بهبود بخشیدن مهارت های طراحی لوگو - Improve Your Logo Design Skills

-
1
5 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاز مشکلات جلوگیری کنید، روند طراحی خود را بهبود بخشید، به مشتریانی که خواستار آن هستند پاسخ دهید و مشکلات خلاقانهای را که در ایجاد یک آرم دخیل هستند حل کنید. در این دوره مربی Von Glitschka به شما نشان میدهد که چگونه از موارد ضروری مانند تعیین دامنه کار و قیمت گذاری و تصمیمات مهم طراحی در ساخت یک بسته هویت نام تجاری مراقبت کنید. یاد بگیرید قبل از شروع پروژه با خلاصه و تابلوها، روحیه مشتری و انتظارات مشتری خود را تعریف کنید. ویژگیهای یک لوگوی عالی را بیابید، کجا باید به دنبال الهام باشید و چگونه میتوانید از اسکچها برای پیشبرد روند طراحی استفاده کنید. او سپس به سمت تجارت روی میآورد و توضیح میدهد که چگونه طرحهای خود را به مشتریان ارائه دهید و بازخورد مثبت و منفی را دنبال کنید. در آخر، نحوه راه اندازی لوگو و ایجاد روایتی را بیاموزید که سبک بصری برند را در آینده دست نخورده نگه دارد.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمانطور که دنیای طراحی لوگو به تکامل خود ادامه می دهد، تغییرات غیرمنتظره ای را با خود به همراه می آورد. همانطور که ما شاهد رها شدن علائم از قوانین متعارف هستیم، در این مسیر قطعاً اشتباهات و شاهکارهایی وجود خواهد داشت. در این دوره، بیل گاردنر، رئیس طراحی گاردنر و موسس LogoLounge.com، نکات و تکنیکهای نمادگرایی جدید و جذابی را به شما نشان میدهد تا مهارتهای طراحی لوگوی خود را مشتاق و جلوتر از همتایان خود نگه دارید. سفری عمیق را در میان پانزده گرایش نوظهور که اکنون صنعت طراحی را مجذوب خود کردهاند، داشته باشید، زیرا در حال بررسی نحوه فشار دادن آنها به سمت تکرار عالی بعدی خود هستید. "چرا" پشت این تحولات طراحی را کشف کنید و ارزش مرتبط با به اشتراک گذاری این بینش ها با مشتریان خود را تأیید کنید. علاوه بر این، این دوره به شما امکان دسترسی به آرشیوی از روندهای بیست ساله را می دهد و به شما کمک می کند تا بفهمید طراحی چگونه به جایگاه امروزی رسیده است و سعی کنید بفهمید فردا کجا خواهد بود.
-
3
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیلوگوها بخش مهمی از منظره بصری مدرن هستند. یک لوگوی خوب ساده است، فورا قابل تشخیص است و فقط از ضروری ترین عناصر تشکیل شده است. برای اینکه یاد بگیرید چگونه خودتان را بسازید، مهم است که بتوانید اجزا و تکنیک های طراحی را که در پشت موفق ترین نمونه ها قرار دارند، از swoosh نایک گرفته تا روبان کوکاکولا، شناسایی کنید. در این دوره، نایجل فرنچ نشان می دهد که چگونه لوگوهای موفق به انتخاب نوع خوب و اشکال ساده - یا ترکیب اشکال ساده بستگی دارند. او نمونه هایی از لوگوهای محبوب را نشان می دهد و سپس نشان می دهد که چگونه از تکنیک های ساخت و ساز یکسان برای ایجاد آرم های مشابه در Adobe Illustrator استفاده کنید. این دوره تئوری را با تکنیک های پیچ و مهره ای ترکیب می کند که بر سادگی و خوانایی تأکید دارد: اصولی که بهترین طرح های لوگوی جهان را پایه گذاری می کنند. اهداف یادگیری انتخاب فونت مناسب کاوش متغیرهای نوع جایگزینی حروف با کلمات ایجاد لوگوی دایره ای ایجاد یک لوگو با دست طراحی با اشکال ساده جبران چندین مسیر ایجاد نوع ایزومتریک افزودن براق، بافت، لبه های اریب و شفافیت طراحی با فضای منفی انتخاب رنگ لوگو تبدیل رنگ ها آماده سازی فایل های نهایی
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمه اهمیت برندینگ عالی را می دانند، اما چگونه می توان یک برند را از ابتدا ساخت؟ در این دوره، شان آدامز، استاد برندینگ و هویت برند در کالج طراحی ArtCenter، برندسازی را به عنوان فرآیندی توضیح می دهد که با موفقیت پیام منحصر به فرد یک شرکت را منتقل می کند. شان تاریخچه برندسازی را از عصر حجر تا امروز خلاصه می کند. او توضیح می دهد که برند چیست، نقش طراح، عناصر برندسازی و موارد دیگر. سپس شان به استراتژی ایجاد یک برند موفق، از جمله تحقیق، مصاحبه، حل مسئله و ارائه می پردازد. Sean بخش هایی را که برای ایجاد یک سیستم هویت بصری انجام می شود پوشش می دهد، سپس شما را در فرآیند ایجاد آن قسمت ها راهنمایی می کند. در مرحله بعد، او همه چیزهایی را که برای ساختن سیستم بصری مورد استفاده قرار میگیرد، شامل پالت رنگ، تایپوگرافی، تصاویر، الگوها و ارائه میپردازد. در نهایت، شان توضیح میدهد که چه چیزی را به مشتری تحویل میدهید و بهترین روشها را برای انجام راحت تحویلها ارائه میدهد.
