بهبود بخشیدن مهارت های نمونه سازی UX - Improve Your UX Prototyping Skills

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی به طراحی UX فکر می کنید، احتمالاً به جنبه های دیجیتالی فکر می کنید. اما یکی از مهارتهای کلیدی که اغلب در طراحی UX دست کم گرفته می شود ترسیم با دست است. ترسیم اغلب می تواند جنبه هایی از ایده های شما را آشکار سازد که طرح های شما را جذاب تر می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدید را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. این دوره با مربی Matt Corrall، طراح UX، برای همه کسانی است که در زمینه طراحی UX کار می کنند یا به سادگی به مهارت های یادگیری علاقه دارند. او با اصول اولیه طراحی شروع می کند، بنابراین نیازی نیست که یک اسکیتر با تجربه باشید یا استعداد هنری خاصی داشته باشید. او شما را در جریان کار طراحی خود در کار خود راهنمایی می کند، تکنیک های مختلف ترسیم را تجزیه می کند و دلیل و زمان استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین برخی از تمرینات طراحی و طراحی را ارائه می دهد تا بتوانید به تنهایی تمرین کنید. اگر به دنبال باز کردن برخی مهارت های جدید برای گسترش، الهام بخشیدن و تقویت پروژه های طراحی UX و گردش کار خود هستید، مقداری قلم و کاغذ بردارید و در این دوره به او ملحق شوید.
-
2
57 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیفیگما یک ابزار کلیدی UX است - البته برای طراحان UX و تعاملات، بلکه همچنین برای فعالان تجاری که می توانند از آن برای سرعت بیشتر استفاده کنند و همچنین توسعه دهندگانی که می توانند از آن برای جمع آوری و انتقال دارایی استفاده کنند. در این دوره، مربی برایان وود به شما نشان می دهد که چگونه نظرات، طرح ها، دارایی های فنی و موارد دیگر را با پروژه Figma خود به اشتراک بگذارید. برایان توضیح می دهد که چگونه دیگران را برای پیوستن به پروژه شما دعوت کنید، در حالت مشاهده دنبال کنید و نظرات را اضافه کنید، مشاهده کنید و آنها را مدیریت کنید. وی در مورد چگونگی خروجی دارایی، به اشتراک گذاری نمونه های اولیه، به اشتراک گذاشتن کار شما با توسعه دهندگان و موارد دیگر صحبت می کند. برایان همچنین چگونگی ایجاد تیم در Figma و نحوه ایجاد و استفاده از کتابخانه تیمی را بیان می کند.
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیProtoPie یک ابزار نمونه سازی بدون کد است که به شما کمک می کند نمونه های بسیار تعاملی را برای برنامه های تلفن همراه به راحتی و به سرعت بسازید، بنابراین می توانید طرح های خود را در هر دستگاهی با مشتریان و همکاران به اشتراک بگذارید. در این دوره، Ronnie McBride با اصول اولیه ProtoPie شروع می کند، از نصب تا مرور کلی رابط نمونه اولیه تا مفهوم اصلی که روش متقابل ProtoPie را هدایت می کند. سپس اصول تعامل مانند وارد کردن دارایی ها، صفحه بندی و پیمایش و ایجاد محرک ها و پاسخ ها را بررسی می کند. از آنجا او به سازماندهی لایه ها، ایجاد اجزاء و تعریف متغیرها و فرمول ها نگاهی می اندازد. رونی دوره را با نشان دادن نحوه صادرات و به اشتراک گذاری نمونه های اولیه خود، از جمله نحوه استفاده از ProtoPie Player و ProtoPie Cloud و نحوه ضبط تعاملات اولیه خود برای استفاده از آنها در ارائه، به پایان می رساند.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرفع یک اشتباه اساسی در یک برنامه وب پس از انتشار می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد. در این دوره آموزشی، یاد بگیرید که چگونه با ساختن یک نمونه اولیه کاملاً تعاملی با وفاداری بالا که می تواند به شما در تشخیص مشکلات در مراحل اولیه طراحی کمک کند، از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. مدرس Dani Beaumont، مدیر محصول اصلی در Adobe XD، نکات داخلی را برای ایجاد، اشتراک گذاری، و اصلاح نمونه های اولیه به طور موثر برای پروژه های تحقیقاتی و آزمایشی کاربر با استفاده از Adobe XD به اشتراک می گذارد. انتقالهای مختلف، تعاملات کپی و جایگذاری، و پیوند دادن آیتمهای منو را کاوش کنید. به اعمال پیوندهای لنگر، حفظ موقعیت اسکرول، پیمایش با صفحه کلید و گیم پد، و تعریف تعاملات برای تشخیص صدا و پخش گفتار بروید. نحوه اضافه کردن انیمیشن و حرکت به پروژه خود را با Auto-Animate بیاموزید.
-
5
27 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا استفاده از آماندا استکهول ، کارشناس تحقیق ، به روشهای آزمایش و روشهای تست قابلیت استفاده برای پروژه های طراحی تجربه کاربری (UX) فرو بروید. در این دوره می توانید یاد بگیرید که از کدام نوع تست ها - از راه دور یا به صورت حضوری ، تعدیل شده یا تعدیل نشده ، مبتنی بر وظیفه یا بدون ساختار - برای انواع خاصی از پروژه ها و کاربران استفاده کنید. آماندا همچنین نکاتی را در مورد انجام تست های قابلیت استفاده ، از استخدام شرکت کنندگان تا جلسات تعدیل ، به اشتراک می گذارد. بعلاوه ، یاد بگیرید چگونه نتایج آزمایشات خود را تجزیه و تحلیل کرده و به سایر سازمان خود ارائه دهید.
-
6
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیPrinciple for Mac ابزاری برای نمونهسازی UX مبتنی بر Mac است که برای زنده کردن ایدههای طراحی شما طراحی شده است. در این دوره، با مربی Tom Green همراه شوید زیرا او نحوه ایجاد نمونههای اولیه تعاملی را برای تلفنهای هوشمند، تبلتها و رایانههای رومیزی با Principle نشان میدهد. این تکنیکها فراتر از فریمهای سیم استاتیک یا طرح اصلی است. با Principle، نمونههای اولیه شما با حرکت و تعامل پویاتر میشوند. در این راه، نحوه وارد کردن دارایی، برش و پوشاندن لایهها و استفاده از جدول زمانی و درایورهای Principle را بیاموزید. فصل آخر این دوره شامل نمونههایی از پروژههای نمونهسازی در دنیای واقعی، از جمله انیمیشن پیش بارگذار، انیمیشن کارت، پخش کننده ویدیو و رابط کاربری Apple Watch است. موضوعات شامل: افزودن محتوا به تابلوهای هنری جدید ایجاد اولین انیمیشن اصل خود مدیریت جدول زمانی اصل متحرک سازی با فریم های کلیدی و درایورها استفاده از دارایی های فتوشاپ و Sketch پوشاندن و برش زدن ایجاد UI اپل واچ ایجاد پخش کننده ویدیو