، نوبت به ایجاد ترکیب نهایی می رسد. در این دوره، رایان هویت، تهیه کننده برنده جایزه گرمی، تکنیک های خود را برای میکس صداهای درام توضیح می دهد. رایان پس از گرفتن اجرای عالی از درامر حرفه ای جاش فریس در استودیو EastWest، به میکس می رود و تکنیک های خود را برای به دست آوردن صدایی قدرتمند و آماده رادیو نشان می دهد. او EQ، فشردهسازی، گیتینگ، ریورب و سایر افکتها و همچنین روشهای خودش برای فشردهسازی موازی و موارد دیگر را پوشش میدهد. رایان با SSL 4000 استودیوی ضبط کار می کند، اما این تکنیک ها برای هر DAW یا کنسولی قابل اجرا هستند. نتیجه نهایی یک میکس عالی درام است که می تواند خود را در هر آهنگی حفظ کند. اهداف یادگیری فلسفه اختلاط رایان بررسی مرحله قبل از ساخت مخلوط پاننگ و ایجاد تصویر استریو و عمق میدان ساخت صداهای دقیق برای هر طبل ایجاد شیار با متعادل کردن ورودی ها افزودن فشرده سازی موازی، اعوجاج و ریورب

تئوری موسیقی برای ساخت و نواختن موسیقی اساسی است. با این حال، هیچ کس آن را به روشی کاربرپسند و متمرکز بر ترانه سرایی مانند ما در اینجا آموزش نداده است، از کیبورد و گیتار برای نشان دادن تکنیک ها استفاده می کند. جولیان ولارد، نوازنده حرفهای، دوره را با اجزای سازنده هارمونی شروع میکند: نتها، مقیاسها، فواصل، آکوردها، وارونگیها و پیشرفتهای اولیه آکورد. سپس به سمت رهبری صدا می رود - نشان می دهد که چگونه می توان از یک آکورد به آکورد دیگر با تغییر تنها یک یا دو نت حرکت کرد - و فرم های آهنگ رایج را مرور می کند، از شعر / کر / شعر آشنای پاپ تا بیت ساده بلوز. در پایان هر فصل، جولیان تکنیکهای ترانهسرایی نشاندادهشده در فصل را در چارچوب آهنگهای تجاری اصلی خود توضیح میدهد. اهداف یادگیری درک مقیاس ها، فواصل و کلیدها آکوردهای سه گانه یا سه نت وارونگی های سه گانه پیشرفتها و آهنگهای آکورد در مقیاس اصلی صدای پیشرو عناصر فرم آهنگ مانند شعر، کر، پل، قلاب و غیره استفاده از فرم های رایج آهنگ در ترانه سرایی

بنابراین بسیاری از ما دارای ضبط های خشن یا استخوان های لخت ایده های آهنگ فقط نشسته بر روی درایوهای سخت ما، انتظار به پایان رسید ... این دوره راهبردی برای تکمیل این آهنگ ها و آزاد کردن آنها را به جهان ارائه می دهد. این بر اساس صنعت حرفه ای طرفدار ایوان ساتون، تولید کننده تولید کننده موسیقی پرطرفدار است. ایوان با ابزارهای تولید موسیقی شروع می شود که می تواند آهنگ را از طریق تکمیل، مانند قالب ها، از پیش تنظیم، و تنظیمات سخت افزاری احمقانه، آسان تر کند. بعد، او به بالا بردن سنگین می رسد، هر دو تکنیک های ترانه و تولید را با راهنمایی هایی برای مقابله با عوامل روانشناختی که ممکن است هنگام تکمیل یک آهنگ به شما سفر کند، مخلوط کنید. او این دوره را با تکنیک هایی که به مراحل نهایی تکمیل آهنگ کمک می کند، از جمله انتقال ساختمان ها، اضافه کردن آب نبات گوش، راهبردهای مخلوط کردن برای افزایش کارایی و تکنیک های تسلط ساده کمک می کند، آیا شما انتخاب می کنید که خودتان را به خود اختصاص دهید یا حرفه ای خود را استخدام کنید. اهداف یادگیری برنامه ریزی مسیر خود را با یک ذهنیت حل مسئله آمادگی برای ضبط آواز و موسیقی با استفاده از قالب های DAW SONG گرفتن ایده های موسیقی اولیه تصمیم گیری که به آهنگ خدمت می کنند با استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم نوار کانال ایجاد بخش ها و ساختار ایجاد انتقال بهتر اضافه کردن FX، آب نبات گوش و اتوماسیون مخلوط کردن و تسلط

