تبدیل شدن به یک استاد مایا - Master Maya

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد مایا - Image of Learn Path Master Maya
تبدیل شدن به یک استاد مایا Master Maya
Maya یکی از پیشروترین بسته های نرم افزاری انیمیشن سه بعدی، مدل سازی، شبیه سازی و رندر در جهان است. دانش ضروری مایا را که برای انیمیشن، مدل سازی محیط، گرافیک حرکتی، واقعیت مجازی و خلق شخصیت نیاز دارید، دریافت کنید.
Master Maya
Maya is one of the world’s leading ۳D animation, modeling, simulation, and rendering software packages. Get the essential knowledge of Maya you need for animation, environment modeling, motion graphics, virtual reality, and character creation.
مدت زمان: 26h 17m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۲۸۰,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۹۶,۰۰۰
تعداد مدرسین: 3
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع مایا 2022 - Image of Course Maya 2022 Essential Training 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع مایا 2022

    Maya 2022 Essential Training

    بیاموزید که مدلها و انیمیشن‌های سه بعدی با کیفیت بالا در Maya 2022 ایجاد کنید. این دوره مهارت‌های اصلی مایا - مدل سازی، بافت، رندر و انیمیشن - را در یک روند کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی پوشش می‌دهد که به خوبی به فیلم، موشن گرافیک، و طراحی بازی. اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیا، سازماندهی صحنه‌ها و شخصی‌سازی رابط را بیاموزید. در مرحله بعد، مدل‌سازی چند ضلعی، ایجاد و تصفیه مش، مجسمه‌سازی و مدل‌سازی NURBS را مرور کنید. نحوه ایجاد و استفاده از مواد را بر روی سطوح - افزودن رنگ، بافت و انعکاس پذیری - کشف کنید. سپس دوربین‌ها، نورپردازی و جلوه‌های عمق میدان را با استفاده از رندر Arnold for Maya ادغام کنید. آخرین و نه کمترین، مربی George Maestri نشان می‌دهد که چگونه با ابزار انیمیشن مایا حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدلسازی پیشرفته در مایا - Image of Course Maya: Advanced Modeling 5 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدلسازی پیشرفته در مایا

    Maya: Advanced Modeling

    مهارت مایا را با یادگیری تکنیک‌های پیشرفته و ابزارهایی که می‌توانند به شما در مدلسازی نزدیک به هر شکلی کمک کنند، تقویت کنید . در این درس، مدرس Andy Beane به عمق مدل‌سازی با مایا فرو میرود . او با مروری بر مدل‌سازی اصول اولیه , قبل از شروع به ایجاد برخی مدل‌های خاص مانند یک صندلی چرمی، یک میز کناری و چند شی کوچک دیگر مانند دیوارها , کف، کتاب، قفسه‌های کتاب و قاب عکس شروع می‌کند . در نهایت، او کل اتاق را با پاک کردن تمام فایل‌ها، وارد کردن فایل‌های شخصی به یک فایل واحد، و اضافه کردن شات نهایی دوربین، را کنار هم می‌گذارد . اهداف یادگیری مدل سازی گردش کار تبدیل هندسه تغییر شکل دهنده ها کار با اشیاء اتاق کوچک مدل سازی پایه، پایه میانی و کف یک میز مسدود کردن اشکال صندلی در مایا Retopology در Mudbox برای مایا پاکسازی فایل های مدل مدیریت فایلها و وارد کردن آنها

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مایا: رندر در آرنولد 6 - Image of Course Maya: Rendering in Arnold 6 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مایا: رندر در آرنولد 6

