تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال - Master Digital Marketing

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبدون لینکهای قوی نمیتوانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژیهای ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک میکند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک میکنند، چگونه پیوندها در رتبهبندی صفحات تأثیر میگذارند، و چه ویژگیهایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد میکنند. وی همچنین نشان میدهد که چگونه میتوان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصتهای جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکههای اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگها و دایرکتوریها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک میکند تا از طرحهای پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینکها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرمکننده برای ارتباط با مصرفکنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی میکند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاگر در زمینه بازاریابی هستید، تنها چیزی که بدتر از نداشتن استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است، داشتن استراتژی بد است. اگر به دنبال استفاده از ویدیوهای کوتاه مانند TikTok و Instagram Reels برای افزایش آگاهی از برند و تعامل مخاطبان هستید، این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از این پلتفرم ها برای دسترسی موثر و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید. اشلی کندی با بحث در مورد نقش ویدئوهای کوتاه در بازاریابی رسانههای اجتماعی شروع میکند، سپس تکنیکهایی را برای ایجاد ویدئوی کوتاه قوی بدون توجه به پلتفرم توضیح میدهد. از آنجا، او عمیقتر به حلقههای TikTok و Instagram میپردازد و پاداشهای بالقوه منحصربهفرد هر کدام را به همراه شباهتهایی که میتوانید بین پلتفرمها اعمال کنید، برجسته میکند. اشلی همچنین بینش هایی در مورد الگوریتم TikTok، نحوه استفاده موثر از هشتگ ها، سرمایه گذاری روی روندها و استفاده از تأثیرگذاران برای کمک به تلاش های بازاریابی ارائه می دهد. حتی اگر پیش زمینه ای در زمینه ویدیو ندارید، اشلی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی با کارایی بالا نیاز دارید.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتدوین استراتژی کلمه کلیدی یکی از مهمترین فعالیت ها در بازاریابی است. بهینه سازی صحیح یک وب سایت و استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند برای سال ها بازدیدکننده داشته باشد. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، با اصول اولیه شروع می کند و به این موضوع می پردازد که کلمات کلیدی چیست و چه کاری انجام می دهند. در مرحله بعد، با نحوه پیدا کردن و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود و پیاده سازی آنها در کانال های مختلف آشنا شوید. Matt تمام اجزای مهم انتخاب کلمات کلیدی از جمله نحوه تعیین هدف مشتری، شناسایی روندها، توسعه تجزیه و تحلیل، استفاده از کلمات کلیدی منفی و تمرکز بر آنچه که کار می کند را پوشش می دهد. در نهایت، با نحوه اندازه گیری نتایج، درک رتبه بندی و تعیین اولویت ها آشنا شوید. اهداف یادگیری کلمات کلیدی چیست؟ چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟ شروع تحقیق کلمات کلیدی ایجاد یک مجموعه استارتر تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی خواندن صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نگاشت کلمات کلیدی در طول چرخه عمر مشتری استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی امتیاز کیفیت خود را با تم ها بسازید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی بازاریابی خود استفاده کنید
-
5
59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمتخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.
-
6
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته میشد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان میدهد. برد همچنین نشان میدهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینهسازی کنید. به علاوه، با افزونههای تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی میتواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.
-
7
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.
-
8
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیابزارها و تکنیکهای بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک میکند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش میدهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز میشود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینهسازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانههای اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان میکند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارشهای قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک میکند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.
-
9
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
10
55 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسییک دستورالعمل سه مرحله ای برای بهینه سازی ترکیب بازاریابی در شبکه های اجتماعی یاد بگیرید. از محتوای خود، انتخاب سیستم عامل و استراتژی خود دیدگاه تازه ای کسب کنید. با استراتژیست ارتباطات دیجیتال مارتین واکسمن همراه باشید تا در این دوره کوتاه روشن که حتی باتجربه ترین بازاریاب ها را از شر رسانه های اجتماعی نجات دهد. بیاموزید چگونه با تجزیه و تحلیل SWOT آنچه را که موثر است - و چه کار نمی کند - تحلیل کنید و برنامه خود را برای استفاده از نقاط قوت خود تطبیق دهید. سپس مارتین آخرین تحولات موجود در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، LinkedIn، یوتیوب، Pinterest، Snapchat و TikTok را مرور می کند، بنابراین می فهمید که چگونه برند خود را به درستی در هر سیستم عامل قرار دهید. بعلاوه، بیاموزید که چگونه استراتژی را به عمل تبدیل کرده و محتوای پولی و ارگانیک و داستانهایی را بهم پیوند دهید. موضوعات شامل: - ایجاد استراتژی شبکه های اجتماعی خود - انجام ممیزی در شبکه های اجتماعی - تجزیه و تحلیل نتایج SWOT شما - درایورهای منحصر به فرد فیس بوک، اینستاگرام، LinkedIn و موارد دیگر - اصلاح محتوای خود - بهینه سازی رسانه های پرداختی، کسب شده، اشتراکی و مالکیت
-
11
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر این وب که مملو از هزاران ابزار است ، آنسون الکساندر ، متخصص رسانه های اجتماعی ، با پوشش این دوره که ابزارهای لازم را برای رسانه های اجتماعی دارد ، باعث ایجاد جنون می شود. Anson ابزارهای داخلی مانند Facebook Business Suite و Twitter analytics را معرفی می کند ، سپس نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد. او شما را با ویژگی ها و کاربردهای Sprout Social ، Buffer و Semrush آشنا می کند. آنسون ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و چندین ابزار برای کشف و طراحی محتوا را توضیح می دهد. وی در پایان با بحث کاملی از ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مانند TubeBuddy ، Sendible و Tailwind.
