مدیریت عملکرد کارکنان - Managing Performance

-
1
42 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکارفرمایان به دنبال کار دیگری نیستند؛ آنها خواستار چالشها و رشد هستند. برای گرفتن بهترین افراد، شما باید آنها را به طور متفاوتی جذب کنید، که به این معنی است که فرآیند استخدام شما، مصاحبه، و استخدام، نیاز به تغییر، و حتی نحوه نوشتن توصیفات شغلی تان دارد. در این درس، Lou Adler، مدیر عامل و موسس گروه Adler Group، استخدام مبتنی بر عملکرد، یک فرآیند چهار مرحلهای برای استخدام استعداد برتر را توضیح میدهد. او مراحل کمک به شما را طی میکند تا به شما کمک کند استعداد خود را گسترش دهید (منبع یابی)، توصیف شغلی ایجاد کنید که بالاترین متقاضیان با کیفیت را ارایه میدهد (مصاحبه)، و به این ترتیب میتوانید بفهمید چه چیزی واقعا منجر به عملکرد میشود (مصاحبه)، و بهترین تصمیمات استخدام را اتخاذ کنید (استخدام). اهداف یادگیری استراتژی "بالا بردن سطح استعدادها" برای استخدام افراد مناسب را شرح دهید. مشخص کنید چه کسانی در بازار استعدادها حضور دارند. روشهای از بین بردن موانع ورود را خلاصه کنید. نحوه ایجاد تجربه نامزد را توضیح دهید. نحوه انجام بررسی سابقه کار را به خاطر بیاورید. مهارت های تفکر و برنامه ریزی مورد نیاز برای یافتن نامزد مناسب را مشخص کنید. نحوه ارزیابی دقیق یک نامزد را توضیح دهید.
-
2
32 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداشتن استراتژی مستحکم و پرداخت عمدی برای سازمان شما هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. نویسنده لین پرسکوت در مورد تأثیر پرداخت بر روی سازمان و کارمندان شما بحث می کند و روش هایی را برای ایجاد یک استراتژی پرداخت که نیازهای منحصر به فرد سازمان شما را برآورده می کند ، به اشتراک می گذارد. همچنین می توانید در هنگام طراحی استراتژی خود در مورد سه ملاحظه کلیدی بشنوید که به جذب و حفظ استعداد کمک می کند. سرانجام ، لین روش های عملی ارائه می دهد که می توانید برای پشتیبانی از روند تأیید استراتژی پرداخت و اطمینان از موفقیت استراتژی پرداخت خود ، به کار بگیرید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - اجزای استراتژی موثر پرداخت را برای جذب و حفظ استعدادهای برتر شناسایی کنید. - اصطلاحات مورد استفاده در زمینه منابع انسانی را در مورد استراتژی پرداخت تعریف کنید. - روش های جذب و حفظ استعداد در بازار کار فشرده را توصیف کنید. - موارد استفاده از سیستم های رتبه بندی عملکرد را در بازار کار فعلی مرور کنید. - نحوه ارزیابی استراتژی های پرداخت سازمانی را توضیح دهید.
-
3
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتیمهای دارای عملکرد بالا، برای حفظ مزیت رقابتی یک سازمان حیاتی هستند. این تیمها به طور مداوم سطوح بالایی از همکاری و نوآوری را نشان میدهند، و عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود دارند. در این درس، متخصص آموزش رهبری مدرس Mike Figliuolo به شما نشان میدهد که چگونه تیمهایی را ایجاد و رهبری کنید که کارهای بیشتری برای سازمانهای خود انجام میدهند. در مورد هفت عنصر یک تیم عملکرد بالا یاد بگیرید، و تکنیکهای لازم برای تعیین جهت، جمعآوری و استقرار منابع مناسب، اولویتبندی کار، انگیزه دادن به کارکنان، و کمک به اعضای تیم برای توسعه نقاط قوت فردی خود را یادبگیرید. اهداف یادگیری یک دیدگاه و ماموریت قانع کننده برای تیم خود ایجاد کنید. مراحل انجام فعالیتهای برنامه ریزی استراتژیک را لیست کنید. منابعی را که تیم ها برای موفقیت نیاز دارند را مشخص کنید. تعیین مهارت هایی که رهبران هنگام جذب تیم های با عملکرد بالا باید به دنبال آن باشند. نحوه ایجاد فرصت های کشش برای کارکنان را توضیح دهید. اجزای اصلی حل تعارض را شرح دهید. برنامه های قدرت و جانشینی را بسازید.
