تبدیل شدن به یک استاد ZBrush - Master ZBrush

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد ZBrush - Image of Learn Path Master ZBrush
تبدیل شدن به یک استاد ZBrush Master ZBrush
ZBrush یک برنامه مجسمه سازی دیجیتالی برای ایجاد مدل های دو بعدی و سه بعدی است. در این مسیر یادگیری ، می توانید دانش اولیه ای از ZBrush برای مدل سازی سه بعدی ، بافت ، مجسمه سازی ، نقاشی ، رندر و موارد دیگر ایجاد کنید.
Master ZBrush
ZBrush is a digital sculpting application for creating ۲D and ۳D models. In this learning path, you can build a basic knowledge of ZBrush for ۳D modeling, texturing, sculpting, painting, rendering, and more.
مدت زمان: 33h 2m
تعداد دوره ها: 12
مجموع قیمت: (۳۴۳,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۴۰,۰۰۰
تعداد مدرسین: 4
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی ZBrushCore - Image of Course Learning ZBrushCore 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ZBrushCore

    Learning ZBrushCore

    با ZBrushCore آشنا شوید: برنامه مدل سازی سه بعدی که ضروری ترین عناصر نرم افزار برنده جایزه ZBrush را در یک برنامه ساده ارائه می دهد. این دوره برای مبتدیان ایده آل است، زیرا همه چیز را از رابط کاربری و ناوبری گرفته تا نورپردازی و ارائه در ZBrushCore را پوشش می دهد. مدرس پابلو مونوز ابزارها و رویکردهای مختلف مجسمه سازی دیجیتال را مرور می کند، بنابراین می توانید گردش کاری را پیدا کنید که برای شما مناسب تر است. نحوه ایجاد برس های سفارشی، استفاده از آلفا برای جزئیات و بافت با Polypaint را بیاموزید. همانطور که مهارت های مجسمه سازی خود را توسعه می دهید، می توانید از مثال های پابلو برای ایجاد یک مجموعه نمونه کاره قوی استفاده کنید. اهداف یادگیری بارگیری پروژه ها و قالب ها وارد کردن تصاویر مرجع ایجاد آرماتور کار با پوست تطبیقی مجسمه سازی استفاده از برس استخراج مش استفاده از آلفا های سفارشی مدل سازی با بدوی ها بافت با Polypaint تفسیر

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع زیبراش 2020 - Image of Course ZBrush 2020 Essential Training 6 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع زیبراش 2020

    ZBrush 2020 Essential Training

    ZBrush مدل سازی سه بعدی، بافت و نقاشی را در یک گردش کار مجسمه سازی دیجیتال ترکیب می کند. از ویژگی های ZBrush بازدید کنید و نحوه استفاده از آنها را در پروژه های واقعی ببینید. مربی Ryan Kittleson نحوه ایجاد فرم های اصلی با مش، مجسمه سازی جزئیات با برس، مدل های رنگ و بافت و ارائه نتایج با استفاده از خطوط لوله پروژه در سطح حرفه ای را نشان می دهد. موضوعات شامل: - استفاده از بدوی ها - کار با سطوح زیرمجموعه - مجسمه سازی با برس - استفاده از مواد - ایجاد و ترکیب چند گروه - ایجاد مدل های voxel با Dynamesh - ویرایش مش با برس ZModeler - کار با ZRemesher - جابجایی، مقیاس گذاری و چرخش اشیا - نقاشی روی یک مدل - استفاده از نقشه های بافت - مجسمه سازی و رنگ آمیزی طرح ماورا بنفش - استفاده از حالت تقسیم صفحه

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدل سازی یک شخصیت کارتونی در زیبراش - Image of Course ZBrush: Modeling a Cartoon Character 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدل سازی یک شخصیت کارتونی در زیبراش

    ZBrush: Modeling a Cartoon Character

    با استفاده از ZBrush مجسمه سازی ، نقاشی و نمایش یک شخصیت کارتونی سه بعدی را کشف کنید. نویسنده Ryan Kittleson نحوه تنظیم تصاویر مرجع ، ساختن شخصیت از اشکال ابتدایی ، ذوب کردن اشکال در یک سطح صاف ، اصلاح آناتومی و طرح و رنگ آمیزی مدل را نشان می دهد. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه شخصیت را با ژست ارائه ارائه دهید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - تنظیم تصاویر مرجع - ایجاد فرم اصلی بدن - ساخت فرم های صورت - پالایش آناتومی - مدل سازی وسایل کارتونی - افزودن چشم و دندان - ادغام اعضای بدن - جمع بندی مجدد مدل برای ژست گرفتن - بافت و ارائه مدل

