تبدیل شدن به یک استاد Substance Designer و Substance Painter - Master Substance Designer and Substance Painter

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد Substance Designer و Substance Painter - Image of Learn Path Master Substance Designer and Substance Painter
تبدیل شدن به یک استاد Substance Designer و Substance Painter Master Substance Designer and Substance Painter
Substance Designer و Substance Painter دو برنامه پیشرو در زمینه بافت سه بعدی در جهان هستند. در این مسیر یادگیری، می توانید دانش کاری Substance Designer برای نوشتن مواد و Substance Painter برای نقاشی سه بعدی ایجاد کنید.
Master Substance Designer and Substance Painter
Substance Designer and Substance Painter are two of the world’s leading ۳D texturing applications. In this learning path, you can build a working knowledge of Substance Designer for material authoring and Substance Painter for ۳D painting.
مدت زمان: 12h 51m
تعداد دوره ها: 5
مجموع قیمت: (۱۸۵,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۲۹,۴۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع InVision: طراحی مدیریت سیستم - Image of Course InVision Essential Training: Design System Manager 46 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع InVision: طراحی مدیریت سیستم

    InVision Essential Training: Design System Manager

    InVision Design System Manager (DSM) تیم‌ها را قادر می‌سازد تا یک سیستم طراحی بسازند که به هر یک از اعضای تیم امکان دسترسی به یک منبع حقیقت را می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تغییرات را بهتر مدیریت کنند، همکاری کنند و تجربه طراحی ثابتی را حفظ کنند. در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد و اشتراک گذاری دارایی ها و مشخصات سیستم طراحی را با تیم های پروژه گسترده تر با استفاده از InVision's Design System Manager (DSM) بیاموزید. مدرس Drew Bridewell نحوه نصب و راه اندازی DSM را نشان می دهد، سه پایه را که DSM بر اساس آنها ساخته شده است را پوشش می دهد و نحوه ایجاد یک کتابخانه DSM مشترک را توضیح می دهد. Drew همچنین نحوه افزودن و ویرایش مؤلفه‌ها و استفاده از قابلیت‌های پلتفرم برای همکاری و نسخه‌سازی را نیز طی می‌کند. اهداف یادگیری ایجاد یک کتابخانه جدید افزودن و ویرایش اجزا اضافه کردن زمینه به اجزای خود افزودن زبان طراحی خود به DSM دعوت از اعضای تیم برای استفاده از DSM تنظیم نقش ها و مجوزها انتشار نسخه های سیستم طراحی کشیدن آخرین کتابخانه در داخل DSM نکات حرفه ای اضافی در داخل DSM

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع Substance Painter 2018 - Image of Course Substance Painter 2018 Essential Training 4 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی یادگیری جامع Substance Painter 2018

    Substance Painter 2018 Essential Training

    این روزها، تقریباً هر استودیو بازی سازی و تجسم صنعتی از Substance Painter استفاده می کند و آن را به استاندارد صنعتی برای ایجاد بافت، به ویژه برای رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) تبدیل می کند. در این دوره آموزشی، Wes McDermott نگاهی مبتدی به Substance Painter 2018 می‌اندازد و شما را از طریق یک پروژه اساسی راهنمایی می‌کند - بافت یک دارایی بازی ساده. او با اصول اولیه شروع می کند و به شما نشان می دهد که چگونه یک پروژه جدید ایجاد کنید و مدل را وارد کنید و همچنین از سیستم پخت یکپارچه استفاده کنید. در مرحله بعد، Wes نحوه کار با مواد و لایه ها را نشان می دهد و یک پرایمر روی مجموعه ابزار قلم مو و مواد هوشمند ارائه می دهد. پس از اتمام کار با اصول، وس به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به طور کامل دارایی را بافت کنید، گام به گام در بدنه، لاستیک‌ها و کابین نمونه دارایی، یک تراکتور بار جلو، کار کنید. او با نشان دادن نحوه ایجاد رندرهای نمونه کارها با استفاده از Iray، رندر یکپارچه ردیابی مسیر در Substance Painter، به پایان می رساند. اهداف یادگیری ایجاد یک پروژه جدید نقشه بافت پخت رفع همپوشانی UV و AO ایجاد یک ماده فلزی بافت بدنه، لاستیک ها و کابین خودرو اعمال کثیفی و زنگ زدگی خروجی بافت رندر در Iray

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی Substance Designer برای تجسم معماری - Image of Course Substance Designer for Architectural Visualization 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Substance Designer برای تجسم معماری

