مدیریت عملکرد کارکنان - Managing Performance

مسیر آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان - Image of Learn Path Managing Performance
مدیریت عملکرد کارکنان Managing Performance
چه شما در حال مدیریت یک بخش هستید ، چه یک تیم ، چه فقط چند کارمند ، بیاموزید که چگونه با ایجاد شرایط برای موفقیت بیشترین بهره را از کارکنان خود ببرید.
Managing Performance
Whether you're managing a division, a team, or just a few employees, learn how to get the most from your employees by creating the conditions for their success.
مدت زمان: 7h 11m
تعداد دوره ها: 8
مجموع قیمت: (۱۴۴,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۰۰,۸۰۰
تعداد مدرسین: 6
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی استخدام بر اساس عملکرد - Image of Course Performance-Based Hiring 42 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی استخدام بر اساس عملکرد

    Performance-Based Hiring

    کارفرمایان به دنبال کار دیگری نیستند؛ آن‌ها خواستار چالش‌ها و رشد هستند. برای گرفتن بهترین افراد، شما باید آن‌ها را به طور متفاوتی جذب کنید، که به این معنی است که فرآیند استخدام شما، مصاحبه، و استخدام، نیاز به تغییر، و حتی نحوه نوشتن توصیفات شغلی تان دارد. در این درس، Lou Adler، مدیر عامل و موسس گروه Adler Group، استخدام مبتنی بر عملکرد، یک فرآیند چهار مرحله‌ای برای استخدام استعداد برتر را توضیح می‌دهد. او مراحل کمک به شما را طی میکند تا به شما کمک کند استعداد خود را گسترش دهید (منبع یابی)، توصیف شغلی ایجاد کنید که بالاترین متقاضیان با کیفیت را ارایه می‌دهد (مصاحبه)، و به این ترتیب می‌توانید بفهمید چه چیزی واقعا منجر به عملکرد می‌شود (مصاحبه)، و بهترین تصمیمات استخدام را اتخاذ کنید (استخدام). اهداف یادگیری استراتژی "بالا بردن سطح استعدادها" برای استخدام افراد مناسب را شرح دهید. مشخص کنید چه کسانی در بازار استعدادها حضور دارند. روشهای از بین بردن موانع ورود را خلاصه کنید. نحوه ایجاد تجربه نامزد را توضیح دهید. نحوه انجام بررسی سابقه کار را به خاطر بیاورید. مهارت های تفکر و برنامه ریزی مورد نیاز برای یافتن نامزد مناسب را مشخص کنید. نحوه ارزیابی دقیق یک نامزد را توضیح دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی منابع انسانی: استراتژی پرداخت - Image of Course Human Resources: Pay Strategy 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی منابع انسانی: استراتژی پرداخت

    Human Resources: Pay Strategy

    داشتن استراتژی مستحکم و پرداخت عمدی برای سازمان شما هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. نویسنده لین پرسکوت در مورد تأثیر پرداخت بر روی سازمان و کارمندان شما بحث می کند و روش هایی را برای ایجاد یک استراتژی پرداخت که نیازهای منحصر به فرد سازمان شما را برآورده می کند ، به اشتراک می گذارد. همچنین می توانید در هنگام طراحی استراتژی خود در مورد سه ملاحظه کلیدی بشنوید که به جذب و حفظ استعداد کمک می کند. سرانجام ، لین روش های عملی ارائه می دهد که می توانید برای پشتیبانی از روند تأیید استراتژی پرداخت و اطمینان از موفقیت استراتژی پرداخت خود ، به کار بگیرید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - اجزای استراتژی موثر پرداخت را برای جذب و حفظ استعدادهای برتر شناسایی کنید. - اصطلاحات مورد استفاده در زمینه منابع انسانی را در مورد استراتژی پرداخت تعریف کنید. - روش های جذب و حفظ استعداد در بازار کار فشرده را توصیف کنید. - موارد استفاده از سیستم های رتبه بندی عملکرد را در بازار کار فعلی مرور کنید. - نحوه ارزیابی استراتژی های پرداخت سازمانی را توضیح دهید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا - Image of Course Building High-Performance Teams 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا