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت Edge Flow در ZBrush - Image of Course Managing Edge Flow in ZBrush 22 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت Edge Flow در ZBrush

    Managing Edge Flow in ZBrush

    با انتشار نسخه 4R7، ZBrush ابزارهای خودپرداز شناسی خودکار ZRemesher را به روز کرد. تعیین مسیری که توپولوژی شما باید طی کند، معروف به جریان لبه، راحت تر از همیشه است. در این دوره کوتاه، رایان کیتلسون به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از کنترل های چند گروهی داخل ZRemesher برای دستیابی به جریان خوب با دردسر کمتر استفاده کنید، از برس ZModeler برای پاکسازی استفاده کنید و جزئیات اصلی مدل خود را با فرافکنی بازگردانید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی ZBrush: مجسمه سازی سبک - Image of Course ZBrush: Stylized Sculpting 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ZBrush: مجسمه سازی سبک

    ZBrush: Stylized Sculpting

    اگر در ZBrush تازه کار هستید و به دنبال تمرین هستید، دیگر جستجو نکنید. این تکنیک های جالب و آسان مجسمه سازی برای ZBrush را که مخصوص کاربران اولیه و متوسط ​​طراحی شده است، کاوش کنید. هنرمند مایکل اینگراسیا بسیاری از اصول اولیه را پوشش می دهد که اغلب هنگام یادگیری رابط کاربری منحصر به فرد ZBrush گیج کننده هستند. او همچنین نشان می دهد که چگونه "سنتی فکر کنید" و روش های مجسمه سازی آنالوگ را به ابزار ZBrush ترجمه کنید. در طول راه، او برس های مورد علاقه خود را نشان می دهد و تکنیک هایی برای ماسک زدن، ایجاد نقشه های آلفا، حرکت و تکثیر هندسه و مهر زدن به اشکال و بافت ها را معرفی می کند. هر تکنیکی در یک پروژه سرگرم کننده و چند وجهی به نمایش گذاشته شده است که از ویژگی های قدرتمند ZBrush به طور کامل استفاده می کند، و مواد، برس ها و هنر مفهومی همه با فایل های تمرین گنجانده شده است. اهداف یادگیری واردات دارایی ها مجسمه سازی و انبوه سازی موقعیت یابی با ابزار Move ماسک زدن افزودن بافت و صیقل دادن سبک سازی لبه ها و عدم تقارن تکثیر، جابجایی و ادغام قطعات مقیاس بندی و مقیاس بندی مجدد کار با لایه ها

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری Polypaint در زیبراش - Image of Course ZBrush: Polypaint 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری Polypaint در زیبراش

    ZBrush: Polypaint

    ویژگی Polypaint ZBrush به هنرمندان اجازه می دهد بدون تعیین نقشه بافت، مستقیماً روی سطح یک مدل نقاشی کنند. به سادگی نقشه بافت خود را بعداً با انتقال سطح نقاشی شده به یک بافت ایجاد کنید. رنگ آمیزی بسیار سریعتر و بسیار سرگرم کننده تر از گردش کار معمولی است - و به راحتی می توانید اندازه و وضوح نقشه خود را تغییر داده و اشعه ماوراء بنفش را مجدداً تغییر دهید. با مایکل اینگراسیا همراه باشید تا نحوه استفاده از Polypaint را برای بافت بندی پیشرفته در ZBrush نشان دهد. تکنیک های رنگ آمیزی تیره به روشن، نحوه ایجاد مش برای رنگ آمیزی و نحوه ایجاد جلوه های مختلف بافت، از جمله روکش فلزی و چسبندگی را بیاموزید. برای یادگیری نحوه مجسمه سازی مجله سه بعدی دزدان دریایی که در اینجا مشخص شده است، دوره قبلی مایکل، ZBrush: Stylized Sculpting را بررسی کنید. اهداف یادگیری راه اندازی و آماده سازی نقاشی یک شی فلزی اضافه کردن رنگ های اصلی و برجسته اصلاح جزئیات مجسمه سازی استفاده از ماسک زدن با استفاده از اسپری رنگ آمیزی بافتی را اضافه کنید

