تبدیل شدن به یک استاد بلندر - Master Blender

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد بلندر - Image of Learn Path Master Blender
تبدیل شدن به یک استاد بلندر Master Blender
Blender یک برنامه گرافیکی رایگان و منبع باز برای ایجاد انیمیشن ، هنر ، جلوه های بصری ، مدلهای سه بعدی و برنامه های تعاملی سه بعدی است. در این مسیر یادگیری ، می توانید دانش پایه ای از Blender را برای مدل سازی سه بعدی ، بافت ، تقلب و پوست اندازی ، مجسمه سازی ، متحرک سازی ، ارائه ، ترکیب بندی و موارد دیگر ایجاد کنید.
Master Blender
Blender is a free and open-source graphics application for creating animations, art, visual effects, ۳D models, and interactive ۳D applications. In this learning path, you can build a basic knowledge of Blender for ۳D modeling, texturing, rigging and skinning, sculpting, animating, rendering, compositing, and more.
مدت زمان: 31h 46m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۳۱۲,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۱۸,۴۰۰
تعداد مدرسین: 4
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع بلندر 3 - Image of Course Blender 3 Essential Training 5 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع بلندر 3

    Blender 3 Essential Training

    Blender یک راه حل منبع باز قدرتمند برای مدل سازی دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن، ترکیب بندی و پس از تولید است. در این دوره، یک مرور کلی از مجموعه ویژگی‌های بلندر 3 و فراتر از آن، و همچنین تکنیک‌های تولید عملی که دانش فنی را با دوز سالمی از نحوه کار ترکیب می‌کند، دریافت کنید. مربی دیوید آندراد به تکنیک‌های خاصی مانند چیدمان صحنه و مدل‌سازی، مجسمه‌سازی، بافت‌سازی و سایه‌زنی، انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی، تقلب شخصیت (همچنین به عنوان آرمیچر شناخته می‌شود)، جلوه‌های بصری و شبیه‌سازی، رندرینگ و صادرات موتور بازی می‌پردازد. به‌علاوه، ترفندهای تقویت‌کننده عملکرد را دریافت کنید تا آثار خود را سریع‌تر ارائه کنید. هر درس به شما کمک می کند تا کنترل و مهارتی را که برای ایجاد آثار هنری حرفه ای برای پلتفرم های مختلف نیاز دارید به دست آورید: بازی، فیلم و انیمیشن.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی بلندر: مدل سازی سطح سخت - Image of Course Blender: Hard Surface Modeling 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بلندر: مدل سازی سطح سخت

    Blender: Hard Surface Modeling

    آیا علاقه دارید از بلندر برای مدل سازی اجسام سطح سخت مانند وسایل نقلیه یا ماشین آلات استفاده کنید؟ نحوه ایجاد سطوح سخت واقع گرایانه، مانند لودر لغزنده در این دوره را بیاموزید. مربی Darrin Lile شما را گام به گام در جریان کار تولیدی قرار می دهد که برای اطمینان از دقت فنی و به حداکثر رساندن کارایی طراحی شما طراحی شده است. او نحوه استفاده از ابزارهای Blender Bevel و Path و تکنیک های ویرایش متناسب را برای مدل سازی فرم ها نشان می دهد. سپس با Solidify Modifier عمق می افزاید، مش را با Subdivision Surface Modifier صاف می کند و اشیاء را با Array Modifier تکرار می کند. به علاوه، یاد بگیرید که چراغ ها و مواد را اضافه کنید و صحنه را برای ارائه نهایی آماده کنید. اهداف یادگیری تنظیم تصاویر مرجع مسدود کردن فرم های اصلی مدل سازی قطعات اتصال فرم ها اضافه کردن جزئیات مدل سازی روشنایی صحنه افزودن مواد و بافت نمایش صحنه پایانی

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی بلندر: Rigکردن کاراکتر با blenRig - Image of Course Blender: Character Rigging with BlenRig 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بلندر: Rigکردن کاراکتر با blenRig

