آماده شدن برای گواهینامه Google Associate Android Developer - Prepare for the Google Associate Android Developer Certification

-
1
3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتوسعه دهندگان نرم افزاری که مایل به ساخت برنامه های Android هستند به Android Studio - Google IDE رسمی نیاز دارند. Android Studio مبتنی بر IntelliJ IDEA است و شامل ویژگی های عالی کدگذاری و اشکال زدایی به علاوه بسیاری از ابزارهای منحصر به فرد برای توسعه اندروید است: ویرایشگران طرح، مدیر منابع، پشتیبانی دستگاه های مجازی و موارد دیگر. در این دوره، مربی دیوید گاسنر اندروید استودیو را معرفی می کند. او به شما در تنظیم محیط و اولین پروژه خود کمک می کند و میانبرهای مفیدی برای نوشتن و اشکال زدایی کد ارائه می دهد. دیوید همچنین نحوه افزودن کنترل نسخه و به اشتراک گذاری پروژه ها در GitHub، مدیریت وابستگی های پروژه، استفاده از الگوهای فعالیت و کد و کار با زبان برنامه نویسی ترجیحی Google برای توسعه Android، Kotlin را نشان می دهد. در نهایت، او توسعه را با Jetpack Compose، یک کتابخانه جدید که به شما امکان می دهد رابط برنامه را به طور کامل در کوتلین ایجاد کنید، پوشش می دهد. در پایان دوره، باید بتوانید از Android Studio برای توسعه سریعتر و حتی کارآمدتر استفاده کنید.
-
2
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدنیای توسعه اپلیکیشن اندروید را کاوش کنید. مجموعه آموزشهای ضروری توسعه اندروید، مبتدیان را در فرآیند توسعه، طراحی، مدیریت و توزیع برنامههای اندرویدی راهنمایی میکند. در این دوره - اولین قسمت از این مجموعه - دیوید گسنر نحوه ایجاد اولین برنامه اندروید خود را با استفاده از ترکیبی از زبان های برنامه نویسی، از جمله XML و Kotlin، گام می گذارد. با نحوه پیکربندی Android Studio، Android SDK و نرمافزار شبیهساز و کاوش فایلهای مختلف در یک برنامه معمولی Android، از جمله اسکریپتهای ساخت و فایل مانیفست برنامه آشنا شوید. در نهایت، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه از پایین به بالا، با صفحهنمایش، فعالیتها و طرحبندی ساخته میشود. دورههای بعدی این مجموعه را بررسی کنید تا به ایجاد مهارتهای توسعه برنامه خود ادامه دهید. اهداف یادگیری نصب اندروید استودیو ایجاد اولین پروژه Android Studio خود مدیریت فایل های پیکربندی، از جمله اسکریپت های Gradle تعریف صفحه نمایش با فعالیت ها پیاده سازی طرح ها در طرح بندی XML
-
3
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییک رابط کاربری شیک و جذاب می تواند به سرعت کاربران جدید را به طرفداران تبدیل کند. در این قسمت از مجموعه آموزش توسعه اندروید ضروری، سفر توسعه اندروید خود را با یادگیری نحوه طراحی یک رابط کاربری ساده در یک برنامه اندرویدی بومی شروع کنید. دیوید گسنر، توسعهدهنده و مدرس اندروید، نکات و ترفندهایی را که در حرفهاش به کار گرفته است، به اشتراک میگذارد که نحوه تعریف صفحهنمایش با فایلهای طرحبندی، استفاده از اجزای ViewGroup، و تعریف سبکها و تمهای بصری را پوشش میدهد. بهعلاوه، او تکنیکهای مختلفی را به اشتراک میگذارد که میتوانید از آنها برای نمایش تصاویر استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که برنامه شما در انواع دستگاههای مختلف عالی به نظر میرسد و موارد دیگر. اهداف یادگیری تعریف صفحه نمایش با فایل های طرح بندی استفاده از اجزای ViewGroup نمایش نماها به صورت برنامه ای تعریف و استفاده از منابع رشته ای نمایش تصاویر ساخت آیکون در اندروید استودیو تعریف سبک ها و تم های بصری پشتیبانی از سبک ها در دستگاه های قدیمی تر پشتیبانی از چندین دستگاه و صفحه نمایش