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی Zbrush: مفهوم Kitbashing - Image of Course Zbrush: Concept Kitbashing 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Zbrush: مفهوم Kitbashing

    Zbrush: Concept Kitbashing

    با استفاده از تکنیک kitbashing، می توانید با تولید مفاهیم دقیق به صورت سه بعدی، روند کار ZBrush خود را سرعت بخشید. در این دوره، مربی پابلو مونوز به مباحث مربوط به kitbashing در 3D می پردازد و مزایای آن را برای نمونه سازی سریع در ZBrush به اشتراک می گذارد. پابلو روش های متعددی را برای ایجاد مدل های ارگانیک و سطح سخت با استفاده از کیت های سفارشی بررسی می کند. در طول دوره، او تکنیک های مختلفی را برای استفاده مجدد از منابع برای ایجاد اشیاء کاملاً متفاوت به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری کیت باشینگ چیست؟ برس های IMM پیشرفته و برس های Curve برس های مفید برای کیت شستشو ایجاد کتابخانه دارایی خود ساخت اشکال ارگانیک ایجاد و تنظیم برس های درج ساخت اشکال سطح سخت تنظیم دقیق اشکال

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی ZBrush: مدل سازی کفش - Image of Course ZBrush: Modeling Footwear 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ZBrush: مدل سازی کفش

    ZBrush: Modeling Footwear

    مجسمه سازی دیجیتالی یک کفش در ZBrush گاهی اوقات کمی دلهره آور به نظر می رسد. محصول نهایی باید دقیق باشد، اما از منحنی های طبیعی شکل ارگانیک پیروی کنید. در این دوره، نحوه استفاده از ابزارهای منحصر به فرد در ZBrush را برای مجسمه سازی دیجیتالی کفش های واقع گرایانه بیاموزید. رایان کیتلسون مراحل دقیق مدل سازی یک کفش را برای شما توضیح می دهد، نحوه ایجاد زیره، برش الگوی آج، ساختن شکل اصلی بالا و ایجاد بندها را توضیح می دهد. علاوه بر این، او نحوه افزودن جزئیات خوب مانند چسب و بافت چرم و پارچه را به اشتراک می گذارد. پس از اتمام این دوره، شما به ابزار و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد تقریبا هر نوع کفش مجهز می شوید - نه فقط مجسمه های کفش نشان داده شده در این دوره. اهداف یادگیری ایجاد کف مدل سازی شکل زیره اصلی ساختن الگو برای آج های تکراری اصلاح هندسه تنها ساختن شکل اصلی بالا ایجاد بندها ساختن برس بند کفش اضافه کردن جزئیات خوب مجسمه سازی جزئیات چرمی خاص مجسمه سازی بی نظمی ها ساخت بافت جیر فازی

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی ZBrush: طراحی مو با FiberMesh - Image of Course ZBrush: Hair with FiberMesh 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ZBrush: طراحی مو با FiberMesh

    ZBrush: Hair with FiberMesh

    ZBrush با ابزار FiberMesh روش جدیدی برای ساخت مو و خز ارائه می دهد. در این دوره، هنرمند ZBrush، رایان کیتلسون، ویژگی های این ابزار تولید مش را معرفی می کند و نمونه های گام به گام نحوه استفاده از آنها را در عمل ارائه می دهد. رایان می گوید چگونه قبل از شروع به ساختن مدل، مدل خود را به درستی آماده کنید، پارامترهای اصلی مو را برای تنظیم طول و ضخامت تنظیم کنید و از برس های داماد برای رام کردن و حالت دادن موها استفاده کنید. برای جمع بندی، او نحوه ساخت انواع دیگر موها از جمله ابرو، مژه و کلش را توضیح می دهد. اهداف یادگیری تهیه مدل برای FiberMesh نگاهی به تنظیمات FiberMesh استفاده از برس های داماد ایجاد قسمتی در مو رنگ آمیزی موها اتمام مدل مو ایجاد ابرو، مژه و کلش تغییر ضخامت موها

