تماشای آنلاین تمامی دوره های آموزشی فقط با یک اشتراک
%۳۰ تخفیف نوروزی ویژه خرید اشتراک
nowruz

دوره آموزشی تبلیغات در یوتیوب (با زیر نویس فارسی)

سرفصل‌ها

دوره‌های آموزشی مرتبط (19 دوره)

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات پیشرفته فیس بوک - Image of Course Advanced Facebook Advertising 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات پیشرفته فیس بوک

Advanced Facebook Advertising

فیس بوک یک بستر تبلیغاتی کلیدی برای تجارت در هر اندازه است. این دوره تکنیک های پیشرفته را برای کمک به بازاریابان در دستیابی به اهداف تبلیغاتی و تعامل خود به نمایش می گذارد. مربی مایکل تیلور ابتدا نشان می دهد که چگونه می توان با تبلیغات گسترده و همچنین تبلیغات تبلیغاتی مختلف در بین حساب ها و صفحات مختلف ، تبلیغات وسیعی را ایجاد و مدیریت کرد. همچنین می توانید با استفاده از ابزار Business Manager به چندین کاربر با سطح مجوز مختلف امکان مدیریت تبلیغات تبلیغاتی را بدهید. وی روشهای صرفه جویی در وقت را برای بارگذاری انبوه تبلیغات ، استفاده از مخاطبان سفارشی ، تکثیر تبلیغات با هدف گذاری و تصاویر مختلف ، تبلیغات آزمایش تقسیم و تنظیم تبلیغات برای اینستاگرام و سایر مکانها معرفی می کند. در مرحله بعدی ، تکنیک های انتساب و بهینه سازی بازاریابی ، مانند مدل سازی مخلوط ، هدف قرار دادن رویداد قیف و ردیابی پیشرفته تبدیل را با API Facebook Ads Conversions بیاموزید. سرانجام ، چگونگی خودکار کردن تبلیغات خود را در مقیاس با استفاده از Facebook Business API کشف کنید و اجازه دهید ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی تبلیغاتی را برای شما تولید کنند.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود - Image of Course SEO: Optimize Your Social Media Profiles 54 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود

SEO: Optimize Your Social Media Profiles

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک - Image of Course Social Media Marketing for Small Business 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک

Social Media Marketing for Small Business

مشاغل کوچک نمی توانند در رسانه های اجتماعی فعالیت نکنند. داشتن حساب فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر شما را در جریان مشتریان خود قرار می دهد و به افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت یا فروشگاه آجر و ملات شما کمک می کند. بیاموزید که برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی، بدون منابع زیاد یا پرسنل بازاریابی اختصاصی، چه چیزی لازم است. مارتین واکسمن، استراتژیست دیجیتال و رسانه های اجتماعی، اصطلاحات و تعاریف کلیدی را توضیح می دهد - از SEO تا هشتگ - و به شما می گوید که چگونه می توانید مشتریان خود را آنلاین پیدا کنید. بیاموزید که چگونه یک برنامه عملی تهیه کنید که اهداف، تیم و بودجه شما را مشخص کند و برای پیاده سازی ایده های خود زمان پیدا کنید. او همچنین در مورد اینکه چه محتوا را در کجا منتشر کند و ابزارهایی که برای اندازه گیری موفقیت تلاش های شما نیاز دارد صحبت می کند. اهداف یادگیری پنج نمونه از محتوای یک سازمان را ذکر کنید. شناسایی استراتژی های SEO که باعث افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت شما می شود. پلتفرم های اصلی در رسانه های اجتماعی را نام ببرید. بر اساس رفتار مشتری، بهترین استراتژی رسانه های اجتماعی را برای مشاغل کوچک پیش بینی کنید. تهیه یک برنامه رسانه های اجتماعی با استفاده از ملاحظات استراتژیک و اهداف قابل اندازه گیری. سه نکته برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط محکم با مشتری تعریف کنید. تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق رسانه های اجتماعی برای انجام آزمایش A/B.