آیا علاقه مند به تولید آهنگ پاپ بعدی که در صدر جدول قرار دارد هستید؟ یا به سادگی از تکنیک های پاپ کلاسیک برای ترکیب بسیاری از عناصر مختلف جلسات ضبط چند آهنگ مدرن امروزی در یک آهنگ یکپارچه استفاده می کنید؟ در این دوره، برایان مالوف، سازنده، مهندس و میکسر مولتی پلاتین، تکنیک های اختلاط خود را به نمایش می گذارد. این درسها را میتوان در موسیقی پاپ، جاز، کانتری، فولکلور یا هر ضبط دیگری که میخواهید به میکسهای استریو دو آهنگی تبدیل کنید، استفاده کرد. برایان با اصول اولیه ایجاد یک قالب میکس و به دست آوردن تعادل خام خوب از سازهای موجود در میکس شروع می کند. سپس او عمیقاً در تکنیک های پردازش سیگنال در بسیاری از سازها از جمله درام، بیس، گیتار، کلید، آواز، سازهای کوبه ای، زهی و برنجی فرو می رود. او تک تک آهنگها را با فشردهسازی و EQ انتخاب و پردازش میکند، با ریورب و اکو فضا اضافه میکند، و صدا را با فلنجرها و تغییر فازها تعدیل میکند. Pro Tools در طول دوره استفاده می شود، اما این تکنیک ها با DAW انتخابی شما به همان اندازه خوب کار می کنند. اهداف یادگیری سفارشی کردن یک قالب ترکیبی درک تعامل حجم، پانینگ، EQ و دینامیک درام های پردازش پردازش آوازهای لید و پس زمینه پردازش به دست آوردن درمان گیتار باس و گیتار مصنوعی قرار دادن پیانو در ترکیب درمان رشته و برنج

برای دستیابی به کار و مهارت در تولید صدا و موسیقی چه چیزی لازم است؟ Garrick Chow سالهاست که موسیقی میسازد و آموزشهای پیشرو برای lynda.com میسازد، و در این دوره، این تجربه ترکیبی را با شما به اشتراک میگذارد، زیرا اصول اولیه شروع یک مسیر یادگیری صوتی را توضیح میدهد. در مورد مشاغلی که از صدا استفاده می کنند اطلاعات کسب کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه نقشی را می خواهید بازی کنید. سپس Garrick مسیری را که صدا از میکروفون تا خروجی طی میکند ترسیم میکند و ابزارهای اساسی را که برای اکثر کارهای مرتبط با صدا نیاز دارید، پوشش میدهد. او همچنین نقاط قوت و ضعف ایستگاه های کاری صوتی دیجیتال (DAW) مختلف موجود در بازار و نحوه انتخاب بهترین آنها را برای نیازهای خود پوشش می دهد. در نهایت، او نشان می دهد که lynda.com چه آموزشی برای هر مسیر یادگیری ارائه می دهد.

مهندسان و تولیدکنندگان صوتی مدرن به انبوهی از تجهیزات جالب دسترسی دارند که گردش کار آنها را ساده می کند و ترکیب نهایی آنها را بهبود می بخشد. در حالی که می توان بدون درک عمیق از این فناوری به کار خود ادامه داد، اما همه متخصصان خلاق می توانند از نحوه کارکرد ابزاری که در استودیو استفاده می کنند بهره ببرند. در این دوره، مربی گرگ وورث، عملکرد درونی برخی از تاثیرگذارترین قطعات تجهیزات صوتی حرفه ای را توضیح می دهد. در طول دوره، گرگ تصاویر، نمودارها و مثالهای صوتی را به اشتراک میگذارد که میتواند به شما در درک نحوه عملکرد این تجهیزات و اینکه چرا ممکن است بخواهید یک قطعه را بر دیگری انتخاب کنید، به اشتراک میگذارد. گرگ به کار با انواع مختلف میکروفون ها و پری آمپ ها می پردازد، انواع اصلی کمپرسورها و اکولایزرها را توصیف می کند و نحوه عملکرد مبدل آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ را نشان می دهد. بهعلاوه، او جمعبندی آنالوگ – فرآیند ترکیب کانالهای صوتی متعدد به سیگنال استریو – و شبیهسازی آنالوگ را پوشش میدهد. اهداف یادگیری میکروفون های دینامیک، کندانسور و نواری پری امپ میکروفون لوله ای و پری امپ میکروفون حالت جامد انواع کمپرسور و اکولایزر تبدیل آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ جمع بندی آنالوگ شبیه سازی آنالوگ نظارت بر