-
12
59 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیانجمنهای آنلاین سریعترین راه برای یافتن مشتریهای جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسانتر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما میتوانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک میکنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی میکند. او شما را از طریق استراتژیهای محبوبترین ابزارهای رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیکهای رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی میکند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود میکند، دریافت کنید.
-
13
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.
-
14
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتوئیتر دارای صدها میلیون کاربر درگیر در جستجوی محتوای جدید است و آن را به مکانی عالی برای بازاریابی تجارت، محصولات و خدمات تبدیل کرده است. با این دوره، که برای کمک به مشاغل مختلف در هر اندازه طراحی شده است، از Twitter برای بازاریابی استفاده کنند، شروع کنید. مربی Megan Adams استراتژیست شبکههای اجتماعی نحوه ایجاد یک نمایه عالی، نحوه پیدا کردن و پیگیری افراد در توئیتر و نحوه تعریف شخصیت برند خود و شروع به توییت توضیح میدهد. بعلاوه، بیاموزید که چگونه Twitter را در وب سایت خود ادغام کنید، یک حساب تبلیغاتی برای راه اندازی توییتها و تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید و تأثیر تلاشهای تبلیغاتی خود را برای تعیین اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی کار نمیکند پیگیری کنید. در طول راه، او نکاتی را برای مدیریت حساب کاربری و حجم کار شما و کمک به روند توییتهای شما جمع میکند.
-
15
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگیهای پیشرفته، از جمله رویدادها، داستانها و فیسبوک لایو را نشان میدهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.
-
16
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاثبات ROI یکی از سختترین چالشهای پیش روی بازاریابان است. سهامداران میخواهند دادههای کمی و کیفی اثبات کنند که کمپینها کار میکنند. این دوره با هدف کمک به کاربران شبکههای اجتماعی برای اثبات ارزش خود، فراتر از معیارهای پوچ مانند لایک یا نظر است. شما میتوانید مهارتهای مورد نیاز برای اندازه گیری و هدایت بازگشت سرمایه را از طریق رسانههای اجتماعی ارگانیک بی نیاز از هزینه یک پنی برای تبلیغات، بیاموزید. مربی Michael Taylor متخصص، اندازه گیریهایی را که واقعاً مهم هستند را پوشش میدهد و نحوه تعریف و پیگیری آنها را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics نشان میدهد. وی سپس چگونگی تبدیل بصیرت به عمل و ایجاد پیشرفت مستمر برای یک تجارت را توضیح میدهد. تاکتیکهای با عملکرد بالا را برای پلتفرمها عمده از جمله Facebook، Instagram، Twitter، Reddit و LinkedIn و کانالهای در حال ظهور مهندس معکوس مانند TikTok بیاموزید. مهارتهایی که در این دوره فرا میگیرید به شما کمک میکند سرمایه گذاری خود را در شبکههای اجتماعی به حداکثر برسانید.
-
17
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.
-
18
17 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیواقعیت افزوده (AR) می تواند ابزار مهمی در جعبه ابزار یک بازاریاب باشد. از آنجایی که انتظارات مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر است، این فناوری غوطه ور در حال تبدیل شدن به یک «باید» به جای «دارای خوب» است. با این حال، بسیاری از بازاریابان در مورد نحوه شروع استفاده از آن و همچنین نحوه طراحی و راه اندازی یک استراتژی بازاریابی AR مطمئن نیستند. در این دوره کوتاه مقدماتی، کتی هاکل، متخصص AR، دانش پایه ای را که برای استفاده از این فناوری همهجانبه در استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید، تشریح می کند. کتی شما را در استفاده از AR به عنوان یک ابزار بازاریابی، شناسایی نحوه افزودن آن به ترکیب خود، تعریف هویت نام تجاری خود با AR، و ساخت کمپینی آماده برای اجرا، راهنمایی می کند. به علاوه، او به شما نشان می دهد که چگونه اثربخشی کمپین خود را اندازه گیری کنید.