    Blender: Character Rigging with BlenRig

    BlenRig - یک سیستم تقلب در کاراکترها که توسط بنیاد بلندر ارائه شده است - ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما در زنده کردن شخصیت ها کمک کند. در این دوره، به Darrin Lile بپیوندید تا او نحوه استفاده از BlenRig برای جعل شخصیت برای انیمیشن در Blender را توضیح دهد. او نحوه نصب و راه اندازی افزونه BlenRig و تنظیم دکل را مطابق با شخصیت شما با استفاده از ابزارهای retargeting نشان می دهد. او همچنین نحوه تنظیم قفس تغییر شکل یافته متناسب با شکل یک شخصیت، افزودن کلیدهای اصلاح کننده شکل و رنگ آمیزی وزن دست و صورت را نشان می دهد. برای جمع بندی، دارین در مورد نحوه تنظیم پارامترها و تنظیم اقدامات و محدوده ها برای تنظیم دقیق دکل بحث می کند. اهداف یادگیری هدف گیری مجدد دکل پخت دکل تنظیم قفس تغییر شکل یافته برای سر تنظیم پاها و پاها اتصال شخصیت به قفس تغییر شکل یافته افزودن کلیدهای شکل اصلاح کننده راه اندازی درایورها نقاشی با وزن تنظیم پارامترها تنظیم اقدامات و محدوده ها

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی یک دارایی بازی در بلندر - Image of Course Sculpting a Game Asset in Blender 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی یک دارایی بازی در بلندر

    Sculpting a Game Asset in Blender

    ابزارهای مجسمه سازی بلندر برای مدل سازی عالی هستند، اما می توان از آنها برای ایجاد بافتهای با جزئیات دقیق برای مدلهای سه بعدی شما، چه برای انیمیشن ها و چه برای بازی ها استفاده کرد. در این دوره، Darrin Lile نحوه استفاده از اصلاح کننده و ابزارهای مجسمه سازی Blender را برای ایجاد نقشه های بافتی که اطلاعات مجسمه سازی با پلی بالا را شبیه سازی می کند، نشان می دهد. او روند پخت این بافت ها را در نقشه های بافت طبیعی و انسداد محیط مرور می کند و سپس نحوه استفاده از آنها را در دارایی های بازی سه بعدی خود در Unity نشان می دهد. اهداف یادگیری مدل سازی یک شی متقارن در بلندر اشیاء نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش در بلندر ایجاد جزئیات مجسمه سازی با پلی بالا با استفاده از برس های مجسمه و ماسک ایجاد جزئیات خوب پخت و اعمال نقشه بافت وارد کردن و آزمایش نقشه های بافت در Unity

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی بافت یک دارایی بازی در بلندر - Image of Course Texturing a Game Asset in Blender 43 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بافت یک دارایی بازی در بلندر

    Texturing a Game Asset in Blender

    Blender یک برنامه رایگان و منبع باز است که به هنرمندان اجازه می دهد با کمترین هزینه تصاویر خیره کننده ایجاد کنند. ابزارهای رنگ آمیزی بافت آن برای بافت دارایی بازی ایده آل است و نقشه های بافت حاصله به خوبی با انواع موتورها بازی می کنند. در این دوره سریع، دارین به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بافتها را مستقیماً روی اشیاء سه بعدی خود نقاشی کنید، نقشه های بافت را در بلندر بپزید و از آنها در موتورهای بازی مانند Unity استفاده کنید. این تکنیک های بافت دهی هم برای انیمیشن و هم برای بازی ها مفید است.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد کاراکتر انیمیشن تمام شده در بلندر - Image of Course Creating a Finished Character Animation in Blender 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد کاراکتر انیمیشن تمام شده در بلندر

