تبدیل شدن به یک استاد رندرینگ بصری سازی در 3ds Max - Master Rendering for Visualization in 3ds Max

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد رندرینگ بصری سازی در 3ds Max - Image of Learn Path Master Rendering for Visualization in 3ds Max
تبدیل شدن به یک استاد رندرینگ بصری سازی در 3ds Max Master Rendering for Visualization in 3ds Max
تجسم فرآیند ایجاد تصاویری از اشیایی است که هنوز در دنیای واقعی وجود ندارند. معماران، طراحان محصول و مهندسان همگی باید تصاویر ثابت و متحرک کار خود را ببینند. Autodesk ۳ds Max یک ابزار برتر برای ایجاد تجسم است. در این مسیر یادگیری، می‌توانید روی تکنیک‌های رندر، نورپردازی و متریال‌های پیشرفته کار کنید که به شما کمک می‌کند استاد تجسم شوید.
Master Rendering for Visualization in 3ds Max
Visualization is the process of creating images of objects that do not yet exist in the real world. Architects, product designers, and engineers all need to see still and moving images of their work. Autodesk ۳ds Max is a premiere tool for creating visualizations. In this learning path, you can work on critical advanced rendering, lighting, and materials techniques that will help you become a visualization master.
مدت زمان: 14h 1m
تعداد دوره ها: 5
مجموع قیمت: (۳۰۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۱۵,۶۰۰
تعداد مدرسین: 2
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: فیلمبرداری برای تجسم - Image of Course 3ds Max: Cinematography for Visualization 2 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی تری دی مکس: فیلمبرداری برای تجسم

    3ds Max: Cinematography for Visualization

    3ds Max مجموعه کاملی از ویژگی های دوربین سه بعدی قدرتمند را برای تجسم طراحی، انیمیشن و جلوه های بصری ارائه می دهد. این دوره موضوعات اصلی در تقلب دوربین، انیمیشن و جلوه های ویژه مانند تاری حرکت و عمق میدان را پوشش می دهد. شما اصول فیلمبرداری لایو اکشن را با استفاده از ابزارهای انیمیشن کامپیوتری سه بعدی اعمال خواهید کرد. در طول راه، بهترین شیوه ها، چه فنی و چه زیبایی شناختی، در فیلمبرداری مجازی را خواهید آموخت. این تکنیک ها با ساده کردن فرآیند انیمیشن دوربین باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود. هدف از این دوره کمک به شما برای دستیابی سریعتر و آسانتر به نتایج حرفه ای از ابزارهای دوربین 3ds Max است. اهداف یادگیری بهبود بهره وری در نماها سفارشی کردن گزینه های نمایشگر و دوربین ساخت دوربین برای انیمیشن کنترل و چرخش کلید فریم اولویت بندی ترتیب محور پان، شیب، و رول حرکت دوربین کی فریم مانند پان و دالی حرکت دوربین ترکیبی Keyframing متحرک سازی جرثقیل دوربین یا بازوی بازویی متحرک سازی یک راهپیمایی با محدودیت مسیر ارائه نمای ایزومتریک تعریف پارامترهای motion blur تار شدن بر اساس فاصله با عمق میدان

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس و افتر افکت: تجسم محصول - Image of Course 3ds Max and After Effects: Product Visualization 3 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی تری دی مکس و افتر افکت: تجسم محصول

