تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال - Master Digital Marketing

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال - Image of Learn Path Master Digital Marketing
تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال Master Digital Marketing
بازاریابی دیجیتال نحوه ارتباط سازمانها با مشتریان خود را به طرز چشمگیری تغییر داده است. در این مسیر یادگیری جامع ، دانش عمیقی در مورد نحوه عملکرد بازاریابی رسانه های اجتماعی و SEO کسب کنید ، استفاده از ابزارها و تکنیک های مناسب را بیاموزید و بهترین شیوه ها را در این زمینه کشف کنید.
Master Digital Marketing
Digital marketing has dramatically changed how organizations connect with their customers. In this comprehensive learning path, gain profound knowledge of how social media marketing and SEO work, learn to use the right tools and techniques, and discover best practices in this field.
مدت زمان: 23h 57m
تعداد دوره ها: 18
مجموع قیمت: (۳۵۶,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۴۹,۱۰۰
تعداد مدرسین: 11
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: ساخت لینک - Image of Course SEO: Link Building 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: ساخت لینک

    SEO: Link Building

    بدون لینکهای قوی نمی‌توانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژی‌های ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک می‌کند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک می‌کنند، چگونه پیوندها در رتبه‌بندی صفحات تأثیر می‌گذارند، و چه ویژگی‌هایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد می‌کنند. وی همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصت‌های جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکه‌های اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگ‌ها و دایرکتوری‌ها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک می‌کند تا از طرح‌های پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینک‌ها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: فیلم ها - Image of Course SEO: Videos 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: فیلم ها

    SEO: Videos

    ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرم‌کننده برای ارتباط با مصرف‌کنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی می‌کند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: حلقه های تیک تاک و اینستاگرام - Image of Course Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: حلقه های تیک تاک و اینستاگرام

    Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels

    اگر در زمینه بازاریابی هستید، تنها چیزی که بدتر از نداشتن استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است، داشتن استراتژی بد است. اگر به دنبال استفاده از ویدیوهای کوتاه مانند TikTok و Instagram Reels برای افزایش آگاهی از برند و تعامل مخاطبان هستید، این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از این پلتفرم ها برای دسترسی موثر و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید. اشلی کندی با بحث در مورد نقش ویدئوهای کوتاه در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کند، سپس تکنیک‌هایی را برای ایجاد ویدئوی کوتاه قوی بدون توجه به پلتفرم توضیح می‌دهد. از آنجا، او عمیق‌تر به حلقه‌های TikTok و Instagram می‌پردازد و پاداش‌های بالقوه منحصربه‌فرد هر کدام را به همراه شباهت‌هایی که می‌توانید بین پلتفرم‌ها اعمال کنید، برجسته می‌کند. اشلی همچنین بینش هایی در مورد الگوریتم TikTok، نحوه استفاده موثر از هشتگ ها، سرمایه گذاری روی روندها و استفاده از تأثیرگذاران برای کمک به تلاش های بازاریابی ارائه می دهد. حتی اگر پیش زمینه ای در زمینه ویدیو ندارید، اشلی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی با کارایی بالا نیاز دارید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی - Image of Course SEO: Keyword Strategy 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی

    SEO: Keyword Strategy

    تدوین استراتژی کلمه کلیدی یکی از مهمترین فعالیت ها در بازاریابی است. بهینه سازی صحیح یک وب سایت و استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند برای سال ها بازدیدکننده داشته باشد. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، با اصول اولیه شروع می کند و به این موضوع می پردازد که کلمات کلیدی چیست و چه کاری انجام می دهند. در مرحله بعد، با نحوه پیدا کردن و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود و پیاده سازی آنها در کانال های مختلف آشنا شوید. Matt تمام اجزای مهم انتخاب کلمات کلیدی از جمله نحوه تعیین هدف مشتری، شناسایی روندها، توسعه تجزیه و تحلیل، استفاده از کلمات کلیدی منفی و تمرکز بر آنچه که کار می کند را پوشش می دهد. در نهایت، با نحوه اندازه گیری نتایج، درک رتبه بندی و تعیین اولویت ها آشنا شوید. اهداف یادگیری کلمات کلیدی چیست؟ چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟ شروع تحقیق کلمات کلیدی ایجاد یک مجموعه استارتر تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی خواندن صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نگاشت کلمات کلیدی در طول چرخه عمر مشتری استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی امتیاز کیفیت خود را با تم ها بسازید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی بازاریابی خود استفاده کنید

