تبدیل شدن به یک استاد انیمیشن دوبُعدی - Master 2D Animation

-
1
57 دقیقه
دوبله شدهچهار حالت اصلی یک چرخه پیادهروی وجود دارد و دنباله ای که در آن متحرک هستند بسیار مهم است . در این برنامه آموزشی انیمیشن ۲ بعدی، مدرس Dermot O` Connor مقدمهای بر اصول تمام چرخههای پیادهروی ارایه میدهد . اصول برای هر دانشآموز انیمیشن بدون در نظر گرفتن نرمافزار اعمال میشوند . اول، او حالتهای تماس، پایین رفتن , عبور، و بالا رفتن را بررسی میکند و تصمیمات خلاقانه ای که باید در مورد زمانبندی، نرخ فریم و قرار دادن داشته باشید . ( به طور سنتی، چرخههای پیادهروی میتوانند در محل یا در سرتاسر صفحه، انیمیشن شوند.) در فصلهای بعدی , Dermot یک شخصیت را به حرکت وا میدارد که از یک نمای جلو راه میرود . این دو پروژه به شما فرصتهایی برای دیدن تکنیکهای انیمیشن، مانند ایجاد ژست و رفع مشکلات و مسائل زمانبندی، میدهد .
-
2
57 دقیقه
دوبله شدههنگامی که یک چرخه پیاده روی را کامل کرده اید، وقت آن است که شخصیت را اضافه کنید. مدرس Dermot O`Connor نشان می دهد که چگونه می توان یک پیاده روی ساده و فراتر از آن، ساختن شخصیت، اغراق و حالات را نشان داد. یاد بگیرید حرکت بر روی دو پا، پایکوبی کردن، دزدکی حرکت کردن و راه رفت گوفی (goofy) چگونه کامل اجرا می شود. Dermot همچنین نشان می دهد که چگونه از مشکلات معمول مانند قوس دندانه دار اجتناب کنید. این تکنیک های کلاسیک 2D انیمیشن هستند و باید هر انیماتور، بدون هیچگونه نرم افزاری این مهارت ها را داشته باشند. اهداف یادگیری متحرک سازی پیاده روی های زن و مرد تغییر وزن و نوع بدن شکستن مفاصل برای انعطاف پذیری ایجاد ژست تماس نگرشی متحرک کردن دویدن یا دویدن در 10، 8 یا 6 فریم
-
3
42 دقیقه
دوبله شدهکپچر کردن حرکت یک اسب، سگ و یا بطور کلی هر نوع کپچر نمودن دو بعدی، نیازمند درک صحیحی از مفاهیم و تکنیکهای خاصی میباشد. در این درس Dermot o' Connor به شما آموزش میدهد چگونه یک انیمیشن از راه رفتن، دویدن و یا یورتمه رفتن چهارپایان بسازید. Dermot ضمن مقایسه آناتومی حیوانات و انسانها، به بررسی شباهتهای آنها خواهد پرداخت. او همچنین اصول راه رفتن چهارپایان، نحوه ی قرار گرفتن پاهای جلو و عقبی و نیز موقعیت قرار گیری آنها را بمنظور واقعی تر نمایش دادن حرکت سوژه، نشان خواهد داد. بعلاوه، نحوه ی اضافه کردن خصلتهای مجزا را به حرکت دویدن جهت ایجاد یک سیکل دویدن کارتونی، یاد خواهیم گرفت. اهداف یادگیری مرور حالت های اولیه پیاده روی مرور عکسهای مویبریج و فیلمهای حاصل از آنها آشنایی با اصول اولیه راه رفتن چهارپا افست کردن پاها برای ایجاد یک گالوپ قانع کننده متحرک کردن اسب در حال راه رفتن و قدم زدن اضافه کردن ویژگی های شخصیتی یا فردی به اجرا
-
4
33 دقیقه
دوبله شدهسایزهای متنوع آناتومی ها و حیوانات پرنده، منجر به وجود استایل ها و الگوهای پرواز متفاوت شده است. برای مثال، بال های یک پرنده آواز خوان و مسیر پرواز آن را در مقایسه با یک کلاغ در نظر بگیرید. این دوره چگونگی انیمیت کردن حرکات مختلف موجودات پرنده را، از یک پروانه کوچک گرفته تا یک اژدها عظیم الجثه نشان، می دهد.