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی مجسمه سازی مترسک در ZBrush - Image of Course Sculpting a Scarecrow in ZBrush 5 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مجسمه سازی مترسک در ZBrush

    Sculpting a Scarecrow in ZBrush

    با ایجاد یک مترسک سرگرم کننده و غریب هالووین در ZBrush انواع تکنیک های مجسمه سازی دیجیتال قدرتمند را بیاموزید. مایکل اینگراسیا تکنیک هایی مانند مجسمه سازی با DynaMesh، جزئیات کلاه پارچه ای با بخیه، ایجاد چین های پارچه ای پارچه ای و "حک کردن" کدو تنبل را بدون زحمت نشان می دهد. دانش آموزان با تجربه در ZBrush این دوره را با طراوت و سرگرم کننده خواهند دید و دانش آموزان تازه وارد ZBrush از ظاهر حرفه ای طراحی خود در پایان درس ها شگفت زده خواهند شد. اهداف یادگیری ایجاد مش های پایه با استفاده از DynaMesh و ZRemesher ایجاد طناب با کشیدن منحنی با قلم موی سفارشی دکمه های مجسمه سازی، کلاه و دستکش بافتن مترسک ایجاد دانه چوب صادرات ابزارهای فرعی به مایا برای تنظیمات جعل در مایا رنگ آمیزی در ZBrush ایجاد آخرین رندر در فتوشاپ

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی مجسمه سازی پارچه در ZBrush - Image of Course Sculpt Cloth in ZBrush 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مجسمه سازی پارچه در ZBrush

    Sculpt Cloth in ZBrush

    Fabric و cloth هزاران سال است که برای مجسمه سازان برای شبیه سازی چالش هایی وجود دارد و با ابزارهای دیجیتالی امروزی تفاوتی ندارد. با رایان کیتلسون در این کاوش در مورد استراتژی هایی که او برای مجسمه سازی و مدل سازی لباس های واقعی در ZBrush استفاده می کند، همراه باشید. رایان از جدیدترین ابزارها و تکنیک های داخل ZBrush برای ساخت پارچه ای استفاده می کند که تا می شود، خم می شود و مطابق شکل انسان به شکل واقعی عمل می کند. سه قطعه لباس در این دوره ساخته شده است - پیراهن، دامن و روسری - با استفاده از آناتومی زمینه ای مدل رقاص ساخته شده است. رایان تکنیک های عملی برای کشیدن، چسبیدن، کشش، جاری شدن و جمع کردن پارچه را با استفاده از بدوی، منحنی ها و ابزار مجسمه سازی ZBrush نشان می دهد. در طول راه، او نکاتی را در مورد افزودن جزئیات واقعی مانند توری، الگوهای بافته شده، درزها و منگوله به لباس ارائه می دهد. اهداف یادگیری استخراج پارچه از یک شکل شکل دادن چین و چروک در پیراهن ساخت دامن روان مجسمه سازی پارچه از بدویان افزودن چین های مچاله شده تهیه لباس با منحنی ایجاد منگوله و تزیینات توری دادن ضخامت پارچه تصحیح همپوشانی انجام تنظیمات با ZBrush Transpose Master

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی مجسمه سازی یک موجود با ZBrush و Photoshop - Image of Course Sculpting a Creature with ZBrush and Photoshop 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مجسمه سازی یک موجود با ZBrush و Photoshop

    Sculpting a Creature with ZBrush and Photoshop

    آیا می خواهید مفاهیم شخصیتی را برای صنایع فیلم و بازی توسعه دهید؟ در این دوره، هنرمند مفهومی Rayce Bird نشان می دهد که چگونه با ZBrush و Photoshop موجوداتی را از اعماق تخیل خود زنده کنید. او طرح کلی ایده ها در فتوشاپ، ایجاد فرم اولیه با Dynamesh و افزودن جزئیات به مجسمه با بقیه ابزارهای Zbrush را پوشش می دهد. سپس، پس از رنگ آمیزی، بافت و روشن شدن موجود، رایس نشان می دهد که چگونه می توان آن را بیرون آورد و در صحنه ای ترکیب کرد که بیشتر داستان پشت شخصیت را آشکار می کند. اهداف یادگیری طراحی شبح در فتوشاپ پالایش شخصیت شما استفاده از ZSpheres برای ایجاد آناتومی اولیه افزودن به آناتومی با Dynamesh اضافه کردن چشم، شاخ، انگشتان و لباس رنگ آمیزی، سایه زدن و بافتن مدل با استفاده از ابزارهای Transform نورپردازی و ارائه موجود آهنگسازی در فتوشاپ تصحیح رنگ و افزودن نویز به صحنه