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو - Image of Course Marketing Tools: SEO 59 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو

    Marketing Tools: SEO

    متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع گوگل ادز - Image of Course Google Ads Essential Training 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع گوگل ادز

    Google Ads Essential Training

    مبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته می‌شد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان می‌دهد. برد همچنین نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینه‌سازی کنید. به علاوه، با افزونه‌های تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی می‌تواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود - Image of Course SEO: Optimize Your Social Media Profiles 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود

    SEO: Optimize Your Social Media Profiles

    بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال - Image of Course Digital Marketing Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال

    Digital Marketing Foundations

    ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک می‌کند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش می‌دهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز می‌شود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینه‌سازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانه‌های اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان می‌کند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارش‌های قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک می‌کند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

    Social Media Marketing Foundations

    رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی و بهینه سازی - Image of Course Social Media Marketing: Strategy and Optimization 55 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی و بهینه سازی

    Social Media Marketing: Strategy and Optimization

    یک دستورالعمل سه مرحله ای برای بهینه سازی ترکیب بازاریابی در شبکه های اجتماعی یاد بگیرید. از محتوای خود، انتخاب سیستم عامل و استراتژی خود دیدگاه تازه ای کسب کنید. با استراتژیست ارتباطات دیجیتال مارتین واکسمن همراه باشید تا در این دوره کوتاه روشن که حتی باتجربه ترین بازاریاب ها را از شر رسانه های اجتماعی نجات دهد. بیاموزید چگونه با تجزیه و تحلیل SWOT آنچه را که موثر است - و چه کار نمی کند - تحلیل کنید و برنامه خود را برای استفاده از نقاط قوت خود تطبیق دهید. سپس مارتین آخرین تحولات موجود در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، LinkedIn، یوتیوب، Pinterest، Snapchat و TikTok را مرور می کند، بنابراین می فهمید که چگونه برند خود را به درستی در هر سیستم عامل قرار دهید. بعلاوه، بیاموزید که چگونه استراتژی را به عمل تبدیل کرده و محتوای پولی و ارگانیک و داستانهایی را بهم پیوند دهید. موضوعات شامل: - ایجاد استراتژی شبکه های اجتماعی خود - انجام ممیزی در شبکه های اجتماعی - تجزیه و تحلیل نتایج SWOT شما - درایورهای منحصر به فرد فیس بوک، اینستاگرام، LinkedIn و موارد دیگر - اصلاح محتوای خود - بهینه سازی رسانه های پرداختی، کسب شده، اشتراکی و مالکیت

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی - Image of Course Marketing Tools: Social Media 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی

    Marketing Tools: Social Media

    در این وب که مملو از هزاران ابزار است ، آنسون الکساندر ، متخصص رسانه های اجتماعی ، با پوشش این دوره که ابزارهای لازم را برای رسانه های اجتماعی دارد ، باعث ایجاد جنون می شود. Anson ابزارهای داخلی مانند Facebook Business Suite و Twitter analytics را معرفی می کند ، سپس نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد. او شما را با ویژگی ها و کاربردهای Sprout Social ، Buffer و Semrush آشنا می کند. آنسون ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و چندین ابزار برای کشف و طراحی محتوا را توضیح می دهد. وی در پایان با بحث کاملی از ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مانند TubeBuddy ، Sendible و Tailwind.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین - Image of Course Social Media Marketing: Managing Online Communities 59 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین

    Social Media Marketing: Managing Online Communities

    انجمن‌های آنلاین سریع‌ترین راه برای یافتن مشتری‌های جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسان‌تر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما می‌توانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک می‌کنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی می‌کند. او شما را از طریق استراتژی‌های محبوب‌ترین ابزارهای رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیک‌های رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی می‌کند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود می‌کند، دریافت کنید.