-
5
1 ساعت
دوبله شدهانیمیت کردن یک دراکولای باور پذیر یا مرده ی متحرک شامل تعداد زیادی از اصول های کلاسیک پویانمایی می باشد. به هر حال، به منظور ترساندن مناسب بینندگان، شما اغلب نیاز دارید که مخلوقاتتان به طرز مور مور کننده یا شیوه های غیر طبیعی حرکت کنند. در این دوره آموزشی مدرس Dermot O` Connor، تکنیک های پویانمایی 2D را برای خلق هیولاها، بیگانگان و احیای دیگر موضوعات ماورا طبیعی به اشتراک میگذارد. Dermot توضیح میدهد که چگونه با مخلوقات عضلانی سر و کار داشته باشید، مخلوقات لقوه ای را انیمیت کنید و جنبش هایی که به طرز ترسناکی صاف هستند را بسازید. وی با مثال روشن می سازد که چگونه هر تکنیک را با ترسیم هیولاهای آشنایی همچون ارواح، گرگینه ها، خون آشامها، و موارد بیشتر بکارببرید. اهداف یادگیری متحرک سازی مومیایی ها، گرگینه ها و ترول ها متحرک سازی حرکات تکان دهنده زامبی ها و جن ها متحرک سازی حرکات صاف
-
6
15 دقیقه
دوبله شدهچرا برخی فیلمهای انیمیشنی بین مخاطبان محبوب میشوند و برخی نمی شوند؟ پاسخ فراتر از ابزارها است ؛ در داستان و شخصیتها نهفتهاست . در این مستند کوتاه، شما بینشی در مورد اینکه چگونه برخی از افراد خلاق و خالق داستان و شخصیت را برای ایجاد تجربیات فیلم به یاد ماندنی به دست میآورند، دریافت خواهید کرد . ملاقات با اندرو گوردون و نیت استانتون، کارگردان انیماتور و سرپرست داستان در استودیو انیمیشن پیکسار (Pixar Animation Studios)، که فرآیند چگونگی نزدیک شدن به داستانسرایی را بازسازی میکند. یاد بگیرید چگونه شخصیتهای قوی را توسعه دهید و داستانهایی را برای انیمیشن تعریف کنید : فرآیندهای موازی که منجر به یک فیلم بزرگ میشوند . نیت توضیح میدهد که چگونه به ساخت انیمیشنهای جهانی نزدیک میشود، انگیزههای شخصیتی، انگیزه شخصیتی و emotion با استفاده از زوایا در هر صحنه . اندرو نحوه استفاده از مواد مرجع را در طرحهای شخصیتی، و عملکرد لایههای متحرک، به اشتراک میگذارد . این یک مصاحبه کوتاه و سرگرمکننده با تکههایی از داستانی است که آنها فقط برای این درس ایجاد کردهاند . سرقت از یک فروشگاه حیوانات خانگی، که موجودی که کمترین انتظار را از آن دارید، آنرا خنثی میکند. در پایان فیلم، آنها اولین پاس کوتاه فیلم را با ما به اشتراک میگذارند .
