ارتقا دادن مهارت های بازاریابی دیجیتال - Improve your Digital Marketing Skills

مسیر آموزشی ارتقا دادن مهارت های بازاریابی دیجیتال - Image of Learn Path Improve your Digital Marketing Skills
ارتقا دادن مهارت های بازاریابی دیجیتال Improve your Digital Marketing Skills
با عمق بخشیدن به بهترین شیوه های رسانه های اجتماعی ، SEO و بازاریابی محتوا ، تخصص بازاریابی دیجیتال خود را افزایش دهید.
Improve your Digital Marketing Skills
Enhance your digital marketing expertise by diving deeper into best practices for social media, SEO, and content marketing.
مدت زمان: 22h 56m
تعداد دوره ها: 15
مجموع قیمت: (۳۲۹,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۳۰,۲۰۰
تعداد مدرسین: 12
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال - Image of Course Digital Marketing Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال

    Digital Marketing Foundations

    ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک می‌کند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش می‌دهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز می‌شود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینه‌سازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانه‌های اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان می‌کند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارش‌های قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک می‌کند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا - Image of Course Content Marketing Foundations 53 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا

    Content Marketing Foundations

    یک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع گوگل ادز - Image of Course Google Ads Essential Training 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع گوگل ادز

    Google Ads Essential Training

    مبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته می‌شد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان می‌دهد. برد همچنین نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینه‌سازی کنید. به علاوه، با افزونه‌های تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی می‌تواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی استراتژی بازاریابی موبایلی - Image of Course Mobile Marketing Strategy 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی استراتژی بازاریابی موبایلی

    Mobile Marketing Strategy

    اگر در بازاریابی هستید، باید با مشتریان و مشتریان احتمالی در جایی که هستند تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. و بیشتر از همیشه، مردم روی تلفن ها و دستگاه های تلفن همراه خود هستند، به این معنی که داشتن یک استراتژی بازاریابی موبایل موثر برای تجارت شما ضروری است. اما چگونه می توانید سر و صدای بازاریابی را از بین ببرید؟ در این دوره، Keitha Maciel، مدیر بازاریابی به شما می آموزد که چگونه از دستگاه های تلفن همراه برای موفقیت در مخاطبان خود استفاده کنید. او در مورد بسیاری از عناصر مورد نیاز برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موبایل مؤثر صحبت می کند و تکنیک های افزایش مشارکت با مشتری را که به ایجاد روابط کمک می کند و می تواند فروش و نرخ تبدیل را افزایش دهد، به اشتراک می گذارد. خواه شما یک کسب و کار کوچک، یک کسب و کار در حال رشد یا یک شرکت بزرگ هستید، اگر تلفن همراه بخشی از برنامه های بازاریابی شما نباشد، شما عقب می افتید. با کیتا بپیوندید تا او شما را در اجرای سریع استراتژی بازاریابی موبایلی خود راهنمایی کند.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی سئو

    SEO Foundations

    مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی - Image of Course SEO: Keyword Strategy 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی

    SEO: Keyword Strategy

    تدوین استراتژی کلمه کلیدی یکی از مهمترین فعالیت ها در بازاریابی است. بهینه سازی صحیح یک وب سایت و استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند برای سال ها بازدیدکننده داشته باشد. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، با اصول اولیه شروع می کند و به این موضوع می پردازد که کلمات کلیدی چیست و چه کاری انجام می دهند. در مرحله بعد، با نحوه پیدا کردن و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود و پیاده سازی آنها در کانال های مختلف آشنا شوید. Matt تمام اجزای مهم انتخاب کلمات کلیدی از جمله نحوه تعیین هدف مشتری، شناسایی روندها، توسعه تجزیه و تحلیل، استفاده از کلمات کلیدی منفی و تمرکز بر آنچه که کار می کند را پوشش می دهد. در نهایت، با نحوه اندازه گیری نتایج، درک رتبه بندی و تعیین اولویت ها آشنا شوید. اهداف یادگیری کلمات کلیدی چیست؟ چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟ شروع تحقیق کلمات کلیدی ایجاد یک مجموعه استارتر تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی خواندن صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نگاشت کلمات کلیدی در طول چرخه عمر مشتری استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی امتیاز کیفیت خود را با تم ها بسازید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی بازاریابی خود استفاده کنید

