بهبود بخشیدن مهارت های طراحی لوگو - Improve Your Logo Design Skills

مسیر آموزشی بهبود بخشیدن مهارت های طراحی لوگو - Image of Learn Path Improve Your Logo Design Skills
بهبود بخشیدن مهارت های طراحی لوگو Improve Your Logo Design Skills
لوگوها باید هم درک از طراحی و هم زیبایی یک چشم آموزش دیده را منعکس کنند. این مسیر یادگیری جدیدترین اطلاعات و دانش را در مورد چگونگی بهبود مهارت های طراحی لوگو به طراحان ارائه می دهد. اجزای یک لوگوی موفق را شناسایی کنید. ایجاد لوگو در فتوشاپ و ایلاستریتور. یاد بگیرید که چگونه در پروژه لوگو، از مفهوم تا فرآیندهای برداری و رنگ آمیزی علامت نهایی، همکاری کنید.
Improve Your Logo Design Skills
Logos should reflect both an understanding of design and the polish of a trained eye. This learning path offers designers the latest information and knowledge on how to improve their logo design skills. Identify the components of a successful logo. Create logos in Photoshop and Illustrator. Learn how to collaborate on a logo project, from concept to vector processes and coloring the final mark.
مدت زمان: 22h 34m
تعداد دوره ها: 8
مجموع قیمت: (۲۳۴,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۶۳,۸۰۰
تعداد مدرسین: 6
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری طراحی لوگو - Image of Course Learning Logo Design 5 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری طراحی لوگو

    Learning Logo Design

    از مشکلات جلوگیری کنید، روند طراحی خود را بهبود بخشید، به مشتریانی که خواستار آن هستند پاسخ دهید و مشکلات خلاقانه‌ای را که در ایجاد یک آرم دخیل هستند حل کنید. در این دوره مربی Von Glitschka به شما نشان می‌دهد که چگونه از موارد ضروری مانند تعیین دامنه کار و قیمت گذاری و تصمیمات مهم طراحی در ساخت یک بسته هویت نام تجاری مراقبت کنید. یاد بگیرید قبل از شروع پروژه با خلاصه و تابلوها، روحیه مشتری و انتظارات مشتری خود را تعریف کنید. ویژگی‌های یک لوگوی عالی را بیابید، کجا باید به دنبال الهام باشید و چگونه می‌توانید از اسکچ‌ها برای پیشبرد روند طراحی استفاده کنید. او سپس به سمت تجارت روی می‌آورد و توضیح می‌دهد که چگونه طرح‌های خود را به مشتریان ارائه دهید و بازخورد مثبت و منفی را دنبال کنید. در آخر، نحوه راه اندازی لوگو و ایجاد روایتی را بیاموزید که سبک بصری برند را در آینده دست نخورده نگه دارد.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی گزارش لوگوهای ترند 2021 - Image of Course Logo Trend Report 2021 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی گزارش لوگوهای ترند 2021

    Logo Trend Report 2021

    آیا به این فکر کرده اید که چگونه می توانید ارتباط خود را با طراحی لوگوی خود در زمینه ای که دائما در حال پیشرفت است حفظ کنید؟ در این دوره، بیل گاردنر، رئیس طراحی گاردنر و بنیانگذار LogoLounge.com، نمادها و تکنیک های جدید و جذابی را به شما نشان می دهد تا مهارت طراحی لوگو خود را مشتاق و جلوتر از همسالان خود نگه دارید. بیل 15 روند را به طور عمیق بررسی می کند و بحث می کند که چگونه هر طراح با استفاده از یک مفهوم کلی یک راه حل موفق متفاوت را پیدا کرده است. او همچنین پنج روند دیگر را که در آستانه معرفی هستند و نحوه تأثیر آنها بر شما را پوشش می دهد. علاوه بر این، به بینندگان این دوره دسترسی به آرشیو 12 سال از روندها داده می شود تا به شما در درک چگونگی رسیدن طراحی به جایی که امروز است و تعیین اینکه فردا کجا خواهد بود، کمک کند.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی تکنیک های طراحی لوگو - Image of Course Logo Design: Techniques 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تکنیک های طراحی لوگو