    Maya: Rendering in Arnold 6

    آرنولد موتور رندر با کیفیت بالا در مایا است. رندر واقعی در مایا با این ردیاب پرتوهای مونت کارلو ساده تر از همیشه است. رندر مبتنی بر فیزیکی در آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌کند، اما به شکستن قوانین فیزیکی برای دستیابی به سبک‌های هنری اجازه می‌دهد. این دوره مروری بر ویژگی های ضروری برای نورپردازی، متریال و رندر در مایا با استفاده از هسته آرنولد نسخه 6 است. اهداف یادگیری آرنولد مفاهیم را ارائه می دهد نورپردازی با چراغ های مایا و آرنولد کنترل قرار گرفتن در معرض کاهش نور با Decay نورپردازی مبتنی بر تصویر با Skydome نور روز بیرونی با آسمان فیزیکی ویژگی های مواد سطح استاندارد آرنولد نقشه برداری ویژگی های مواد رندر شکست تقسیم مش و جابجایی در زمان رندر جلوه های سایه مانند Ambient Occlusion و Vertex Color جلوه های دوربین مانند Fisheye و Depth of Field رندر سکانس تصویر انیمیشن

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مایا: تنظیم سیستم رندر - Image of Course Maya: Render Setup System 37 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مایا: تنظیم سیستم رندر

    Maya: Render Setup System

    رندر می‌تواند آخرین مرحله ارزشمند در پایان یک فرآیند طولانی مدل‌سازی سه بعدی باشد. یا ممکن است یک کار خسته کننده باشد. همه چیز به تنظیمات درست برمی گردد. افرادی که در مایا کار می کنند به پنجره Render Setup دسترسی دارند، که هر آنچه را که انیماتورها برای مدیریت چندین رندر در یک پنجره نیاز دارند، فراهم می کند. در این دوره هدفمند، جورج ماستری پنجره تنظیم رندر و ویرایشگر نور را در مایا بررسی می کند. جورج یک نمای کلی از هر دو ابزار ارائه می دهد و سپس نحوه تنظیم لایه های رندر و ایجاد مجموعه ها را نشان می دهد: گروه هایی از اشیاء که می خواهید در هر لایه رندر کنید. به علاوه، او به شما کمک می کند سایه، مواد و نور اشیا را در صحنه خود تنظیم کنید و نتایج نهایی را با استفاده از این ابزار قدرتمند ارائه دهید. اهداف یادگیری موارد کلیدی رابط در پنجره Render Setup کار با Light Editor ایجاد لایه ها و مجموعه ها ایجاد override برای ویژگی های شی رندر کردن لایه های جداگانه لایه های رندر دسته ای

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی متریالهای پیشرفته در مایا - Image of Course Maya: Advanced Materials 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی متریالهای پیشرفته در مایا

    Maya: Advanced Materials

    مایا، یک رهبر صنعت در مواد سه بعدی و shaders است. ابزارهای تقریباً بی‌ حد و حصر نرم‌افزار برای مواد و سایه زنی، هنرمندان را قادر می‌سازد تقریباً هر چیزی را تجسم کنند. در این دوره، مربی Aaron F. Ross به شما کمک می‌کند تا سطح ظاهری مواد را به سطح بعدی برسانید. گردش کار خود را با نکات و ترفندهایی در نمودار Hypershade و مرورگر مایا تسریع کنید. با نحوه ایجاد طیف گسترده‌ای از مواد قانع کننده با shaders استاندارد جدید بیاموزید. بعلاوه، چگونگی استفاده از بافت‌ها را در ویژگی‌های اصلی سایه زنی، رندر شفافیت، اضافه کنید و جزئیات سطح را با نقشه‌های bump، normal و displacement اضافه کنید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مایا: شبکه‌های Shader - Image of Course Maya: Shader Networks 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مایا: شبکه‌های Shader