دوره آموزشی دوره آموزشی شبکه های اجتماعی برای رهبری - Image of Course Social Media for Leadership 56 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی شبکه های اجتماعی برای رهبری

Social Media for Leadership

قدرت رسانه های اجتماعی را جهت هدایت رشد شرکت خود و ایجاد یک برند شخصی قوی به عنوان مدیر اجرایی باز کنید. با برایان هونیگمن همراه شوید تا نشان دهد چگونه می توانید به عنوان یکی از اعضای C-suite در رسانه های اجتماعی مشارکت داشته باشید تا فروش را افزایش دهید، شرکت خود را انسانی کنید و در حین بحران پیشقدم شوید و در عین حال خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید. بیاموزید که چگونه صدای خود را به طور م inثر در محتوای شرکت گنجانید، در شبکه های خود تبلیغات متقابل داشته باشید، تأثیر تلاش های خود را اندازه گیری کنید و موارد دیگر. اهداف یادگیری هدایت روایت شرکت شما انسان سازی سازمان ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی رانندگی صنعت تولید فروش کاهش بحران ایجاد موضوعات مورد بحث انتخاب کانال ها و ابزار مناسب انتخاب برنامه تعامل استراتژیک شامل صدای شما در محتوای شرکت مرور نتایج

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو پیشرفته: فاکتورهای جستجو - Image of Course Advanced SEO: Search Factors 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو پیشرفته: فاکتورهای جستجو

Advanced SEO: Search Factors

عوامل جستجوی SEO - عناصری که به نحوه و مکان نمایش سایت شما در صفحه نتایج Google کمک می کند - بر نحوه راه اندازی محتوای شما به مخاطبان شما تأثیر می گذارد. در این دوره، برد باتسول پرده موتور جستجوی مدرن را کنار می کشد و اهداف و قصد جستجو، نحوه جستجو افراد و نحوه نتایج جستجو نتایج مرتبط و رتبه بندی مطالب را نشان می دهد. در طول راه، برد به نحوه ضبط قطعات برجسته Google اشاره می کند و نحوه عملکرد نتایج و ویژگی های برنامه ای سایت را نشان می دهد. او همچنین به بررسی روش های استخراج نتایج گوگل برای بازکردن ایده ها و فرصت های جدید می پردازد. اهداف یادگیری تفاوت موتورهای جستجوی گوگل و بینگ را ارزیابی کنید. ویژگیهای سه دسته جستجوهای جستجو را بشناسید. توضیح دهید که چه نوع محتواهایی موقعیت قطعه وب سایت را بهبود می بخشد. عملکرد یک پیوند سایت را تعریف کنید. نحوه استفاده از عملگرها برای فیلتر کردن نتایج جستجوی پیشرفته را توضیح دهید.

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در اینستاگرام - Image of Course Advertising on Instagram 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در اینستاگرام

Advertising on Instagram

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است، اما بین قرار دادن سریع تبلیغات و تبلیغات به طور مؤثر تفاوت وجود دارد. در این دوره، کارشناس بازاریابی Anson Alexander نحوه ایجاد محتوای جذاب برای تبلیغات در اینستاگرام را توضیح می دهد، نحوه ایجاد یک کمپین و نحوه استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک را در طول راه نشان می دهد. Anson انواع محتوایی را که می توانید برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید بررسی می کند و سپس نحوه ایجاد، بارگذاری و قالب بندی تبلیغات را نشان می دهد. او ابزارهای مختلف را به شما نشان می دهد و نحوه هدف قرار دادن مخاطبان خاص، اجرای بودجه و اجرای کمپین های برنامه ریزی شده را نشان می دهد. Anson درباره مجموعه تبلیغات و پیکربندی محل قرارگیری، و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات Instagram Stories و Instant Experience برای بهبود بازاریابی و افزایش مشارکت کاربران صحبت می کند. او همچنین تجزیه و تحلیل را پوشش می دهد، بنابراین می توانید نحوه تنظیم تلاش های تبلیغاتی خود را بر اساس اطلاعات عملکرد کشف کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک - Image of Course Advertising on Facebook 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک

Advertising on Facebook

با تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک - Image of Course Marketing on Facebook 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک

Marketing on Facebook

وقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگی‌های پیشرفته، از جمله رویدادها، داستان‌ها و فیسبوک لایو را نشان می‌دهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی محتوا برای شبکه های اجتماعی - Image of Course Content Marketing for Social Media 58 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی محتوا برای شبکه های اجتماعی