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمعماری اپلیکیشن اندروید دائما در حال تکامل است. معرفی زبان برنامه نویسی Kotlin، فاکتورهای شکل جدید مانند کروم بوک ها و اجزای معماری قابل استفاده مجدد، ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با کیفیت را سریع تر و آسان تر از همیشه کرده است. ضروری است که توسعه دهندگان بدانند جدیدترین ابزارها و توصیه ها چیست و چگونه از آنها برای ساخت برنامه های خود استفاده کنند. در این دوره آموزشی، مدرس دیوید گسنر توضیح می دهد که چگونه یک برنامه اندروید بسازید که از Kotlin به جای جاوا استفاده می کند، قابلیت های ناوبری را اضافه می کند و از مفیدترین اجزای معماری مانند LifecycleObserver، ViewModel و LiveData برای ایجاد برنامه هایی قوی و آسان استفاده می کند. در طول زمان حفظ شود. اهداف یادگیری مدیریت رویدادهای چرخه حیات مدیریت وقایع مشاهده به روز رسانی صفحه نمایش از داده های جدید افزودن ViewModels به فعالیت ها اشتراک در تغییرات در مقادیر LiveData افزودن یک فعالیت لانچر جدید شروع فعالیت ها با اهداف صریح به اشتراک گذاری داده ها با اهداف ضمنی افزودن کشوی ناوبری افزودن هدر به کشوی پیمایش مدیریت رویدادهای منوی کشو ناوبری
-
5
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتقریباً هر برنامه ای که می سازید از نوعی داده استفاده می کند. آن داده می تواند یک مقدار عددی واحد یا یک پایگاه داده رابطه ای پیچیده با چندین جدول باشد. این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از زبان برنامه نویسی Kotlin و جدیدترین ابزارها و بهترین شیوه ها برای توسعه دهندگان اندروید، برنامه های اندرویدی بسازید که داده ها را در اشکال و فرمت های مختلف ذخیره، مدیریت و نمایش می دهند. نحوه دسترسی به داده ها از منابع و دارایی های داخلی، فایل های خارجی و سرویس های وب را بیاموزید. رشته هایی که با JSON فرمت شده اند را تجزیه کنید. و فقط داده هایی را که می خواهید به کاربران نمایش دهید. مربی David Gassner همچنین نحوه خواندن و نوشتن از فایل های متنی و مدیریت پایگاه های داده SQLite در برنامه های مبتنی بر اندروید را توضیح می دهد. این دوره از Kotlin - به جای جاوا - برای همه مثالها استفاده میکند و از کارایی و کوتاهی آن استفاده میکند. اهداف یادگیری مدل سازی یک موجودیت خواندن فایل ها از منابع و دارایی ها تجزیه و نقشه برداری داده های JSON دریافت داده از یک وب سرویس با Retrofit ایجاد RecyclerView برای نمایش داده ها نمایش تصاویر به صورت پویا با Glide انتشار و مقادیر داده با اشیاء LiveData نمایش جزئیات با اتصال داده خواندن و نوشتن فایل ها مدیریت پایگاه داده SQLite با Room داده های ماندگار در اولویت های مشترک
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدانستن زمان و چگونگی نمایش ارتباطات در برنامه Android شما می تواند کاربران شما را از یک تجربه کاربری روان با جریان قابل پیش بینی و قابل اطمینان مطمئن کند. در این دوره ، با جو مارینی همراه شوید زیرا او نشان می دهد که چگونه می توان از برنامه های اصلی ارتباطی کاربر در برنامه های Android خود به طور موثر استفاده کرد. جو نحوه ارتباط با کاربران خود را با استفاده از پیام های نان تست ، نوارهای میانبر و گفتگوها نشان می دهد ، این بستگی به این دارد که آیا کاربر می خواهد اطلاعات را تأیید یا تأیید کند. وی نحوه مدیریت رویدادها را با استفاده از اعلان ها ، نحوه شخصی سازی طرح بندی و نحوه کار با دکمه های عملکرد را توضیح می دهد. او همچنین مزایا و معایب هر ویژگی را به اشتراک می گذارد ، بنابراین می توانید روش مناسب را برای بهترین تجربه کاربر انتخاب کنید.