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک - Image of Course Advertising on Facebook 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک

    Advertising on Facebook

    با تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین - Image of Course Social Media Marketing: Managing Online Communities 59 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین

    Social Media Marketing: Managing Online Communities

    انجمن‌های آنلاین سریع‌ترین راه برای یافتن مشتری‌های جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسان‌تر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما می‌توانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک می‌کنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی می‌کند. او شما را از طریق استراتژی‌های محبوب‌ترین ابزارهای رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیک‌های رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی می‌کند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود می‌کند، دریافت کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر - Image of Course Social Media Marketing with Facebook and Twitter 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر

    Social Media Marketing with Facebook and Twitter

    رسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی برندسازی کارفرما در لینکداین - Image of Course Employer Branding on LinkedIn 45 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی برندسازی کارفرما در لینکداین

    Employer Branding on LinkedIn

    آیا شرکت شما در LinkedIn فعال است؟ کارمندان شما هستند؟ آیا محتوائی که به اشتراک می‌گذارید نشانگر برند سازمان شما هست؟ با صرف وقت برای بهینه‌سازی حضور خود در LinkedIn، می‌توانید استعداد جذب کنید، اعتبار خود را بسازید و تجارت خود را ارتقا دهید. در این دوره، به مدرس Viveka von Rosen، متخصص LinkedIn بپیوندید، زیرا او نحوه ساختن یک برند تجاری موثر و مداوم را در LinkedIn نشان می‌دهد. او نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید یک صفحه قوی ایجاد کنید، داستان خود را بگویید، فرهنگ خود را به اشتراک بگذارید و کارمندان را به طرفداران برند تبدیل کنید که می‌تواند به گسترش پیام شما کمک کند. بعلاوه، بهترین شیوه‌های تعامل و ایجاد محتوا را که برند شما را در LinkedIn تقویت می‌کند، یاد بگیرید.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی ایمیلی: استراتژی و بهینه سازی - Image of Course Email Marketing: Strategy and Optimization 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی ایمیلی: استراتژی و بهینه سازی

    Email Marketing: Strategy and Optimization

    بازاریابی از طریق ایمیل همچنان یکی از موثرترین روش‌ها برای جلب نظر مشتریان است که آن را به جنبه‌ای مهم در استراتژی بازاریابی تبدیل می‌کند. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه ایمیل‌های ضروری - مانند پیام‌های معاملاتی و خبرنامه‌ها - را به ایمیل‌های هدف دار و درآمدزا اصلاح کنید که مشتریان شما واقعاً از خواندن آنها لذت می‌برند. مربی Virginia O`Connor در همه روش‌هایی که ایمیل با اهداف بازاریابی شما مطابقت دارد آشنا می‌کند. او سپس چگونگی بهینه‌سازی همه جنبه‌های برنامه بازاریابی ایمیل شما - از زمان و لحن تا خط موضوع و شخصی‌سازی را پوشش می‌دهد. برای جمع بندی، او نشان می‌دهد که چگونه استراتژی خود را کنترل کنید و به بهترین وجهی اهداف خود را تنظیم کنید.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی محتوا: خبرنامه - Image of Course Content Marketing: Newsletters 47 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی محتوا: خبرنامه

    Content Marketing: Newsletters

    زنده باد ایمیل! در حالی که شایعات در مورد مرگ آن همچنان ادامه دارد، خبرنامه ایمیل شما هنوز هم یکی از قدرتمندترین راه‌های ارتباط با مخاطبان و ماندگار در ذهن است. مشتریان از آنچه در صندوق ورودی خود نوشته شده،و مشخص شده است، قدردانی میکنند. در این دوره، Melodie Tao بهترین شیوه‌ها را برای ادغام خبرنامه‌های ایمیل در استراتژی بازاریابی محتوای شما را پوشش می‌دهد. او به اهمیت رشد بانک اطلاعاتی شما، شخصی‌سازی ایمیل برای انواع مختلف مشتری، یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی و سازگار بودن جزئیات می‌پردازد. او همچنین نکاتی را برای نوشتن ایمیل‌های مؤثر دارد.