-
5
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاگرچه شکل حروف استفاده شده در یک آرم بدیهی است برای شناسایی نام یک شرکت، شعار یا کمپین بازاریابی مهم است، آنها همچنین فرصتی دیگر برای انتقال نمایشی بصری از شرکت هستند. در این دوره، Nigel French تکنیک های اساسی برای کار با نوع در آرم های شما را نشان می دهد. Nigel رویکردی عملی و عملی را نشان می دهد، و نحوه ایجاد انواع درمان در Adobe Illustrator را نشان می دهد. او حذف عناصر از حروف را پوشش می دهد. اصلاح اشکال حروف؛ نحوه کار با خطوط، الگوها و نقاط. نحوه اضافه کردن بعد و روش های مختلف ترکیب شیب ها. هر یک از تأثیراتی که وی نشان می دهد، دروس مستقل است، بنابراین می توانید بر اساس نیاز در هر قسمت از دوره شرکت کنید. مهارت های نوع بخشی اساسی از واژگان طراح است و این تکنیک ها عناصر سازنده یک آرم تایپوگرافی موفق هستند.
-
6
35 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرنگ یک شکل ارتباطی ریشه دار است - یک زبان جهانی که می تواند 60000 برابر سریعتر از متن فهمیده شود. با استفاده از روش صحیح ، رنگ می تواند احساسات مثبت و ارتباطاتی ایجاد کند که تصاویر دیگر نمی توانند. مارک ها در کارزارهای خود از استفاده بیشتر از رنگ استقبال می کنند و دانستن اینکه چگونه و چه وقت از جدیدترین روند رنگ استفاده کنید ، شما را در بالای بازی طراحی خود قرار می دهد. در این دوره ، طراح و استراتژیست مارک Nicte Cuevas به اشتراک می گذارد که چگونه می توانید از رنگ Pantone سال - آبی کلاسیک - و سایر روندهای رنگی برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید. بیاموزید که چگونه محرک های احساسی موجود در روند رنگ ها را بفهمید ، تشخیص دهید چه رنگ هایی به خوبی با هم کار می کنند ، چه صنایعی برای جدیدترین روندها مناسب هستند و چرا و چگونه می توانید رنگ های جدید را در طرح های خود بگنجانید.
-
7
57 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرای ایجاد یک لوگوی عالی نیازی به هنرمند یا طراح ندارید. بهترین ها ساده هستند – اغلب فقط یک کلمه یا یک شکل. با این حال، برعکس آن نیز صادق است. لوگوها دقیقاً می توانند دشوار باشند زیرا فکر کردن به آنها بسیار آسان است. جان مک وید از منظری متفاوت به طراحی لوگو می پردازد. او با طراحان و غیرطراحان به طور یکسان صحبت می کند و نکات و ترفندهایی را برای ایجاد لوگوهای ساده و زیبا ارائه می دهد که پیام را با حداقل سر و صدا منتقل می کند. به هر حال، نمادینترین لوگوها – فکر میکنید اپل، نایک و دیزنی – از سادهترین لوگوها هستند. دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه اصول این مارک های اصلی را در طراحی لوگوی خود اعمال کنید.
-
8
5 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاین دوره آموزشی طراحی لوگو همه چیز در مورد ساخت آثار هنری، جزئیات ساخت علائم لوگو است. این بر روی آنچه در اجرای یک لوگوی خوب انجام می شود متمرکز است - زیرا اگر آن را ضعیف طراحی کنید مهم نیست که ایده چیست. فون گلیچکا توضیح میدهد که چگونه طراحی، فرآیند طوفان فکری و طراحی را تکمیل میکند، روشهای ساخت آزمایششده با زمان را برای گرافیکهای مبتنی بر برداری معرفی میکند، و توضیح میدهد که چگونه میتوان تصمیمات مهم در مورد قالب، رنگ و سایر جنبههای هویت برند را اتخاذ کرد. این تاکتیکها و گردشهای کاری خلاقانه به شما کمک میکنند گردشهای کاری بهتر و قویتری ایجاد کنید که به زیبایی در همه فرمتها نمایش داده میشوند: در چاپ، روی وب یا در حال حرکت. اهداف یادگیری طراحی طرح شما انتخاب سبک لوگو ساخت لوگو با اشکال ایجاد طرح های مدولار ایجاد رنگ های برند و تداوم بصری شمایل کردن اشکال پیچیده بعد دادن به نقوش تخت استفاده از فضای منفی ارائه فایل های لوگوی نهایی و راهنمای سبک