    Building High-Performance Teams

    تیم‌های دارای عملکرد بالا، برای حفظ مزیت رقابتی یک سازمان حیاتی هستند. این تیم‌ها به طور مداوم سطوح بالایی از هم‌کاری و نوآوری را نشان می‌دهند، و عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود دارند. در این درس، متخصص آموزش رهبری مدرس Mike Figliuolo به شما نشان می‌دهد که چگونه تیم‌هایی را ایجاد و رهبری کنید که کارهای بیشتری برای سازمان‌های خود انجام میدهند. در مورد هفت عنصر یک تیم عملکرد بالا یاد بگیرید، و تکنیک‌های لازم برای تعیین جهت، جمع‌آوری و استقرار منابع مناسب، اولویت‌بندی کار، انگیزه دادن به کارکنان، و کمک به اعضای تیم برای توسعه نقاط قوت فردی خود را یادبگیرید. اهداف یادگیری یک دیدگاه و ماموریت قانع کننده برای تیم خود ایجاد کنید. مراحل انجام فعالیتهای برنامه ریزی استراتژیک را لیست کنید. منابعی را که تیم ها برای موفقیت نیاز دارند را مشخص کنید. تعیین مهارت هایی که رهبران هنگام جذب تیم های با عملکرد بالا باید به دنبال آن باشند. نحوه ایجاد فرصت های کشش برای کارکنان را توضیح دهید. اجزای اصلی حل تعارض را شرح دهید. برنامه های قدرت و جانشینی را بسازید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی تنظیم اهداف تیم و کارمندان با استفاده از روش SMART - Image of Course Setting Team and Employee Goals Using SMART Methodology 55 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تنظیم اهداف تیم و کارمندان با استفاده از روش SMART

    Setting Team and Employee Goals Using SMART Methodology

    هداف کارمندان باید براساس نیازهای سازمان - خواه کاهش هزینه‌ها، هدایت درآمد و یا ایجاد مهارت - انجام شود و انگیزه کارکنان را برای موفقیت حفظ کند. مربی Mike Figliuolo، مدیرعامل ThinkLEADERS، به شما کمک می‌کند اهداف کارکنانی را که SMART هستند تعیین کنید: خاص، قابل اندازه گیری، دستیابی، مرتبط و با محدودیت زمانی. او با استفاده از فریمورک‌ SMART، به شما نشان می‌دهد که چگونه اهدافی را تحقق بخشید که متناسب با نقشهای کارکنان باشد. مایک شما را از اهداف bottom-up, zero-based, commit و stretch goals پیش میبرد. او همچنین به شما کمک می‌کند تا از اهداف برای تغییر رفتارها، ایجاد مهارت‌های جدید در بین کارمندان و ایجاد انگیزه در اهداف استفاده کنید. وی با یک برنامه جامع برای تعیین و اجرای اهداف و نکاتی در مورد مقابله با چالش‌هایی مانند اهداف متناقض نتیجه گیری می‌کند. اهداف یادگیری اهداف SMART را شناسایی، تنظیم و دنبال کنید. پیوند اهداف با استراتژی کسب و کار اهداف را از پایین به بالا یا از بالا به پایین بسازید. اهداف گسترده ای ایجاد کنید. اهداف را مرور و تجدید نظر کنید. اهداف متضاد را آشتی دهید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد مسئولیت پذیری در فرهنگ خود - Image of Course Building Accountability into Your Culture 29 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد مسئولیت پذیری در فرهنگ خود