-
4
55 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهداف کارمندان باید براساس نیازهای سازمان - خواه کاهش هزینهها، هدایت درآمد و یا ایجاد مهارت - انجام شود و انگیزه کارکنان را برای موفقیت حفظ کند. مربی Mike Figliuolo، مدیرعامل ThinkLEADERS، به شما کمک میکند اهداف کارکنانی را که SMART هستند تعیین کنید: خاص، قابل اندازه گیری، دستیابی، مرتبط و با محدودیت زمانی. او با استفاده از فریمورک SMART، به شما نشان میدهد که چگونه اهدافی را تحقق بخشید که متناسب با نقشهای کارکنان باشد. مایک شما را از اهداف bottom-up, zero-based, commit و stretch goals پیش میبرد. او همچنین به شما کمک میکند تا از اهداف برای تغییر رفتارها، ایجاد مهارتهای جدید در بین کارمندان و ایجاد انگیزه در اهداف استفاده کنید. وی با یک برنامه جامع برای تعیین و اجرای اهداف و نکاتی در مورد مقابله با چالشهایی مانند اهداف متناقض نتیجه گیری میکند. اهداف یادگیری اهداف SMART را شناسایی، تنظیم و دنبال کنید. پیوند اهداف با استراتژی کسب و کار اهداف را از پایین به بالا یا از بالا به پایین بسازید. اهداف گسترده ای ایجاد کنید. اهداف را مرور و تجدید نظر کنید. اهداف متضاد را آشتی دهید.
-
5
29 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرهبران برای ایجاد اعتماد و ایجاد اعتبار خود باید از پاسخگویی در برابر بقیه سازمان الگو بگیرند. کارمندان باید در مورد کار خود پاسخگو باشند، هم به صورت فردی و هم به صورت تیمی. وقتی رهبران و کارمندان پاسخگو باشند، این فرهنگ پاسخگویی ایجاد میکند، که بخشی از وعده تجاری سازمان میشود. در این دوره، مشاور رهبری و مربی اجرایی، Mike Figliuolo، نحوه ایجاد فرهنگ پاسخگویی را با توسعه پاسخگویی در سطح فردی، سطح تیم و سطح برند نشان میدهد. در این راه، او نشان میدهد که چگونه میتوان انتظارات کارمندان را تنظیم کرد، مشوقهایی ایجاد کرد و عملکرد پاسخگویی را با ارزشهای سازمان شما همسو کرد. اهداف یادگیری مسئولیت پذیری را تعریف کنید مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری را مقایسه کرده و با هم مقایسه کنید. راههایی را که یک رهبر می تواند پاسخگویی را الگو قرار دهد، مشخص کنید. نحوه تعریف مسئولیت پذیری برای یک تیم را توضیح دهید. نمونه هایی از عواقب عدم ارائه را ذکر کنید. نحوه تقویت نام تجاری با ایجاد و تقویت فرهنگ پاسخگویی را شرح دهید.
