ارتقا دادن مهارت های بازاریابی دیجیتال - Improve your Digital Marketing Skills

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه برند یا کسب و کار خود را به صورت آنلاین به طور موثر تبلیغ کنید و یک استراتژی بازاریابی هدفمند ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را در سراسر چشم انداز دیجیتال درگیر کند. در این دوره، براد بیتسول تکنیک های بازاریابی دیجیتال امروزی را بیان می کند - از جمله نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی آنلاین موفق در سراسر کانال ها: جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و نمایش. نحوه ایجاد و ارتباط با جوامع در شبکه های اجتماعی، بهترین شیوه ها برای رسانه های پولی را بیاموزید و کشف کنید که چه چیزی باعث موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی می شود. این دوره همچنین مهارت های کلیدی بازاریابی دیجیتال، مانند تجزیه و تحلیل بازاریابی، بازاریابی محتوا، و تعامل با مشتری، و همچنین توصیه هایی برای گسترش مجموعه مهارت های بازاریابی دیجیتال شما را پوشش می دهد. پس از تکمیل این دوره بازاریابی دیجیتال پایه، شما به مهارت ها و استراتژی های ضروری برای حرکت در چشم انداز دیجیتال امروزی مجهز خواهید شد.
-
2
53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسییک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا
-
3
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمبانی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً AdWords نامیده می شد) پلتفرم پیشرو در صنعت PPC بیاموزید. ابتدا بررسی کنید که Google Ads چگونه کار می کند و چگونه با نیازهای کسب و کار و مشتریان شما مطابقت دارد. سپس یاد بگیرید که چگونه یک حساب Google Ads جدید راه اندازی کنید و شروع به تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. پس از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ خود را نشان داد، مربی براد بیتسول نحوه استفاده از گزارش تبلیغات Google و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین خود نشان می دهد. براد همچنین نشان میدهد که چگونه تبلیغات را برای دریافت کلیکها، تبدیلهای بیشتر و در نهایت بازگشت سرمایه (ROI) بیشتر بهینه کنید. بهعلاوه، با افزونههای تبلیغاتی از اصول اولیه فراتر بروید - قابلیتی که میتواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاگر در بازاریابی هستید، باید با مشتریان و مشتریان احتمالی در جایی که هستند تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. و بیشتر از همیشه، مردم روی تلفن ها و دستگاه های تلفن همراه خود هستند، به این معنی که داشتن یک استراتژی بازاریابی موبایل موثر برای تجارت شما ضروری است. اما چگونه می توانید سر و صدای بازاریابی را از بین ببرید؟ در این دوره، Keitha Maciel، مدیر بازاریابی به شما می آموزد که چگونه از دستگاه های تلفن همراه برای موفقیت در مخاطبان خود استفاده کنید. او در مورد بسیاری از عناصر مورد نیاز برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موبایل مؤثر صحبت می کند و تکنیک های افزایش مشارکت با مشتری را که به ایجاد روابط کمک می کند و می تواند فروش و نرخ تبدیل را افزایش دهد، به اشتراک می گذارد. خواه شما یک کسب و کار کوچک، یک کسب و کار در حال رشد یا یک شرکت بزرگ هستید، اگر تلفن همراه بخشی از برنامه های بازاریابی شما نباشد، شما عقب می افتید. با کیتا بپیوندید تا او شما را در اجرای سریع استراتژی بازاریابی موبایلی خود راهنمایی کند.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتدوین استراتژی کلمه کلیدی یکی از مهمترین فعالیت ها در بازاریابی است. بهینه سازی صحیح یک وب سایت و استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند برای سال ها بازدیدکننده داشته باشد. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، با اصول اولیه شروع می کند و به این موضوع می پردازد که کلمات کلیدی چیست و چه کاری انجام می دهند. در مرحله بعد، با نحوه پیدا کردن و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود و پیاده سازی آنها در کانال های مختلف آشنا شوید. Matt تمام اجزای مهم انتخاب کلمات کلیدی از جمله نحوه تعیین هدف مشتری، شناسایی روندها، توسعه تجزیه و تحلیل، استفاده از کلمات کلیدی منفی و تمرکز بر آنچه که کار می کند را پوشش می دهد. در نهایت، با نحوه اندازه گیری نتایج، درک رتبه بندی و تعیین اولویت ها آشنا شوید. اهداف یادگیری کلمات کلیدی چیست؟ چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟ شروع تحقیق کلمات کلیدی ایجاد یک مجموعه استارتر تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی خواندن صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نگاشت کلمات کلیدی در طول چرخه عمر مشتری استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی امتیاز کیفیت خود را با تم ها بسازید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی بازاریابی خود استفاده کنید
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات
-
8
59 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیانجمنهای آنلاین سریعترین راه برای یافتن مشتریهای جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسانتر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما میتوانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک میکنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی میکند. او شما را از طریق استراتژیهای محبوبترین ابزارهای رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیکهای رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی میکند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود میکند، دریافت کنید.