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر - Image of Course Social Media Marketing with Facebook and Twitter 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر

    Social Media Marketing with Facebook and Twitter

    رسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

  • 14
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر - Image of Course Marketing on Twitter 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر

    Marketing on Twitter

    توئیتر دارای صدها میلیون کاربر درگیر در جستجوی محتوای جدید است و آن را به مکانی عالی برای بازاریابی تجارت، محصولات و خدمات تبدیل کرده است. با این دوره، که برای کمک به مشاغل مختلف در هر اندازه طراحی شده است، از Twitter برای بازاریابی استفاده کنند، شروع کنید. مربی Megan Adams استراتژیست شبکه‌های اجتماعی نحوه ایجاد یک نمایه عالی، نحوه پیدا کردن و پیگیری افراد در توئیتر و نحوه تعریف شخصیت برند خود و شروع به توییت توضیح می‌دهد. بعلاوه، بیاموزید که چگونه Twitter را در وب سایت خود ادغام کنید، یک حساب تبلیغاتی برای راه اندازی توییت‌ها و تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید و تأثیر تلاش‌های تبلیغاتی خود را برای تعیین اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی کار نمی‌کند پیگیری کنید. در طول راه، او نکاتی را برای مدیریت حساب کاربری و حجم کار شما و کمک به روند توییت‌های شما جمع می‌کند.

  • 15
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک - Image of Course Marketing on Facebook 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک

    Marketing on Facebook

    وقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگی‌های پیشرفته، از جمله رویدادها، داستان‌ها و فیسبوک لایو را نشان می‌دهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.

  • 16
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه - Image of Course Social Media Marketing: ROI 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه

    Social Media Marketing: ROI

    اثبات ROI یکی از سخت‌ترین چالش‌های پیش روی بازاریابان است. سهامداران می‌خواهند داده‌های کمی و کیفی اثبات کنند که کمپین‌ها کار می‌کنند. این دوره با هدف کمک به کاربران شبکه‌های اجتماعی برای اثبات ارزش خود، فراتر از معیارهای پوچ مانند لایک یا نظر است. شما می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای اندازه گیری و هدایت بازگشت سرمایه را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارگانیک بی‌ نیاز از هزینه یک پنی برای تبلیغات، بیاموزید. مربی Michael Taylor متخصص، اندازه گیری‌هایی را که واقعاً مهم هستند را پوشش می‌دهد و نحوه تعریف و پیگیری آنها را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics نشان می‌دهد. وی سپس چگونگی تبدیل بصیرت به عمل و ایجاد پیشرفت مستمر برای یک تجارت را توضیح می‌دهد. تاکتیکهای با عملکرد بالا را برای پلتفرمها عمده از جمله Facebook، Instagram، Twitter، Reddit و LinkedIn و کانالهای در حال ظهور مهندس معکوس مانند TikTok بیاموزید. مهارت‌هایی که در این دوره فرا می‌گیرید به شما کمک می‌کند سرمایه گذاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به حداکثر برسانید.

  • 17
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی سئو

    SEO Foundations

    مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

  • 18
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی با واقعیت افزوده - Image of Course Augmented Reality Marketing 17 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی با واقعیت افزوده