Content Marketing for Social Media

سخت ترین قسمت شبکه های اجتماعی ایجاد محتوایی است که مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرد و بازتاب دهنده برند شما باشد. در این دوره می توانید یاد بگیرید که چگونه محتوای قدرتمند و جذاب رسانه های اجتماعی را به استراتژی بازاریابی محتوای خود اضافه کنید. کالین جونز ، متخصص بازاریابی محتوا و نویسنده پرفروش ، نحوه انتخاب بستر مناسب ، شناسایی نوع محتوای مناسب و ایجاد ردیف بازاریابی را به اشتراک می گذارد. بعلاوه ، نحوه مدیریت تأثیرگذار ، تشویق به اشتراک گذاری و ارزیابی عملکرد محتوا را بیاموزید. کالین چندین نکته مهم برای هر یک از شبکه های اجتماعی مهم در اختیار بینندگان قرار می دهد و این آموزش ها را فوق العاده عملی می کند. موضوعات شامل: یافتن مخاطب مناسب انتخاب سیستم عامل های مناسب ترویج محتوا با رسانه های اجتماعی ایجاد محتوای منحصر به فرد تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر مشارکت با اینفلوئنسرها بازاریابی محتوا در YouTube و LinkedIn نتایج اندازه گیری

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: فیلم ها - Image of Course SEO: Videos 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: فیلم ها

SEO: Videos

ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرم‌کننده برای ارتباط با مصرف‌کنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی می‌کند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در توییتر - Image of Course Advertising on Twitter 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در توییتر

Advertising on Twitter

چرا تبلیغات توییتر را برای بازاریابی آنلاین تجارت خود انتخاب می کنید؟ توییتر می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان را با استفاده از اطلاعات جمعیتی ، کلمه کلیدی ، نام کاربری یا علاقه خود هدف قرار دهید و در زمان واقعی آگاهی از برند را ایجاد کنید. این یک بستر مناسب برای مشاغل کوچک و تازه وارد تبلیغات آنلاین است - اما در هر شکل و اندازه ای توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره نحوه شروع استفاده از Twitter برای تبلیغات را نشان می دهد ، با توضیح در مورد انواع تبلیغات توییتر و گزینه های هدف گذاری. سپس مگان آدامز ، استراتژیست شبکه های اجتماعی نحوه راه اندازی حساب تبلیغاتی ، تعریف مخاطبان خود و ایجاد کمپین هایی پیرامون اهداف خاص را نشان می دهد: به دست آوردن فالوور ، هدایت ترافیک به یک صفحه وب ، جمع آوری راهنما ، تبلیغ یک برنامه و موارد دیگر. در این راه ، چگونگی تنظیم پیشنهادات و بودجه ، مدیریت تویت ها و بررسی گزارش های کمپین را بیابید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - انواع کمپین تبلیغاتی توییتر - تعریف و هدف قرار دادن مخاطبان خود - تنظیم حساب خود - روشهای اساسی هدف گیری - روشهای پیشرفته هدف گیری - پیشنهادات تبلیغات توییتر - ایجاد یک کمپین تبلیغاتی - مدیریت رسانه و محتوا - مرور تجزیه و تحلیل توییتر

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

Social Media Marketing Foundations

رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

دوره آموزشی دوره آموزشی سئوی بین المللی - Image of Course International SEO 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئوی بین المللی

International SEO

با این نکات سئو از مربی David Booth، بازدید کنندگان بین المللی را به وب سایت خود جذب کنید. این دوره می‌تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی موفقیت آمیز برای سئو بین المللی ایجاد و پیاده‌سازی کنید، که با توجه به جهانی شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است. نسخه‌های محلی‌سازی موتورهای جستجوی پیشرو مانند Google و Bing ؛ و سهم بازار موتورهای جستجو مانند Baidu (چین)، Yandex (روسیه) و Naver (کره جنوبی). و جنبه‌های منطقه‌ای و جهانی از نحوه تعیین بازارهای هدف و بهینه‌سازی وب سایت خود را برای کشورها و زبان‌های مختلف کشف کنید. عناصر فنی سئوی بین المللی، از جمله چگونگی مدیریت موتورهای جستجو برای محتوای چند زبانه و چند منطقه‌ای و نحوه بهینه‌سازی صفحات با استفاده از Google Search Console را کاوش کنید. بهترین روش‌ها را برای اطمینان از ترجمه صحیح محتوای خود و همچنین تاکتیک‌های مهم درون صفحه‌ای برای سئو بین المللی بیاموزید. به علاوه، او چگونگی اندازه گیری نتایج را با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های کلیدی بیان می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: ساخت لینک - Image of Course SEO: Link Building 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: ساخت لینک