    Maya: Shader Networks

    Autodesk Maya یکی از محبوب‌ترین بسته‌های سه بعدی است که به ویژه در زمینه مواد پیچیده بسیار برتر است. در این دوره، می‌توانید از قدرت مایا برای طراحی شبکه‌های shader جالب‌تر استفاده کنید. با ترکیب و دستکاری نقشه‌ها، مواد و UVها، می‌توانید بی‌ نهایت درخت shader بسازید. خواه هدف فوتورئالیسم باشد یا یک اثر رندر تلطیف شده، مایا تمام ابزارهای لازم برای ایجاد مواد چشمگیر و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دوره با یک فصل در مورد قابلیت همکاری به پایان می‌رسد، بنابراین شما می‌توانید کارهای مایا خود را به برنامه‌های دیگر مانند موتورهای بازی صادر کنید. موضوعات شامل: تکنیک های اساسی هایپر سایه ساخت شبکه های Adobe Substance تصحیح رنگ حذف پالت های رنگ لایه لایه و بافت ها کار با مجموعه های ماورا UV بنفش رنگ سه بعدی تعاملی تلفیق داده های صحنه در یک شبکه سایه بان استفاده از ویرایشگر گره برای مواد نقشه برداری دوربین با گره پروجکشن ساختن یک ماده غیرعکاسی تبدیل نقشه های رویه مایا به پرونده های bitmap پخت نقشه های آرنولد با Render to Texture

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی ساخت کاراکترها در مایا - Image of Course Maya: Character Rigging 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ساخت کاراکترها در مایا

    Maya: Character Rigging

    تقلب یک مرحله حیاتی در توسعه شخصیت و انیمیشن است. rig رابط کاراکتر شما است و نحوه حرکت شخصیت را تعیین می کند. با دنبال کردن همراه مربی George Maestri ، یاد بگیرید که چگونه یک شخصیت را از ابتدا در مایا جعل کنید. جورج قوانین تقلب سازی - هندسه ، سازماندهی و کنترل خوب - را معرفی می کند و نحوه ایجاد اتصالات ، محدودیت ها و اتصالات را نشان می دهد. سپس او با گرفتن یک مدل و ساخت اسکلت و کنترل های پا ، پا ، بدن و دست که برای انیمیشن موثر لازم است ، به یک پروژه واقعی می پردازد. او همچنین یک فصل را به سوئیچینگ FK / IK اختصاص داده است تا کنترل دقیق تری بر حرکت بازو داشته باشد. سرانجام ، بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزار پوست اندازی در مایا ، یک مش شخصیت را به اسکلت خود متصل کنید - و با استفاده از یک روش آینه کاری با صرفه جویی در وقت ، مهارت های خود را بالا ببرید. موضوعات شامل: قوانین تقلب ایجاد مفاصل ایجاد محدودیت ساخت اسکلت طراحی زنجیرهای اسکلت ایجاد کنترل برای استخوانها و مفاصل مختلف ایجاد اسکلت های کنترل IK دست زدن به دست لاغر کردن شخصیت خود

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مایا: ساخت صورت - Image of Course Maya: Facial Rigging 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مایا: ساخت صورت

    Maya: Facial Rigging

    تقلب یک مرحله حیاتی در توسعه شخصیت و انیمیشن است. rig رابطی است که نحوه حرکت و عملکرد شخصیت شما را تعیین می کند. و این در هیچ کجا مهمتر از چهره نیست: پنجره ای به زندگی درونی شخصیت شما. این دوره به شما می آموزد که چگونه ویژگی های صورت را برای حرکت و بیان طبیعی با استفاده از یکی از ابزارهای برجسته سه بعدی تنظیم کنید: Autodesk Maya. مربی جورج مائستری نحوه تهیه یک مدل موجود برای تقلب ، استفاده از اشکال ترکیبی برای شکل دادن به ویژگی های مختلف صورت و افزودن مفاصل برای دستکاری صورت را نشان می دهد. او سپس با گرفتن یک مدل و تقلب در کنترل های سر ، چشم و دهان ، به یک پروژه واقعی می رود. سرانجام ، نکاتی را در مورد استفاده از انواع مختلف ابزارها - محدودیت ها و خوشه ها - برای کنترل حتی دقیق تر حرکت صورت دریافت کنید. موضوعات شامل: آماده سازی مدل برای تقلب ایجاد و آزمایش اشکال ترکیبی اتصال اشکال ترکیبی تنظیم اسکلت و مفاصل پوست اندازی سر تغییر شکل صورت فوقانی تقلب سر ایجاد کنترل های spline تقلب در کنترل چشم و پلک تنظیم کنترل های دهان اتمام و آزمایش دکل