    Building Accountability into Your Culture

    رهبران برای ایجاد اعتماد و ایجاد اعتبار خود باید از پاسخگویی در برابر بقیه سازمان الگو بگیرند. کارمندان باید در مورد کار خود پاسخگو باشند، هم به صورت فردی و هم به صورت تیمی. وقتی رهبران و کارمندان پاسخگو باشند، این فرهنگ پاسخگویی ایجاد می‌کند، که بخشی از وعده تجاری سازمان می‌شود. در این دوره، مشاور رهبری و مربی اجرایی، Mike Figliuolo، نحوه ایجاد فرهنگ پاسخگویی را با توسعه پاسخگویی در سطح فردی، سطح تیم و سطح برند نشان می‌دهد. در این راه، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان انتظارات کارمندان را تنظیم کرد، مشوق‌هایی ایجاد کرد و عملکرد پاسخگویی را با ارزشهای سازمان شما همسو کرد. اهداف یادگیری مسئولیت پذیری را تعریف کنید مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری را مقایسه کرده و با هم مقایسه کنید. راههایی را که یک رهبر می تواند پاسخگویی را الگو قرار دهد، مشخص کنید. نحوه تعریف مسئولیت پذیری برای یک تیم را توضیح دهید. نمونه هایی از عواقب عدم ارائه را ذکر کنید. نحوه تقویت نام تجاری با ایجاد و تقویت فرهنگ پاسخگویی را شرح دهید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مربیگری و توسعه کارکنان - Image of Course Coaching and Developing Employees 54 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مربیگری و توسعه کارکنان

    Coaching and Developing Employees

    قدرت مربیگری را در محل کار مهار کنید. یاد بگیرید که چطور از سبک فرماندهی و کنترل مدیریت، به یک سبک رهبری برای تغییر تعامل کارکنان و نتایج خط پایین تغییر، پیدا کنید. به رهبر و مربی مذاکره Lisa Gates بپیوندید در حالی که توضیح می‌دهد چطور یک رابطه مربیگری با گزارش‌ها خود، برقرار کنید. او نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌هایی مثل پرسش، گوش دادن، به چالش کشیدن برای رشد، و پاسخگویی، می‌تواند استقلال کارمندان شما و ظرفیت‌های حل مساله را افزایش دهد. این دوره شامل ارزیابی‌ها، تمرینات، و ابزارهایی برای کمک به تیم شما برای ثبت اهداف، نقشه مسیر شغلی، و تسریع رشد، همراه با گفتگوهای مربیگری نمونه، به شما کمک می‌کند تا این نکات را در تمرین ببینید و تاثیر بالقوه آن‌ها بر روی افراد، بهره‌وری و نتایج آن‌ها را درک کنید. اهداف یادگیری روش هایی را برای بررسی عمیق تر در مکالمات با کارکنان به یاد بیاورید. تعیین کنید که هنگام تعیین چالشی که یک کارمند می تواند انجام دهد، از کدام جنبه از یک چالش اجتناب کنید. سوالاتی را که بیشترین تعداد ایده را در طول یک جلسه طوفان مغزی ایجاد می کند، بشناسید. مزیت استفاده از بازخورد متمرکز با کارمند را توضیح دهید. مزایای بالقوه شنیدن و استفاده از سوالات باز را با کارمندی که از شغل خود ناراضی است شناسایی کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت مشکلات عملکرد کارکنان - Image of Course Managing Employee Performance Problems 58 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت مشکلات عملکرد کارکنان

    Managing Employee Performance Problems

    داشتن یک نیروی کار مولد و با استعداد، کلید دستیابی به اهداف کسب‌وکار و دیدگاه شما است. با این حال زمان‌هایی وجود دارد که تعداد کمی از کارکنان می‌توانند موفقیت اعضای تیم، بخش‌ها و سود شرکت را تضعیف کنند. به همین دلیل مدیریت مشکلات عملکرد کارکنان یک توانمندی مهم برای هر مدیر و رهبر محسوب می‌شود. این درس برای افزودن دانش، اقدامات تاکتیکی و استراتژی‌های ارتباطی به ‌ابزار مدیریت شما طراحی شده‌است، بنابراین شما می‌توانید به طور فعالانه عملکرد کارمندان را مدیریت کنید. مربی رهبری، JoAnn R. Corley توضیح می‌دهد که چگونه راه‌حل‌های مربیگری را ایجاد کنید، گفتگوهای دشوار انجام دهید، تصمیمات سخت بگیرید، و مدیریت عملکرد را به یک فعالیت مداوم در سازمان خود تبدیل کنید. اهداف یادگیری آثار چهار نوع ضعف رهبری را بشناسید. تعیین کنید که کدام سوالات مناسب ترین است که در چارچوب ارزیابی کارکنان قرار گیرد. مخفف مورد استفاده برای هدایت مکالمات مربیگری را مشخص کنید. زمان پذیرش فلسفه "مردم خودشان آتش می زنند" را به رسمیت بشناسید. مزایای مرزها یا دستورالعمل های مشخص برای رفتار تیم را توضیح دهید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی اجازه دادن به رفتن یک کارمند - Image of Course Letting an Employee Go 51 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اجازه دادن به رفتن یک کارمند

