تبدیل شدن به یک استاد مایا - Master Maya

-
1
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینحوه ایجاد مدلها و انیمیشنهای سه بعدی با کیفیت بالا در Maya 2023 را بیاموزید. این دوره مهارتهای اصلی مایا را پوشش میدهد - مدلسازی، بافتسازی، رندرینگ و انیمیشن - در یک گردش کار واقعی و مبتنی بر پروژه که به خوبی به فیلم، حرکت ترجمه میشود. گرافیک و طراحی بازی اصولی مانند سفارشی کردن رابط، انتخاب و دستکاری اشیا و سازماندهی صحنه ها را بیاموزید. در مرحله بعد، مدل سازی چند ضلعی، ایجاد و اصلاح مش ها، مجسمه سازی و مدل سازی NURBS را مرور کنید. نحوه ایجاد و اعمال مواد روی سطوح - افزودن رنگ، بافت و قابلیت بازتاب را کشف کنید. سپس دوربین ها، نورپردازی و جلوه های عمق میدان را با استفاده از رندر آرنولد برای مایا ادغام کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، مربی جورج ماستری نشان می دهد که چگونه با ابزارهای انیمیشن مایا، حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کنید.
-
2
5 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمهارت مایا را با یادگیری تکنیکهای پیشرفته و ابزارهایی که میتوانند به شما در مدلسازی نزدیک به هر شکلی کمک کنند، تقویت کنید . در این درس، مدرس Andy Beane به عمق مدلسازی با مایا فرو میرود . او با مروری بر مدلسازی اصول اولیه , قبل از شروع به ایجاد برخی مدلهای خاص مانند یک صندلی چرمی، یک میز کناری و چند شی کوچک دیگر مانند دیوارها , کف، کتاب، قفسههای کتاب و قاب عکس شروع میکند . در نهایت، او کل اتاق را با پاک کردن تمام فایلها، وارد کردن فایلهای شخصی به یک فایل واحد، و اضافه کردن شات نهایی دوربین، را کنار هم میگذارد . اهداف یادگیری مدل سازی گردش کار تبدیل هندسه تغییر شکل دهنده ها کار با اشیاء اتاق کوچک مدل سازی پایه، پایه میانی و کف یک میز مسدود کردن اشکال صندلی در مایا Retopology در Mudbox برای مایا پاکسازی فایل های مدل مدیریت فایلها و وارد کردن آنها
-
3
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآرنولد موتور رندر با کیفیت بالا در مایا است. رندر واقعی در مایا با این ردیاب پرتوهای مونت کارلو ساده تر از همیشه است. رندر مبتنی بر فیزیکی در آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیهسازی میکند، اما به شکستن قوانین فیزیکی برای دستیابی به سبکهای هنری اجازه میدهد. این دوره مروری بر ویژگی های ضروری برای نورپردازی، متریال و رندر در مایا با استفاده از هسته آرنولد نسخه 6 است. اهداف یادگیری آرنولد مفاهیم را ارائه می دهد نورپردازی با چراغ های مایا و آرنولد کنترل قرار گرفتن در معرض کاهش نور با Decay نورپردازی مبتنی بر تصویر با Skydome نور روز بیرونی با آسمان فیزیکی ویژگی های مواد سطح استاندارد آرنولد نقشه برداری ویژگی های مواد رندر شکست تقسیم مش و جابجایی در زمان رندر جلوه های سایه مانند Ambient Occlusion و Vertex Color جلوه های دوربین مانند Fisheye و Depth of Field رندر سکانس تصویر انیمیشن
-
4
37 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرندر میتواند آخرین مرحله ارزشمند در پایان یک فرآیند طولانی مدلسازی سه بعدی باشد. یا ممکن است یک کار خسته کننده باشد. همه چیز به تنظیمات درست برمی گردد. افرادی که در مایا کار می کنند به پنجره Render Setup دسترسی دارند، که هر آنچه را که انیماتورها برای مدیریت چندین رندر در یک پنجره نیاز دارند، فراهم می کند. در این دوره هدفمند، جورج ماستری پنجره تنظیم رندر و ویرایشگر نور را در مایا بررسی می کند. جورج یک نمای کلی از هر دو ابزار ارائه می دهد و سپس نحوه تنظیم لایه های رندر و ایجاد مجموعه ها را نشان می دهد: گروه هایی از اشیاء که می خواهید در هر لایه رندر کنید. به علاوه، او به شما کمک می کند سایه، مواد و نور اشیا را در صحنه خود تنظیم کنید و نتایج نهایی را با استفاده از این ابزار قدرتمند ارائه دهید. اهداف یادگیری موارد کلیدی رابط در پنجره Render Setup کار با Light Editor ایجاد لایه ها و مجموعه ها ایجاد override برای ویژگی های شی رندر کردن لایه های جداگانه لایه های رندر دسته ای
-
5
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمایا، یک رهبر صنعت در مواد سه بعدی و shaders است. ابزارهای تقریباً بی حد و حصر نرمافزار برای مواد و سایه زنی، هنرمندان را قادر میسازد تقریباً هر چیزی را تجسم کنند. در این دوره، مربی Aaron F. Ross به شما کمک میکند تا سطح ظاهری مواد را به سطح بعدی برسانید. گردش کار خود را با نکات و ترفندهایی در نمودار Hypershade و مرورگر مایا تسریع کنید. با نحوه ایجاد طیف گستردهای از مواد قانع کننده با shaders استاندارد جدید بیاموزید. بعلاوه، چگونگی استفاده از بافتها را در ویژگیهای اصلی سایه زنی، رندر شفافیت، اضافه کنید و جزئیات سطح را با نقشههای bump، normal و displacement اضافه کنید.