    Substance Designer for Architectural Visualization

    ایجاد مواد رویه ای بخش مهمی از گردش کار تجسم مدرن است، هم برای برنامه های زمان واقعی و هم برای برنامه های رندر شده. در این دوره یاد می گیرید که چگونه به سرعت انواع متریال های معماری را در Allegorithmic Substance Designer برای کاربرد در پروژه های طراحی-تجسم ایجاد کنید. این دوره به عنوان مجموعه ای از مطالعات موردی در مورد انواع مواد رایج مانند فرش، کفپوش وینیل و کاشی سقفی ساختار یافته است، این دوره شامل تکنیک هایی برای ساخت مواد سفارشی در صورت نیاز برای یک طرح و در عین حال وفادار به اهداف سازنده است. نحوه ایجاد نقشه‌های انسداد ارتفاع، عادی و محیطی برای مواد خود، اجزای الگوی ماسک برای شبیه‌سازی ترکیب مواد سفارشی مانند کاشی‌های مخلوط، و موارد دیگر را کشف کنید. اهداف یادگیری ایجاد کاشی سقف آکوستیک تنظیم زبری کاشی افزودن انسداد محیطی ایجاد کفپوش وینیل استفاده از نویز برای تعدیل فلز ایجاد پایه رنگ تنظیم اندازه یک الگوی ظریف ردیابی تصویر در Adobe Illustrator ایجاد سطح بتن ریخته گری شده

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی Substance Designer: تجسم محصول - Image of Course Substance Designer: Product Visualization 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Substance Designer: تجسم محصول

    Substance Designer: Product Visualization

    Substance Designer یک ابزار عالی برای ایجاد تجسم های تعاملی محصول است. با استفاده از نمای سه‌بعدی بی‌درنگ آن، می‌توانید ظاهر یک محصول را در لحظه تغییر دهید و به مشتریان اجازه دهید گزینه‌های مختلف تولید را تجسم کنند. این دوره آموزشی نحوه استفاده از Substance Designer را برای راه اندازی یک محصول انعطاف پذیر با رنگ ها، بافت ها و لوگوی پویا نشان می دهد. مربی جوئل بردلی نشان می دهد که چگونه می توان مواد واقعی مانند فلز، پلاستیک و لاستیک ایجاد کرد و نقشه های داده را برای قرار دادن مواد با استفاده از گره Blend Material تهیه کرد. او پارامترهای مواد را نشان می‌دهد و نحوه تنظیم دوربین، نوردهی و جلوه‌های دید را نشان می‌دهد تا محصول به بهترین شکل به نظر برسد. در نهایت، نحوه ایجاد تصاویر ثابت با کیفیت بالا برای نمایش در کنار نمای سه بعدی تعاملی با استفاده از موتور رندر iRay را بیاموزید. اهداف یادگیری ساخت مصالح مخلوط کردن مواد افزودن تعامل اضافه کردن لوگو، متن و انتخاب سطح راه اندازی محیط ارائه تصویرسازی

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی Unreal: کار با Substance Designer - Image of Course Unreal: Substance Designer Workflow 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Unreal: کار با Substance Designer

    Unreal: Substance Designer Workflow

    یکپارچه سازی Substance Designer را با موتور Unreal تجربه کنید - یک ابزار قدرتمند برای ایجاد بافت برای هنر 3D، پروژه های تجسم سازی و بازی ها - . این دوره یک پایه محکم از اصول ایجاد بافت در Substance Designer برای استفاده در موتور Unreal فراهم می کند. مربی Scott Pagano توضیح می دهد چگونه یک مدل را به Substance Designer وارد کنید و AO، منحنی، و نقشه های ID بسازید. او مزایای ساختار بافت نرم افزاری مبتنی بر سیستم را مورد بحث قرار می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان هر دو خروجی فایل تصویر و مواد ایجاد کرد که می توان آنها را مستقیما در ویرایشگر Unreal مورد استفاده قرار داد. اهداف یادگیری ایجاد نمودار مواد مواد سنگ، طلا و مس ترکیب مواد با استفاده از ماسک شناسه افشای پارامترها و آماده سازی وضوح خروجی گرفتن متریال های Substance ساختن صحنه مواد با جابجایی

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Adam Crespi - Image of Author Adam Crespi