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی مایا: Bifrost Extension - Image of Course Maya: Bifrost Extension 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مایا: Bifrost Extension

    Maya: Bifrost Extension

    نمودار Bifrost،یک چارچوب قدرتمند ایجاد محتوای رویه ای جدید از Autodesk را کاوش کنید. مربی آرون راس Bifrost Extension را پوشش می دهد،یک افزونه رایگان مایا برای ایجاد ابزارهایی برای تسریع تقریباً هر جنبه از تولید سه بعدی. با استفاده از محیط برنامه نویسی تصویری Bifrost،هنرمندان و مدیران فنی در همه رشته های سه بعدی می توانند فرآیندهای پیچیده را به طور خودکار انجام دهند و دارایی تولید کنند بدون نوشتن یک خط کد. موضوعات شامل: - مفاهیم اصلی رویه گرایی - چگونه Bifrost با مایا ادغام می شود - پیمایش نمودار Bifrost - بارگیری نمودارهای نمونه از مرورگر Bifrost - شبیه سازی اتمسفر و احتراق با Aero solver - ساختن نمودار از ابتدا - تغییر شکل هندسه چند ضلعی - استفاده از Bifrost در تولید - اختصاص مطالب - تبدیل شکل Bifrost به شکل مایا - ذخیره سازی شبیه سازی روی دیسک - ارائه جو در آرنولد

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس George Maestri - Image of Author George Maestri

George Maestri

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل "دیزنی" و "کمدی سنترال" هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Andy Beane - Image of Author Andy Beane

Andy Beane

اندی بيين يک هنرمند انيميشن است که از سال 2002 به طور حرفه ای تدريس و کار کرده است. اندي در حال حاضر بر انيميشن در دانشگاه ايالتی Ball نظارت می کند و قبلا به انيميشن در موسسه هنر Orange County کاليفرنيا آموزش داده بود . تجربه توليد او شامل يک نمايش تلويزيونی کودکان است که از Xzault Studio و Korn's video music ، و barnyard از Paramount Pictures می باشد . او کتاب 3D Animation Essentials و برنامه درسی برای آکادمی Autodesk Animation 2010 را نوشت و همچنين عضو هيئت مديره MG Collective، گرافيک متحرک و گروه اجتماعی انيميشن است. او در ارائه تجسم محصولات براي Zounds کار کرده است . او داراي BFA در رشته هنر از دانشگاه ايالتی Morehead در کنتاکی و MFA در انيميشن کامپيوتری از دانشگاه آکادمی هنر در سان فرانسيسکو است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Aaron F. Ross - Image of Author Aaron F. Ross

Aaron F. Ross

آرون اف. راس ، یک متخصص 3D، تولید کننده ویدئو، نویسنده و مدرس است. آرون اف. راس ، تولید کننده ویدئو، نویسنده و معلم است. آرون ، ویدئو های کوتاه و انیمیشن کامپیوتری می سازد. کارهای وی در فستیوال های معتبر و رویدادهایی نظیر SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش در آمده است. طی سال ها ، وی به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تهیه کننده، تصویر بردار، مدل ساز سه بعدی کامپیوتر ، انیماتور، و طراح صدا به فعالیت پرداخته است. آرون در زمینه انیمیشن 3D متخصص است و در این زمینه سه کتاب به صورت مفرد و مشترک نوشته است. در سال 1999، وی تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 تدریس کورس های فشرده ی ، "توسعه حرفه ای Maya و 3ds Max" را آغاز کرد. در حال حاضر، یک وب سایت آموزشی به نام digigtalartsguild.com را برای هنرمندان 3D مدیریت میکند. آرون ، فوق لیسانس هنرهای زیبا در فیلم/ویدئو را از موسسه هنر کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از موسسه هنر شیکاگو دارد.

مشاهده پروفایل