توسعه دادن دانش و مهارت های فروش خود - Develop Your Sales Knowledge and Skills

-
1
55 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچه چیزی باعث می شود شخصی در فروش موثرتر باشد؟ یک تمایل واقعی برای کمک به دیگران در حل مشکلات. در این دوره ، Jeff Bloomfield ، رهبر ارشد سابق Genentech و بنیانگذار Braintrust توضیح می دهد که چرا و چگونه بهترین فروشنده ها یاد می گیرند چگونه از دید مشتریان خود ببینند. وی راهکارهایی را برای کمک به شما در ارتباط و درک نیازهای مشتریان ارائه می دهد و محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حل مشکل آنها قرار می دهد. او همچنین یک گام به نحوه راهنمایی برای ایجاد فرایند فروش شما یا شناسایی شکاف های موجود را ارائه می دهد. اهداف یادگیری مراحل کلی فرایند فروش را شرح دهید. نحوه انجام تحقیقات آینده نگر را توضیح دهید. لیست و تعریف انگیزه های احتمالی و همچنین ایجاد شرایط برای تغییر. راههای ایجاد اعتبار و کسب تعهد را شرح دهید. عناصر فعالیتهای پس از فروش را توضیح دهید. اهمیت فرآیند را در فعالیتهای فروش شرح دهید. مراحل انجام فرآیند برای بدست آوردن تعهد را مشخص کنید.
-
2
41 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداشتن یک حرفه موفق در فروش به معنای به خطر انداختن ارزش های شما نیست. در حقیقت، فروشندگان معتبر اغلب بیشترین موفقیت را در فروش دارند. با این درسها از لیزا ارل مک لئود و الیزابت (مک لئود) لوتاردو، بیاموزید که چگونه اصالت، کنجکاوی و خود واقعی خود را در نقش فروش خود به ارمغان بیاورید. هدف فروش را از دیدگاه های مختلف کشف کنید. کشف کنید که چگونه می توانید ارتباطات انسانی خود را با مشتری ارتباط برقرار کنید و از کنجکاوی واقعی خود برای ایجاد سوالات بزرگ فروش استفاده کنید. و از آنجا که زندگی در کمیسیون آسان نیست، لیزا و الیزابت همچنین توصیه هایی برای مدیریت امور شخصی شما و کاهش اضطراب در مورد سهمیه ارائه می دهند.
-
3
50 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاغلب اوقات تماسهای فروش به یک بازجویی تبدیل میشوند، و امکان حالت تدافعی و عدم اطمینان از اینکه مکالمه به کجا منجر میشود را ترک میکنند. در این دوره، مربی فروش Jeff Bloomfield گزینه دیگری را ارائه میدهد که تمرکز شما را بر روی مشتریان قرار میدهد. او به شما کمک میکند تا در مورد مشکلات و اهداف تجاری مشتری خود بینشی کسب کنید و از این بینشها برای راهنمایی سوالات فروش خود استفاده کنید. با پرسیدن سوالات صحیح، میتوانید ارتباط ایجاد کنید، اعتبار را بالا ببرید، فوریت ایجاد کنید و وضوح ارزش را تأیید کنید - تأیید تأثیر تجاری راه حل خود. بعلاوه، در مورد تعمیق عمیقتر و ادامه مکالمه - برای تعاملات موفقتر فروش و روابط طولانی مدت، مشاوره بگیرید. اهداف یادگیری اصطلاحات مربوط به فرایند فروش را مرور کنید. ماتریس فروش/اعتماد را به عنوان پیش بینی کننده نتایج مطلوب فروش توضیح دهید. هنگام جستجو برای یادگیری اهداف مشتری، سطوح مختلف انواع سالات را تعریف کنید. استفاده از بینش ها را به عنوان ابزاری برای کسب اعتبار نزد مشتری بررسی کنید. مکانی را که سوالات روشن در ایجاد ارزش با مشتری دارد بررسی کنید.