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.
-
10
45 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا شرکت شما در LinkedIn فعال است؟ کارمندان شما هستند؟ آیا محتوائی که به اشتراک میگذارید نشانگر برند سازمان شما هست؟ با صرف وقت برای بهینهسازی حضور خود در LinkedIn، میتوانید استعداد جذب کنید، اعتبار خود را بسازید و تجارت خود را ارتقا دهید. در این دوره، به مدرس Viveka von Rosen، متخصص LinkedIn بپیوندید، زیرا او نحوه ساختن یک برند تجاری موثر و مداوم را در LinkedIn نشان میدهد. او نشان میدهد که چگونه میتوانید یک صفحه قوی ایجاد کنید، داستان خود را بگویید، فرهنگ خود را به اشتراک بگذارید و کارمندان را به طرفداران برند تبدیل کنید که میتواند به گسترش پیام شما کمک کند. بعلاوه، بهترین شیوههای تعامل و ایجاد محتوا را که برند شما را در LinkedIn تقویت میکند، یاد بگیرید.
-
11
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبازاریابی ایمیلی یکی از جنبه های مهم هر استراتژی بازاریابی است و ایمیل هنوز یکی از موثرترین راه ها برای تعامل با مشتری است. در این دوره آموزشی با استاد ویرجینیا اوکانر، یاد بگیرید که چگونه انواع ایمیل های ضروری را اصلاح کنید، بررسی کنید که چگونه هر کدام با اهداف شما مطابقت دارند و هر جنبه ای از استراتژی بازاریابی ایمیلی را بهینه کنید - از زمان بندی گرفته تا موضوعات و شخصی سازی. کشف کنید که چگونه پیام های ایمیل خود را از کپی، تصاویر، پاورقی و CTA بهینه کنید. با یادگیری نحوه نظارت و تنظیم استراتژی خود برای رسیدن به بهترین اهداف خود، کار را به پایان برسانید.
-
12
47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیزنده باد ایمیل! در حالی که شایعات در مورد مرگ آن همچنان ادامه دارد، خبرنامه ایمیل شما هنوز هم یکی از قدرتمندترین راههای ارتباط با مخاطبان و ماندگار در ذهن است. مشتریان از آنچه در صندوق ورودی خود نوشته شده،و مشخص شده است، قدردانی میکنند. در این دوره، Melodie Tao بهترین شیوهها را برای ادغام خبرنامههای ایمیل در استراتژی بازاریابی محتوای شما را پوشش میدهد. او به اهمیت رشد بانک اطلاعاتی شما، شخصیسازی ایمیل برای انواع مختلف مشتری، یکپارچهسازی رسانههای اجتماعی و سازگار بودن جزئیات میپردازد. او همچنین نکاتی را برای نوشتن ایمیلهای مؤثر دارد.
