تبدیل شدن به یک استاد انیمیشن دوبُعدی - Master 2D Animation

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد انیمیشن دوبُعدی - Image of Learn Path Master 2D Animation
تبدیل شدن به یک استاد انیمیشن دوبُعدی Master 2D Animation
انیماتورهای دو بعدی توهم حرکت ایجاد می کنند و از طریق رسانه های آنالوگ و دیجیتال تغییر می کنند. با شروع انیمیشن ، هر آنچه را که باید برای شروع کار با انیمیشن دو بعدی بدانید ، بیاموزید.
Master 2D Animation
۲D animators create the illusion of motion and change via analog and digital media. Beginning with the foundations of animation, learn everything you need to know to get started in ۲D animation.
مدت زمان: 8h 26m
تعداد دوره ها: 11
مجموع قیمت: (۱۳۳,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۹۳,۱۰۰
تعداد مدرسین: 6
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی: مبانی چرخه پیاده روی - Image of Course 2D Animation: Walk Cycles Basics 57 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی: مبانی چرخه پیاده روی

    2D Animation: Walk Cycles Basics

    چهار حالت اصلی یک چرخه پیاده‌روی وجود دارد و دنباله ای که در آن متحرک هستند بسیار مهم است . در این برنامه آموزشی انیمیشن ۲ بعدی، مدرس Dermot O` Connor مقدمه‌ای بر اصول تمام چرخه‌های پیاده‌روی ارایه می‌دهد . اصول برای هر دانش‌آموز انیمیشن بدون در نظر گرفتن نرم‌افزار اعمال می‌شوند . اول، او حالت‌های تماس، پایین رفتن , عبور، و بالا رفتن را بررسی می‌کند و تصمیمات خلاقانه ای که باید در مورد زمان‌بندی، نرخ فریم و قرار دادن داشته باشید . ( به طور سنتی، چرخه‌های پیاده‌روی می‌توانند در محل یا در سرتاسر صفحه، انیمیشن شوند.) در فصل‌های بعدی , Dermot یک شخصیت را به حرکت وا میدارد که از یک نمای جلو راه می‌رود . این دو پروژه به شما فرصت‌هایی برای دیدن تکنیک‌های انیمیشن، مانند ایجاد ژست و رفع مشکلات و مسائل زمان‌بندی، می‌دهد .

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی : کاراکترها و حالات راه رفتن - Image of Course 2D Animation: Character & Attitude Walk Cycles 57 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی : کاراکترها و حالات راه رفتن

    2D Animation: Character & Attitude Walk Cycles

    هنگامی که یک چرخه پیاده روی را کامل کرده اید، وقت آن است که شخصیت را اضافه کنید. مدرس Dermot O`Connor نشان می دهد که چگونه می توان یک پیاده روی ساده و فراتر از آن، ساختن شخصیت، اغراق و حالات را نشان داد. یاد بگیرید حرکت بر روی دو پا، پایکوبی کردن، دزدکی حرکت کردن و راه رفت گوفی (goofy) چگونه کامل اجرا می شود. Dermot همچنین نشان می دهد که چگونه از مشکلات معمول مانند قوس دندانه دار اجتناب کنید. این تکنیک های کلاسیک 2D انیمیشن هستند و باید هر انیماتور، بدون هیچگونه نرم افزاری این مهارت ها را داشته باشند. اهداف یادگیری متحرک سازی پیاده روی های زن و مرد تغییر وزن و نوع بدن شکستن مفاصل برای انعطاف پذیری ایجاد ژست تماس نگرشی متحرک کردن دویدن یا دویدن در 10، 8 یا 6 فریم

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی : راه رفتن حیوانات - Image of Course 2D Animation: Animal Walk Cycles 42 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی : راه رفتن حیوانات

    2D Animation: Animal Walk Cycles

    کپچر کردن حرکت یک اسب، سگ و یا بطور کلی هر نوع کپچر نمودن دو بعدی، نیازمند درک صحیحی از مفاهیم و تکنیکهای خاصی میباشد. در این درس Dermot o' Connor به شما آموزش میدهد چگونه یک انیمیشن از راه رفتن، دویدن و یا یورتمه رفتن چهارپایان بسازید. Dermot ضمن مقایسه آناتومی حیوانات و انسانها، به بررسی شباهتهای آنها خواهد پرداخت. او همچنین اصول راه رفتن چهارپایان، نحوه ی قرار گرفتن پاهای جلو و عقبی و نیز موقعیت قرار گیری آنها را بمنظور واقعی تر نمایش دادن حرکت سوژه، نشان خواهد داد. بعلاوه، نحوه ی اضافه کردن خصلتهای مجزا را به حرکت دویدن جهت ایجاد یک سیکل دویدن کارتونی، یاد خواهیم گرفت. اهداف یادگیری مرور حالت های اولیه پیاده روی مرور عکسهای مویبریج و فیلمهای حاصل از آنها آشنایی با اصول اولیه راه رفتن چهارپا افست کردن پاها برای ایجاد یک گالوپ قانع کننده متحرک کردن اسب در حال راه رفتن و قدم زدن اضافه کردن ویژگی های شخصیتی یا فردی به اجرا