    Letting an Employee Go

    دریابید که چگونه آماده‌سازی متفکرانه و پیروی از بهترین روشهای ثابت، نه تنها هنگام رها کردن کارمند مهم است، بلکه می‌تواند استرس و منفی نگری را نیز کاهش دهد. مربی Todd Dewett با مروری بر روند خاتمه کار شروع می‌کند و مواردی را که باید قبل از خاتمه مورد بررسی قرار گیرد، شامل گزینه‌هایی برای برخورد با جرایم جدی، شامل می‌شود. وی ادامه می‌دهد تا روند تعیین مناسب بودن خاتمه، تهیه اسناد و انجام جلسه خاتمه را بررسی کند. اهداف یادگیری خاتمه در زمینه مدیریت ارتباطات داخلی پیش بینی سوالات متداول وقتی کارمند مقصر نیست لجستیک خاتمه انجام فسخ ارائه خبر پاسخ به منفی اجتناب از مشکلات مشترک خاتمه بسته شدن جلسه

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Lisa Gates - Image of Author Lisa Gates

Lisa Gates

لیزا گیتس مشاور مذاکره و مربی اجرایی است که به افراد با پتانسیل بالا برای مذاکرات قدرتمند کمک می‌کند. او همچنین به عنوان یکی از موسسین شرکت‌ها، برنامه‌هایی را طراحی می‌کند که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا به زنان در موضوعاتی مانند مذاکره، حل اختلاف و هنر آموزش در محل کار کمک کنند. او یکی از نویسندگان مکرر مجله فوربس، The Muse، و LinkedIn است و کاره‌ای او در NPR و سی ان ان، و در نیویورک‌تایمز، مجله وال استریت، مجله More، و Real Simple ، در میان دیگر نشریات مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Todd Dewett - Image of Author Todd Dewett

Todd Dewett

دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با " Andersen Consulting " و "Ernst & Young"، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: "داستانهایی درباره رهبری و زندگی". منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lou Adler - Image of Author Lou Adler

Lou Adler

لو آدلر رئیس گروه ادلر، یک شرکت مشاوره بین المللی است. گروه ادلر به شرکت ها کمک می کند که استخدام بر اساس عملکرد انجام دهند. لو همچنین از نویسنده های پرفروش آمازون است، کتابهای Hire With Your Head (2007) و Nightingale-Conant audio program Talent Rules! Using Performance-Based Hiring to Hire Top Talent (2007) و The Essential Guide for Hiring & Getting Hired (2013). آدلر یکی از کارشناسان متخصص در صنعت استخدام، سخنران بین المللی و ستون نویس برای تعدادی از سایت های استخدام و سازمان های منابع انسانی عمده، از جمله انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM)، انجمن مدیریت منابع انسانی (HRPA)، انجمن مدیریت کارکنان (SMA) و ERE, LinkedIn, Kennedy Information و HR.com است. او دارای MBA از UCLA و BS در مهندسی از دانشگاه Clarkson University است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس JoAnn R. Corley - Image of Author JoAnn R. Corley