    3ds Max and After Effects: Product Visualization

    تجسم سه بعدی یک جنبه حیاتی در طراحی، تولید و بازاریابی محصول قرن بیست و یکم است. این دوره یک گردش کار استاندارد را برای محصول نشان می دهد، از وارد کردن یک مدل CAD تا ارائه تصاویر واقعی فوتوری. این ابزار از ابزارهای پیشرفته 3ds Max و رندر آرنولد برای زنده کردن طرح های محصول در مراحل تولید چیدمان صحنه، مواد، نورپردازی و رندر استفاده می کند. همچنین از Adobe After Effects برای ترکیب و تنظیم پاس‌های رندر استفاده می‌کند، که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به رندر سه بعدی، نورپردازی را به صورت هنری هدایت کنید. ترکیب 3ds Max و After Effects به هنرمندان و طراحان این امکان را می‌دهد تا تجسم‌های محصول را با کارایی، انعطاف‌پذیری و خلاقیت بیشتری نسبت به قبل ارائه کنند. اهداف یادگیری وارد کردن مدل CAD چیدمان صحنه ذخیره و بارگیری XRefs کادربندی دوربین و نوردهی مواد مبتنی بر فیزیکی بافت های رویه ای نورپردازی مبتنی بر تصویر با نقشه محیطی روشنایی سیل با چراغ های منطقه نورپردازی استودیو با نور نقطه و نقطه زوال نور و طرد رندر کامپوننت AOV می گذرد بهینه سازی تنظیمات رندر آرنولد لایه بندی اجزای رندر در افتر افکت ارائه یک تصویر فنی

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Materials 2 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019

    3ds Max 2019: Advanced Materials

    رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) نحوه عملکرد نور در دنیای واقعی را شبیه سازی می کند. با تلاش کمتر نسبت به رندر سه بعدی سنتی به واقع گرایی بیشتری می رسد. این دوره برای 3ds Max 2019 به روز شده است و بر تکنیک های سایه PBR تمرکز دارد. مواد فیزیکی سطوحی مانند سنگ، شیشه و فلز را شبیه سازی می کند. مربی Aaron F. Ross همچنین به ساخت شبکه های سایه زنی و ترکیب و تنظیم نقشه ها به روش های جالب توجه می کند. نقشه‌های رویه‌ای مانند Substance مستحق توجه ویژه هستند، و همچنین خواهید دید که چگونه آنها را در فایل‌های bitmap برای سازگاری متقابل و رندر تبدیل کنید. در پایان دوره، شما یک پایه محکم در جریان کار سایه‌زنی پیشرفته در 3ds Max خواهید داشت. اهداف یادگیری ساده کردن گردش کار ویرایشگر مواد مدیریت دارایی ها ارجاع مطالب با XRefs رندر کردن مواد فیزیکی کنترل نقاط برجسته با زبری هدایت بازتاب ها و انکسارها شبیه سازی شفافیت و پراکندگی ساخت شبکه سایه نقشه های ترکیبی و تصحیح رنگ پخت نقشه ها با Render to Texture نقشه برداری رویه ای استفاده از نقشه های امدادی: برآمدگی، عادی و جابجایی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Lighting 3 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019

    3ds Max 2019: Advanced Lighting

    نورپردازی واقعی در 3ds Max آسان‌تر، سریع‌تر و بهتر از همیشه است. نورپردازی فتومتریک و انتخاب گزینه های رندر به شما قدرت ایجاد یک توهم متقاعد کننده را می دهد. این دوره بر روی تجسم معماری تمرکز دارد، اما این تکنیک ها در حوزه های دیگری مانند تولید تصاویر متحرک کاربرد دارند. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی مفهومی از نورپردازی و رندر پیشرفته ارائه می دهد، سپس نحوه ساخت سناریوهای مختلف نورپردازی را در 3ds Max نشان می دهد. می‌توانید نحوه رندر صحنه‌ها با نور روز بیرونی و داخلی، نور مصنوعی کاربردی و داده‌های فتومتریک سازنده را ببینید. این دوره شامل فصلی در مورد جلوه های ویژه مانند فروپاشی نور و اتمسفر است. در پایان دوره، خواهید دید که چگونه ابزارهای نورپردازی قدرتمند را در 3ds Max کنترل کنید تا به نتایج واقعی واقعی برسید. اهداف یادگیری نور فیزیکی و اصلاح گاما محدوده دینامیکی بالا و کنترل نوردهی روشنایی جهانی نور روز بیرونی نورپردازی مبتنی بر تصویر گزینه های محیطی پیشرفته پس زمینه های هندسی و انتشار مواد نور روز داخلی وارد کردن داده های فتومتریک نورپردازی استودیو نمایش تصویر نور نقطه ای اثرات جوی