با Pro Tools راه اندازی و اجرا کنید. با همکاری Avid (سازندگان Pro Tools)، ما با Frank D. Cook، نویسنده کتاب Avid Pro Tools 101، برای ایجاد این دوره همکاری کرده ایم. در اینجا، فرانک آموزش رسمی Avid را به یک دوره آنلاین که تمام اصول اولیه استفاده از این ایستگاه کاری صوتی دیجیتال محبوب را پوشش می دهد، ترجمه می کند. فرانک با مرور مفاهیم اولیه صوتی دیجیتال و رابط نرم افزار Pro Tools شروع می کند. او به سرعت به ایجاد یک جلسه Pro Tools و ایجاد یک ضبط صوتی میپردازد. سپس، نحوه وارد کردن صدا، کار با MIDI، و انتخاب، پیمایش و ویرایش در رابط Pro Tools را توضیح می دهد. او با نشان دادن تکنیکهای اولیه اختلاط و اتوماسیون و نشان دادن نحوه جهش به یک ترکیب نهایی پایان میدهد. اهداف یادگیری منوها، ویندوزها و کنترل های اولیه Pro Tools ایجاد یک جلسه ایجاد یک مسیر کلیکی ضبط صدا واردات صدا و تصویر ضبط، مشاهده و ویرایش داده های MIDI انتخاب و پیمایش در مسیرها اضافه کردن نشانگرها در حال ویرایش کلیپ ها ایجاد جلوه های محو شدن ترکیب آهنگ ها و اضافه کردن اتوماسیون ملاحظات برای پرش صدا

مهندسان میکس میدانند که کار زیاد در یک ترکیب، پیشبینی بررسی و سپس دریافت بازخورد پر از یادداشتهای توصیفی از مدیران صنعت چگونه است. درون کامنت ها قصدی وجود دارد که باید رمزگشایی شود تا بتوان تنظیمات مناسبی برای رسیدن به صدای مورد نظر انجام داد. به همین ترتیب، مدیران صنعت - مدیران، نمایندگان یا اشخاص ذینفع - همچنین میخواهند مطمئن شوند که نظراتی که به مهندس میکس منتقل میشود، از زبانی که معمولاً در استودیوهای صنعتی استفاده میشود، استفاده میکنند. این دوره به هر دو کمک می کند: مهندسان میکس می توانند یاد بگیرند که چگونه معنای نظرات را تفسیر کنند و سپس یک ترکیب را بر اساس آن اصلاح کنند، و مدیران اجرایی می توانند یاد بگیرند که چگونه با استفاده از اصطلاحات استاندارد صنعتی، نت های سازنده ارائه دهند، که در نتیجه ارتباط ساده ای ایجاد می کند که در نهایت کیفیت موسیقی را بالا می برد. مختلط برایان مالوف، تهیهکننده، مهندس و میکسر مولتی پلاتین را همراهی کنید تا اصطلاحات بسیاری را که نوازندگان و غیر موسیقیدانان برای توصیف موسیقی استفاده میکنند، پوشش دهد. برایان معنای پشت نظرات را توضیح میدهد و همچنین تکنیکهایی را نشان میدهد که میتواند در پاسخ به یادداشتها در ترکیبی اعمال شود. او تکنیکهای میکس lo-fi، تکنیکهای EQ، تغییرات در سطوح، تطبیق محیط، ایجاد تنظیمات حسی و انرژی، کار با گزینههای فشردهسازی، و تجدید نظر در محل قرارگیری عناصر در حوزه صوتی را پوشش میدهد. اهداف یادگیری واژه نامه Lo-fi واژه نامه حجم واژه نامه محیط واژه نامه مکان واژه نامه تنظیم نگرش واژه نامه فشرده سازی