-
7
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی260 میلیون کاربر اندروید در ایالات متحده وجود دارد، اما ده برابر این تعداد در سراسر جهان وجود دارد. دسترسی برنامه Android خود را به مخاطبان جهانی گسترش دهید. بیاموزید که چگونه برنامه خود را بین المللی کنید و فرآیندی را برای بومی سازی آن برای زبان ها و مناطق دیگر ایجاد کنید. این دوره تفاوت بین محلی سازی و بین المللی سازی را پوشش می دهد و نحوه انجام هر دو را با یک برنامه اندروید موجود نشان می دهد. توسعه دهنده Eric Brynsvold نشان می دهد که چگونه عناصر مختلف برنامه های خود را برای مخاطبان بین المللی سفارشی کنید، از جمله رشته ها، ارزها، تاریخ ها و اعداد، و حتی تصاویر و طرح بندی های جایگزین. هنگامی که برنامه بین المللی شد، او ملاحظاتی را برای بومی سازی رابط و محتوای شما برای بازارهای هدف معرفی می کند، از جمله انتخاب خدمات ترجمه، بهترین شیوه های گردش کار، و استراتژی های آزمون. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه نسخههای بینالمللی و بومیسازی شده برنامه خود را مدیریت کنید تا وقتی ویژگیهای جدید را اضافه میکنید، بهروز بمانند. اهداف یادگیری فرآیند بومی سازی بین المللی سازی اساسی انتخاب بازارهای هدف آماده سازی اپلیکیشن خود برای بین المللی شدن در حال ترجمه برنامه شما آزمایش و انتشار برنامه ترجمه شده شما
-
8
3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرنامه نویسی برنامه های اندروید با جاوا؟ با برخی از محبوب ترین الگوهای طراحی و API برای Android SDK، مهارت های خود را به سطح بعدی ببرید. دیوید گسنر نحوه فراخوانی و پیادهسازی روشهای بازگشت به تماس، ذخیره وضعیتهای نمونه و دادههای جهانی و بستهبندی وظایف ناهمزمان برای ایجاد تجربه کاربری روان در طول تغییرات پیکربندی برنامه را توضیح میدهد. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه از بسته های جاوا (API) برای ذخیره داده ها، خواندن متن، نمایش گرافیک، پخش صدا و کار با اطلاعات حسگرهای دستگاه مانند شتاب سنج استفاده کنید. این آموزش های جاوا را تماشا کنید تا روش های هوشمندتر و کارآمدتر برای توسعه برنامه اندروید را بیاموزید. اهداف یادگیری آماده سازی محیط توسعه بسته بندی و اجرای برنامه های اندروید بهینه سازی کد جاوا برای اندروید پیاده سازی رابط های کنترل کننده رویداد تعریف روش های سفارشی برگشت به تماس کار با بسته های جاوا Android SDK ذخیره سازی داده ها خواندن فایل های متنی تجزیه داده های JSON و XML مدیریت سنسورهای دستگاه پخش صدا
-
9
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتوسعه دهندگان باید بدانند که چگونه پیچیدگی یک برنامه را مدیریت کنند. در این دوره آموزشی، یاد بگیرید که چگونه برنامه های خود را با استفاده از الگوهای طراحی معماری ساده در پایه کد تلفن همراه خود ساده کنید. کشف کنید که چگونه این الگوهای طراحی می توانند به شما در کاهش اشکالات و به حداکثر رساندن زمان توسعه خود با آسان تر خواندن و آزمایش کد شما کمک کنند. Jon Bott مدل های مختلف معماری مانند MVC، MVP و VIPER را پوشش می دهد. علاوه بر این، او فرآیند تبدیل از MVC به معماری لایهای را طی میکند که تزریق وابستگی، الگوی هماهنگکننده و اتصال داده را پوشش میدهد. اهداف یادگیری معماری های رایج حداقل معماری پایدار (MVA) تبدیل به MVP در حال گسترش لایه ها کار با نهادها وابستگی و تزریق واسط اجرای الگوی هماهنگی افزودن اتصال با RxJava