-
7
1 ساعت
دوبله شدهچه چیزی شخصیت متحرک خوبی را ایجاد می کند؟ یک جزء کلیدی ژست است. حرکات این است که چگونه ایده ها و احساسات را از طریق بدن بیان می کنیم؛ ایجاد حرکات طبیعی باعث می شود شخصیت های ما باور پذیر باشند. مدرس اندرو گوردون، که در حال حاضر در پیکسار است، از طریق اصول حرکات در انیمیشن، از حرکات دست و صورت تا تمام بدن، درس را آغار میکند. او نشان می دهد که چگونه متریالهای مرجع را اضافه کنید، فیزیک را اضافه کنید و از کلیشه های فیزیکی اجتناب کنید. در فصل 2، او به شما کمک خواهد کرد که صحنه های متحرک خود را آرایش و پرداخت کنید، و این باعث می شود که تمیزتر شود و باعث تعامل حداکثر شخصیت با محیط خودتان باشد. علاوه بر این، دو چالش را برای تمرین مهارت های مشاهده و اکشن خود انجام دهید. این دوره، بدون نرم افزار و ویژگی های مرجع فیلم از بازیگران و نمونه هایی از فیلم های شناخته شده، و همچنین کلیپ هایی فقط برای کلاس ایجاد شده است. اهداف یادگیری حرکات چیست؟ کلیشه ای و حرکات گویا استفاده از مرجع برای اشاره ها ژست گرفتن با دیگر اعضای بدن لهستانی حرکات حرکات صورت
-
8
1 ساعت
دوبله شدههنرمندان Storyboard داستان کارتونی انیمیشنی را بازگو میکنند . آنها فیلمنامه را نشان میدهند، عکسهای برنامهریزی، حرکتها را نمایش میدهند و تداوم بین صحنهها را حفظ میکنند . برای اینکه یک هنرمند storyboard شوید، باید از مبانی شروع کنید : درکی از گرامر فیلم ( شامل انواع عکس، عمل، توالی، و انتقال ) و تکنیکهایی برای نشان دادن عمل، زوایا، ترکیببندی، شخصیت و درام . در این درس، مدرس Dermot O` Connor تمام این اصول را با استفاده از رویکرد agnostic نرمافزاری، که نظریه را با تکنیک عملی ترکیب میکند، نشان میدهد . به درسهایی که در animatic نهایی جمع شدهاند نگاه کنید. اهداف یادگیری درک نسبت ابعاد و نرخ فریم دستور زبان فیلم خود را توسعه دهید انتقال داستان نویسی Storyboarding اقدام زنده در برابر انیمیشن ایجاد یک دنباله تمام شده ساخت انیمیشن و چیدمان توسعه شخصیت
-
9
22 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاستودیوهای برتر انیمیشن، چگونه استعداد یابی میکنند ؟ استخدام کنندگان مانند آلیسون مان . در این مصاحبه، آلیسون توضیح میدهد که چگونه هنرمندان و animators را برای فیلمهای سینمایی Paramount Animation پیدا میکند . در مورد ویژگیهایی که به دنبال هنرمندان بزرگ است یاد بگیرید ؛ نقش رسانههای اجتماعی در تبلیغ و استخدام برای خلاقیت ؛ و چرا دوره کارآموزس برای کشف استعدادهای جدید بسیار مهم هستند . او همچنین توضیح می دهد چگونگی جمع آوری نمونه کارهایی که برای اولین بار از بهترین کارهای شما هستند، استفاده کنید.
-
10
10 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا میخواهید بدانید که طراحی شخصیتها برای یکی از محبوبترین نمایشهای تلویزیونی انیمیشنی محبوب چیست ؟ در این مصاحبه، شارون راس توضیح میدهد که چگونه از دانش آموزان هنر برای طراحی برای طراح شخصیت Family Guy استفاده میکند . شارون انیماتورهای مشتاق را در مورد مسئولیتهای طراحان شخصیت دو بعدی، از هنر مفهومی و turnarounds تا mouth charts و expression pages بیان میکند و نشان میدهد که او چه چیزی را مطالعه میکند، جایی که او اولین کار خود را (Klasky Csupo) ارائه داد، چه کاری را انجام میدهد تا در تکنولوژی در حال توسعه مانند فتوشاپ، باقی بماند.
-
11
26 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهنرمندان Storyboard در فضای بین فیلمنامه زندگی میکنند و نشان میدهند که چه چیزی نوشته و چه چیزی در صفحه نمایش به پایان میرسد . مدرس Darin McGowan ، هنرمند حرفهای storyboard ،برای مدت 16 سال در حال کار بر روی نمایش های متحرک مانند The Thornberrys و Futurma بوده است . در این مصاحبه ، او فرآیند storyboarding را ، از طراحی thumbnailsها و pitching از ایده تا پایان کار، توضیح میدهد و بینش خود را در مورد این صنعت به اشتراک میگذارد : مزایای کار بر روی یک نمایش فرضی ، مزایا و معایب کامپیوترها نسبت به کاغذ ، و کاری که باید در حین خروج هنرمندان صورت گیرد . Darin همچنین فرآیند خود را برای نوشتن و توسعه محتوای اصلی به اشتراک میگذارد - گام بعدی برای هنرمندانی که میخواهند شخصیتهای ساخته خود را توسعه دهند .