    Logo Design: Techniques

    لوگوها بخش مهمی از منظره بصری مدرن هستند. یک لوگوی خوب ساده است، فورا قابل تشخیص است و فقط از ضروری ترین عناصر تشکیل شده است. برای اینکه یاد بگیرید چگونه خودتان را بسازید، مهم است که بتوانید اجزا و تکنیک های طراحی را که در پشت موفق ترین نمونه ها قرار دارند، از swoosh نایک گرفته تا روبان کوکاکولا، شناسایی کنید. در این دوره، نایجل فرنچ نشان می دهد که چگونه لوگوهای موفق به انتخاب نوع خوب و اشکال ساده - یا ترکیب اشکال ساده بستگی دارند. او نمونه هایی از لوگوهای محبوب را نشان می دهد و سپس نشان می دهد که چگونه از تکنیک های ساخت و ساز یکسان برای ایجاد آرم های مشابه در Adobe Illustrator استفاده کنید. این دوره تئوری را با تکنیک های پیچ و مهره ای ترکیب می کند که بر سادگی و خوانایی تأکید دارد: اصولی که بهترین طرح های لوگوی جهان را پایه گذاری می کنند. اهداف یادگیری انتخاب فونت مناسب کاوش متغیرهای نوع جایگزینی حروف با کلمات ایجاد لوگوی دایره ای ایجاد یک لوگو با دست طراحی با اشکال ساده جبران چندین مسیر ایجاد نوع ایزومتریک افزودن براق، بافت، لبه های اریب و شفافیت طراحی با فضای منفی انتخاب رنگ لوگو تبدیل رنگ ها آماده سازی فایل های نهایی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی طراحی برند - Image of Course Brand Design Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی طراحی برند

    Brand Design Foundations

    همه اهمیت برندینگ عالی را می دانند، اما چگونه می توان یک برند را از ابتدا ساخت؟ در این دوره، شان آدامز، استاد برندینگ و هویت برند در کالج طراحی ArtCenter، برندسازی را به عنوان فرآیندی توضیح می دهد که با موفقیت پیام منحصر به فرد یک شرکت را منتقل می کند. شان تاریخچه برندسازی را از عصر حجر تا امروز خلاصه می کند. او توضیح می دهد که برند چیست، نقش طراح، عناصر برندسازی و موارد دیگر. سپس شان به استراتژی ایجاد یک برند موفق، از جمله تحقیق، مصاحبه، حل مسئله و ارائه می پردازد. Sean بخش هایی را که برای ایجاد یک سیستم هویت بصری انجام می شود پوشش می دهد، سپس شما را در فرآیند ایجاد آن قسمت ها راهنمایی می کند. در مرحله بعد، او همه چیزهایی را که برای ساختن سیستم بصری مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامل پالت رنگ، تایپوگرافی، تصاویر، الگوها و ارائه می‌پردازد. در نهایت، شان توضیح می‌دهد که چه چیزی را به مشتری تحویل می‌دهید و بهترین روش‌ها را برای انجام راحت تحویل‌ها ارائه می‌دهد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی لوگو: Type Treatments - Image of Course Logo Design: Type Treatments 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی لوگو: Type Treatments

    Logo Design: Type Treatments

    اگرچه شکل حروف استفاده شده در یک آرم بدیهی است برای شناسایی نام یک شرکت، شعار یا کمپین بازاریابی مهم است، آنها همچنین فرصتی دیگر برای انتقال نمایشی بصری از شرکت هستند. در این دوره، Nigel French تکنیک های اساسی برای کار با نوع در آرم های شما را نشان می دهد. Nigel رویکردی عملی و عملی را نشان می دهد، و نحوه ایجاد انواع درمان در Adobe Illustrator را نشان می دهد. او حذف عناصر از حروف را پوشش می دهد. اصلاح اشکال حروف؛ نحوه کار با خطوط، الگوها و نقاط. نحوه اضافه کردن بعد و روش های مختلف ترکیب شیب ها. هر یک از تأثیراتی که وی نشان می دهد، دروس مستقل است، بنابراین می توانید بر اساس نیاز در هر قسمت از دوره شرکت کنید. مهارت های نوع بخشی اساسی از واژگان طراح است و این تکنیک ها عناصر سازنده یک آرم تایپوگرافی موفق هستند.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی Color Trends - Image of Course Color Trends 35 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Color Trends

    Color Trends

    رنگ یک شکل ارتباطی ریشه دار است - یک زبان جهانی که می تواند 60000 برابر سریعتر از متن فهمیده شود. با استفاده از روش صحیح ، رنگ می تواند احساسات مثبت و ارتباطاتی ایجاد کند که تصاویر دیگر نمی توانند. مارک ها در کارزارهای خود از استفاده بیشتر از رنگ استقبال می کنند و دانستن اینکه چگونه و چه وقت از جدیدترین روند رنگ استفاده کنید ، شما را در بالای بازی طراحی خود قرار می دهد. در این دوره ، طراح و استراتژیست مارک Nicte Cuevas به اشتراک می گذارد که چگونه می توانید از رنگ Pantone سال - آبی کلاسیک - و سایر روندهای رنگی برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید. بیاموزید که چگونه محرک های احساسی موجود در روند رنگ ها را بفهمید ، تشخیص دهید چه رنگ هایی به خوبی با هم کار می کنند ، چه صنایعی برای جدیدترین روندها مناسب هستند و چرا و چگونه می توانید رنگ های جدید را در طرح های خود بگنجانید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی گرافیک: نکات و ترفندهای طراحی لوگو - Image of Course Graphic Design: Logo Design Tips and Tricks 57 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی گرافیک: نکات و ترفندهای طراحی لوگو