JoAnn R. Corley

جوآن کورلی، یک استاد، سخنران و نویسنده و بنیانگذار The Human Sphere است. خانم کورلی به طور مداوم به عنوان ۱۰۰ متخصص ارشد HR شناخته شده‌است. او یک مشاور تجاری باتجربه، در منابع انسانی و حرفه‌ای مدیریت استعداد، و یک سخنگوی کسب‌وکار پویا و الهام‌بخش است. او دارای شور و انرژی مسری است که با هزاران نفر در سراسر آمریکای شمالی به اشتراک می گذارد. سمینارهای او عبارتند از: مدیریت استعداد جامع، منافع انسانی در مدیریت و رهبری، مدیریت زمان و سازمان، توانمندسازی شخصی، هوش هیجانی، تفکر خلاق و نوآورانه، و بهره وری تیم و همکاری. او تمایز منحصر به فردی از برگزاری سمینارهایی در هر ایالت و شهرهای بزرگ ایالات‌ متحده دارد. خانم کورلی نویسنده چندین کتاب از جمله «Show Me The Money» - حل رمز و راز ROI برای بازپرداخت سود و افزایش ارزش شرکت و نویسنده "کمک کننده به زنان عادی"، "موفقیت فوق العاده" است. و تلاش مشترک با برخی از سخنرانان انگیزشی زنانه در آمریکای شمالی و Jack Canfield داشته است. خانم کورلی در سال 1998 شرکت Convergence Consulting Group را تاسیس کرد که یک شرکت توسعه انسانی منابع انسانی است که خدمات مختلفی را برای صنایع مختلف مانند: حسابداری و مالی، مهندسی، دولت، کارکنان، مدیریت ریسک، سود و فروش، را می توان نام برد. آن را به نام "The Human Sphere" تغییر نام داد تا منعکس کننده خدمات گسترده تحت چارچوب مدیریت استعدادهای جامع باشد. تنوع، همچنین نوع مشاوره و مشتریان مشاوره را توصیف می کند، خانم کورلی و شرکای استراتژیک او در طول سال ها از جمله رهبران دولتی، دانشمندان، مهندسان، دکترا، مدیران، مشاوران مالی و حسابداری، مدیران میانی و صاحبان کسب و کارهای کوچک، به یکدیگر کمک کرده اند. خانم کورلی در Concordia College در Moorhead, Minnesota و Eastern Illinois University حضور پیدا کرده است. قبل از شروع فعالیت مشاوره ای، او چندین سال به عنوان مدیر مزایای بین المللی برای یک شرکت غیرانتفاعی کار کرده بود و سپس به عنوان استخدام کننده ارشد در یک بوتیک، "500 Chicago" تبدیل شد. او برای دو شرکت 500 مشغول به کار بوده و وابستگی حرفه ای با ATD و SHRM دارد. او همچنین در رسانه های مختلف از جمله NBC News، بازاریابی کسب و کار هاروارد، HR Hero، انجمن توسعه استعدادهای درخشان (ATD)، انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) و Business Management Daily معرفی شده است. او در حال حاضر مشغول به کار و مشارکت رهبری در Huffington Post است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lynne Prescott - Image of Author Lynne Prescott

Lynne Prescott

لین پرسکات، یک رهبر منابع انسانی است که استراتژی های منابع انسانی ، پرداخت و پاداش را تدوین و عملیاتی می کند. لین یک متخصص منابع انسانی با تجربه در سازمان های جهانی و Fortune 500 از جمله ساخت ، خدمات مالی ، مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل است. به تازگی ، لین نایب رئیس در منابع انسانی و میزان پاداش، در مراکز درمانی سرطان آمریکا بود. وی در حال حاضر در زمینه منابع انسانی و میزان پاداش مشاوره می کند. او یک مربی رهبری و شغلی است که از طریق فدراسیون بین المللی مربیان مجوز دارد. لین با موفقیت در اجرای ابتکارات منابع انسانی سازمانی ، دارای تعصب نسبت به عملکرد خود است. او از تجزیه و تحلیل داده ها و بهترین شیوه ها برای طراحی برنامه هایی استفاده می کند که به کارفرمایان کمک می کند تا استعداد ، جذب مشارکت ، برنامه ریزی برای جانشینی ، مدیریت عملکرد و ارائه تجربه کارمند را تقویت کنند.

مشاهده پروفایل