-
6
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیAutodesk Maya یکی از محبوبترین بستههای سه بعدی است که به ویژه در زمینه مواد پیچیده بسیار برتر است. در این دوره، میتوانید از قدرت مایا برای طراحی شبکههای shader جالبتر استفاده کنید. با ترکیب و دستکاری نقشهها، مواد و UVها، میتوانید بی نهایت درخت shader بسازید. خواه هدف فوتورئالیسم باشد یا یک اثر رندر تلطیف شده، مایا تمام ابزارهای لازم برای ایجاد مواد چشمگیر و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار میدهد. این دوره با یک فصل در مورد قابلیت همکاری به پایان میرسد، بنابراین شما میتوانید کارهای مایا خود را به برنامههای دیگر مانند موتورهای بازی صادر کنید. موضوعات شامل: تکنیک های اساسی هایپر سایه ساخت شبکه های Adobe Substance تصحیح رنگ حذف پالت های رنگ لایه لایه و بافت ها کار با مجموعه های ماورا UV بنفش رنگ سه بعدی تعاملی تلفیق داده های صحنه در یک شبکه سایه بان استفاده از ویرایشگر گره برای مواد نقشه برداری دوربین با گره پروجکشن ساختن یک ماده غیرعکاسی تبدیل نقشه های رویه مایا به پرونده های bitmap پخت نقشه های آرنولد با Render to Texture
-
7
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتقلب یک مرحله حیاتی در توسعه شخصیت و انیمیشن است. rig رابط کاراکتر شما است و نحوه حرکت شخصیت را تعیین می کند. با دنبال کردن همراه مربی George Maestri ، یاد بگیرید که چگونه یک شخصیت را از ابتدا در مایا جعل کنید. جورج قوانین تقلب سازی - هندسه ، سازماندهی و کنترل خوب - را معرفی می کند و نحوه ایجاد اتصالات ، محدودیت ها و اتصالات را نشان می دهد. سپس او با گرفتن یک مدل و ساخت اسکلت و کنترل های پا ، پا ، بدن و دست که برای انیمیشن موثر لازم است ، به یک پروژه واقعی می پردازد. او همچنین یک فصل را به سوئیچینگ FK / IK اختصاص داده است تا کنترل دقیق تری بر حرکت بازو داشته باشد. سرانجام ، بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزار پوست اندازی در مایا ، یک مش شخصیت را به اسکلت خود متصل کنید - و با استفاده از یک روش آینه کاری با صرفه جویی در وقت ، مهارت های خود را بالا ببرید. موضوعات شامل: قوانین تقلب ایجاد مفاصل ایجاد محدودیت ساخت اسکلت طراحی زنجیرهای اسکلت ایجاد کنترل برای استخوانها و مفاصل مختلف ایجاد اسکلت های کنترل IK دست زدن به دست لاغر کردن شخصیت خود
-
8
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتقلب یک مرحله حیاتی در توسعه شخصیت و انیمیشن است. rig رابطی است که نحوه حرکت و عملکرد شخصیت شما را تعیین می کند. و این در هیچ کجا مهمتر از چهره نیست: پنجره ای به زندگی درونی شخصیت شما. این دوره به شما می آموزد که چگونه ویژگی های صورت را برای حرکت و بیان طبیعی با استفاده از یکی از ابزارهای برجسته سه بعدی تنظیم کنید: Autodesk Maya. مربی جورج مائستری نحوه تهیه یک مدل موجود برای تقلب ، استفاده از اشکال ترکیبی برای شکل دادن به ویژگی های مختلف صورت و افزودن مفاصل برای دستکاری صورت را نشان می دهد. او سپس با گرفتن یک مدل و تقلب در کنترل های سر ، چشم و دهان ، به یک پروژه واقعی می رود. سرانجام ، نکاتی را در مورد استفاده از انواع مختلف ابزارها - محدودیت ها و خوشه ها - برای کنترل حتی دقیق تر حرکت صورت دریافت کنید. موضوعات شامل: آماده سازی مدل برای تقلب ایجاد و آزمایش اشکال ترکیبی اتصال اشکال ترکیبی تنظیم اسکلت و مفاصل پوست اندازی سر تغییر شکل صورت فوقانی تقلب سر ایجاد کنترل های spline تقلب در کنترل چشم و پلک تنظیم کنترل های دهان اتمام و آزمایش دکل
-
9
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینمودار Bifrost،یک چارچوب قدرتمند ایجاد محتوای رویه ای جدید از Autodesk را کاوش کنید. مربی آرون راس Bifrost Extension را پوشش می دهد،یک افزونه رایگان مایا برای ایجاد ابزارهایی برای تسریع تقریباً هر جنبه از تولید سه بعدی. با استفاده از محیط برنامه نویسی تصویری Bifrost،هنرمندان و مدیران فنی در همه رشته های سه بعدی می توانند فرآیندهای پیچیده را به طور خودکار انجام دهند و دارایی تولید کنند بدون نوشتن یک خط کد. موضوعات شامل: - مفاهیم اصلی رویه گرایی - چگونه Bifrost با مایا ادغام می شود - پیمایش نمودار Bifrost - بارگیری نمودارهای نمونه از مرورگر Bifrost - شبیه سازی اتمسفر و احتراق با Aero solver - ساختن نمودار از ابتدا - تغییر شکل هندسه چند ضلعی - استفاده از Bifrost در تولید - اختصاص مطالب - تبدیل شکل Bifrost به شکل مایا - ذخیره سازی شبیه سازی روی دیسک - ارائه جو در آرنولد