-
10
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبهترین روشها برای برنامه نویسی همزمان در Android در چند سال گذشته تغییرات عمدهای داشته است. از محدودیتهای جدید در استفاده از سرویسهای طولانی مدت گرفته تا معرفی Kotlin و API WorkManager، توسعه دهندگان اندروید مهارتهای جدید زیادی برای یادگیری دارند. در این دوره، مدرس David Gassner با برنامه ریزی همزمان برای اندروید، یک تور عملی از راههای مختلف برای اجرای وظایف Android را در پس زمینه جستجو میکند. درباره انواع خدمات: محدود، آغاز شده، پیش زمینه و پیادهسازی JobIntentService اطلاعات کسب کنید. برای به تأخیر انداختن یا push کارها به موضوعات پس زمینه، از استفاده از Handlers، Threads و Runnable اشیا استفاده کنید. بعلاوه، در مورد استفاده از کاتلین برای اجرای چندین عملیات همزمان و مدیریت رشتههای پس زمینه اطلاعات کسب کنید.
-
11
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییکی از رایج ترین چالش هایی که توسعه دهندگان اندروید با آن روبرو هستند، تغییر اندازه صفحه نمایش در میان هزاران گوشی، تبلت و سایر دستگاه هایی است که اندروید را اجرا می کنند. Fragments API (معرفی شده در Android 3.0) یک راه حل زیبا ارائه می دهد. با استفاده از قطعات، میتوانید طرحبندیهای انعطافپذیری بسازید که با هر اندازه صفحه سازگار شوند - و این کار را به صورت پویا در زمان اجرا انجام دهید. در این دوره، دیوید گسنر نحوه تعریف یک طرح، افزودن قطعات به فعالیتها با جاوا یا XML، ایجاد طرحبندیهای جایگزین برای اندازههای مختلف صفحه، و استفاده از نام پوشههای منابع برای شناسایی و انتخاب طرحبندی مناسب را نشان میدهد. او همچنین به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید بین فعالیتها و قطعات با آرگومانها و روشهای برگشت تماس برقرار کنید و از قطعات برای مدیریت گفتگوها و اولویتهای مشترک استفاده کنید. اهداف یادگیری پیکربندی اندروید استودیو درک قطعات ایجاد یک کلاس قطعه و طرح بندی افزودن و حذف قطعات با جاوا ایجاد طرح بندی برای چندین صفحه نمایش درک آرگومان ها و روش های برگشت تماس ارسال آرگومان ها به یک قطعه انتخاب چیدمان در زمان اجرا نمایش دیالوگ ها با قطعات استفاده از قطعات برای مدیریت گفتگوها، ترجیحات مشترک و موارد دیگر
-
12
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبین دانستن نحوه اجرای آزمایش و دانستن زمان و چرایی انجام آن تفاوت وجود دارد. در این دوره مبتنی بر پروژه، با قدم زدن در یک گردش کار توسعه که در آن تست در طول فرآیند یکپارچه شده است، با بهترین روش ها برای آزمایش برنامه های اندروید آشنا شوید. همانطور که مربی Chiu-Ki Chan نحوه ساخت برنامه را نشان می دهد، او تفاوت های بین JVM و تست های روی دستگاه را بررسی می کند و توضیح می دهد که چه زمانی باید از هر یک استفاده کرد. او همچنین تکنیک های پیشرفته ای مانند الگوی MVP را بررسی می کند. با نشان دادن اینکه چگونه آزمایش در جریان کار توسعه برنامه قرار میگیرد، به شما کمک میکند توانایی خود را در تشخیص اشکالات تقویت کنید - و تعیین کنید که کجا و چه زمانی باید آزمایش کنید. اهداف یادگیری چرا تست؟ محلی در مقابل روی دستگاه پوشش کد تست رابط کاربری RecyclerView محیط هرمتیک تزریق وابستگی تست با MVP
-
13
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییکپارچه سازی وب یکی از ارکان اساسی یک اپلیکیشن موبایل خوب است. اما این بدان معنا نیست که شما باید کد زیادی بنویسید. Square یک کتابخانه رایگان و منبع باز به نام Retrofit ارائه می دهد که ادغام با یک وب API را آسان می کند. این دوره نحوه استفاده از Retrofit را برای اتصال یک برنامه اندروید به فضای ابری توضیح می دهد. مربی Jon-Luke West - مهندس محصول اندروید - اصول ارتباط وب با REST API و روشهای خواندن و نوشتن دادهها را در فضای ابری مرور میکند. او نشان می دهد که چگونه مدل های داده خود را تعریف کنید و کدهای مرتبط با API را برای یک پروژه نمونه با استفاده از بسته های محبوب مانند GSON بنویسید. او همچنین گزینههای پیکربندی موجود، مانند سفارشیسازی مبدل داده و سریالسازی درخواستهای HTTP چند بخشی را پوشش میدهد. اهداف یادگیری اصول REST API روش های خواندن و نوشتن داده ها تعریف مدل های داده با Retrofit پیاده سازی رابط API دریافت داده با تماس Retrofit درخواست های مجاز قرار دادن، حذف و ارسال داده ها سفارشی سازی مبدل داده کار با سرفصل های درخواست و پاسخ
-
14
5 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا تداوم دادههای خود، میتوانید تجربه یکپارچهتری از برنامهتان را برای کاربران فراهم کنید - حتی زمانی که آنها آفلاین هستند. اگر یک توسعهدهنده برنامه اندروید هستید، گزینههای ماندگاری داده زیادی برای انتخاب دارید. در این دوره آموزشی با گزینه های مختلف برای ذخیره داده های برنامه خود در پایگاه داده آشنا شوید. برای شروع، Annyce Davis با استفاده از راه حل واقعی پایداری داده موجود در Android: SQLite را بررسی می کند. او شما را با مفاهیم اولیه SQLite آشنا می کند - مانند نحوه ایجاد یک بسته بندی پایگاه داده و درج داده ها در یک جدول - و همچنین چند موضوع پیشرفته تر. در مرحله بعد، او کار با Cupboard را پوشش می دهد، یک پروژه منبع باز که به ساده سازی تعاملات SQLite شما اختصاص داده شده است. برای جمع بندی، او به کار با Realm می پردازد، یک راه حل پایگاه داده شی که با در نظر گرفتن دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. در طول دوره، Annyce در مورد ایجاد روابط بین جداول پایگاه داده، ایجاد و اجرای پرس و جوها، و همچنین انجام مهاجرت داده ها بحث می کند. اهداف یادگیری مروری بر SQLite تعریف طرح واره جدول پایگاه داده کاوش SQLite ایجاد نحو جدول اجرای دستورات جدول ایجاد درج داده با رابطه کلید خارجی بازرسی پایگاه داده با استفاده از ترمینال به روز رسانی و حذف سوابق کار با کمد کار با Realm