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی : متحرک سازی پرواز موجودات - Image of Course 2D Animation: Animate Flying Creatures 33 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی : متحرک سازی پرواز موجودات

    2D Animation: Animate Flying Creatures

    سایزهای متنوع آناتومی ها و حیوانات پرنده، منجر به وجود استایل ها و الگوهای پرواز متفاوت شده است. برای مثال، بال های یک پرنده آواز خوان و مسیر پرواز آن را در مقایسه با یک کلاغ در نظر بگیرید. این دوره چگونگی انیمیت کردن حرکات مختلف موجودات پرنده را، از یک پروانه کوچک گرفته تا یک اژدها عظیم الجثه نشان، می دهد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی: انیمیت کردن هیولاها و بیگانگان - Image of Course 2D Animation: Animate Monsters & Aliens 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انیمیشن دو بعدی: انیمیت کردن هیولاها و بیگانگان

    2D Animation: Animate Monsters & Aliens

    انیمیت کردن یک دراکولای باور پذیر یا مرده ی متحرک شامل تعداد زیادی از اصول های کلاسیک پویانمایی می باشد. به هر حال، به منظور ترساندن مناسب بینندگان، شما اغلب نیاز دارید که مخلوقاتتان به طرز مور مور کننده یا شیوه های غیر طبیعی حرکت کنند. در این دوره آموزشی مدرس Dermot O` Connor، تکنیک های پویانمایی 2D را برای خلق هیولاها، بیگانگان و احیای دیگر موضوعات ماورا طبیعی به اشتراک میگذارد. Dermot توضیح میدهد که چگونه با مخلوقات عضلانی سر و کار داشته باشید، مخلوقات لقوه ای را انیمیت کنید و جنبش هایی که به طرز ترسناکی صاف هستند را بسازید. وی با مثال روشن می سازد که چگونه هر تکنیک را با ترسیم هیولاهای آشنایی همچون ارواح، گرگینه ها، خون آشامها، و موارد بیشتر بکارببرید. اهداف یادگیری متحرک سازی مومیایی ها، گرگینه ها و ترول ها متحرک سازی حرکات تکان دهنده زامبی ها و جن ها متحرک سازی حرکات صاف

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی داستان سرایی و توسعه کاراکتر برای انیمیشن - Image of Course Story and Character Development for Animation 15 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی داستان سرایی و توسعه کاراکتر برای انیمیشن

    Story and Character Development for Animation

    چرا برخی فیلم‌های انیمیشنی بین مخاطبان محبوب می‌شوند و برخی نمی شوند؟ پاسخ فراتر از ابزارها است ؛ در داستان و شخصیت‌ها نهفته‌است . در این مستند کوتاه، شما بینشی در مورد اینکه چگونه برخی از افراد خلاق و خالق داستان و شخصیت را برای ایجاد تجربیات فیلم به یاد ماندنی به دست می‌آورند، دریافت خواهید کرد . ملاقات با اندرو گوردون و نیت استانتون، کارگردان انیماتور و سرپرست داستان در استودیو انیمیشن پیکسار (Pixar Animation Studios)، که فرآیند چگونگی نزدیک شدن به داستان‌سرایی را بازسازی می‌کند. یاد بگیرید چگونه شخصیت‌های قوی را توسعه دهید و داستان‌هایی را برای انیمیشن تعریف کنید : فرآیندهای موازی که منجر به یک فیلم بزرگ می‌شوند . نیت توضیح می‌دهد که چگونه به ساخت انیمیشنهای جهانی نزدیک می‌شود، انگیزه‌های شخصیتی، انگیزه شخصیتی و emotion با استفاده از زوایا در هر صحنه . اندرو نحوه استفاده از مواد مرجع را در طرح‌های شخصیتی، و عملکرد لایه‌های متحرک، به اشتراک می‌گذارد . این یک مصاحبه کوتاه و سرگرم‌کننده با تکه‌هایی از داستانی است که آن‌ها فقط برای این درس ایجاد کرده‌اند . سرقت از یک فروشگاه حیوانات خانگی، که موجودی که کم‌ترین انتظار را از آن دارید، آنرا خنثی میکند. در پایان فیلم، آن‌ها اولین پاس کوتاه فیلم را با ما به اشتراک می‌گذارند .