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Ryan Kittleson - Image of Author Ryan Kittleson

Ryan Kittleson

راین کیتلسون هنرمند CG است که نمونه سازی 3D، مجسمه سازی و چاپ با 3ds Max و ZBrush را یاد می دهد. راین از بچگی وقتی که یک VIC-20 داشت ، عاشق ترکیب هنر با تکنولوژی بوده است و از تصاویر دیدنی توسط هنرمندانی مثل "دالی" و "اشر" لذت می برد. او در نوجوانی فوتوشاپ را به طور خود آموز فراگرفت و بعد ها در اوایل 20 سالگی اش 3ds max را نیز همینطور آموخت. او مدتی پیش از برگشتن به مدرسه و اتمام لیسانس هنرهای زیبا در رشته نقاشی از دانشگاه کارولینای شرقی، به عنوان هنرمند game در Raleigh، کالیفرنیای شمالی کار کرد، در تمام این مدت او مشغول تمرین هنر گرافیک دیجیتال در پروژه های شخصی و آزاد خود بود. سپس به اورلاندو در فلوریدا نقل مکان کرد و آنجا در دانشگاه Full Sail به مدت 6 سال، نمونه سازی شخصیت (character modeling) تدریس کرد. در حال حاضر، راین در نیویورک زندگی می کند و به صورت آزاد به عنوان هنرمند CG کار می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Rayce Bird - Image of Author Rayce Bird

Rayce Bird

علاقه ی Rayce Bird به هیولاها و موجودات ، از سنین جوانی آغاز شد، که با کارتون He-Man و فیلم Predator که از محبوب ترین های دهه ی ۸۰ بودند شروع شد. این علاقه به موجودات عجیب الهام بخش او در رفتن به دنیای گریم و جلوه های ویژه شد، ولی با دیدن جلوه های ویژه ی دیجیتالی، rayce تصمیم گرفت وارد دانشگاه Idaho's Virtual Technology and Design شود. که در آنجا انیمیشن و طراحی بازی را مطالعه کرد. بعد از فارغ التحصیلی ، Rayce برای سریال مهیج شبکه SyFy به نام Face Off آزمون داد، و برنده فصل دوم شد. از آن موقع، او در فیلم های کوتاه، طراحی مفهومی، و طراحی تولید کار کرده است. او حتی کارهای مفهمومی برای بازی های ویدئویی انجام داده است. Rayce همچنین توسط نیروی دریایی برای تولید برنامه شبیه ساز آموزشی استخدام شد تا طوری طراحی کند که به مردم نه تنها خوش بگذرد بلکه به شکل سرگرم کننده ای یاد بگیرند. سپس از او خواسته شد که دوباره در دانشگاه محل تحصیلش، Idaho، تدریس کند، جایی که او هم اکنون در حال تدریس Design Studio و character design است. علاوه بر تدریس Rayce یک مشاور طراحی در Adobe Photoshop است که از طریق Adobe به Sony و Samsung مشاوره میدهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Pablo Muñoz - Image of Author Pablo Muñoz

Pablo Muñoz

پابلو مونوز یک هنرمند دیجیتال و خالق آموزش ZBrushGuides است. پابلو ZBrushGuides را طراحی کرد تا همه چیزهایی را که از "مجسمه سازی دیجیتال و سنتی" می داند، با طرح و تصویر نشان دهد. او انواع آموزش، مقالات، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی را تهیه کرده است که همه آنها دقیقا نشان می دهد چگونه کارهای هنری خود را انجام می دهد. در ZbrushGuides، شما همچنین می توانید منابع را برای استفاده در پروژه های خود پیدا کنید.

مشاهده پروفایل