ارتقا مهارت تجسم معماری خود را با Unreal - Improve Your Architectural Visualization Skills with Unreal

مسیر آموزشی ارتقا مهارت تجسم معماری خود را با Unreal - Image of Learn Path Improve Your Architectural Visualization Skills with Unreal
ارتقا مهارت تجسم معماری خود را با Unreal Improve Your Architectural Visualization Skills with Unreal
تصویری معماری ایجاد کنید که بهترین چیز بعدی در دنیای واقعی باشد. این مسیر به شما کمک می کند تا طرح های خود را از ابزارهای معماری CAD خارج کرده و به مجموعه ابزارهای Unreal برای تجسم سه بعدی و زمان واقعی ببرید که مدل های شما را زنده می کند.
Improve Your Architectural Visualization Skills with Unreal
Create architectural visualizations that are the next best thing to the real world. This path helps you take your designs out of architectural CAD tools and into the Unreal suite of tools for ۳D, real-time visualizations that bring your models to life.
مدت زمان: 6h 8m
تعداد دوره ها: 4
مجموع قیمت: (۹۵,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۶۶,۵۰۰
تعداد مدرسین: 3
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی رویت به آنریل برای معماری، تجسم و VR - Image of Course Revit to Unreal for Architecture, Visualization, and VR 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رویت به آنریل برای معماری، تجسم و VR

    Revit to Unreal for Architecture, Visualization, and VR

    Revit، 3ds Max و Unreal بازیکنان اصلی معماری، تجسم و دنیای واقعیت مجازی هستند. این تکنولوژی ها شما را قادر می سازد تا قبل از اینکه طرح ها را بسازید، خود را در آنها غوطه ور کنید. یاد بگیرید چگونه این ابزارها را کنار هم قرار دهید تا به مدل های خود جان بدهید و زنده کنید. مدرس Simon Manning نشان می دهد چگونه پروژه های Revit را برای صادرات آماده کنید، آنها را در Unreal وارد کنید، و از قالب Datasmith Product Viewer برای استفاده از عناصر تعاملی پیش ساخته مانند مبلمان و چراغ استفاده کنید. سپس نحوه ایجاد و استفاده از مواد سفارشی و تنظیم روشنایی مدل خود را بیابید. او همچنین نشان می دهد که چگونه تعامل را بوسیله اسکریپت Blueprint اضافه کنید و تجسم خود را برای نمایش در هدست VR و یا دستگاه های تلفن همراه، آماده کنید. با استفاده از این آموزش‌ها، شما می‌توانید مدل‌های Revit خود را به طور تعاملی اصلاح کنید و با مشتریانی که صبر کمتری دارند به اشتراک بگذارید. اهداف یادگیری آماده سازی مدل Revit برای export با استفاده از ابزارهای مشاهده محصول Unreal Datasmith ایجاد مواد Unreal تعویض مواد مدلهای خود را روشن کنید افزودن تعاملات بسته بندی محتوا برای توزیع در VR و دستگاه های تلفن همراه

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی Unreal Engine: تکنیک های طراحی ArchViz - Image of Course Unreal Engine: ArchViz Design Techniques 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Unreal Engine: تکنیک های طراحی ArchViz

    Unreal Engine: ArchViz Design Techniques

    آیا می خواهید سریعتر و هوشمندتر در Unreal Engine کار کنید؟ در این دوره، تکنیک های تجسم معماری کاربردی را انتخاب کنید که می تواند به شما در ایجاد تجربیات قانع کننده با Unreal Engine کمک کند. مربی سیمون منینگ نکاتی را در مورد کار با مواد، از جمله نحوه به دست آوردن آینه های واقع بینانه در صحنه و بازتاب مواد شیشه ای شما، به اشتراک می گذارد. او همچنین نحوه بازسازی نقشه های نوری بهبود یافته از درون Unreal، و همچنین چگونگی کاهش تماس های کششی و تعداد پلی، اندازه گیری عملکرد پروژه و موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهد. اهداف یادگیری انتقال بسته های مواد تعویض دسته ای مصالح نورپردازی استاتیک در مقابل پویا تجزیه و تحلیل، اصلاح و پر کردن نقشه نور تجزیه و تحلیل و اصلاح شیدر بهینه سازی تماس را ترسیم کنید بهبود بازتاب ها

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی Unreal: کار با Substance Designer - Image of Course Unreal: Substance Designer Workflow 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Unreal: کار با Substance Designer