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی انیمیشن : ژست - Image of Course Animation Foundations: Gesture 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی انیمیشن : ژست

    Animation Foundations: Gesture

    چه چیزی شخصیت متحرک خوبی را ایجاد می کند؟ یک جزء کلیدی ژست است. حرکات این است که چگونه ایده ها و احساسات را از طریق بدن بیان می کنیم؛ ایجاد حرکات طبیعی باعث می شود شخصیت های ما باور پذیر باشند. مدرس اندرو گوردون، که در حال حاضر در پیکسار است، از طریق اصول حرکات در انیمیشن، از حرکات دست و صورت تا تمام بدن، درس را آغار میکند. او نشان می دهد که چگونه متریالهای مرجع را اضافه کنید، فیزیک را اضافه کنید و از کلیشه های فیزیکی اجتناب کنید. در فصل 2، او به شما کمک خواهد کرد که صحنه های متحرک خود را آرایش و پرداخت کنید، و این باعث می شود که تمیزتر شود و باعث تعامل حداکثر شخصیت با محیط خودتان باشد. علاوه بر این، دو چالش را برای تمرین مهارت های مشاهده و اکشن خود انجام دهید. این دوره، بدون نرم افزار و ویژگی های مرجع فیلم از بازیگران و نمونه هایی از فیلم های شناخته شده، و همچنین کلیپ هایی فقط برای کلاس ایجاد شده است. اهداف یادگیری حرکات چیست؟ کلیشه ای و حرکات گویا استفاده از مرجع برای اشاره ها ژست گرفتن با دیگر اعضای بدن لهستانی حرکات حرکات صورت

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی انیمیشن : داستان سرایی - Image of Course Animation Foundations: Storyboarding 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی انیمیشن : داستان سرایی

    Animation Foundations: Storyboarding

    هنرمندان Storyboard داستان کارتونی انیمیشنی را بازگو می‌کنند . آن‌ها فیلمنامه را نشان می‌دهند، عکس‌های برنامه‌ریزی، حرکتها را نمایش می‌دهند و تداوم بین صحنه‌ها را حفظ می‌کنند . برای اینکه یک هنرمند storyboard شوید، باید از مبانی شروع کنید : درکی از گرامر فیلم ( شامل انواع عکس، عمل، توالی، و انتقال ) و تکنیک‌هایی برای نشان دادن عمل، زوایا، ترکیب‌بندی، شخصیت و درام . در این درس، مدرس Dermot O` Connor تمام این اصول را با استفاده از رویکرد agnostic نرم‌افزاری، که نظریه را با تکنیک عملی ترکیب می‌کند، نشان می‌دهد . به درس‌هایی که در animatic نهایی جمع شده‌اند نگاه کنید. اهداف یادگیری درک نسبت ابعاد و نرخ فریم دستور زبان فیلم خود را توسعه دهید انتقال داستان نویسی Storyboarding اقدام زنده در برابر انیمیشن ایجاد یک دنباله تمام شده ساخت انیمیشن و چیدمان توسعه شخصیت

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی آلیسون مان: کشف استعدادهای انیمیشن - Image of Course Alison Mann: Animation Talent Scout 22 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آلیسون مان: کشف استعدادهای انیمیشن

    Alison Mann: Animation Talent Scout

    استودیوهای برتر انیمیشن، چگونه استعداد یابی می‌کنند ؟ استخدام کنندگان مانند آلیسون مان . در این مصاحبه، آلیسون توضیح می‌دهد که چگونه هنرمندان و animators را برای فیلم‌های سینمایی Paramount Animation پیدا می‌کند . در مورد ویژگی‌هایی که به دنبال هنرمندان بزرگ است یاد بگیرید ؛ نقش رسانه‌های اجتماعی در تبلیغ و استخدام برای خلاقیت ؛ و چرا دوره کارآموزس برای کشف استعدادهای جدید بسیار مهم هستند . او همچنین توضیح می دهد چگونگی جمع آوری نمونه کارهایی که برای اولین بار از بهترین کارهای شما هستند، استفاده کنید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی شارون راس: طراحی کاراکتر برای انیمیشن دو بعدی - Image of Course Sharon Ross: Character Designer for 2D Animation 10 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی شارون راس: طراحی کاراکتر برای انیمیشن دو بعدی