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی و کسب درآمد در YouTube - Image of Course Marketing and Monetizing on YouTube 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی و کسب درآمد در YouTube

    Marketing and Monetizing on YouTube

    YouTube مکان خوبی برای بازاریابی محصول یا خدمات و ایجاد درآمد از تبلیغات است. برای آشنایی با رازهای راه اندازی و حفظ یک کانال موفق و سودآور YouTube با Anson Alexander همراه شوید. ابتدا نحوه راه اندازی حساب تجاری در استودیوی YouTube را بیاموزید و استراتژی هایی را برای تولید محتوای ویدئویی بهینه سازی شده برای کشف و قرار دادن تبلیغات کشف کنید. سپس استراتژی های مختلف کسب درآمد، از پیوستن به برنامه شریک YouTube تا فروش مستقیم کالا به مشترکان را کشف کنید. همچنین می توانید نحوه سفارشی کردن صفحه کانال YouTube خود را متناسب با نام تجاری خود بیاموزید و از تکنیک های سئو شده واقعی برای کمک به فیلم های خود برای رسیدن به نتایج جستجوی بالا استفاده کنید. در نهایت، Anson نشان می دهد که چگونه از YouTube Analytics برای هدایت بهتر استراتژی محتوای خود به جلو استفاده کنید. اهداف یادگیری تعیین اهداف برای YouTube ایجاد حساب تجاری بهینه سازی ویدئو درخواست برای برنامه شریک YouTube فروش اجناس جذب مشترکین مدیریت نظرات صفحه YouTube خود را نامگذاری کنید بهینه سازی فیلم ها برای موتورهای جستجو افزودن ترجمه ها مشاهده YouTube Analytics

  • 14
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی: بهینه سازی نرخ تبدیل - Image of Course Marketing: Conversion Rate Optimization 58 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی: بهینه سازی نرخ تبدیل

    Marketing: Conversion Rate Optimization

    با استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل ، میزان بیشتری از ترافیک موجود خود را به مشتریانی که به مشتری پرداخت می کنند یا منجر به واجد شرایط بودن تبدیل کنید. این دوره به بازاریابان و صاحبان مشاغل می آموزد که چگونه به بهترین وجهی به دنیای اغلب ترسناک آزمایش و بهینه سازی وب سایت نزدیک شوند. بیاموزید که چگونه از داده ها ، نظرسنجی ها و آزمایشات برای درک بهتر مخاطبان و بازدید کنندگان وب سایت خود استفاده کنید. ببینید که چگونه فرصت های آزمون را به بهترین شکل اولویت بندی کنید ، فرضیه های آزمون عالی ایجاد کنید و سپس تست ها را تنظیم و اجرا کنید. سرانجام ، چگونگی تجزیه و تحلیل نتایج آزمون را برای ترسیم بینش عملی که می تواند تأثیر فوری بر خط اصلی شما داشته باشد ، کشف کنید. این یک دوره عالی برای هر کسی است که می خواهد همه نوع تبدیل را پر کند ، پر از مطالعات موردی و بینش شخصی است که از سالها تجربه مربی جیم هافمن به عنوان مشاور رشد تقاضا کسب شده است. موضوعات شامل: چارچوب های CRO طراحی صفحه فرود شناسایی شاخص های اصلی عملکرد انجام تحقیقات کیفی و کمی تعیین اولویت های آزمون خود راه اندازی ابزار و تجهیزات آزمایش تجزیه و تحلیل نتایج ایجاد فرهنگ آزمایش

  • 15
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع Google Universal Analytics - Image of Course Google Universal Analytics Essential Training (2020) 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع Google Universal Analytics

    Google Universal Analytics Essential Training (2020)

    Google Analytics استاندارد صنعتی برای تجزیه و تحلیل وب است. این ابزار قدرتمند ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد آگهی حاصل از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای درک بهتر مشتریان دیجیتال شما، نحوه یافتن وب سایت شما و نحوه تعامل آنها با سایت شما پس از رسیدن به آنجا، توضیح می دهد. این دوره عملکرد خارج از جعبه پلت فرم، از ایجاد حساب تا گزارش اصول اساسی را پوشش می دهد. مربی Corey Koberg توضیح می دهد که چگونه می توان بینش گسترده ای از داده های موجود را به دست آورد: از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها. موضوعات شامل: راه اندازی حساب نصب برچسب ردیابی Google Analytics کار با گزارش های ضروری استفاده از حاشیه نویسی در گزارش های تحلیلی نمودار کردن داده ها در طول زمان پاک کردن داده ها با فیلترهای درون خطی ایجاد و استفاده از بخشهای پایدار در گزارش ها تعیین مکان، اطلاعات جمعیتی و علایق کاربران شما استفاده از گزارش های کسب برای تعیین اینکه کاربران شما از کجا آمده اند کار با گزارش رفتار تجسم قیفها با Goal Flow تنظیم اهداف

