توسعه مهارت های خدمات مشتری - Develop Your Customer Service Skills

مسیر آموزشی توسعه مهارت های خدمات مشتری - Image of Learn Path Develop Your Customer Service Skills
توسعه مهارت های خدمات مشتری Develop Your Customer Service Skills
کشف کنید که چگونه مشتریان و نیازهای آنها را در کانون توجه قرار دهید و در عین حال روابط مشتری سازنده را توسعه داده و حفظ کنید. مهارت هایی را برای گوش دادن به نیازهای مشتری ، ایجاد ارتباط با کسانی که به آنها کمک می کنید ، ایجاد کنید و مشتریان چالش برانگیز را به متحدان واقعی تبدیل کنید.
Develop Your Customer Service Skills
Discover how to make your customers and their needs a primary focus, while at the same time developing and sustaining productive customer relationships. Develop skills for listening to customer needs, building rapport with those you're helping, and turning challenging customers into true allies.
مدت زمان: 4h 38m
تعداد دوره ها: 7
مجموع قیمت: (۱۰۵,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۷۳,۵۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی خدمات مشتری - Image of Course Customer Service Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی خدمات مشتری

    Customer Service Foundations

    آیا مشتریان شما احساس ارزش می‌کنند؟ وقتی آن‌ها این کار را می‌کنند ، آن‌ها به عقب باز می‌گردند. زمانی که این کار را نمی‌کنند ، کسب‌وکار شما آسیب می بیند. در این دوره، نویسنده و مشاور خدمات مشتری ، جف Toister، سه مجموعه مهارت‌های مهم مورد نیاز برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان و افزایش وفاداری مشتری را به شما یاد می‌دهد. یاد بگیرید که چگونه روابط را بسازید تا به نتیجه برد برد برسید، کمک مناسب را در زمان مناسب فراهم کنید ، و به طور موثر مشتریان خشمگین را کنترل کنید. او همچنین راه‌هایی برای پیدا کردن اینکه مشتریان شما ، چگونه درباره خدمات شما فکر می‌کنند را به اشتراک می‌گذارد و از بازخورد آن‌ها برای بهبود استفاده می‌کند. LinkedIn Learning یک PMI ارائه دهنده خدمات آموزشی است. این دوره واجد شرایط برای واحدهای توسعه حرفه ای (PDU) است. موضوعات شامل: کاوش کنید که چگونه می توانید از نظرسنجی های مشتری برای ایجاد رابطه استفاده کنید. سه روش را برای استفاده موثرتر از مشتریان خود در مورد گوش دادن فعال نام ببرید. انواع مختلف نیازهایی را که باید برای رفع مشکلات رفع شوند ، شناسایی کنید. فواید مالکیت یک مشکل را توضیح دهید. "تصدیق پیشگیرانه" را تعریف کنید و تأثیر آن را بر خدمات مشتری تشخیص دهید. سه نوع لنگر نگرش را لیست کنید و تفاوت آنها را توضیح دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات مشتری: حل مشکلات و عیب یابی - Image of Course Customer Service: Problem Solving and Troubleshooting 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات مشتری: حل مشکلات و عیب یابی

    Customer Service: Problem Solving and Troubleshooting

    مراقبت از خدمات مشتریان سالانه میلیاردها دلار برای سازمان هزینه دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که کارکنان مجهز به مهارت های لازم برای رسیدگی به انواع مشکلات مختلف خدمات مشتری باشند. در این دوره، فرایندهای مهم حل مسئله و عیب یابی را برای خدمات عقل سلیم به مشتریان در طیف گسترده ای از برنامه ها فرا بگیرید. کشف کنید که چگونه می توانید به طور موثر با مسائل برخورد کنید، در حالی که رابطه مثبتی با مشتریان خود (و عقل خود) حفظ می کنید. به علاوه، نحوه شناسایی و حل مسائل سیستمیک بزرگتر در شرکت خود را بیاموزید. اهداف یادگیری اولین گامی که باید با شکایت نامعتبر بردارید را مشخص کنید. اهمیت گوش دادن همیشه به مشتری را درک کنید. نحوه برخورد با مشتری بی ادب و ناراحت کننده شما را توضیح دهید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد رابطه با مشتریان - Image of Course Building Rapport with Customers 27 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد رابطه با مشتریان