    Augmented Reality Marketing

    واقعیت افزوده (AR) می تواند ابزار مهمی در جعبه ابزار یک بازاریاب باشد. از آنجایی که انتظارات مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر است، این فناوری غوطه ور در حال تبدیل شدن به یک «باید» به جای «دارای خوب» است. با این حال، بسیاری از بازاریابان در مورد نحوه شروع استفاده از آن و همچنین نحوه طراحی و راه اندازی یک استراتژی بازاریابی AR مطمئن نیستند. در این دوره کوتاه مقدماتی، کتی هاکل، متخصص AR، دانش پایه ای را که برای استفاده از این فناوری همهجانبه در استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید، تشریح می کند. کتی شما را در استفاده از AR به عنوان یک ابزار بازاریابی، شناسایی نحوه افزودن آن به ترکیب خود، تعریف هویت نام تجاری خود با AR، و ساخت کمپینی آماده برای اجرا، راهنمایی می کند. به علاوه، او به شما نشان می دهد که چگونه اثربخشی کمپین خود را اندازه گیری کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس David Booth - Image of Author David Booth

David Booth

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Ashley Kennedy - Image of Author Ashley Kennedy

Ashley Kennedy

اشلی کندی یک کارمند نویسنده در linkedIn می باشد که ویدئو های آموزشی پس-تولید (post-production) برای Lynda.com می سازد. اشلی کندی ، مدرس سابق Avid و کالج کلمبیا شیکاگو است. وی "تدوین ویدئو" و "داستان سرایی" درس می دهد. علاوه بر ساخت ویدئو های آموزشی آنلاین، او صد ها ساعت تجربه ی کنترل کلاس های رو در رو (face-to-face) و تسهیل کورس های آنلاین و هیبرید را دارد. وی همچنین دو کتاب درباره تدوین ویدئو نگاشته است که به طور گسترده ای توسط تدوین گران و دانشجویان فیلم در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از پیوستن به Lynda.com، در بخش پیش تولید، کالج کلمبیا شیکاگو به مدت پنج سال تدریس می کرد. قبل از آن، مدرس اصلی و مدیر برنامه های اعطای گواهی ، در Avid بود، جایی که برنامه های آموزشی "گواهی دار" را گسترش داد و برنامه جهانی "مدرس دارای گواهی Avid" را مدیریت کرد. اشلی ، دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری تلوزیونی از دانشگاه ایلینویز، و فوق لیسانس فیلم از دانشگاه بوستون است. او در منطقه شیکاگو با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Anson Alexander - Image of Author Anson Alexander

Anson Alexander

انسون الکساندر یک وبلاگ نویس، نویسنده، متخصص SEO، معلم و تکنسین تکنولوژی است. به عنوان بنیانگذار AnsonAlex.com، انسون کار تمام وقت، نوشتن، ویرایش و تولید محتوا را برای سایت خود و ارائه خدمات فنی و تجاری به مشتریان انجام می دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های کسب و کار و اطلاعات بین المللی از دانشگاه Tampa است. در وقت های آزادش، انسون بازی های ویدئویی را بازی می کند، از طبیعت لذت می برد، به ساحل می رود، و دوست دارد به سفر بپردازد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Bailey - Image of Author Matt Bailey

