تبدیل شدن به یک استاد 3ds Max - Master 3ds Max

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد 3ds Max - Image of Learn Path Master 3ds Max
تبدیل شدن به یک استاد 3ds Max Master 3ds Max
۳ds Max یکی از پیشروترین بسته های نرم افزاری مدل سازی و رندر در جهان است. در این مسیر یادگیری، دانش پایه ای از ۳ds Max برای طراحی تجسم ها، محیط های بازی و تجربیات واقعیت مجازی ایجاد خواهید کرد.
Master 3ds Max
۳ds Max is one of the world’s leading modeling and rendering software packages. In this learning path, you’ll build a basic knowledge of ۳ds Max for designing visualizations, game environments, and virtual reality experiences.
مدت زمان: 28h 51m
تعداد دوره ها: 6
مجموع قیمت: (۴۵۴,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۳۱۷,۸۰۰
تعداد مدرسین: 2
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع تری دی مکس 2023 - Image of Course 3ds Max 2023 Essential Training 14 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی یادگیری جامع تری دی مکس 2023

    3ds Max 2023 Essential Training

    3ds Max بیشتر به دلیل ابزارهای مدلسازی و رندرینگ خود شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری، ساخت، توسعه بازی و گرافیک حرکتی به چشم می خورد. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد، از مدل سازی و تکسچرینگ گرفته تا نورپردازی و رندر. این دوره 3ds Max 2023 را از ابتدا پوشش می دهد. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی از کل بسته و همچنین مهارت های ضروری که هنرمندان سه بعدی برای ایجاد دارایی های حرفه ای به آن نیاز دارند ارائه می دهد. Aaron به شما نشان می دهد که چگونه رابط 3ds Max را دور بزنید و آن را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. او تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی را نشان می‌دهد: Splines، چندضلعی‌ها و سطوح تقسیم‌بندی. آرون فرآیندهای چیدمان و عملکرد دوربین، نور مصنوعی و طبیعی، و کاربرد مواد و نقشه های بافت را توضیح می دهد. او بهترین روش‌ها را برای ساخت سلسله مراتب و متحرک سازی با فریم‌های کلیدی نشان می‌دهد و با بررسی گزینه‌های رندرهای همراه با 3ds Max، مانند Arnold و Quicksilver، به پایان می‌رسد.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: مدل سازی اجسام سخت - Image of Course 3ds Max: Hard Surface Modeling 2 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی تری دی مکس: مدل سازی اجسام سخت

    3ds Max: Hard Surface Modeling

    مدل سازی سطح سخت همه چیز در مورد طراحی اشیاء ساخته دست بشر است: ماشین آلات، وسایل نقلیه، ابزار، سلاح ها و غیره. از آنجایی که لبه ها و زاویه ها متمایز هستند و سطوح معمولاً صاف هستند، فرصت های زیادی برای استفاده از ابزارهای داخلی 3ds Max برای کارآمدتر کردن فرآیند مدل سازی وجود دارد. 3ds Max: Hard Surface Modeling Basics به شما کمک می‌کند تا ابزارها و تکنیک‌های مدل‌سازی یک توری پلی بالا - در این مورد، یک کلاه ایمنی قدیمی غواصی عمیق در دریا و محافظ شانه - را در سریع‌ترین زمان ممکن و کارآمد بیاموزید. دارایی هایی که در نتیجه این دوره تولید می کنید می توانند در بازی ها، تجسم محصول و موارد دیگر استفاده شوند. به جوئل بردلی بپیوندید تا نشان دهد که چگونه محیط خود را برای حداکثر کارایی تنظیم کنید و از تکنیک های مختلفی برای اجرای طرح نهایی استفاده کنید، از جمله مدل سازی اسپلاین، جوشکاری، مدل سازی اجزا، اکسترود کردن از اجسام اولیه، برش و مدل سازی جعبه. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه از قدرت و انعطاف پذیری پشته اصلاح کننده برای اصلاح مدل های سطح سخت خود استفاده کنید. اهداف یادگیری مدل سازی با اسپلاین ایجاد یک شبکه کاری قطعات کپی و جوش اکسترود کردن اشکال پیچیده از اجزا ساختن اشکال با بدوی اعمال چین کردن زیربخش مدل سازی جعبه

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس و افتر افکت: تجسم محصول - Image of Course 3ds Max and After Effects: Product Visualization 3 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی تری دی مکس و افتر افکت: تجسم محصول