    Creating a Finished Character Animation in Blender

    Blender با مجموعه ابزار رایگان و حرفه ای خود، به هنرمندان سه بعدی این امکان را می دهد تا متحرک سازی کرده و قصه هایی را بگویند که در گذشته فقط رویای آن را داشتند. در این دوره، بیلندر را بیاموزید تا به یک شخصیت روح ببخشید و با انیمیشن و گفتگو داستانی را روایت کنید. هدف از این دوره، ترکیب منابع ویدیویی با اصول انیمیشن شخصیت ها برای ایجاد یک شخص متحرک متحرک و راه رفتن است: آرتور، کارمند ناراضی دفتر و نوازنده. نحوه استفاده از ابزارهای انیمیشن را در Blender، کار با یک مسیر گفت و گو و روشن کردن صحنه را بیاموزید. راهنمای شما، David Andrade، نکاتی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند زندگی درونی شخصیت خود را تصور کنید و مروری بر روند پس از تولید برای ارائه ویدئوی نهایی. اهداف یادگیری گوش دادن به کلیپ گفتگو ترسیم چارچوب انیمیشن یادگیری نحوه عملکرد شخصیت و دکمه صورت مسدود کردن ژست های شخصیت های کلیدی گرفتن بازخورد تنظیم ضمائم مطابقت گفتگوی با انیمیشن تمیز کردن فریم ها با ویرایشگر نمودار نورپردازی و رندر انیمیشن

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی بلندر: محیط های داخلی بازی ها - Image of Course Blender: Interior Environments for Games 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بلندر: محیط های داخلی بازی ها

    Blender: Interior Environments for Games

    Blender: Interior Environments for Games یک دوره مبتنی بر پروژه است که یک جریان کامل را برای ایجاد محیطهای تمیز، بهینه و قابل استفاده مجدد برای موتورهای بازی مانند Unity نشان می دهد. این دوره با هدف استفاده از واسطه های بلندر، پیکربندی و آماده سازی صحنه، تکنیک های مدل سازی برای ایجاد قطعات محیطی واقع گرایانه، نقشه برداری م UVثر UV و گردش کارها و نکات مهم import و export برای انتقال دارایی های نهایی شما به موتور بازی زمان واقعی است. آلن تورن، نویسنده، همچنین فصلی را در Unity می گذراند، جایی که برخی از مراحل نهایی، مانند کنترل اول شخص و جلوه های دوربین را اعمال می کند. در پایان این دوره، شما یک زمینه محکم برای ایجاد سریع و موثر محیط های همه جانبه ایجاد کرده اید که با بسیاری از موتورهای بازی معاصر به خوبی کار می کنند. اهداف یادگیری فعال کردن کنترل های مایا وارد کردن منابع ایجاد یک پایگاه اولیه مدل سازی دیوارها، پنجره ها و کف ایجاد لوازم جانبی مانند لوله ها باز کردن بسته بندی مجموعه UV پیکربندی برس ها و بافت ها رنگ آمیزی بافت های پایه و لایه های جزئیات پخت بافت و نورپردازی افزایش بافت در فتوشاپ و یونیتی افزودن مراحل نهایی در Unity

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدل سازی موتورسیکلت در بلندر - Image of Course Modeling a Motorcycle in Blender 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدل سازی موتورسیکلت در بلندر

    Modeling a Motorcycle in Blender

    تکنیک های تولید مدل سازی سطح سخت یک موتورسیکلت واقع گرایانه را در بلندر بیاموزید. Darrin Lile، نویسنده، شما را در فرایند ایجاد پسر چاق هارلی دیویدسون با مقیاس و تناسب مناسب راهنمایی می کند. از این تکنیک ها می توان برای تکرار هر وسیله نقلیه دیگر یا قطعات ماشین دست ساخته شده در بلندر استفاده کرد. دارین با ایجاد قاب موتورسیکلت با استفاده از پیچ ها شروع می کند. سپس قطعه قطعه موتورسیکلت را می سازد و لوله های اگزوز، گلگیر، دسته، اجزای موتور و ترمزها را ایجاد می کند. این درس ها از ابزار Path و اصلاح کننده هایی مانند Solidify و Booleans استفاده می کنند. در نهایت، دارین از موتور رندر Blender's Cycles برای ایجاد مواد و نورپردازی صحنه استفاده می کند و UV بافت ها را به قطعات اصلی دوچرخه ترسیم می کند. در پایان، شما درک بیشتری از ابزارهای مدل سازی بلندر و فرآیندهای تولید خواهید داشت تا بتوانید وسایل نقلیه و سایر پروژه های سخت سطح خود را ایجاد کنید. اهداف یادگیری ایجاد قاب تبدیل مسیر به چند ضلعی مدل سازی مخزن گاز، لاستیک، گلگیر، اگزوز و سایر قطعات ساخت موتور مدل سازی صندلی ها، چرخ ها و چراغ ها روشنایی صحنه افزودن مواد و بافت رندر موتور سیکلت