Adam Crespi

Adam Crespi مربی و مدرس مشهور در برنامه های 3D کامپیوتری است. او از سال 2000 در سطح دانشگاه تدریس کرده است و از سال 1993 در طراحی و تجسم و انیمیشن فعالیت کرده است. او در موسسه هنر کالیفرنیا - Orange County و موسسه فناوری DigiPen تدریس کرده است و او در حال حاضر در موسسه هنر سیاتل تدریس میکند. آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی، از جمله دانشگاه اتودسک، دانشگاه ایالتی مونتانا، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیاب گواهینامه Autodesk و مربی Certified Autodesk در 3ds Max می باشد. آدام دارای مدرک لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و استادیار آموزش از دانشگاه آرگوسی است. نوشته های او عبارتند از : تجسم معماری در 3ds مکس (انتشارات Fairchild) و کتابچه راهنمای Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقات دهکده خورشیدی. او همچنین به طراحی امتحانات و مواد آموزشی برای Autodesk کمک کرده است. هنگامی که او در هر یک از دوازده برنامه کاربردی که در آن مسلط است، مشغول نیست، با دوچرخه سواری در کوهستان، گشت و گذار و وقت گذرانی با سه دختر و دو حیوان خانگی اش را ترجیح میدهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Joel Bradley - Image of Author Joel Bradley

Joel Bradley

جوئل برادلی یک متعصب دو آتیشه 3D است، او برای وب، صنعت چاپ و مولتی مدیا ، 3D تولید می کند و 3Ds Max و Maya آموزش می دهد. جوئل بردلی همه کاره ، که 3D را به صورت خودآموز یادگرفته است، از 9 سالگی از 3D و اپلیکیشن های طراحی گرافیک استفاده کرده است. او قبل از اینکه به سراغ 3D Max برود ، به همراه برنامه های نظیر Truespace و Bryce 3D بزرگ شد. او از این مهارت به دست آمده برای کار در چند حوزه صنعت، مانند تولید محتوا برای وب، چاپ ، تجسم فکری و مولتی مدیا استفاده کرده است. چهار سال اخیر، او توجه اش را به تولید ویدئوهای آموزشی برای اپلیکیشن هایی نظیر 3ds Max, Maya, Sketch up, Photoshop, Combustion, Composite و بسیاری دیگر معطوف کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Scott Pagano - Image of Author Scott Pagano

Scott Pagano

اسکات پاگانو مدیر خلاقیت و تولید Neither-Field که یک بوتیک استودیو انیمیشن در لس انجلس است ، میباشد. کار او ، گستردۀ وسیعی از طراحی و اکتشاف فنی را در هزاران پروژه برای استودیو ها، برندها و بازیگران می آمیزد. پاگانو در طیف گسترده ای از CG های سنتی ، سیستم های realtime، موتورهای بازی ، پلتفرمهای تعاملی ، از قبیل Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو هم از دنیای طبیعی و هم ساخته دسته انسان الهام می گیرد تا کارهای جلوتر از زمان خود بسازد و در عین حال اوج تاریخ هنر و تصویر سازی را به هنگام شرکت کردن در تحول فرهنگ تصویری ، در ذهن نگه دارد. کارهای Neither-Field را می توانید در آدرس www.neither-field.com مشاهده کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Wes McDermott - Image of Author Wes McDermott

Wes McDermott

وس مک درموت، بیش از ۱۲ سال است که یک هنرمند حرفه‌ای 3D بوده و در هنر بازی تخصص دارد. او در حال حاضر برای Allegorithmic به عنوان مدیر تولید و مربی مواد شیمیایی کار می‌کند. به عنوان یک نویسنده، او دستورالعمل‌های آموزشی مانند Modo Real World را نوشته‌است: . The Authorized Guide . In the Trenches with modo and Creating 3D Game Art for the iPhone with Unity . Featuring modo and Blender pipelines.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Drew Bridewell - Image of Author Drew Bridewell

Drew Bridewell

درو بریدول یک طراح تجربه کاربر در LinkedIn است، جایی که او عمدتا در Learning Solutions تمرکز دارد. درو یک یاد گیرنده همیشگی است که در مورد طراحی تجربیات کاربر در سطح جهانی در تمام زمینه‌ها شور و شوق دارد. فلسفه طراحی او، تزریق شور، اشتیاق و هدف در تمام عناصر کار اوست. او فارغ‌التحصیل کالج هنر و طراحی Savannah است که در آن یک BFA طراحی گرافیکی به دست آورده‌است. برای ادامه گفتگوها در هفته‌نامه Practical UX با گروه درو و دیگر متخصصان تجربه کاربر، به Practical UX بپیوندد: درس‌هایی از گروه Trenches LinkedIn.

مشاهده پروفایل