    3ds Max and After Effects: Product Visualization

    تجسم سه بعدی یک جنبه حیاتی در طراحی، تولید و بازاریابی محصول قرن بیست و یکم است. این دوره یک گردش کار استاندارد را برای محصول نشان می دهد، از وارد کردن یک مدل CAD تا ارائه تصاویر واقعی فوتوری. این ابزار از ابزارهای پیشرفته 3ds Max و رندر آرنولد برای زنده کردن طرح های محصول در مراحل تولید چیدمان صحنه، مواد، نورپردازی و رندر استفاده می کند. همچنین از Adobe After Effects برای ترکیب و تنظیم پاس‌های رندر استفاده می‌کند، که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به رندر سه بعدی، نورپردازی را به صورت هنری هدایت کنید. ترکیب 3ds Max و After Effects به هنرمندان و طراحان این امکان را می‌دهد تا تجسم‌های محصول را با کارایی، انعطاف‌پذیری و خلاقیت بیشتری نسبت به قبل ارائه کنند. اهداف یادگیری وارد کردن مدل CAD چیدمان صحنه ذخیره و بارگیری XRefs کادربندی دوربین و نوردهی مواد مبتنی بر فیزیکی بافت های رویه ای نورپردازی مبتنی بر تصویر با نقشه محیطی روشنایی سیل با چراغ های منطقه نورپردازی استودیو با نور نقطه و نقطه زوال نور و طرد رندر کامپوننت AOV می گذرد بهینه سازی تنظیمات رندر آرنولد لایه بندی اجزای رندر در افتر افکت ارائه یک تصویر فنی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی تری دی مکس: فیلمبرداری برای تجسم - Image of Course 3ds Max: Cinematography for Visualization 2 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی تری دی مکس: فیلمبرداری برای تجسم

    3ds Max: Cinematography for Visualization

    3ds Max مجموعه کاملی از ویژگی های دوربین سه بعدی قدرتمند را برای تجسم طراحی، انیمیشن و جلوه های بصری ارائه می دهد. این دوره موضوعات اصلی در تقلب دوربین، انیمیشن و جلوه های ویژه مانند تاری حرکت و عمق میدان را پوشش می دهد. شما اصول فیلمبرداری لایو اکشن را با استفاده از ابزارهای انیمیشن کامپیوتری سه بعدی اعمال خواهید کرد. در طول راه، بهترین شیوه ها، چه فنی و چه زیبایی شناختی، در فیلمبرداری مجازی را خواهید آموخت. این تکنیک ها با ساده کردن فرآیند انیمیشن دوربین باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود. هدف از این دوره کمک به شما برای دستیابی سریعتر و آسانتر به نتایج حرفه ای از ابزارهای دوربین 3ds Max است. اهداف یادگیری بهبود بهره وری در نماها سفارشی کردن گزینه های نمایشگر و دوربین ساخت دوربین برای انیمیشن کنترل و چرخش کلید فریم اولویت بندی ترتیب محور پان، شیب، و رول حرکت دوربین کی فریم مانند پان و دالی حرکت دوربین ترکیبی Keyframing متحرک سازی جرثقیل دوربین یا بازوی بازویی متحرک سازی یک راهپیمایی با محدودیت مسیر ارائه نمای ایزومتریک تعریف پارامترهای motion blur تار شدن بر اساس فاصله با عمق میدان

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Materials 2 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی متریال های پیشرفته در تری دی مکس 2019

    3ds Max 2019: Advanced Materials

    رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) نحوه عملکرد نور در دنیای واقعی را شبیه سازی می کند. با تلاش کمتر نسبت به رندر سه بعدی سنتی به واقع گرایی بیشتری می رسد. این دوره برای 3ds Max 2019 به روز شده است و بر تکنیک های سایه PBR تمرکز دارد. مواد فیزیکی سطوحی مانند سنگ، شیشه و فلز را شبیه سازی می کند. مربی Aaron F. Ross همچنین به ساخت شبکه های سایه زنی و ترکیب و تنظیم نقشه ها به روش های جالب توجه می کند. نقشه‌های رویه‌ای مانند Substance مستحق توجه ویژه هستند، و همچنین خواهید دید که چگونه آنها را در فایل‌های bitmap برای سازگاری متقابل و رندر تبدیل کنید. در پایان دوره، شما یک پایه محکم در جریان کار سایه‌زنی پیشرفته در 3ds Max خواهید داشت. اهداف یادگیری ساده کردن گردش کار ویرایشگر مواد مدیریت دارایی ها ارجاع مطالب با XRefs رندر کردن مواد فیزیکی کنترل نقاط برجسته با زبری هدایت بازتاب ها و انکسارها شبیه سازی شفافیت و پراکندگی ساخت شبکه سایه نقشه های ترکیبی و تصحیح رنگ پخت نقشه ها با Render to Texture نقشه برداری رویه ای استفاده از نقشه های امدادی: برآمدگی، عادی و جابجایی