-
6
53 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیقدرت مربیگری را در محل کار مهار کنید. یاد بگیرید که چطور از سبک فرماندهی و کنترل مدیریت، به یک سبک رهبری برای تغییر تعامل کارکنان و نتایج خط پایین تغییر، پیدا کنید. به رهبر و مربی مذاکره Lisa Gates بپیوندید در حالی که توضیح میدهد چطور یک رابطه مربیگری با گزارشها خود، برقرار کنید. او نشان میدهد که چگونه مهارتهایی مثل پرسش، گوش دادن، به چالش کشیدن برای رشد، و پاسخگویی، میتواند استقلال کارمندان شما و ظرفیتهای حل مساله را افزایش دهد. این دوره شامل ارزیابیها، تمرینات، و ابزارهایی برای کمک به تیم شما برای ثبت اهداف، نقشه مسیر شغلی، و تسریع رشد، همراه با گفتگوهای مربیگری نمونه، به شما کمک میکند تا این نکات را در تمرین ببینید و تاثیر بالقوه آنها بر روی افراد، بهرهوری و نتایج آنها را درک کنید. اهداف یادگیری روش هایی را برای بررسی عمیق تر در مکالمات با کارکنان به یاد بیاورید. تعیین کنید که هنگام تعیین چالشی که یک کارمند می تواند انجام دهد، از کدام جنبه از یک چالش اجتناب کنید. سوالاتی را که بیشترین تعداد ایده را در طول یک جلسه طوفان مغزی ایجاد می کند، بشناسید. مزیت استفاده از بازخورد متمرکز با کارمند را توضیح دهید. مزایای بالقوه شنیدن و استفاده از سوالات باز را با کارمندی که از شغل خود ناراضی است شناسایی کنید.
-
7
58 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداشتن یک نیروی کار مولد و با استعداد، کلید دستیابی به اهداف کسبوکار و دیدگاه شما است. با این حال زمانهایی وجود دارد که تعداد کمی از کارکنان میتوانند موفقیت اعضای تیم، بخشها و سود شرکت را تضعیف کنند. به همین دلیل مدیریت مشکلات عملکرد کارکنان یک توانمندی مهم برای هر مدیر و رهبر محسوب میشود. این درس برای افزودن دانش، اقدامات تاکتیکی و استراتژیهای ارتباطی به ابزار مدیریت شما طراحی شدهاست، بنابراین شما میتوانید به طور فعالانه عملکرد کارمندان را مدیریت کنید. مربی رهبری، JoAnn R. Corley توضیح میدهد که چگونه راهحلهای مربیگری را ایجاد کنید، گفتگوهای دشوار انجام دهید، تصمیمات سخت بگیرید، و مدیریت عملکرد را به یک فعالیت مداوم در سازمان خود تبدیل کنید. اهداف یادگیری آثار چهار نوع ضعف رهبری را بشناسید. تعیین کنید که کدام سوالات مناسب ترین است که در چارچوب ارزیابی کارکنان قرار گیرد. مخفف مورد استفاده برای هدایت مکالمات مربیگری را مشخص کنید. زمان پذیرش فلسفه "مردم خودشان آتش می زنند" را به رسمیت بشناسید. مزایای مرزها یا دستورالعمل های مشخص برای رفتار تیم را توضیح دهید.
-
8
51 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدریابید که چگونه آمادهسازی متفکرانه و پیروی از بهترین روشهای ثابت، نه تنها هنگام رها کردن کارمند مهم است، بلکه میتواند استرس و منفی نگری را نیز کاهش دهد. مربی Todd Dewett با مروری بر روند خاتمه کار شروع میکند و مواردی را که باید قبل از خاتمه مورد بررسی قرار گیرد، شامل گزینههایی برای برخورد با جرایم جدی، شامل میشود. وی ادامه میدهد تا روند تعیین مناسب بودن خاتمه، تهیه اسناد و انجام جلسه خاتمه را بررسی کند. اهداف یادگیری خاتمه در زمینه مدیریت ارتباطات داخلی پیش بینی سوالات متداول وقتی کارمند مقصر نیست لجستیک خاتمه انجام فسخ ارائه خبر پاسخ به منفی اجتناب از مشکلات مشترک خاتمه بسته شدن جلسه