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی بلندر2.8 نقشه برداری UV - Image of Course Blender 2.8 UV Mapping 6 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بلندر2.8 نقشه برداری UV

    Blender 2.8 UV Mapping

    نگاشت ماوراء بنفش یک مهارت اساسی برای اعمال بافت دو بعدی بر روی اشیاء سه بعدی است. Blender ابزارهای مختلفی را برای نگاشت اشعه های UV از اشیاء پیچیده ارائه می دهد - از دارایی های بازی گرفته تا شخصیت های متحرک. در این دوره، Darrin Lile، مربی دارای مجوز بنیاد Blender، اصول نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش را در Blender 2.8 بررسی می کند و پنج پروژه عملی با افزایش پیچیدگی را معرفی می کند که به شما امکان می دهد ابزارها و تکنیک های مختلف را کشف کنید. نحوه نقشه برداری از اجسام اولیه، تنظیم درزها، پختن نقشه های بافت، بهینه سازی گردش کار نقشه برداری UV خود هنگام کار با اجسام مشابه را کشف کنید و نقشه های خود را در برنامه شخص ثالثی مانند Krita قرار دهید تا بتوانید ببینید بافت ها چگونه بر نقشه های شما تأثیر می گذارد. به علاوه، نحوه نقشه برداری از اشعه ماوراء بنفش یک شخصیت انسانی و همچنین یک کوچه واقع بینانه را بیاموزید. اهداف یادگیری نقشه برداری UV ساختن درز و باز کردن استفاده از نقشه UV برای بافت با استفاده از ابزار Smart UV Project ایجاد و استفاده از یک نقشه معمولی سازماندهی نقشه های UV استفاده از نقشه های بافت برای مواد مختلف ایجاد بافت برای ساختمان پختن نقشه معمولی اشعه ماوراء بنفش یک شخصیت نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش یک کوچه

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی V-Ray: کنترل رنگ خون در بلندر - Image of Course V-Ray: Control Color Bleed in Blender 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی V-Ray: کنترل رنگ خون در بلندر

    V-Ray: Control Color Bleed in Blender

    غلبه بر پدیده خونریزی رنگی که می تواند در نورپردازی جهانی رخ دهد. برایان بردلی نحوه این دوره را به شما نشان می دهد. ابتدا برایان بحث می کند که خونریزی چه رنگی است و چرا ایجاد می شود. سپس، او اقداماتی را انجام می دهد که می توانید برای کنترل خونریزی رنگ و تولید رنگ دقیق فیزیکی انجام دهید. او توضیح می دهد که چگونه تعادل رنگ سفید، اشباع، نور و هندسه بر رنگ تأثیر می گذارد. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید با ویژگی های شی، کانال ها و سایر ابزارها برای جلوگیری، مهار یا محدود کردن خونریزی رنگ کار کنید. اهداف یادگیری نحوه عملکرد نور انعکاس تنظیم هندسه کنترل تعادل رنگ سفید استفاده از رنگهای مشکل دار کنترل اشباع موتورهای اولیه تک جهش کنترل ضریب GI مواد بسته بندی لغو مواد نقشه برداری رنگ و خونریزی رنگ ویژگی های شی V-Ray رندر کردن کانال ها