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: سابستنس برای آرنولد - Image of Course 3ds Max: Substance to Arnold 2 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی تری دی مکس: سابستنس برای آرنولد

    3ds Max: Substance to Arnold

    ابزارهای مواد در حال حاضر یک استاندارد صنعتی در مورد بافت هندسه سه بعدی در تمام زمینه های سه بعدی هستند. از آنجایی که Autodesk اکنون رندر آرنولد را به عنوان بخشی از بسته پایه 3ds Max گنجانده است، درک نحوه استفاده از این دو مجموعه ابزار با هم ضروری است. در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد از Allegorithmic در ارتباط با رندر آرنولد در 3ds Max را بیاموزید. مربی برایان بردلی، الزامات و گزینه های مختلف گردش کار را برای استفاده از برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer با 3ds Max و Arnold بررسی می کند. اهداف یادگیری چرا باید از مواد استفاده کنیم؟ انتخاب یک جریان کار ماده استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max ساختن مواد شما کار با مواد و نقشه ها از برنامه Designer استفاده از یک ماده با آرنولد بهبود نتایج متریال خروجی انواع نقشه

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Aaron F. Ross - Image of Author Aaron F. Ross

Aaron F. Ross

آرون اف. راس ، یک متخصص 3D، تولید کننده ویدئو، نویسنده و مدرس است. آرون اف. راس ، تولید کننده ویدئو، نویسنده و معلم است. آرون ، ویدئو های کوتاه و انیمیشن کامپیوتری می سازد. کارهای وی در فستیوال های معتبر و رویدادهایی نظیر SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش در آمده است. طی سال ها ، وی به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تهیه کننده، تصویر بردار، مدل ساز سه بعدی کامپیوتر ، انیماتور، و طراح صدا به فعالیت پرداخته است. آرون در زمینه انیمیشن 3D متخصص است و در این زمینه سه کتاب به صورت مفرد و مشترک نوشته است. در سال 1999، وی تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 تدریس کورس های فشرده ی ، "توسعه حرفه ای Maya و 3ds Max" را آغاز کرد. در حال حاضر، یک وب سایت آموزشی به نام digigtalartsguild.com را برای هنرمندان 3D مدیریت میکند. آرون ، فوق لیسانس هنرهای زیبا در فیلم/ویدئو را از موسسه هنر کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از موسسه هنر شیکاگو دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Bradley - Image of Author Brian Bradley

Brian Bradley

برایان برادلی هنرمند طراح 3D و صاحب بیزنس است که حدوداً اواخر 1993 شروع به آزمایش و کار با نرم افزارهای خلاق و اپلیکیشن های 3D کرد، تا اینکه بفهمد آیا می تواند از طریق کار کردن با چنین ابزارهایی امرار معاش کند! تا سال 1998، بیزنس چند رسانه ایی خودش را شروع کرده بود، و روی پروژه هایی از جمله logoهای هوانوردی ، طراحی گرافیکی برای لباس ، وسایل نقلیه ، ساخت محصولات و پروژه های تصویری-معماری کار کرده است. در حالی که برروی ابزارهای مورد نیازش کار می کرد، با زیرکی به این آگاهی رسید که نیاز مبرمی به یک آموزش مفصل و با کیفیت است که بتواند ابزارهای نرم افزار را برای همه افرادی که مایل به یادگیری هستند قابل دسترس و آشکار کند. او در سال 2007 توجه اصلی بیزنس خانوادگی اش را معطوف تدریس تمام وقت طراحی گرافیک و ابزارهای تولیدی مورد علاقه خود به دیگران کرد.

مشاهده پروفایل