-
13
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیYouTube مکان خوبی برای بازاریابی محصول یا خدمات و ایجاد درآمد از تبلیغات است. برای آشنایی با رازهای راه اندازی و حفظ یک کانال موفق و سودآور YouTube با Anson Alexander همراه شوید. ابتدا نحوه راه اندازی حساب تجاری در استودیوی YouTube را بیاموزید و استراتژی هایی را برای تولید محتوای ویدئویی بهینه سازی شده برای کشف و قرار دادن تبلیغات کشف کنید. سپس استراتژی های مختلف کسب درآمد، از پیوستن به برنامه شریک YouTube تا فروش مستقیم کالا به مشترکان را کشف کنید. همچنین می توانید نحوه سفارشی کردن صفحه کانال YouTube خود را متناسب با نام تجاری خود بیاموزید و از تکنیک های سئو شده واقعی برای کمک به فیلم های خود برای رسیدن به نتایج جستجوی بالا استفاده کنید. در نهایت، Anson نشان می دهد که چگونه از YouTube Analytics برای هدایت بهتر استراتژی محتوای خود به جلو استفاده کنید. اهداف یادگیری تعیین اهداف برای YouTube ایجاد حساب تجاری بهینه سازی ویدئو درخواست برای برنامه شریک YouTube فروش اجناس جذب مشترکین مدیریت نظرات صفحه YouTube خود را نامگذاری کنید بهینه سازی فیلم ها برای موتورهای جستجو افزودن ترجمه ها مشاهده YouTube Analytics
-
14
58 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل ، میزان بیشتری از ترافیک موجود خود را به مشتریانی که به مشتری پرداخت می کنند یا منجر به واجد شرایط بودن تبدیل کنید. این دوره به بازاریابان و صاحبان مشاغل می آموزد که چگونه به بهترین وجهی به دنیای اغلب ترسناک آزمایش و بهینه سازی وب سایت نزدیک شوند. بیاموزید که چگونه از داده ها ، نظرسنجی ها و آزمایشات برای درک بهتر مخاطبان و بازدید کنندگان وب سایت خود استفاده کنید. ببینید که چگونه فرصت های آزمون را به بهترین شکل اولویت بندی کنید ، فرضیه های آزمون عالی ایجاد کنید و سپس تست ها را تنظیم و اجرا کنید. سرانجام ، چگونگی تجزیه و تحلیل نتایج آزمون را برای ترسیم بینش عملی که می تواند تأثیر فوری بر خط اصلی شما داشته باشد ، کشف کنید. این یک دوره عالی برای هر کسی است که می خواهد همه نوع تبدیل را پر کند ، پر از مطالعات موردی و بینش شخصی است که از سالها تجربه مربی جیم هافمن به عنوان مشاور رشد تقاضا کسب شده است. موضوعات شامل: چارچوب های CRO طراحی صفحه فرود شناسایی شاخص های اصلی عملکرد انجام تحقیقات کیفی و کمی تعیین اولویت های آزمون خود راه اندازی ابزار و تجهیزات آزمایش تجزیه و تحلیل نتایج ایجاد فرهنگ آزمایش
-
15
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیGoogle Analytics استاندارد صنعتی برای تجزیه و تحلیل وب است. این ابزار قدرتمند ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد آگهی حاصل از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای درک بهتر مشتریان دیجیتال شما، نحوه یافتن وب سایت شما و نحوه تعامل آنها با سایت شما پس از رسیدن به آنجا، توضیح می دهد. این دوره عملکرد خارج از جعبه پلت فرم، از ایجاد حساب تا گزارش اصول اساسی را پوشش می دهد. مربی Corey Koberg توضیح می دهد که چگونه می توان بینش گسترده ای از داده های موجود را به دست آورد: از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها. موضوعات شامل: راه اندازی حساب نصب برچسب ردیابی Google Analytics کار با گزارش های ضروری استفاده از حاشیه نویسی در گزارش های تحلیلی نمودار کردن داده ها در طول زمان پاک کردن داده ها با فیلترهای درون خطی ایجاد و استفاده از بخشهای پایدار در گزارش ها تعیین مکان، اطلاعات جمعیتی و علایق کاربران شما استفاده از گزارش های کسب برای تعیین اینکه کاربران شما از کجا آمده اند کار با گزارش رفتار تجسم قیفها با Goal Flow تنظیم اهداف