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداستانها مردم را به هم پیوند میدهد. تعریف یک داستان قانعکننده و معتبر میتواند رابطه با مشتری احتمالی شما را یکپارچه کند و فروش را بالا ببرد. در این درس، شما میتوانید یاد بگیرید چطور از قدرت داستانسرایی در کل فرآیند فروش استفاده کنید. مدرس Paul A. Smith- مولف پرفروشترین کتاب فروش با یک داستان: `چگونه باید جلب توجه و ایجاد اعتماد کرد و فروش را نزدیک کرد` - ۲۵ نوع از مهمترین انواع داستانهای فروش و فرمول سهام برای توسعه روایتهای خاص خود را پوشش میدهد. داستانهایی را که باید از ابتدا تا انتهای گفتگو بدانید را یاد بگیرید، برای جذب علاقمندی خریدار و ایجاد وفاداری که برای مدت طولانی طول می کشد. قسمت اول این سری را برای آشنایی با فروش با داستان ببینید. اهداف یادگیری خود را به خریدار معرفی کنید آماده شدن برای تماس فروش ایجاد رابطه داستان خود را بیان می کند ایجاد زمینه اصلی فروش رسیدگی به اهداف بسته شدن فروش مدیریت روابط با مشتریان
-
5
38 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیحتی برجسته ترین ارائه فروش را می توان با اعتراض مواجه کرد. به عنوان یک فروشنده، موفقیت شما به توانایی شما بستگی دارد که با اطمینان به این نگرانی ها پاسخ دهید. در این دوره، معلم دین کارل برخی از رایج ترین ایراداتی را که در طول فرآیند فروش ظاهر می شوند، بررسی می کند، نحوه آماده سازی برای آنها را توضیح می دهد و استراتژی هایی را برای پاسخگویی به اشتراک می گذارد. درک بهتری از رابطه خریدار و فروشنده پیدا کنید، نحوه پاسخگویی به خریدارانی که به قیمت خدمات یا محصول شما اعتراض دارند را بیاموزید، یاد بگیرید که به خریداری که به سادگی اصرار دارد "با شما تماس خواهند گرفت" چه بگوید و بیشتر. پس از اتمام این دوره، برای مقابله با این جنبه مهم فرآیند فروش، مجهزتر خواهید شد.
-
6
58 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسینویسنده پرفروش و مربی فروش لیزا ارل مکلئود به شرکتهایی مانند Google و Roche کمک کرده است تا سازمانهای فروش پرشور و هدفمند بسازند. در این دوره، متخصصان فروش می توانند یاد بگیرند که چگونه با کشف اهداف عالی خود، با بهترین منافع سازمان خود و مشتریان خود مذاکره کنند. لیزا حقیقت شگفت انگیزی را که در پس این که چرا سازش کار نمی کند را آشکار می کند. در عوض، او توضیح میدهد که چگونه سؤالاتی بپرسید که اطلاعات خریدار را نشان میدهد - و به شما کمک میکند تصمیم بگیرید چه زمانی میتوانید مذاکره کنید و چه زمانی نمیتوانید. او همچنین تلههای مذاکره رایج و راههایی را برای مذاکره شناسایی میکند که نه تنها فروش امروز را میبندد، بلکه روابط بلندمدتتری برای فردا ایجاد میکند. اهداف یادگیری تمرکز سوالات ابتدایی خود را مشخص کنید. سه نوع مذاکره کننده را فهرست کنید. سه مورد را نام ببرید که در آن ها نباید مذاکره کنید. به یاد بیاورید که چگونه می توان تفاوت بین یک مذاکره کننده و یک خریدار را تشخیص داد. تکنیک هایی را بشناسید که می توانند به پخش خشم کمک کنند. زمانی بهترین رویکرد را تعیین کنید که مشتری از همه پیشنهادات محصول شما مطلع باشد.