Matt Bailey

"مت بیلی" بازاریابی دیجیتال را با دانش برنامه نویسی ترکیب می کند. او در گوکل، J.Crew و IBM تدریس کرده است. "مت بیلی" موسس و رئیس بازاریابی SiteLogic با تقریباً دو دهه تجربه در صنعت بازاریابی آنلاین است، مت از این برتری در ترکیب پیش زمینه بازاریابی اش با دانش برنامه نویسی اش برای کمک به شرکت ها استفاده می کند تا استراتژی های جامعی بسازند که حضور و تبدیل شرکتها در وب را ارتقاء دهد. وی از همان روزهایی که به عنوان کارآموز موزه با استفاده از "فنر تسلا" نمایش اجرا می کرد، همیشه به طور موثری مخاطبان را با خود همراه می سازد. در اوایل ظهور اینترنت، مت به سرتاسر کشور سفر کرد و در سمینارهای گردشگری صحبت کرد، به صاحبان کسب و کار می آموخت که چطور به طور موثر تر وب سایت های خود را به بازار عرضه کنند. مت اوایل دهه 90 یک کارآفرین اینترنتی بود، که همین امر منجر به علاقه وی به بهسازی موتور جستجو گردید. بعد از فروختن اولین فعالیت اقتصادی اش، به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد، و بعد بخش های بازاریابی آنلاین را در دو آژانس ساخت. او اوایل 2006 sitelogic را بنیان نهاد، که خیلی سریع در این صنعت توجهات را به سمت خود جلب کرد و به سرعت به یکی از آژانس های بازاریابی رده بالا تبدیل شد. هم اکنون، مت در اجتماعاتی بالغ بر صدها و هزاران صاحب کسب و کار، بازاریاب و سازندگان وب سرتاسر دنیا سخنرانی می کند. او با نامهای تجاری رده بالا ، مشاوره و آموزش داشته است، از جمله گوگل، Protor&Gamble، Hilton Internationals، Rutgers University، Creighton University، Maximus Johnson & Johnson، Deliotte Consulting، IBM، J.Crew، Gradall، Moen Faucets، American Greetings،Toys "R" Us،Forbes، The Wall Street Journal، Samsonite، the South Dakota Dept. of Tourism، و the Pennsylvania Dept. of Labor & Industry. کتاب او به نام Internet Marketing:An Hour a Day ( وایلی/ سیبکس، 2011) به عنوان کتاب مقدس بازاریابی آنلاین در نظر گرفته می شود. به وبسایت او را به آدرس http://www.sitelogicmarketing.com/ سر بزنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Megan Adams - Image of Author Megan Adams

Megan Adams

مگان آدامز استراتژیست رسانه های اجتماعی و بازاریابی است که یک کسب و کار بازاریابی تمام وقت را اداره می کند. مگان قلباً یک رابط واقعی و سازنده اجتماعی است.. او فردی است با ایده ای بزرگ برای پیاده سازی و اجرای خلاقانه و موثر در اینترنت . او و مشتریانش ، یک نقشه را می سازند و با هم سوار بر کشتی می شوند! همراه با بیش از هفت سال تجربه تبلیغات موفق و خلاقانه بازاریابی آنلاین، مگان می‌داند که چه چیزی برای به دست آوردن یک برند تجاری و طنین‌انداز کردن آن با مخاطبان اصلی اش لازم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Martin Waxman - Image of Author Martin Waxman

Martin Waxman

مارتین واکسمن یک استراتژیست محتوا و ارتباطاتی است که استراتژی دیجیتال و رسانه های اجتماعی را آموزش می دهد. او مؤسس سه آژانس PR، رئيس شرکت مشاوره، Martin Waxman Communications است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین یک ستون ماهانه در زمینه های اجتماعی و دیجیتال برای مجله بازاریابی می نویسد و یکی از میزبان های پادکست Inside PR است. او همچنین رئیس صندوق مشاوره PRSA سال 2016، عضو کمیته برنامه ریزی تعاملی SXSW و عضو هیئت مشورتی هیات اجتماعی رسانه تورنتو است. مارتین گواهی در استراتژی دیجیتالی و مدیریت ارتباطات دانشگاه تورنتو را تأسیس کرد و چندین دوره را در آنجا آموزش می دهد. او همچنین یک رسانه اجتماعی و استادیار PR در کالج Seneca در تورنتو، انتاریو است. او به طور منظم در کنفرانس های سراسر آمریكای شمالی سخنرانی می كند و سخنران مهمان در ارتباطات PR و دیجیتال است. مارتین دو کتاب تخیلی و داستان را در مورد داستان سرایی چند رسانه ای منتشر کرده است. او یک نویسنده استندآپ کمدی MC و نویسنده فیلم و تلویزیون و روزنامه نگار آزاد است. برای اطلاعات بیشتر، با Martin در توییتر martinwaxman@ یا در LinkedIn ارتباط برقرار کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Honigman - Image of Author Brian Honigman

