تبدیل شدن به یک استاد ZBrush - Master ZBrush

-
1
3 ساعت
دوبله شدهبا ZBrushCore آشنا شوید: برنامه مدل سازی سه بعدی که ضروری ترین عناصر نرم افزار برنده جایزه ZBrush را در یک برنامه ساده ارائه می دهد. این دوره برای مبتدیان ایده آل است، زیرا همه چیز را از رابط کاربری و ناوبری گرفته تا نورپردازی و ارائه در ZBrushCore را پوشش می دهد. مدرس پابلو مونوز ابزارها و رویکردهای مختلف مجسمه سازی دیجیتال را مرور می کند، بنابراین می توانید گردش کاری را پیدا کنید که برای شما مناسب تر است. نحوه ایجاد برس های سفارشی، استفاده از آلفا برای جزئیات و بافت با Polypaint را بیاموزید. همانطور که مهارت های مجسمه سازی خود را توسعه می دهید، می توانید از مثال های پابلو برای ایجاد یک مجموعه نمونه کاره قوی استفاده کنید. اهداف یادگیری بارگیری پروژه ها و قالب ها وارد کردن تصاویر مرجع ایجاد آرماتور کار با پوست تطبیقی مجسمه سازی استفاده از برس استخراج مش استفاده از آلفا های سفارشی مدل سازی با بدوی ها بافت با Polypaint تفسیر
-
2
6 ساعت
دوبله شدهZBrush مدل سازی سه بعدی، بافت و نقاشی را در یک گردش کار مجسمه سازی دیجیتال ترکیب می کند. از ویژگی های ZBrush بازدید کنید و نحوه استفاده از آنها را در پروژه های واقعی ببینید. مربی Ryan Kittleson نحوه ایجاد فرم های اصلی با مش، مجسمه سازی جزئیات با برس، مدل های رنگ و بافت و ارائه نتایج با استفاده از خطوط لوله پروژه در سطح حرفه ای را نشان می دهد. موضوعات شامل: - استفاده از بدوی ها - کار با سطوح زیرمجموعه - مجسمه سازی با برس - استفاده از مواد - ایجاد و ترکیب چند گروه - ایجاد مدل های voxel با Dynamesh - ویرایش مش با برس ZModeler - کار با ZRemesher - جابجایی، مقیاس گذاری و چرخش اشیا - نقاشی روی یک مدل - استفاده از نقشه های بافت - مجسمه سازی و رنگ آمیزی طرح ماورا بنفش - استفاده از حالت تقسیم صفحه
-
3
3 ساعت
دوبله شدهبا استفاده از ZBrush مجسمه سازی ، نقاشی و نمایش یک شخصیت کارتونی سه بعدی را کشف کنید. نویسنده Ryan Kittleson نحوه تنظیم تصاویر مرجع ، ساختن شخصیت از اشکال ابتدایی ، ذوب کردن اشکال در یک سطح صاف ، اصلاح آناتومی و طرح و رنگ آمیزی مدل را نشان می دهد. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه شخصیت را با ژست ارائه ارائه دهید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - تنظیم تصاویر مرجع - ایجاد فرم اصلی بدن - ساخت فرم های صورت - پالایش آناتومی - مدل سازی وسایل کارتونی - افزودن چشم و دندان - ادغام اعضای بدن - جمع بندی مجدد مدل برای ژست گرفتن - بافت و ارائه مدل
-
4
22 دقیقه
دوبله شدهبا انتشار نسخه 4R7، ZBrush ابزارهای خودپرداز شناسی خودکار ZRemesher را به روز کرد. تعیین مسیری که توپولوژی شما باید طی کند، معروف به جریان لبه، راحت تر از همیشه است. در این دوره کوتاه، رایان کیتلسون به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از کنترل های چند گروهی داخل ZRemesher برای دستیابی به جریان خوب با دردسر کمتر استفاده کنید، از برس ZModeler برای پاکسازی استفاده کنید و جزئیات اصلی مدل خود را با فرافکنی بازگردانید.