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019 - Image of Course 3ds Max 2019: Advanced Lighting 3 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته در تری دی مکس 2019

    3ds Max 2019: Advanced Lighting

    نورپردازی واقعی در 3ds Max آسان‌تر، سریع‌تر و بهتر از همیشه است. نورپردازی فتومتریک و انتخاب گزینه های رندر به شما قدرت ایجاد یک توهم متقاعد کننده را می دهد. این دوره بر روی تجسم معماری تمرکز دارد، اما این تکنیک ها در حوزه های دیگری مانند تولید تصاویر متحرک کاربرد دارند. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی مفهومی از نورپردازی و رندر پیشرفته ارائه می دهد، سپس نحوه ساخت سناریوهای مختلف نورپردازی را در 3ds Max نشان می دهد. می‌توانید نحوه رندر صحنه‌ها با نور روز بیرونی و داخلی، نور مصنوعی کاربردی و داده‌های فتومتریک سازنده را ببینید. این دوره شامل فصلی در مورد جلوه های ویژه مانند فروپاشی نور و اتمسفر است. در پایان دوره، خواهید دید که چگونه ابزارهای نورپردازی قدرتمند را در 3ds Max کنترل کنید تا به نتایج واقعی واقعی برسید. اهداف یادگیری نور فیزیکی و اصلاح گاما محدوده دینامیکی بالا و کنترل نوردهی روشنایی جهانی نور روز بیرونی نورپردازی مبتنی بر تصویر گزینه های محیطی پیشرفته پس زمینه های هندسی و انتشار مواد نور روز داخلی وارد کردن داده های فتومتریک نورپردازی استودیو نمایش تصویر نور نقطه ای اثرات جوی

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Aaron F. Ross - Image of Author Aaron F. Ross

Aaron F. Ross

آرون اف. راس ، یک متخصص 3D، تولید کننده ویدئو، نویسنده و مدرس است. آرون اف. راس ، تولید کننده ویدئو، نویسنده و معلم است. آرون ، ویدئو های کوتاه و انیمیشن کامپیوتری می سازد. کارهای وی در فستیوال های معتبر و رویدادهایی نظیر SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش در آمده است. طی سال ها ، وی به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تهیه کننده، تصویر بردار، مدل ساز سه بعدی کامپیوتر ، انیماتور، و طراح صدا به فعالیت پرداخته است. آرون در زمینه انیمیشن 3D متخصص است و در این زمینه سه کتاب به صورت مفرد و مشترک نوشته است. در سال 1999، وی تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 تدریس کورس های فشرده ی ، "توسعه حرفه ای Maya و 3ds Max" را آغاز کرد. در حال حاضر، یک وب سایت آموزشی به نام digigtalartsguild.com را برای هنرمندان 3D مدیریت میکند. آرون ، فوق لیسانس هنرهای زیبا در فیلم/ویدئو را از موسسه هنر کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از موسسه هنر شیکاگو دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Joel Bradley - Image of Author Joel Bradley

Joel Bradley

جوئل برادلی یک متعصب دو آتیشه 3D است، او برای وب، صنعت چاپ و مولتی مدیا ، 3D تولید می کند و 3Ds Max و Maya آموزش می دهد. جوئل بردلی همه کاره ، که 3D را به صورت خودآموز یادگرفته است، از 9 سالگی از 3D و اپلیکیشن های طراحی گرافیک استفاده کرده است. او قبل از اینکه به سراغ 3D Max برود ، به همراه برنامه های نظیر Truespace و Bryce 3D بزرگ شد. او از این مهارت به دست آمده برای کار در چند حوزه صنعت، مانند تولید محتوا برای وب، چاپ ، تجسم فکری و مولتی مدیا استفاده کرده است. چهار سال اخیر، او توجه اش را به تولید ویدئوهای آموزشی برای اپلیکیشن هایی نظیر 3ds Max, Maya, Sketch up, Photoshop, Combustion, Composite و بسیاری دیگر معطوف کرده است.

مشاهده پروفایل