تهیه کننده، مهندس و میکسر برایان مالوف بیشتر از تکنیک های اختلاط موفقیت آمیز خود را نشان می دهد. قسمت 2 با افکت ها و محیط، از جمله انتخاب ریورب مناسب شروع می شود. شناسایی تفاوت بین تاخیر، پژواک و طنین. استفاده از فلنج و تغییر زمین؛ و خیلی های دیگر. او به پردازش میکس میپردازد که در باسهای کمکی و اصلی اعمال میشود، مانند ایجاد فضایی برای گیتارهای الکتریک، ایجاد شیار با گیتارهای آکوستیک، دستیابی به وضوح در باس، و افزودن پانچ به میکس استریو. برایان دوره را با نشان دادن آخرین لمسها، از یافتن و بهرهبرداری از قطعات طلایی در میکس و پاپ کردن گروه کر گرفته تا نشان دادن احساسات یک ترکیب و دانستن اینکه چه زمانی میکس انجام میشود، به پایان میرساند. اهداف یادگیری انتخاب ریورب مناسب اضافه کردن تاخیر دیجیتال تنظیم ترکیب خود تغییر فاز و فلنجینگ افزایش قدرت درام و حضور رانندگی با گیتار آکوستیک به خانه اضافه کردن حجم خالص به مخلوط خود تاثیر گذاشتن بر اثرات ساختن گروه کر "پاپ" دانستن اینکه چه زمانی میکس شما تمام شده است

هر آنچه را که باید در مورد کار با صدای دیجیتال بدانید بیاموزید. در این دوره برجسته، نویسنده مت میفیلد، مجموعه گسترده ای از اصول صوتی و موسیقی را نشان می دهد. این درس ها برای نوازندگان، ترانه سراها، تهیه کنندگان و مهندسان جدید طراحی شده است. کسانی که از آنالوگ به دیجیتال جهش می کنند. و حرفه ای هایی که باید یک یا دو مفهوم را درک کنند. این دوره با توضیحاتی در مورد اینکه صدا واقعا چیست و چگونه آن را می شنویم، از جمله بحث در مورد فرکانس، دامنه، فاز و روان آکوستیک شروع می شود. مت به بررسی مسیر سیگنال صوتی آنالوگ، توضیح اتصالات، مرحلهبندی بهره و اندازهگیری میپردازد. در مرحله بعد، او سیگنال صوتی را وارد حوزه دیجیتال میکند و در مورد تبدیل آنالوگ به دیجیتال، مرحلهبندی بهره دیجیتال، فرمتهای فایل و فشردهسازی و دیتر بحث میکند. سپس این دوره به ایستگاه های کاری صوتی دیجیتال (DAWs) می پردازد و مفاهیم و تصورات نادرست موجود در سیستم های ضبط دیجیتال را توضیح می دهد. Matt توضیح میدهد که چگونه حافظه، سرعت CPU، و ذخیرهسازی بر عملکرد DAW شما تأثیر میگذارد، همچنین نحوه مدیریت منابع رایانه و درک تعداد زیادی از فرمتهای فایل مرتبط با ضبط دیجیتال. او با مروری بر MIDI دنبال می کند: نحوه تولید، ذخیره، پردازش و ارتباط داده های MIDI. او با پردازندههای صوتی که اغلب برای میکس کردن در DAW استفاده میشوند، از جمله EQ، کمپرسورها، Reverb، Delay و بسیاری دیگر استفاده میکند. اهداف یادگیری صدا چیست؟ سه حوزه صدا: آکوستیک، آنالوگ و دیجیتال مسیرهای سیگنال آنالوگ در مقابل دیجیتال تبدیل صدای آنالوگ به دیجیتال فرمت های دیجیتال و فشرده سازی داده ها درک پنج نوع DAW ضبط اجرا با MIDI میکس و پردازش صدا با EQ، فشرده سازی و جلوه های دیگر