-
7
38 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچیزی که یک فروشنده بیتجربه را از یک فرد موفق متمایز میکند توانایی اتمام فروش است. با این حال، همراه با آیندهنگری و کنترل اعتراضات، اتمام فروش یکی از سختترین مهارتها برای فروشندگان به شمار میرود. به مدرس Dean Karrel، مربی و مدیر فروش با بیش از ۳۰ سال تجربه، برای این درس، که نکاتی برای کمک به شما برای توسعه استراتژی اتمام موفق فروش خود ارایه میدهد، بپیوندید. یاد بگیرید که چگونه رابطه با خریدار را پرورش دهید، بر موانع غلبه کنید، علائم خرید را تشخیص دهید، و درخواست کسبوکار کنید. به علاوه، متوجه شوید که چطور نرخ اتمام فروش خود را در طول مراحل فروش با گسترش آنچه که به معنای فروش است، افزایش دهید.
-
8
47 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی پای بسته شدن معاملات به میان می آید، ارائه های ستاره ای همیشه برای دستیابی به فروش کافی نیست. پیگیری موثر چشم اندازها پس از یک جلسه فروش بسیار مهم است-و عدم انجام این کار می تواند باعث سرد شدن یک معامله یک بار امیدوار کننده شود. در این دوره، استیو بنسون، مربی و کارشناس فروش، استراتژی های عملی برای پیگیری چشم اندازها را ارائه می دهد به گونه ای که حرکت یک جلسه فروش عالی را ادامه دهد. مواد لازم برای پیگیری قدرتمند را بیاموزید. نحوه برخورد با اعتراضات رایج مانند "من در مورد آن فکر می کنم" ؛ و چگونگی اجتناب از مشکلات رایج، از جمله عباراتی که باید در ایمیل یا تماس های بعدی خود اجتناب کنید.
-
9
55 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیارجاعات و روابط در هسته فروش قرار دارند. آنها می توانند تفاوت بین برد و باخت در یک معامله باشند. به همین دلیل توسعه شبکه شما برای حرفه شما به عنوان یک فروشنده بسیار مهم است. شبکه سازی ممکن است بسیار طاقت فرسا یا حتی سست باشد، اما این دوره به شما می آموزد که چگونه از زمان، انرژی و تلاش خود حداکثر استفاده را ببرید. با رابی کلمن باکستر همراه باشید تا نحوه ساخت و پرورش شبکه خود را توضیح دهد. در مورد هفت نوع افرادی که باید آنها را بشناسید، زبان بدن و طرز فکر برای جذب ارتباطات و تاکتیک های خاصی که واقعاً کار می کند، اطلاعاتی کسب کنید. علاوه بر این، نکاتی را در مورد حضور در رویدادها دریافت کنید، نحوه درخواست ارجاع را بیاموزید و نحوه پر کردن شکاف بین شبکه های حرفه ای و دوستان شخصی را بیاموزید. اهداف یادگیری هفت نوع افراد که باید در شبکه شما باشند زبان بدن و طرز فکر تاکتیک های شبکه سازی کار اتاق درخواست مراجعات در چه رویدادهایی شرکت کنید (یا نه) شبکه تجاری با دوستان شخصی
-
10
44 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه عنوان یک متخصص فروش، احتمالاً محصول خود را در داخل و خارج می شناسید. اما موفقیت در فروش به چیزی بیش از دانش فنی نیاز دارد. مهارتهای نرم - آن مهارتهای رابطهای که به شما کمک میکند اعتماد مشتری خود را به دست آورید - به همان اندازه برای نتیجه شما ضروری هستند و در دنیای جهانی، مجازی و دائماً در حال تغییر امروز، مهمتر از همیشه هستند. در این دوره، مریدیت پاول، استراتژیست و مربی کسب و کار، مهارت های نرم را به طور عمیق پوشش می دهد، استراتژی هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در تقویت هوش هیجانی و برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان احتمالی کمک کند. مریدیت با توضیح ارزش مهارتهای نرم در فروش شروع میکند – چرا آنها اهمیت دارند، چگونه میتوان آنها را توسعه داد و چگونه با مهارتهای سخت تفاوت دارند. سپس توضیح می دهد که چگونه می توانید مهارت های نرم مهمی مانند سازگاری، گوش دادن و فروش را با هوش هیجانی بیشتر ایجاد کنید. در نهایت، مریدیت نکاتی را برای عملی کردن مهارت های نرم خود به اشتراک می گذارد.