-
5
3 ساعت
دوبله شدهاگر در ZBrush تازه کار هستید و به دنبال تمرین هستید، دیگر جستجو نکنید. این تکنیک های جالب و آسان مجسمه سازی برای ZBrush را که مخصوص کاربران اولیه و متوسط طراحی شده است، کاوش کنید. هنرمند مایکل اینگراسیا بسیاری از اصول اولیه را پوشش می دهد که اغلب هنگام یادگیری رابط کاربری منحصر به فرد ZBrush گیج کننده هستند. او همچنین نشان می دهد که چگونه "سنتی فکر کنید" و روش های مجسمه سازی آنالوگ را به ابزار ZBrush ترجمه کنید. در طول راه، او برس های مورد علاقه خود را نشان می دهد و تکنیک هایی برای ماسک زدن، ایجاد نقشه های آلفا، حرکت و تکثیر هندسه و مهر زدن به اشکال و بافت ها را معرفی می کند. هر تکنیکی در یک پروژه سرگرم کننده و چند وجهی به نمایش گذاشته شده است که از ویژگی های قدرتمند ZBrush به طور کامل استفاده می کند، و مواد، برس ها و هنر مفهومی همه با فایل های تمرین گنجانده شده است. اهداف یادگیری واردات دارایی ها مجسمه سازی و انبوه سازی موقعیت یابی با ابزار Move ماسک زدن افزودن بافت و صیقل دادن سبک سازی لبه ها و عدم تقارن تکثیر، جابجایی و ادغام قطعات مقیاس بندی و مقیاس بندی مجدد کار با لایه ها
-
6
1 ساعت
دوبله شدهویژگی Polypaint ZBrush به هنرمندان اجازه می دهد بدون تعیین نقشه بافت، مستقیماً روی سطح یک مدل نقاشی کنند. به سادگی نقشه بافت خود را بعداً با انتقال سطح نقاشی شده به یک بافت ایجاد کنید. رنگ آمیزی بسیار سریعتر و بسیار سرگرم کننده تر از گردش کار معمولی است - و به راحتی می توانید اندازه و وضوح نقشه خود را تغییر داده و اشعه ماوراء بنفش را مجدداً تغییر دهید. با مایکل اینگراسیا همراه باشید تا نحوه استفاده از Polypaint را برای بافت بندی پیشرفته در ZBrush نشان دهد. تکنیک های رنگ آمیزی تیره به روشن، نحوه ایجاد مش برای رنگ آمیزی و نحوه ایجاد جلوه های مختلف بافت، از جمله روکش فلزی و چسبندگی را بیاموزید. برای یادگیری نحوه مجسمه سازی مجله سه بعدی دزدان دریایی که در اینجا مشخص شده است، دوره قبلی مایکل، ZBrush: Stylized Sculpting را بررسی کنید. اهداف یادگیری راه اندازی و آماده سازی نقاشی یک شی فلزی اضافه کردن رنگ های اصلی و برجسته اصلاح جزئیات مجسمه سازی استفاده از ماسک زدن با استفاده از اسپری رنگ آمیزی بافتی را اضافه کنید
-
7
1 ساعت
دوبله شدهبا استفاده از تکنیک kitbashing، می توانید با تولید مفاهیم دقیق به صورت سه بعدی، روند کار ZBrush خود را سرعت بخشید. در این دوره، مربی پابلو مونوز به مباحث مربوط به kitbashing در 3D می پردازد و مزایای آن را برای نمونه سازی سریع در ZBrush به اشتراک می گذارد. پابلو روش های متعددی را برای ایجاد مدل های ارگانیک و سطح سخت با استفاده از کیت های سفارشی بررسی می کند. در طول دوره، او تکنیک های مختلفی را برای استفاده مجدد از منابع برای ایجاد اشیاء کاملاً متفاوت به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری کیت باشینگ چیست؟ برس های IMM پیشرفته و برس های Curve برس های مفید برای کیت شستشو ایجاد کتابخانه دارایی خود ساخت اشکال ارگانیک ایجاد و تنظیم برس های درج ساخت اشکال سطح سخت تنظیم دقیق اشکال
-
8
3 ساعت
دوبله شدهمجسمه سازی دیجیتالی یک کفش در ZBrush گاهی اوقات کمی دلهره آور به نظر می رسد. محصول نهایی باید دقیق باشد، اما از منحنی های طبیعی شکل ارگانیک پیروی کنید. در این دوره، نحوه استفاده از ابزارهای منحصر به فرد در ZBrush را برای مجسمه سازی دیجیتالی کفش های واقع گرایانه بیاموزید. رایان کیتلسون مراحل دقیق مدل سازی یک کفش را برای شما توضیح می دهد، نحوه ایجاد زیره، برش الگوی آج، ساختن شکل اصلی بالا و ایجاد بندها را توضیح می دهد. علاوه بر این، او نحوه افزودن جزئیات خوب مانند چسب و بافت چرم و پارچه را به اشتراک می گذارد. پس از اتمام این دوره، شما به ابزار و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد تقریبا هر نوع کفش مجهز می شوید - نه فقط مجسمه های کفش نشان داده شده در این دوره. اهداف یادگیری ایجاد کف مدل سازی شکل زیره اصلی ساختن الگو برای آج های تکراری اصلاح هندسه تنها ساختن شکل اصلی بالا ایجاد بندها ساختن برس بند کفش اضافه کردن جزئیات خوب مجسمه سازی جزئیات چرمی خاص مجسمه سازی بی نظمی ها ساخت بافت جیر فازی