Brian Honigman

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد. Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد. برایان با شرکتهای The Weather Company, UNICEF, Thomson Reuters, NATO, Adknowledge, Amerisleep, SumAll, People magazine, the American Advertising Federation, Entertainment Weekly, Samsung, Sprout Social, Internet Week, Percolate, Wix, Quaero, Gypsy Warrior و دیگران هم‌کاری کرده‌است. پیش از این برایان مدیر بازاریابی دیجیتال کمپانی Marc Ecko Enterprises بود. او استراتژی رسانه های اجتماعی جهانی و SEO را برای برند های مد را سرپرستی کرد و تیمی از بازاریابان و copywritersها را رهبری کرد. پیش از Ecko، برایان مدیر رسانه اجتماعی در LunaMetrics، یک آژانس دیجیتال در پیتسبورگ و یک پیمان‌کار نوشتاری در Branding Brand، یک موسسه بازرگانی سیار بود. برایان یک نویسنده برجسته در Wall Street Journal, Next Web, Forbes و Entrepreneur است. نوشته‌های او در زمینه بازاریابی بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. او همچنین یک استاد یار در بخش بازاریابی در دانشکده مطالعات حرفه‌ای دانشگاه نیویورک و یک استاد مهمان مکرر در دانشکده هنرهای تجسمی، موسسه مد، موسسه Pratt، و دیگر مدارس است. به عنوان "seasoned digital marketing expert" در Forbes و "SEO expert to follow on Twitter" توسط Search Engine Watch نام گذاری شده‌است. برایان به عنوان یک منبع شناخته‌شده در بازاریابی در New York Times, Forbes, Adweek, Business Insider, Social Media Examiner, Inc, the Huffington Post ظاهر شده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael Taylor - Image of Author Michael Taylor

Michael Taylor

Michael Taylor بنیان گذار و مدیر عامل Ladder.io می باشد که به عنوان یک اژانس بازار یابی گسترده در New York و London فعالیت می کند. Michael کار خود را با بازاریابی فنی آغاز کرد. او به تدریج موفق به فروش بیست و پنج میلیون دلار در cross-channel campaigns شد. او یک خروجی فناوری تبلیغاتی را به Adobe تجربه کرد و سی میلیون ایمیل از Travelzoo دریافت کرده و از دو الگوریتم بروزرسانی Google در ShopStyle سربلند بیرون آمد .بعد از بنیان گذاری Ladder.io او با بیش از صد کمپانی همکاری داشته که شامل طیف وسیعی از Y Combinator ، 500 Startups ،Techstars ventures تا Fortune 500 می باشد . Michael هم چنین در مجمع عمومی و موسسه ی Startup بازاریابی را آموزش میدهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sam Dey - Image of Author Sam Dey

Sam Dey

سام دی، کارآفرین، مشاور و مربی تخصصی بازاریابی دیجیتال است. پس از ابتكار رسیدن به موفقیت در فروش محصولات فیزیکی در فضای تجارت الکترونیک در Amazon, eBay و Gumtree ، سام تصمیم گرفت تا دانش خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال خود، با ایجاد یک وبلاگ Deytips.com، به اشتراک بگذارد. او همچنین یک کانال یوتیوب ایجاد کرد که حرفه ای ها را با نکات بازاریابی هفتگی، راهنمایی می دهد. او به عنوان یک وبلاگ نویس، مشاور و مدرس دوره های آنلاین، کمک می کند تا کارآفرینان استراتژی های بازاریابی دیجیتالی ساده اما موثر را به کار گیرند که می تواند به آنها کمک کند تا منجر به افزایش فروش شوند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Cathy Hackl - Image of Author Cathy Hackl

Cathy Hackl

کتی هاکل در واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و محاسبات فضایی متخصص است. کتی یکی از صداهای برتر فناوری لینکدین و قهرمان تنوع است. او با خدمات وب آمازون (AWS)، Magic Leap و HTC VIVE کار کرده است. کتی رهبری گروه اطلاعات آینده، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره آینده را بر عهده دارد، و او یکی از همکاران برجسته فوربس است. به عنوان سخنران و نویسنده اصلی، کتی در CES، SXSW، Comic-Con، Adobe Summit، مدرسه بازرگانی هاروارد، فیس بوک، توییتر و بسیاری مکان های دیگر سخنرانی کرده است.

مشاهده پروفایل