    Graphic Design: Logo Design Tips and Tricks

    برای ایجاد یک لوگوی عالی نیازی به هنرمند یا طراح ندارید. بهترین ها ساده هستند – اغلب فقط یک کلمه یا یک شکل. با این حال، برعکس آن نیز صادق است. لوگوها دقیقاً می توانند دشوار باشند زیرا فکر کردن به آنها بسیار آسان است. جان مک وید از منظری متفاوت به طراحی لوگو می پردازد. او با طراحان و غیرطراحان به طور یکسان صحبت می کند و نکات و ترفندهایی را برای ایجاد لوگوهای ساده و زیبا ارائه می دهد که پیام را با حداقل سر و صدا منتقل می کند. به هر حال، نمادین‌ترین لوگوها – فکر می‌کنید اپل، نایک و دیزنی – از ساده‌ترین لوگوها هستند. دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه اصول این مارک های اصلی را در طراحی لوگوی خود اعمال کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی لوگو: علائم لوگوهای تصویری - Image of Course Logo Design: Illustrating Logo Marks 5 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی لوگو: علائم لوگوهای تصویری

    Logo Design: Illustrating Logo Marks

    این دوره آموزشی طراحی لوگو همه چیز در مورد ساخت آثار هنری، جزئیات ساخت علائم لوگو است. این بر روی آنچه در اجرای یک لوگوی خوب انجام می شود متمرکز است - زیرا اگر آن را ضعیف طراحی کنید مهم نیست که ایده چیست. فون گلیچکا توضیح می‌دهد که چگونه طراحی، فرآیند طوفان فکری و طراحی را تکمیل می‌کند، روش‌های ساخت آزمایش‌شده با زمان را برای گرافیک‌های مبتنی بر برداری معرفی می‌کند، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان تصمیمات مهم در مورد قالب، رنگ و سایر جنبه‌های هویت برند را اتخاذ کرد. این تاکتیک‌ها و گردش‌های کاری خلاقانه به شما کمک می‌کنند گردش‌های کاری بهتر و قوی‌تری ایجاد کنید که به زیبایی در همه فرمت‌ها نمایش داده می‌شوند: در چاپ، روی وب یا در حال حرکت. اهداف یادگیری طراحی طرح شما انتخاب سبک لوگو ساخت لوگو با اشکال ایجاد طرح های مدولار ایجاد رنگ های برند و تداوم بصری شمایل کردن اشکال پیچیده بعد دادن به نقوش تخت استفاده از فضای منفی ارائه فایل های لوگوی نهایی و راهنمای سبک

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Nigel French - Image of Author Nigel French

Nigel French

نیگل فرنچ طراح گرافیک، نویسنده، هنرمند، و مدرس با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه ها است. نیگل نویسنده InDesign Type:Professional Typography with Adobe InDesign است که جلد سوم اش توسط Adobe press منتشر شد. او در برایتون، انگلیس مستقر است. وبسایت او nigelfrench.com است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Von Glitschka - Image of Author Von Glitschka

Von Glitschka

Von Glitschka یک طراح، تصویر گر و یک دنبال کننده ی مشتاق چیزهای خلاقانه است. Von یک کارگردان خلاق برای Glitschka Studios ، و به اصطلاح یک کارخانه ی طراحی چندکاره در Pacific Northwest است. studio به عنوان یک متخصص برای آژانس های تبلیغاتی ، شرکت های طراحی و دپارتمان های هنری داخل خانه در سراسر جهان عمل میکند. او یک سخنران معروف در موضوعات طراحی، خلاقیت، برند سازی و بازاریابی است و ۶ کتاب نوشته است. او را در توئیتر vonster@ دنبال کنید و یا از کارهای او در www.glitschkastudios.com دیدن کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sean Adams - Image of Author Sean Adams