    Sharon Ross: Character Designer for 2D Animation

    آیا می‌خواهید بدانید که طراحی شخصیت‌ها برای یکی از محبوب‌ترین نمایش‌های تلویزیونی انیمیشنی محبوب چیست ؟ در این مصاحبه، شارون راس توضیح می‌دهد که چگونه از دانش آموزان هنر برای طراحی برای طراح شخصیت Family Guy استفاده می‌کند . شارون انیماتورهای مشتاق را در مورد مسئولیت‌های طراحان شخصیت دو بعدی، از هنر مفهومی و turnarounds تا mouth charts و expression pages بیان می‌کند و نشان می‌دهد که او چه چیزی را مطالعه می‌کند، جایی که او اولین کار خود را (Klasky Csupo) ارائه داد، چه کاری را انجام می‌دهد تا در تکنولوژی در حال توسعه مانند فتوشاپ، باقی بماند.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی Darin McGowan: زندگی هنرمندان Storyboard - Image of Course Darin McGowan: The Storyboard Artist's Life 26 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Darin McGowan: زندگی هنرمندان Storyboard

    Darin McGowan: The Storyboard Artist's Life

    هنرمندان Storyboard در فضای بین فیلمنامه زندگی می‌کنند و نشان می‌دهند که چه چیزی نوشته و چه چیزی در صفحه نمایش به پایان می‌رسد . مدرس Darin McGowan ، هنرمند حرفه‌ای storyboard ،برای مدت 16 سال در حال کار بر روی نمایش های متحرک مانند The Thornberrys و Futurma بوده است . در این مصاحبه ، او فرآیند storyboarding را ، از طراحی thumbnailsها و pitching از ایده تا پایان کار، توضیح می‌دهد و بینش خود را در مورد این صنعت به اشتراک می‌گذارد : مزایای کار بر روی یک نمایش فرضی ، مزایا و معایب کامپیوترها نسبت به کاغذ ، و کاری که باید در حین خروج هنرمندان صورت گیرد . Darin همچنین فرآیند خود را برای نوشتن و توسعه محتوای اصلی به اشتراک می‌گذارد - گام بعدی برای هنرمندانی که می‌خواهند شخصیتهای ساخته خود را توسعه دهند .

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Dermot O' Connor - Image of Author Dermot O' Connor

Dermot O' Connor

Dermot O 'Connor انیمیشن دستی و دیجیتالی را در Don Bluth و شرکت والت دیزنی تمرین کرده است. درموت در سال 1988 وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت پنج سال در استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در زمینه انیمیشن دستی که به صورت سنتی کشیده شده بود آموزش دید. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با Flash آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و Fatkat Animation در کانادا کرد. در سال 2012 او یک مستند انیمیشن نیم ساعته را به اتمام رساند. در سال 2019 او انیمیشن دستی را در موزیک ویدیوی Alan Parsons "As Lights Fall" ایجاد کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Andrew Gordon - Image of Author Andrew Gordon

Andrew Gordon

اندرو گوردون بیش از 20 سال است که یک کاراکتر انیماتور حرفه ای است. در سال 1997، او به Pixar Animation Studios پیوست، جایی که او به عنوان انیماتور در انیمیشن "زندگی یک حشره - A Bug's Life"، "داستان اسباب بازی 2 Toy Story" و "داستان اسباب بازی 3 Toy Story" ، "شرکت هیولاها - Monster's Inc" ، "در جستجوی نمو - Finding Nemo" ، "شگفت انگیزان - The Incredibles" در میان فیلمهای دیگر کار می کرد. کاراکترهایی که او در آن کار کرده است شامل Mike Wazowski در Monsters, Inc و Gill در Finding Nemo و Edna Mode، و طراح لباس در The Incredibles. او نامزد دریافت جایزه اسکار در انیماتور کوتاه Presto شد و کارگردان انیماتور در "دانشگاه هیولاها - Monsters University" و جایزه ویژه تلویزیونی برای "داستان اسباب بازی که زمان را فراموش کرده" بود. او اخیرا کارگردانی "دایناسور خوب - The Good Dinosaur" را به پایان رسانده و در حال حاضر مشغوا انیمیشن "در جستجوی دوری - Finding Dory" است. او انیمیشن را در Vancouver, BC, Canada, و New Jersey آموخت، و قبل از کارش در Pixar، در Warner Classics کار میکرد. او به عنوان بهترین انیماتور شخصیت ، در Animated Motion Picture توسط انجمن جلوه‌های تصویری برای کار در انیمیشن "در جستجوی نمو" به او جایزه داده شد. اندرو همچنین خالق بسیاری از فضاهای مخفی در Pixar است، مانند Love Lounge و Lucky 7. اندرو از سال 2000 تدریس انیمیشن کرده است، و چهار بار در توسعه و هدایت کارآموزی انیمیشن Pixar فعالیت کرده است. او در سراسر جهان سخنرانی کرده است. او در حال حاضر مدیر برنامه انیمیشن هالیوود برای یک آکادمی است. او یکی از بنیانگذاران Spline Doctors است، یک وب وبلاگ / پادکست اختصاص داده شده به آموزش انیمیشن. اندرو با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sharon Ross - Image of Author Sharon Ross