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Corey Koberg - Image of Author Corey Koberg

Corey Koberg

کوری کوبرگ یک مربی معتبر در گوگل Analytics و ادوردز است و موسس Cardinal Path است. کوری همچنین یک مشاور و سخنگو در زمینه موتور جستجو و بازاریابی آنلاین است؛ و یک مربی در زمینه تجزیه و تحلیل وب، مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک، و بازاریابی اینترنتی است. او بنیانگذار Cardinal Path است و مدرک مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه ایلینویز را دارد. او از اواسط دهه 1990 در مهندسی و مشاوره در رابطه اینترنت دخیل بوده ‌است ، کار خود را در آزمایشگاه‌هایی آغاز کرد که اولین مرورگر وب جهان را توسعه می دادند. او پس از کار برای Intel, Compaq و Qualcomm، اکنون به شرکت‌ها کمک می‌کند تا یک رویکرد علمی، نتایج محور و حرفه‌ای را برای تجزیه و تحلیل وب و بازاریابی جستجو ، به کار گیرند. او همچنین با کتاب نمایش تبلیغات: `یک ساعت در روز` همکاری داشته است. شما می‌توانید کوری را در تویی‌تر به نام koberg@ پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Booth - Image of Author David Booth

David Booth

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Anson Alexander - Image of Author Anson Alexander

Anson Alexander

انسون الکساندر یک وبلاگ نویس، نویسنده، متخصص SEO، معلم و تکنسین تکنولوژی است. به عنوان بنیانگذار AnsonAlex.com، انسون کار تمام وقت، نوشتن، ویرایش و تولید محتوا را برای سایت خود و ارائه خدمات فنی و تجاری به مشتریان انجام می دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های کسب و کار و اطلاعات بین المللی از دانشگاه Tampa است. در وقت های آزادش، انسون بازی های ویدئویی را بازی می کند، از طبیعت لذت می برد، به ساحل می رود، و دوست دارد به سفر بپردازد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Bailey - Image of Author Matt Bailey

Matt Bailey

"مت بیلی" بازاریابی دیجیتال را با دانش برنامه نویسی ترکیب می کند. او در گوکل، J.Crew و IBM تدریس کرده است. "مت بیلی" موسس و رئیس بازاریابی SiteLogic با تقریباً دو دهه تجربه در صنعت بازاریابی آنلاین است، مت از این برتری در ترکیب پیش زمینه بازاریابی اش با دانش برنامه نویسی اش برای کمک به شرکت ها استفاده می کند تا استراتژی های جامعی بسازند که حضور و تبدیل شرکتها در وب را ارتقاء دهد. وی از همان روزهایی که به عنوان کارآموز موزه با استفاده از "فنر تسلا" نمایش اجرا می کرد، همیشه به طور موثری مخاطبان را با خود همراه می سازد. در اوایل ظهور اینترنت، مت به سرتاسر کشور سفر کرد و در سمینارهای گردشگری صحبت کرد، به صاحبان کسب و کار می آموخت که چطور به طور موثر تر وب سایت های خود را به بازار عرضه کنند. مت اوایل دهه 90 یک کارآفرین اینترنتی بود، که همین امر منجر به علاقه وی به بهسازی موتور جستجو گردید. بعد از فروختن اولین فعالیت اقتصادی اش، به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد، و بعد بخش های بازاریابی آنلاین را در دو آژانس ساخت. او اوایل 2006 sitelogic را بنیان نهاد، که خیلی سریع در این صنعت توجهات را به سمت خود جلب کرد و به سرعت به یکی از آژانس های بازاریابی رده بالا تبدیل شد. هم اکنون، مت در اجتماعاتی بالغ بر صدها و هزاران صاحب کسب و کار، بازاریاب و سازندگان وب سرتاسر دنیا سخنرانی می کند. او با نامهای تجاری رده بالا ، مشاوره و آموزش داشته است، از جمله گوگل، Protor&Gamble، Hilton Internationals، Rutgers University، Creighton University، Maximus Johnson & Johnson، Deliotte Consulting، IBM، J.Crew، Gradall، Moen Faucets، American Greetings،Toys "R" Us،Forbes، The Wall Street Journal، Samsonite، the South Dakota Dept. of Tourism، و the Pennsylvania Dept. of Labor & Industry. کتاب او به نام Internet Marketing:An Hour a Day ( وایلی/ سیبکس، 2011) به عنوان کتاب مقدس بازاریابی آنلاین در نظر گرفته می شود. به وبسایت او را به آدرس http://www.sitelogicmarketing.com/ سر بزنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Viveka von Rosen - Image of Author Viveka von Rosen