    Unreal: Substance Designer Workflow

    یکپارچه سازی Substance Designer را با موتور Unreal تجربه کنید - یک ابزار قدرتمند برای ایجاد بافت برای هنر 3D، پروژه های تجسم سازی و بازی ها - . این دوره یک پایه محکم از اصول ایجاد بافت در Substance Designer برای استفاده در موتور Unreal فراهم می کند. مربی Scott Pagano توضیح می دهد چگونه یک مدل را به Substance Designer وارد کنید و AO، منحنی، و نقشه های ID بسازید. او مزایای ساختار بافت نرم افزاری مبتنی بر سیستم را مورد بحث قرار می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان هر دو خروجی فایل تصویر و مواد ایجاد کرد که می توان آنها را مستقیما در ویرایشگر Unreal مورد استفاده قرار داد. اهداف یادگیری ایجاد نمودار مواد مواد سنگ، طلا و مس ترکیب مواد با استفاده از ماسک شناسه افشای پارامترها و آماده سازی وضوح خروجی گرفتن متریال های Substance ساختن صحنه مواد با جابجایی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی Unreal Engine: متریالها برای تجسم معماری - Image of Course Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Unreal Engine: متریالها برای تجسم معماری

    Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

    یاد بگیرید که چطور مواد را برای تجسم معماری در موتور Unreal ایجاد و بهینه کنید. در این درس به مربی Joel Bradley ملحق شده و او مزایا و معایب برخی از محبوب‌ترین جریان‌های کار تصویرسازی را بررسی می‌کند و تکنیک‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند پروژه‌های خود را به بهترین شکل انجام دهید. همه چیز را در مورد Unreal Material Editor یاد بگیرید، از جمله این که چگونه و چه زمانی از آن استفاده کنید. ببینید چطور یک ماده پایه با ویرایشگر متریال بسازید که بتوانید در زمان مورد نیاز خود، دوباره در پروژه‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، کشف کنید که چطور می‌توانید زمان را با استفاده از منابع در منبع مواد و اشتراک مواد صرفه‌جویی کنید؛ چطور کاربرد (Bitmap2Material (B2M را به کاربرد خوب تبدیل کنید؛ و چگونه بافت‌های ساختیافته را ایجاد کنید. اهداف یادگیری جزئیات هندسه در مقابل جزئیات بافت مزایای بیت مپ در Unreal مصالح ساختمانی داخل Unreal نحوه و زمان استفاده از ویرایشگر مواد ایجاد انعطاف پذیری در مواد استفاده از Substance Source و Share استفاده از B2M در موتور Unreal Engine مزایای بافت رویه ای

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Joel Bradley - Image of Author Joel Bradley

Joel Bradley

جوئل برادلی یک متعصب دو آتیشه 3D است، او برای وب، صنعت چاپ و مولتی مدیا ، 3D تولید می کند و 3Ds Max و Maya آموزش می دهد. جوئل بردلی همه کاره ، که 3D را به صورت خودآموز یادگرفته است، از 9 سالگی از 3D و اپلیکیشن های طراحی گرافیک استفاده کرده است. او قبل از اینکه به سراغ 3D Max برود ، به همراه برنامه های نظیر Truespace و Bryce 3D بزرگ شد. او از این مهارت به دست آمده برای کار در چند حوزه صنعت، مانند تولید محتوا برای وب، چاپ ، تجسم فکری و مولتی مدیا استفاده کرده است. چهار سال اخیر، او توجه اش را به تولید ویدئوهای آموزشی برای اپلیکیشن هایی نظیر 3ds Max, Maya, Sketch up, Photoshop, Combustion, Composite و بسیاری دیگر معطوف کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Scott Pagano - Image of Author Scott Pagano

Scott Pagano

اسکات پاگانو مدیر خلاقیت و تولید Neither-Field که یک بوتیک استودیو انیمیشن در لس انجلس است ، میباشد. کار او ، گستردۀ وسیعی از طراحی و اکتشاف فنی را در هزاران پروژه برای استودیو ها، برندها و بازیگران می آمیزد. پاگانو در طیف گسترده ای از CG های سنتی ، سیستم های realtime، موتورهای بازی ، پلتفرمهای تعاملی ، از قبیل Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو هم از دنیای طبیعی و هم ساخته دسته انسان الهام می گیرد تا کارهای جلوتر از زمان خود بسازد و در عین حال اوج تاریخ هنر و تصویر سازی را به هنگام شرکت کردن در تحول فرهنگ تصویری ، در ذهن نگه دارد. کارهای Neither-Field را می توانید در آدرس www.neither-field.com مشاهده کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Simon Manning - Image of Author Simon Manning

Simon Manning

سیمون مانینگ یک سازنده است. او در حال حاضر یک مدیر VR و مدیر مدل فروشگاه برای bevel.space است. قبل از اینکه او یک هدست VR داشته باشد، سیمون چیزهای فیزیکی زیادی را ساخته بود از جمله: مدل ها، چاپگرهای سه بعدی، حتی یک چاپگر ترکیبی واقعی. تجارب مجازی سیمون نشان دهنده وضوح و اعتماد به نفس او است. کار نوآورانه خود را در طبقه پنجم Towerدر سیاتل در Wired Magazine به نمایش گذاشته شد و و از او به طور مرتب برای صحبت در مورد موضوع برنامه‌های کاربردی VR دعوت به عمل می‌آورند. زمانی که او غرق در معماری نیست، عضو فعال انجمن رو به رشد VR است، دانش خود را به اشتراک می گذارد و در تلاش برای همگامی با سرعت سریع تکنولوژی است.

مشاهده پروفایل