-
9
1 ساعت
دوبله شدهZBrush با ابزار FiberMesh روش جدیدی برای ساخت مو و خز ارائه می دهد. در این دوره، هنرمند ZBrush، رایان کیتلسون، ویژگی های این ابزار تولید مش را معرفی می کند و نمونه های گام به گام نحوه استفاده از آنها را در عمل ارائه می دهد. رایان می گوید چگونه قبل از شروع به ساختن مدل، مدل خود را به درستی آماده کنید، پارامترهای اصلی مو را برای تنظیم طول و ضخامت تنظیم کنید و از برس های داماد برای رام کردن و حالت دادن موها استفاده کنید. برای جمع بندی، او نحوه ساخت انواع دیگر موها از جمله ابرو، مژه و کلش را توضیح می دهد. اهداف یادگیری تهیه مدل برای FiberMesh نگاهی به تنظیمات FiberMesh استفاده از برس های داماد ایجاد قسمتی در مو رنگ آمیزی موها اتمام مدل مو ایجاد ابرو، مژه و کلش تغییر ضخامت موها
-
10
5 ساعت
دوبله شدهبا ایجاد یک مترسک سرگرم کننده و غریب هالووین در ZBrush انواع تکنیک های مجسمه سازی دیجیتال قدرتمند را بیاموزید. مایکل اینگراسیا تکنیک هایی مانند مجسمه سازی با DynaMesh، جزئیات کلاه پارچه ای با بخیه، ایجاد چین های پارچه ای پارچه ای و "حک کردن" کدو تنبل را بدون زحمت نشان می دهد. دانش آموزان با تجربه در ZBrush این دوره را با طراوت و سرگرم کننده خواهند دید و دانش آموزان تازه وارد ZBrush از ظاهر حرفه ای طراحی خود در پایان درس ها شگفت زده خواهند شد. اهداف یادگیری ایجاد مش های پایه با استفاده از DynaMesh و ZRemesher ایجاد طناب با کشیدن منحنی با قلم موی سفارشی دکمه های مجسمه سازی، کلاه و دستکش بافتن مترسک ایجاد دانه چوب صادرات ابزارهای فرعی به مایا برای تنظیمات جعل در مایا رنگ آمیزی در ZBrush ایجاد آخرین رندر در فتوشاپ
-
11
2 ساعت
دوبله شدهFabric و cloth هزاران سال است که برای مجسمه سازان برای شبیه سازی چالش هایی وجود دارد و با ابزارهای دیجیتالی امروزی تفاوتی ندارد. با رایان کیتلسون در این کاوش در مورد استراتژی هایی که او برای مجسمه سازی و مدل سازی لباس های واقعی در ZBrush استفاده می کند، همراه باشید. رایان از جدیدترین ابزارها و تکنیک های داخل ZBrush برای ساخت پارچه ای استفاده می کند که تا می شود، خم می شود و مطابق شکل انسان به شکل واقعی عمل می کند. سه قطعه لباس در این دوره ساخته شده است - پیراهن، دامن و روسری - با استفاده از آناتومی زمینه ای مدل رقاص ساخته شده است. رایان تکنیک های عملی برای کشیدن، چسبیدن، کشش، جاری شدن و جمع کردن پارچه را با استفاده از بدوی، منحنی ها و ابزار مجسمه سازی ZBrush نشان می دهد. در طول راه، او نکاتی را در مورد افزودن جزئیات واقعی مانند توری، الگوهای بافته شده، درزها و منگوله به لباس ارائه می دهد. اهداف یادگیری استخراج پارچه از یک شکل شکل دادن چین و چروک در پیراهن ساخت دامن روان مجسمه سازی پارچه از بدویان افزودن چین های مچاله شده تهیه لباس با منحنی ایجاد منگوله و تزیینات توری دادن ضخامت پارچه تصحیح همپوشانی انجام تنظیمات با ZBrush Transpose Master
-
12
2 ساعت
دوبله شدهآیا می خواهید مفاهیم شخصیتی را برای صنایع فیلم و بازی توسعه دهید؟ در این دوره، هنرمند مفهومی Rayce Bird نشان می دهد که چگونه با ZBrush و Photoshop موجوداتی را از اعماق تخیل خود زنده کنید. او طرح کلی ایده ها در فتوشاپ، ایجاد فرم اولیه با Dynamesh و افزودن جزئیات به مجسمه با بقیه ابزارهای Zbrush را پوشش می دهد. سپس، پس از رنگ آمیزی، بافت و روشن شدن موجود، رایس نشان می دهد که چگونه می توان آن را بیرون آورد و در صحنه ای ترکیب کرد که بیشتر داستان پشت شخصیت را آشکار می کند. اهداف یادگیری طراحی شبح در فتوشاپ پالایش شخصیت شما استفاده از ZSpheres برای ایجاد آناتومی اولیه افزودن به آناتومی با Dynamesh اضافه کردن چشم، شاخ، انگشتان و لباس رنگ آمیزی، سایه زدن و بافتن مدل با استفاده از ابزارهای Transform نورپردازی و ارائه موجود آهنگسازی در فتوشاپ تصحیح رنگ و افزودن نویز به صحنه