Viveka von Rosen

Viveka von Rosen نویسنده ، متخصص LinkedIn ، مربی و سخنران اصلی در رسانه های اجتماعی است. Viveka که در سطح بین المللی با عنوان "LinkedIn Expert" شناخته می شود ، نویسنده LinkedIn Marketing است: An Hour a Day, متخصص در LinkedIn رسمی "راهنمای پیچیده بازاریاب". Viveka مدیرعامل Linked Into Business و بنیانگذار Linked Prospaching و B2B LinkedIn Training است و وی همچنین میزبان بزرگترین گفتگوی LinkedIn در توییتر است. او بیش از 30،000 اتصالات سطح اول و شبکه ای با بیش از 38 میلیون نفر در LinkedIn دارد. وی همچنین در توییتر 86،000+ دنبال کننده دارد. سمینارها ، وبینارها و کارگاههای آموزشی وی بیش از 100000 نفر به خوبی آموزش داده و آموزش دیده اند. وی شخصاً با مجریان در نیویورک تایمز ، روزنامه دیلی بیست ، بلومبرگ ، Adaptive Insights ، AON ، Western Union و چندین شرکت Fortune 500 همکاری کرده است. از او خواسته می شود كه در كنفرانس ها و رویدادهای مربوط به شركت های اجتماعی متفكر مانند مجله Social Media Examiner و MarketingProfs صحبت كند. Forbes او را به مدت سه سال در مقام بهترین تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی ذکر کرده است و از او در Money Magazine, Simple Living, and The Miami Herald, and on Ragan, CNN, Mashable, Social Media Today و Social Media Examiner یاد شده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Virginia O'Connor - Image of Author Virginia O'Connor

Virginia O'Connor

ویرجینیا اوکانر یک مشاور بازاریابی متخصص در مدیریت محتوا و نوشتن متن است. او نیاز شرکت ها به ارائه محتوای آنلاین جذاب را درک می کند و در نوشتن بازاریابی ، سئو و نوشتن و مدیریت وبلاگ تبحر دارد. وی همچنین در ساخت فیلم ها مهارت دارد و دریافت که آنها روشی موثر برای شفاف سازی سریع مفاهیم دشوار هستند. ویرجینیا در مشاهده اطلاعات بی نظم سازمان و ارائه استراتژی منسجم محتوایی که به مشاغل کمک می کند تا به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند ، تجربه دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Megan Adams - Image of Author Megan Adams

Megan Adams

مگان آدامز استراتژیست رسانه های اجتماعی و بازاریابی است که یک کسب و کار بازاریابی تمام وقت را اداره می کند. مگان قلباً یک رابط واقعی و سازنده اجتماعی است.. او فردی است با ایده ای بزرگ برای پیاده سازی و اجرای خلاقانه و موثر در اینترنت . او و مشتریانش ، یک نقشه را می سازند و با هم سوار بر کشتی می شوند! همراه با بیش از هفت سال تجربه تبلیغات موفق و خلاقانه بازاریابی آنلاین، مگان می‌داند که چه چیزی برای به دست آوردن یک برند تجاری و طنین‌انداز کردن آن با مخاطبان اصلی اش لازم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Honigman - Image of Author Brian Honigman