Sean Adams

شان آدامز، بنیانگذار شرکت معروف طراحی AdamsMorioka است، او در Art Center تدریس می کند و برای مشتریانی مانند Adobe تدریس می‌کند. شان آدامز، یک عضو تمام‌وقت در کالج طراحی Art Center است. او یکی از شرکای موسس شرکت معروف، AdamsMorioka بود. او رئیس فعلی AIGA و تنها رئیس دو دوره AIGA در تاریخ ۱۰۰ ساله این سازمان است . آدامز سه بار در هیات ملی AIGA خدمت کرده‌است و رئیس دانشگاه AIGA لس‌آنجلس بوده‌است. در سال ۲۰۱۴، آدامز مدال AIGA را دریافت کرد که بالاترین افتخار در این حرفه بود . او عضو AIGA و هم‌کار کنفرانس بین‌المللی طراحی در Aspen بوده است. آدامز نویسنده چندین ستون مجله و چندین کتاب پرفروش می‌باشد. او به عنوان یکی از چهل نفر از مهم‌ترین طراحان در سطح بین‌المللی در ID40 بشمار میرود و به عنوان یکی از ۱۰ طراح برجسته که امروزه با GDUSA کار می‌کنند ، ذکر شده‌است. وبلاگ او، burningsettlerscabin، به طور منظم در لیست ۱۰ وبلاگ برتر طراحی در آمریکا ‌است. آدامز یک نویسنده است که دوره‌های طراحی، نام تجاری و تاریخچه طراحی را برای lynda.com طراحی می‌کند. مشتریان آدامز شامل Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Adobe, Gap, The Metropolitan Opera, Frank Gehry Associates, Richard Meier Associates, Nickelodeon, USC, Sundance و Disney بودند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John McWade - Image of Author John McWade

John McWade

جان مک وید ، یک نویسنده ارشد در Lynda.com در زمینه طراحی گرافیک است. آقای مک وید، یک طراح، مدرس و نویسنده در سال 1985 PageLab را ساخت که اولین استودیو صاحب نشر desktop در جهان است، و در سال 1990 مجله Before &After را به منظور تدریس طراحی گرافیک به ناشران desktop تاسیس کرد. Before & After به خاطر سادگی ، وضوح آموزش، و به ویژه تمرکز آن روی طراحی نه بعنوان امری تزئینی بلکه یک لازمه در جامعه شناخته شده است. سابقه سازنده آقای مک وید در چاپ و طرح نشر، با تخصص در فن چاپ است. او سه کتاب نگاشته است به نام های: "قبل و بعد از طراحی صفحه" ، "گرافیک برای کسب و کار" و "طرز طراحی چیزهای با حال".

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Bill Gardner - Image of Author Bill Gardner

Bill Gardner

بیل گاردنر رئیس Gardner Design و بنیانگذار LogoLounge.com است. بیل کارهایی را برای Cessna، Learjet، Thermos، Pepsi، Pizza Hut، Kroger، Hallmark، Cargill و المپیک تابستانی آتن در سال 2004 انجام داده است. کار او در Graphis, Communication Arts, Print و the Museum of Modern Art و همچنین بسیاری از دیگر نمایشگاه های ملی و بین المللی نمایش داده شده است. او همچنین از همکاران نویسنده کتاب LogoLounge، جلد 1 تا 8 و سری LogoLounge Master Library است. بیل در Wichita, Kansas زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Nicte Cuevas - Image of Author Nicte Cuevas

Nicte Cuevas

نیکت کوواس، یک طراح و استراتژیست نام تجاری با بیش از ۱۵ سال تجربه است. Nicte در حال حاضر به عنوان مدیر طراحی Nicte Creative Design -یک طراحی گرافیکی برنده جایزه و شرکت برند تجاری- کار می‌کند. او در شرکت تلاش می‌کند تا مشتریان خود را از طریق طراحی استراتژیک و نام تجاری، قدرتمند کند و ماموریت خود را برای استفاده از طراحی به عنوان کاتالیزوری برای تغییرات مثبت انجام دهد. او این کار را در هنگام کار با Adobe Creative Cloud, Adobe Spark, and Twitter Business; a Purina partnership (with Dogs on Deployment); Girl Scouts of the USA; و the Houston Zoo بکار برد. به عنوان یک همسر نظامی، تنها از سیستم ارزش خود حمایت می کند، که بهترین لحظه ها را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز را با هدف تبدیل شدن به یک کاتالیزور برای مثبت انجام می دهد. این ارزش ها کار او را تحریک می کند و انگیزه می دهد که او را در ارائه نتایج فردی و شخصی با توجه به هر کدام از مشتریان خود ارزیابی کند. برتریهای نیکت، در زمینه ارتباطات، طراحی، و بازاریابی از طریق چندین جایزه ملی و بین‌المللی به رسمیت شناخته شده‌اند، از جمله یک ویژگی مورد علاقه در گرافیک طراحی گرافیک ایالات‌ متحده آمریکا. Nicte دارای BFA در ارتباطات گرافیکی از دانشگاه هوستون است.

مشاهده پروفایل