Sharon Ross

شارون راس یک طراح شخصیت برای Family Guy است. او برای دیزنی و Nickelodeon کار کرده است. شارون راس یک هنرمند است که بسیار خوش شانس است تا کارهایی را که دوست دارد انجام دهد. از شهر کوچکی در کانزاس، کار خود را در Hallmark Cards در کانزاس سیتی آغاز کرد و در لس آنجلس به سر می برد، جایی که او برای شرکت والت دیزنی، Klasky Csupo، Nickelodeon و Fox Television Animation کار کرده است. او در حال حاضر یک طراح شخصیت در مجموعه تلویزیونی متحرک Family Guy است. شارون همچنین نقاش و هنرمند طراحی بصری است و در بازی ها، کتاب ها و سایر محصولات نقش داشته است. او با Cintiq دیجیتال کار می کند اما همچنین از رسانه های سنتی استفاده می کند و گاهی ترکیبی از این دو است. بقیه زمان خود را صرف هنر شخصی، سفر در ساحل غربی و کار بر روی یکی از موارد مورد علاقه خود یعنی: کتاب های عکس کودکان است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Darin McGowan - Image of Author Darin McGowan

Darin McGowan

Darin McGowan یک هنرمند نقاشی در استودیوی انیمیشن Nickelodeon است. در سال 1999 با رفتن از غرب به لس آنجلس، کارگردانی انیمیشن خود را به عنوان یک هنرمند نقاشی در Klasky Csupo آغاز کرد. از آن به بعد، storyboardهای داستانی Darin شامل مواردی از جمله Futurama و Bordertown to kids stuff like Dinosaur Train و Fish Hooks است. در حال حاضر، Darin در بخش داستان Nickelodeon برای سری بعدی The Loud House مشغول است. با این حال استعداد واقعی دارین در توسعه محتوا است. پروژه های او توسط Disney , Warner Brothers , Cartoon Network , Nickelodeon , and The Jim Henson Company نوشتن، طراحی و هدایت پروژه های خود را تبدیل به فعالیت های ارزشمند برای دارین شده است، هرچند که برای کمک به دیگر سازندگان با طرح‌های شخصیتی و کارهای هنری مفهومی نیز شناخته شده ‌است . او در فیلم های کوتاهش ، تعدادی از عروسک ها را به انیمیشن تبدیل می کنند. یک شبیه سازی کامل (از موقعیت های Stickey، مجموعه ای از کاراکتر های Darin) از جایزه جشنواره Bitfilm (بخش تلفن همراه) در سال 2008 به دست آمد که در طی چند هفته کوتاه 7000 بیننده را تحت پوشش قرار داد و به نمایش درآمد .

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Alison Mann - Image of Author Alison Mann

Alison Mann

آلیسون مان، به عنوان یک هنرمند، همیشه می دانست که می خواهد در انیمیشن کار کند. او کار خود را در استودیو انیمیشن Nickelodeon Animation Studio به عنوان یک کارمند بخش مالی در حالی که در کالج کلمبیا کالج شیکاگو بود شروع کرد. پس از فارغ التحصیلی، او فرصت شگفت انگیزی برای ادامه کار با Nickelodeon / MTV به عنوان استخدام کننده و هماهنگ کننده روابط استعدادها ارائه کرد. از طریق 12 سال فعالیتش در صنعت، او در تلویزیون، فیلم و بازی سازی تجربه داشته است، در حالی که برای شرکت هایی مانند استودیوی انیمیشن والت دیزنی، Zynga و Disney Interactive کار کرده است. در حال حاضر، آلیسون مدیر روابط استعداد برای Paramount Animation است، و مسئول توسعه صنعت، کسب مهارت استعداد هنری و فعالیت های غنی سازی استودیو است. آلیسون یک خلاق و عاشق تکنولوژی است که معتقد است دانش آموزان باید کارآموزی را دنبال کنند تا صنعت انیمیشن را بیاموزند. گرچه تمرکز اصلی او جذب استعدادهای هنری به عنوان یک استخدام کننده است، او در هدایت دانش آموزان و حرفه ای ها برای بهتر شدن و بهتر شدن برای بازار کار ، مشتاق است.

مشاهده پروفایل