Brian Honigman

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد. Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد. برایان با شرکتهای The Weather Company, UNICEF, Thomson Reuters, NATO, Adknowledge, Amerisleep, SumAll, People magazine, the American Advertising Federation, Entertainment Weekly, Samsung, Sprout Social, Internet Week, Percolate, Wix, Quaero, Gypsy Warrior و دیگران هم‌کاری کرده‌است. پیش از این برایان مدیر بازاریابی دیجیتال کمپانی Marc Ecko Enterprises بود. او استراتژی رسانه های اجتماعی جهانی و SEO را برای برند های مد را سرپرستی کرد و تیمی از بازاریابان و copywritersها را رهبری کرد. پیش از Ecko، برایان مدیر رسانه اجتماعی در LunaMetrics، یک آژانس دیجیتال در پیتسبورگ و یک پیمان‌کار نوشتاری در Branding Brand، یک موسسه بازرگانی سیار بود. برایان یک نویسنده برجسته در Wall Street Journal, Next Web, Forbes و Entrepreneur است. نوشته‌های او در زمینه بازاریابی بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. او همچنین یک استاد یار در بخش بازاریابی در دانشکده مطالعات حرفه‌ای دانشگاه نیویورک و یک استاد مهمان مکرر در دانشکده هنرهای تجسمی، موسسه مد، موسسه Pratt، و دیگر مدارس است. به عنوان "seasoned digital marketing expert" در Forbes و "SEO expert to follow on Twitter" توسط Search Engine Watch نام گذاری شده‌است. برایان به عنوان یک منبع شناخته‌شده در بازاریابی در New York Times, Forbes, Adweek, Business Insider, Social Media Examiner, Inc, the Huffington Post ظاهر شده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Melodie Tao - Image of Author Melodie Tao

Melodie Tao

Melodie Tao یک سخنران اصلی بین المللی و مشاور بازاریابی رسانه های اجتماعی است. ملودی بیش از 15 سال تجربه در صنعت خود دارد. او تخصص خود را در مورد بازاریابی ، برندسازی و رسانه های اجتماعی در تمام کشور ، آسیا و خاورمیانه به اشتراک گذاشته است. او کار خود را در iHeartMedia آغاز کرد و پس از آن برای چندین آژانس دیجیتالی کار کرد. در سال 2008 ، او Marketing Melodie ، یک شرکت بازاریابی در رسانه های اجتماعی را به آموزش متخصصان فروش و خدمات در زمینه چگونگی تولید بیشتر و فروش بیشتر با بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی اختصاص داد. وی از زمان راه اندازی مشاغل خود ، به بیش از 100 متخصص در مشاوره رسانه های اجتماعی یک به یک کمک کرده است. او با صاحبان مشاغل کوچک و شرکتهای بزرگ همکاری کرده و به آنها مشاوره داده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jim Huffman - Image of Author Jim Huffman

Jim Huffman

جیم هافمن مدیر عامل شرکت GrowthHit و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب Playbook Growth است. GrowthHit یک مشاوره رشد با هدف بهینه سازی تبدیل است. جیم از ایده به دو استارت آپ رسیده و به بیش از 10 میلیون دلار فروش رسیده است و کارگاه های مارک های Fortune 500 مانند FedEx ، Oreo ، Hot Wheels و Intuit را رهبری می کند. او همچنین خالق مشترک FunnelTeardowns است. کتاب او ، The Growth Marketer Playbook ، به شماره 1 آمازون رسید. جیم به عنوان مربی Techstars ، مربی بازاریابی دیجیتال در مجمع عمومی و مربی در ANA فعالیت می کند. جیم را در (Twitter (jimwhuffman و در jimwhuffman.com پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Keitha Maciel - Image of Author Keitha Maciel

Keitha Maciel

کیتا ماسیل، استراتژیست، سخنران و مشاور بازاریابی است. کیتا یک رهبر بازاریابی برنده جایزه است که بیش از 15 سال تجربه در افزایش تقاضا، افزایش درآمد و پیشبرد رشد کسب و کار دارد. او به مشاغل با اندازه های مختلف کمک می کند تا استراتژی هایی را برای جذب مشتری، تأثیر بر رفتار خریداران و درآمدزایی از طریق بازاریابی پیاده سازی کنند. او مدیر بازاریابی در Fiserv است. کیتا دارای مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی اینترنتی از دانشگاه Full Sail است و کاندید دکترای روانشناسی رسانه در دانشگاه فارغ التحصیل فیلدینگ است.

مشاهده پروفایل