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Brian Bradley - Image of Author Brian Bradley

Brian Bradley

برایان برادلی هنرمند طراح 3D و صاحب بیزنس است که حدوداً اواخر 1993 شروع به آزمایش و کار با نرم افزارهای خلاق و اپلیکیشن های 3D کرد، تا اینکه بفهمد آیا می تواند از طریق کار کردن با چنین ابزارهایی امرار معاش کند! تا سال 1998، بیزنس چند رسانه ایی خودش را شروع کرده بود، و روی پروژه هایی از جمله logoهای هوانوردی ، طراحی گرافیکی برای لباس ، وسایل نقلیه ، ساخت محصولات و پروژه های تصویری-معماری کار کرده است. در حالی که برروی ابزارهای مورد نیازش کار می کرد، با زیرکی به این آگاهی رسید که نیاز مبرمی به یک آموزش مفصل و با کیفیت است که بتواند ابزارهای نرم افزار را برای همه افرادی که مایل به یادگیری هستند قابل دسترس و آشکار کند. او در سال 2007 توجه اصلی بیزنس خانوادگی اش را معطوف تدریس تمام وقت طراحی گرافیک و ابزارهای تولیدی مورد علاقه خود به دیگران کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Darrin Lile - Image of Author Darrin Lile

Darrin Lile

دارین لیل انیماتور، نویسنده و عضو تمام وقت هیئت علمی برنامه هنرهای رسانه و انیمیشن در موسسه هنر Wisconsin است. او کورس های نمونه سازی 3D، نورپردازی، texturing و rigging را تدریس می کند. او در رشته مطالعات فیلم و رسانه از دانشگاه کانزاس لیسانس و فوق لیسانس دریافت کرده و منتقد فنی کتاب های زیادی از انتشارات Packet بوده است. به علاوه، "دارین" بازی های عادی برای platformهای اندروید و iOS می سازد. وی در حال حاضر به همراه همسر و فرزندانش در Wisconsin نزدیک سواحل دریاچه میشیگان زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Andrade - Image of Author David Andrade

David Andrade

دیوید آندرادT یک انیماتور برنده جایزه است که در انیمیشن، جلوه‌های تصویری، و صنایع بازی برای بیش از یک دهه کار کرده‌است. او در فیلم‌هایی مثل .R.I.P.D و Percy Jackson، بازی‌هایی مانند Transformers، و حتی در مجموعه انیمیشن "Ray & Clovis" کار کرده‌است. او یک دونده فعال، یک هنرمند هنرهای رزمی کنگفو است، و دوست دارد hc یک غواصی طولانی لذت ببرد (و داستان‌های زیادی برای گفتن دارد). او فارغ‌التحصیل دانشگاه Tampa و فارغ‌التحصیل رشته inaugural Animation است. او در سال 2013 ، از Theory Animation به عنوان یكی از بسترهای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستانهای عالی استفاده كرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Alan Thorn - Image of Author Alan Thorn

Alan Thorn

آلن ترون یک توسعه دهنده بازی، چندین رشته ای، نویسنده و مدرس با 17 سال تجربه صنعت است. آلن بازی ها را برای کامپیوتر، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. او شرکت Wax Lyrical Games را تاسیس کرد و برنده جایزه برای بازی Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok به عنوان طراح، برنامه نویس و هنرمند می باشد. او 23 کتاب فنی در مورد توسعه بازی و چندین دوره آموزش ویدئویی، شامل برنامه نویسی گیم پلی، توسعه Unity، مدل سازی 3D و انیمیشن ارائه کرده است. او در تحصیلات تکمیلی بازی به عنوان استاد ارشد دانشگاه Teesside، یک مدرس ارشد دانشکده Uppingham و یک استاد مهمان برای دانشگاه ل London South Bank مشغول به کار است. او در حال حاضر رئیس بخش طراحی و توسعه بازی در مدرسه National Film and Television است.

مشاهده پروفایل