تبدیل شدن به یک استاد رندرینگ بصری سازی در 3ds Max - Master Rendering for Visualization in 3ds Max

-
1
2 ساعت
دوبله شده3ds Max مجموعه کاملی از ویژگی های دوربین سه بعدی قدرتمند را برای تجسم طراحی، انیمیشن و جلوه های بصری ارائه می دهد. این دوره موضوعات اصلی در تقلب دوربین، انیمیشن و جلوه های ویژه مانند تاری حرکت و عمق میدان را پوشش می دهد. شما اصول فیلمبرداری لایو اکشن را با استفاده از ابزارهای انیمیشن کامپیوتری سه بعدی اعمال خواهید کرد. در طول راه، بهترین شیوه ها، چه فنی و چه زیبایی شناختی، در فیلمبرداری مجازی را خواهید آموخت. این تکنیک ها با ساده کردن فرآیند انیمیشن دوربین باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود. هدف از این دوره کمک به شما برای دستیابی سریعتر و آسانتر به نتایج حرفه ای از ابزارهای دوربین 3ds Max است. اهداف یادگیری بهبود بهره وری در نماها سفارشی کردن گزینه های نمایشگر و دوربین ساخت دوربین برای انیمیشن کنترل و چرخش کلید فریم اولویت بندی ترتیب محور پان، شیب، و رول حرکت دوربین کی فریم مانند پان و دالی حرکت دوربین ترکیبی Keyframing متحرک سازی جرثقیل دوربین یا بازوی بازویی متحرک سازی یک راهپیمایی با محدودیت مسیر ارائه نمای ایزومتریک تعریف پارامترهای motion blur تار شدن بر اساس فاصله با عمق میدان
-
2
3 ساعت
دوبله شدهتجسم سه بعدی یک جنبه حیاتی در طراحی، تولید و بازاریابی محصول قرن بیست و یکم است. این دوره یک گردش کار استاندارد را برای محصول نشان می دهد، از وارد کردن یک مدل CAD تا ارائه تصاویر واقعی فوتوری. این ابزار از ابزارهای پیشرفته 3ds Max و رندر آرنولد برای زنده کردن طرح های محصول در مراحل تولید چیدمان صحنه، مواد، نورپردازی و رندر استفاده می کند. همچنین از Adobe After Effects برای ترکیب و تنظیم پاسهای رندر استفاده میکند، که به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به رندر سه بعدی، نورپردازی را به صورت هنری هدایت کنید. ترکیب 3ds Max و After Effects به هنرمندان و طراحان این امکان را میدهد تا تجسمهای محصول را با کارایی، انعطافپذیری و خلاقیت بیشتری نسبت به قبل ارائه کنند. اهداف یادگیری وارد کردن مدل CAD چیدمان صحنه ذخیره و بارگیری XRefs کادربندی دوربین و نوردهی مواد مبتنی بر فیزیکی بافت های رویه ای نورپردازی مبتنی بر تصویر با نقشه محیطی روشنایی سیل با چراغ های منطقه نورپردازی استودیو با نور نقطه و نقطه زوال نور و طرد رندر کامپوننت AOV می گذرد بهینه سازی تنظیمات رندر آرنولد لایه بندی اجزای رندر در افتر افکت ارائه یک تصویر فنی
-
3
2 ساعت
دوبله شدهرندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) نحوه عملکرد نور در دنیای واقعی را شبیه سازی می کند. با تلاش کمتر نسبت به رندر سه بعدی سنتی به واقع گرایی بیشتری می رسد. این دوره برای 3ds Max 2019 به روز شده است و بر تکنیک های سایه PBR تمرکز دارد. مواد فیزیکی سطوحی مانند سنگ، شیشه و فلز را شبیه سازی می کند. مربی Aaron F. Ross همچنین به ساخت شبکه های سایه زنی و ترکیب و تنظیم نقشه ها به روش های جالب توجه می کند. نقشههای رویهای مانند Substance مستحق توجه ویژه هستند، و همچنین خواهید دید که چگونه آنها را در فایلهای bitmap برای سازگاری متقابل و رندر تبدیل کنید. در پایان دوره، شما یک پایه محکم در جریان کار سایهزنی پیشرفته در 3ds Max خواهید داشت. اهداف یادگیری ساده کردن گردش کار ویرایشگر مواد مدیریت دارایی ها ارجاع مطالب با XRefs رندر کردن مواد فیزیکی کنترل نقاط برجسته با زبری هدایت بازتاب ها و انکسارها شبیه سازی شفافیت و پراکندگی ساخت شبکه سایه نقشه های ترکیبی و تصحیح رنگ پخت نقشه ها با Render to Texture نقشه برداری رویه ای استفاده از نقشه های امدادی: برآمدگی، عادی و جابجایی
-
4
3 ساعت
دوبله شدهنورپردازی واقعی در 3ds Max آسانتر، سریعتر و بهتر از همیشه است. نورپردازی فتومتریک و انتخاب گزینه های رندر به شما قدرت ایجاد یک توهم متقاعد کننده را می دهد. این دوره بر روی تجسم معماری تمرکز دارد، اما این تکنیک ها در حوزه های دیگری مانند تولید تصاویر متحرک کاربرد دارند. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی مفهومی از نورپردازی و رندر پیشرفته ارائه می دهد، سپس نحوه ساخت سناریوهای مختلف نورپردازی را در 3ds Max نشان می دهد. میتوانید نحوه رندر صحنهها با نور روز بیرونی و داخلی، نور مصنوعی کاربردی و دادههای فتومتریک سازنده را ببینید. این دوره شامل فصلی در مورد جلوه های ویژه مانند فروپاشی نور و اتمسفر است. در پایان دوره، خواهید دید که چگونه ابزارهای نورپردازی قدرتمند را در 3ds Max کنترل کنید تا به نتایج واقعی واقعی برسید. اهداف یادگیری نور فیزیکی و اصلاح گاما محدوده دینامیکی بالا و کنترل نوردهی روشنایی جهانی نور روز بیرونی نورپردازی مبتنی بر تصویر گزینه های محیطی پیشرفته پس زمینه های هندسی و انتشار مواد نور روز داخلی وارد کردن داده های فتومتریک نورپردازی استودیو نمایش تصویر نور نقطه ای اثرات جوی
-
5
2 ساعت
دوبله شدهابزارهای مواد در حال حاضر یک استاندارد صنعتی در مورد بافت هندسه سه بعدی در تمام زمینه های سه بعدی هستند. از آنجایی که Autodesk اکنون رندر آرنولد را به عنوان بخشی از بسته پایه 3ds Max گنجانده است، درک نحوه استفاده از این دو مجموعه ابزار با هم ضروری است. در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد از Allegorithmic در ارتباط با رندر آرنولد در 3ds Max را بیاموزید. مربی برایان بردلی، الزامات و گزینه های مختلف گردش کار را برای استفاده از برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer با 3ds Max و Arnold بررسی می کند. اهداف یادگیری چرا باید از مواد استفاده کنیم؟ انتخاب یک جریان کار ماده استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max ساختن مواد شما کار با مواد و نقشه ها از برنامه Designer استفاده از یک ماده با آرنولد بهبود نتایج متریال خروجی انواع نقشه