0. مقدمه
01 - خوش آمدید
02 - آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
03 - نحوه استفاده از فایل های تمرینی
04 - استفاده از فایل های جلسه Get In the Mix Pro Tools
1. درک تاخیر
05 - تاخیر چیست
06 - ایجاد نمای کلی اثرات تاخیر
07 - زمان تاخیر، سطح و پارامترهای بازخورد
08 - استفاده از فیلتر پایین گذر و معکوس قطبیت
09 - راه اندازی یک حلقه افکت برای تاخیر
10 - راه اندازی حلقه افکت در DAW
11 - تنظیم زمان تاخیر بر اساس تمپو
12 - تنظیم زمان تاخیر توسط گوش
2. جلوه های اکو
13 - مروری بر تاخیرهای کوتاه، متوسط و طولانی
14 - تاخیرهای طولانی
15 - وارد میکس شوید - استفاده از تاخیر طولانی در اشعار کلیدی
16 - وارد میکس شوید - ایجاد شیار با تاخیرهای طولانی
17 - وارد میکس شوید - ایجاد پژواک برگشتی با تاخیرهای طولانی
18 - جلوه های پیشرفته نوار تاخیر
3. مدولاسیون، کر، و جلوه های دوگانه
19 - LFO
20 - وارد میکس شوید - میزان مدولاسیون و عمق
21 - وارد شکل Mix - Modulation شوید
22 - نمونه افکت های تاخیری در پلاگین های مختلف
23 - تاخیرهای متوسط
24 - وارد میکس شوید - گروه کر
25 - وارد میکس شوید - ردیابی دوگانه
26 - مخلوط کنید - پخش کننده ها و قوام دهنده ها
4. جلوه های طیفی از تاخیر
27 - تداخل سازنده و مخرب
28 - تاخیرهای کوتاه
29 - وارد میکس شوید - ایجاد فیلتر شانه و افکت فلنج
30 - Get in the Mix - افکت های فلانگر و فازر
نتیجه
31 - استفاده از تاخیر در یک ترکیب واقعی
32 - خلاصه دوره و خداحافظ
0. Introduction
01 - Welcome
02 - What you should know before watching this course
03 - How to use the exercise files
04 - Using the Get In the Mix Pro Tools session files
1. Understanding Delay
05 - What is delay
06 - Creating delay effects overview
07 - Delay time, level, and feedback parameters
08 - Utilizing a low-pass filter and polarity reverse
09 - Setting up an effects loop for delay
10 - Setting up an effects loop in a DAW
11 - Setting the delay time by tempo
12 - Setting the delay time by ear
2. Echo Effects
13 - Overview of short, medium, and long delays
14 - Long delays
15 - Get in the Mix - Using long delay on key lyrics
16 - Get in the Mix - Establishing groove with long delays
17 - Get in the Mix - Creating slap-back echo with long delays
18 - Advanced tape-delay effects
3. Modulation, Chorus, and Doubling Effects
19 - LFO
20 - Get in the Mix - Modulation rate and depth
21 - Get in the Mix - Modulation shape
22 - Delay effects examples in various plug-ins
23 - Medium delays
24 - Get in the Mix - Chorus
25 - Get in the Mix - Double tracking
26 - Get in the Mix - Spreaders and thickeners
4. Spectral Effects from Delay
27 - Constructive and destructive interference
28 - Short delays
29 - Get in the Mix - Creating a comb filter and a flange effect
30 - Get in the Mix - Flanger and phaser effects
Conclusion
31 - Using delays in a real-world mix
32 - Course summary and goodbye