ارتقا مهارت تجسم معماری خود را با Unreal - Improve Your Architectural Visualization Skills with Unreal

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیRevit، 3ds Max و Unreal بازیکنان اصلی معماری، تجسم و دنیای واقعیت مجازی هستند. این تکنولوژی ها شما را قادر می سازد تا قبل از اینکه طرح ها را بسازید، خود را در آنها غوطه ور کنید. یاد بگیرید چگونه این ابزارها را کنار هم قرار دهید تا به مدل های خود جان بدهید و زنده کنید. مدرس Simon Manning نشان می دهد چگونه پروژه های Revit را برای صادرات آماده کنید، آنها را در Unreal وارد کنید، و از قالب Datasmith Product Viewer برای استفاده از عناصر تعاملی پیش ساخته مانند مبلمان و چراغ استفاده کنید. سپس نحوه ایجاد و استفاده از مواد سفارشی و تنظیم روشنایی مدل خود را بیابید. او همچنین نشان می دهد که چگونه تعامل را بوسیله اسکریپت Blueprint اضافه کنید و تجسم خود را برای نمایش در هدست VR و یا دستگاه های تلفن همراه، آماده کنید. با استفاده از این آموزشها، شما میتوانید مدلهای Revit خود را به طور تعاملی اصلاح کنید و با مشتریانی که صبر کمتری دارند به اشتراک بگذارید. اهداف یادگیری آماده سازی مدل Revit برای export با استفاده از ابزارهای مشاهده محصول Unreal Datasmith ایجاد مواد Unreal تعویض مواد مدلهای خود را روشن کنید افزودن تعاملات بسته بندی محتوا برای توزیع در VR و دستگاه های تلفن همراه
-
2
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا می خواهید سریعتر و هوشمندتر در Unreal Engine کار کنید؟ در این دوره، تکنیک های تجسم معماری کاربردی را انتخاب کنید که می تواند به شما در ایجاد تجربیات قانع کننده با Unreal Engine کمک کند. مربی سیمون منینگ نکاتی را در مورد کار با مواد، از جمله نحوه به دست آوردن آینه های واقع بینانه در صحنه و بازتاب مواد شیشه ای شما، به اشتراک می گذارد. او همچنین نحوه بازسازی نقشه های نوری بهبود یافته از درون Unreal، و همچنین چگونگی کاهش تماس های کششی و تعداد پلی، اندازه گیری عملکرد پروژه و موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهد. اهداف یادگیری انتقال بسته های مواد تعویض دسته ای مصالح نورپردازی استاتیک در مقابل پویا تجزیه و تحلیل، اصلاح و پر کردن نقشه نور تجزیه و تحلیل و اصلاح شیدر بهینه سازی تماس را ترسیم کنید بهبود بازتاب ها
-
3
2 ساعت
دوبله شدهیکپارچه سازی Substance Designer را با موتور Unreal تجربه کنید - یک ابزار قدرتمند برای ایجاد بافت برای هنر 3D، پروژه های تجسم سازی و بازی ها - . این دوره یک پایه محکم از اصول ایجاد بافت در Substance Designer برای استفاده در موتور Unreal فراهم می کند. مربی Scott Pagano توضیح می دهد چگونه یک مدل را به Substance Designer وارد کنید و AO، منحنی، و نقشه های ID بسازید. او مزایای ساختار بافت نرم افزاری مبتنی بر سیستم را مورد بحث قرار می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان هر دو خروجی فایل تصویر و متریال ایجاد کرد که می توان آنها را مستقیما در ویرایشگر Unreal مورد استفاده قرار داد. اهداف یادگیری ایجاد نمودار متریال متریال سنگ، طلا و مس ترکیب متریال با استفاده از ماسک شناسه افشای پارامترها و آماده سازی وضوح خروجی گرفتن متریال های Substance ساختن صحنه متریال با جابجایی
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییاد بگیرید که چطور مواد را برای تجسم معماری در موتور Unreal ایجاد و بهینه کنید. در این درس به مربی Joel Bradley ملحق شده و او مزایا و معایب برخی از محبوبترین جریانهای کار تصویرسازی را بررسی میکند و تکنیکهایی را به اشتراک میگذارد که به شما کمک میکند پروژههای خود را به بهترین شکل انجام دهید. همه چیز را در مورد Unreal Material Editor یاد بگیرید، از جمله این که چگونه و چه زمانی از آن استفاده کنید. ببینید چطور یک ماده پایه با ویرایشگر متریال بسازید که بتوانید در زمان مورد نیاز خود، دوباره در پروژهها استفاده کنید. علاوه بر این، کشف کنید که چطور میتوانید زمان را با استفاده از منابع در منبع مواد و اشتراک مواد صرفهجویی کنید؛ چطور کاربرد (Bitmap2Material (B2M را به کاربرد خوب تبدیل کنید؛ و چگونه بافتهای ساختیافته را ایجاد کنید. اهداف یادگیری جزئیات هندسه در مقابل جزئیات بافت مزایای بیت مپ در Unreal مصالح ساختمانی داخل Unreal نحوه و زمان استفاده از ویرایشگر مواد ایجاد انعطاف پذیری در مواد استفاده از Substance Source و Share استفاده از B2M در موتور Unreal Engine مزایای بافت رویه ای