تبدیل شدن به یک استاد Substance Designer و Substance Painter - Master Substance Designer and Substance Painter

-
1
4 ساعت
دوبله شدهاین روزها، تقریباً هر استودیو بازی سازی و تجسم صنعتی از Substance Painter استفاده می کند و آن را به استاندارد صنعتی برای ایجاد بافت، به ویژه برای رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) تبدیل می کند. در این دوره آموزشی، Wes McDermott نگاهی مبتدی به Substance Painter 2018 میاندازد و شما را از طریق یک پروژه اساسی راهنمایی میکند - بافت یک دارایی بازی ساده. او با اصول اولیه شروع می کند و به شما نشان می دهد که چگونه یک پروژه جدید ایجاد کنید و مدل را وارد کنید و همچنین از سیستم پخت یکپارچه استفاده کنید. در مرحله بعد، Wes نحوه کار با مواد و لایه ها را نشان می دهد و یک پرایمر روی مجموعه ابزار قلم مو و مواد هوشمند ارائه می دهد. پس از اتمام کار با اصول، وس به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید به طور کامل دارایی را بافت کنید، گام به گام در بدنه، لاستیکها و کابین نمونه دارایی، یک تراکتور بار جلو، کار کنید. او با نشان دادن نحوه ایجاد رندرهای نمونه کارها با استفاده از Iray، رندر یکپارچه ردیابی مسیر در Substance Painter، به پایان می رساند. اهداف یادگیری ایجاد یک پروژه جدید نقشه بافت پخت رفع همپوشانی UV و AO ایجاد یک ماده فلزی بافت بدنه، لاستیک ها و کابین خودرو اعمال کثیفی و زنگ زدگی خروجی بافت رندر در Iray
-
2
4 ساعت
دوبله شدهایجاد مواد رویه ای بخش مهمی از گردش کار تجسم مدرن است، هم برای برنامه های زمان واقعی و هم برای برنامه های رندر شده. در این دوره یاد می گیرید که چگونه به سرعت انواع متریال های معماری را در Allegorithmic Substance Designer برای کاربرد در پروژه های طراحی-تجسم ایجاد کنید. این دوره به عنوان مجموعه ای از مطالعات موردی در مورد انواع مواد رایج مانند فرش، کفپوش وینیل و کاشی سقفی ساختار یافته است، این دوره شامل تکنیک هایی برای ساخت مواد سفارشی در صورت نیاز برای یک طرح و در عین حال وفادار به اهداف سازنده است. نحوه ایجاد نقشههای انسداد ارتفاع، عادی و محیطی برای مواد خود، اجزای الگوی ماسک برای شبیهسازی ترکیب مواد سفارشی مانند کاشیهای مخلوط، و موارد دیگر را کشف کنید. اهداف یادگیری ایجاد کاشی سقف آکوستیک تنظیم زبری کاشی افزودن انسداد محیطی ایجاد کفپوش وینیل استفاده از نویز برای تعدیل فلز ایجاد پایه رنگ تنظیم اندازه یک الگوی ظریف ردیابی تصویر در Adobe Illustrator ایجاد سطح بتن ریخته گری شده
-
3
1 ساعت
دوبله شدهSubstance Designer یک ابزار عالی برای ایجاد تجسم های تعاملی محصول است. با استفاده از نمای سهبعدی بیدرنگ آن، میتوانید ظاهر یک محصول را در لحظه تغییر دهید و به مشتریان اجازه دهید گزینههای مختلف تولید را تجسم کنند. این دوره آموزشی نحوه استفاده از Substance Designer را برای راه اندازی یک محصول انعطاف پذیر با رنگ ها، بافت ها و لوگوی پویا نشان می دهد. مربی جوئل بردلی نشان می دهد که چگونه می توان متریال واقعی مانند فلز، پلاستیک و لاستیک ایجاد کرد و نقشه های داده را برای قرار دادن متریال با استفاده از گره Blend Material تهیه کرد. او پارامترهای متریال را نشان میدهد و نحوه تنظیم دوربین، نوردهی و جلوههای دید را نشان میدهد تا محصول به بهترین شکل به نظر برسد. در نهایت، نحوه ایجاد تصاویر ثابت با کیفیت بالا برای نمایش در کنار نمای سه بعدی تعاملی با استفاده از موتور رندر iRay را بیاموزید. اهداف یادگیری ساخت متریال مخلوط کردن متریال افزودن تعامل اضافه کردن لوگو، متن و انتخاب سطح راه اندازی محیط ارائه تصویرسازی
-
4
2 ساعت
دوبله شدهیکپارچه سازی Substance Designer را با موتور Unreal تجربه کنید - یک ابزار قدرتمند برای ایجاد بافت برای هنر 3D، پروژه های تجسم سازی و بازی ها - . این دوره یک پایه محکم از اصول ایجاد بافت در Substance Designer برای استفاده در موتور Unreal فراهم می کند. مربی Scott Pagano توضیح می دهد چگونه یک مدل را به Substance Designer وارد کنید و AO، منحنی، و نقشه های ID بسازید. او مزایای ساختار بافت نرم افزاری مبتنی بر سیستم را مورد بحث قرار می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان هر دو خروجی فایل تصویر و متریال ایجاد کرد که می توان آنها را مستقیما در ویرایشگر Unreal مورد استفاده قرار داد. اهداف یادگیری ایجاد نمودار متریال متریال سنگ، طلا و مس ترکیب متریال با استفاده از ماسک شناسه افشای پارامترها و آماده سازی وضوح خروجی گرفتن متریال های Substance ساختن صحنه متریال با جابجایی