SEO: Link Building

بدون لینکهای قوی نمی‌توانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژی‌های ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک می‌کند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک می‌کنند، چگونه پیوندها در رتبه‌بندی صفحات تأثیر می‌گذارند، و چه ویژگی‌هایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد می‌کنند. وی همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصت‌های جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکه‌های اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگ‌ها و دایرکتوری‌ها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک می‌کند تا از طرح‌های پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینک‌ها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر - Image of Course Marketing on Twitter 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر

Marketing on Twitter

توئیتر دارای صدها میلیون کاربر درگیر در جستجوی محتوای جدید است و آن را به مکانی عالی برای بازاریابی تجارت، محصولات و خدمات تبدیل کرده است. با این دوره، که برای کمک به مشاغل مختلف در هر اندازه طراحی شده است، از Twitter برای بازاریابی استفاده کنند، شروع کنید. مربی Megan Adams استراتژیست شبکه‌های اجتماعی نحوه ایجاد یک نمایه عالی، نحوه پیدا کردن و پیگیری افراد در توئیتر و نحوه تعریف شخصیت برند خود و شروع به توییت توضیح می‌دهد. بعلاوه، بیاموزید که چگونه Twitter را در وب سایت خود ادغام کنید، یک حساب تبلیغاتی برای راه اندازی توییت‌ها و تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید و تأثیر تلاش‌های تبلیغاتی خود را برای تعیین اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی کار نمی‌کند پیگیری کنید. در طول راه، او نکاتی را برای مدیریت حساب کاربری و حجم کار شما و کمک به روند توییت‌های شما جمع می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین - Image of Course Social Media Marketing: Managing Online Communities 59 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین

Social Media Marketing: Managing Online Communities

انجمن‌های آنلاین سریع‌ترین راه برای یافتن مشتری‌های جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسان‌تر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما می‌توانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک می‌کنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی می‌کند. او شما را از طریق استراتژی‌های محبوب‌ترین ابزارهای رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیک‌های رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی می‌کند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود می‌کند، دریافت کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی - Image of Course Marketing Tools: Social Media 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی

Marketing Tools: Social Media

در این وب که مملو از هزاران ابزار است ، آنسون الکساندر ، متخصص رسانه های اجتماعی ، با پوشش این دوره که ابزارهای لازم را برای رسانه های اجتماعی دارد ، باعث ایجاد جنون می شود. Anson ابزارهای داخلی مانند Facebook Business Suite و Twitter analytics را معرفی می کند ، سپس نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد. او شما را با ویژگی ها و کاربردهای Sprout Social ، Buffer و Semrush آشنا می کند. آنسون ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و چندین ابزار برای کشف و طراحی محتوا را توضیح می دهد. وی در پایان با بحث کاملی از ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مانند TubeBuddy ، Sendible و Tailwind.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو - Image of Course Marketing Tools: SEO 59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو

Marketing Tools: SEO

متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه - Image of Course Social Media Marketing: ROI 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه

Social Media Marketing: ROI

اثبات ROI یکی از سخت‌ترین چالش‌های پیش روی بازاریابان است. سهامداران می‌خواهند داده‌های کمی و کیفی اثبات کنند که کمپین‌ها کار می‌کنند. این دوره با هدف کمک به کاربران شبکه‌های اجتماعی برای اثبات ارزش خود، فراتر از معیارهای پوچ مانند لایک یا نظر است. شما می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای اندازه گیری و هدایت بازگشت سرمایه را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارگانیک بی‌ نیاز از هزینه یک پنی برای تبلیغات، بیاموزید. مربی Michael Taylor متخصص، اندازه گیری‌هایی را که واقعاً مهم هستند را پوشش می‌دهد و نحوه تعریف و پیگیری آنها را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics نشان می‌دهد. وی سپس چگونگی تبدیل بصیرت به عمل و ایجاد پیشرفت مستمر برای یک تجارت را توضیح می‌دهد. تاکتیکهای با عملکرد بالا را برای پلتفرمها عمده از جمله Facebook، Instagram، Twitter، Reddit و LinkedIn و کانالهای در حال ظهور مهندس معکوس مانند TikTok بیاموزید. مهارت‌هایی که در این دوره فرا می‌گیرید به شما کمک می‌کند سرمایه گذاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به حداکثر برسانید.