    Building Rapport with Customers

    آیا می خواهید هر بار که با مشتری ارتباط برقرار می کنید، خود را برای موفقیت آماده کنید؟ برای برقراری ارتباط واقعی و انسانی با شخصی که با او صحبت می کنید، گام بردارید. در این دوره، مربی Myra Golden به نمایندگان خدمات مشتری کمک می کند تا این کار را انجام دهند تا بتوانند در چند ثانیه اول تعامل با خدمات مشتری ارتباط برقرار کنند. میرا تکنیک های ساده ای را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما کمک کند مکالمه را به گونه ای شروع کنید که باعث شود مشتریان شما احساس احترام، گوش دادن و راحتی کنند. یاد بگیرید چگونه با تسلیم شدن در برابر مشتریان و قدم گذاشتن در کلمات و عبارات آنها، مکالمه را جاری نگه دارید. به علاوه، تکنیک هایی را بیابید که می تواند به شما در ایجاد ارتباط در موقعیت های خاص کمک کند، از جمله تعاملات چت، ایمیل ها و شرایطی که در آن باید اخبار بد را منتقل کنید. اهداف یادگیری نحوه ایجاد رابطه با مشتریان را از طریق تأیید نگرانی مشخص کنید. تکنیک ایجاد ارتباط با مشتری را کشف کنید. نحوه صحبت کردن در جملات کامل در طول تماس با خدمات مشتری را به ایجاد رابطه کمک کنید. راههای ایجاد رابطه از طریق تعامل چت با مشتری را بررسی کنید. بهترین روش های استفاده از رابطه برای خلع سلاح مشتریان عصبانی را مشخص کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات به مشتریان: رسیدگی به مشتریان سوء استفاده کننده - Image of Course Customer Service: Handling Abusive Customers 36 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات به مشتریان: رسیدگی به مشتریان سوء استفاده کننده

    Customer Service: Handling Abusive Customers

    بهترین راه برای برخورد با مشتری که وارد قلمرو خطرناک می شود چیست؟ چه راهکارهایی به انتشار و تمرکز مجدد یک تعامل بد کمک می کند و چه زمانی مناسب است که دور شویم؟ در این دوره، به کارشناس خدمات مشتری دیوید براونلی-نویسنده خدمات مشتریان راک استار-بپیوندید، زیرا او نمونه های واقعی و مراحل عملی را به شما ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند با اطمینان مشتری های سوء استفاده کننده را در زمینه های مختلف اداره کنید. پس از اتمام این دوره، دانش لازم برای تدوین برنامه عملیاتی و حرکت در تعاملات دشوار خدمات مشتری را با دقت و حرفه ای خواهید داشت.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز - Image of Course Creating Positive Conversations with Challenging Customers 30 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز

    Creating Positive Conversations with Challenging Customers

    وقتی با مشتری روبرو می شوید که به خاطر تاخیر، لغو یا اعتراض به یک خط مشی عصبانی است، چه می کنید؟ چگونه می توانید به اندازه کافی به مشکل آنها بپردازید وقتی تعامل شما با چنین نوت تلخ شروع می شود؟ در این دوره، Myra Golden رویکردهایی را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانند به شما کمک کنند تا چنین مکالماتی را مجدداً تنظیم کنید و از کلمات و اعمال خود برای ایجاد یک موقعیت مثبت در موقعیت‌های منفی استفاده کنید. یاد بگیرید چگونه از همدلی و همدلی برای تقویت حس ارتباط با مشتریان استفاده کنید. کلمات و عباراتی را که باید در خدمات مشتری اجتناب کنید، نحوه استفاده از زبان شراکت برای ایجاد احساس رضایت و شنیدن افراد، و نحوه عذرخواهی درست را کشف کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه به موقعیت‌های دنیای واقعی نزدیک شوید، مانند مسائل مربوط به صورت‌حساب، تعیین موقعیت سیاست‌های بحث‌برانگیز، و نحوه فاصله گرفتن مودبانه از موضوعات داغ مانند مذهب و سیاست برای حفظ موقعیت حرفه‌ای.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی گوش دادن به مشتریان - Image of Course Listening to Customers 17 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی گوش دادن به مشتریان

    Listening to Customers

    گوش دادن، یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که هر کس که درگیر خدمات مشتری است باید در تجربیات خود داشته باشد. با این وجود، اغلب بزرگترین حوزه‌ای است که متخصصان خدمات مشتری فاقد آموزش و درک خاص هستند. در این دوره کوتاه به مربی Noah Fleming، متخصص استراتژی مشتری بپیوندید زیرا او به شما در تقویت مهارت گوش دادن انتقادی کمک می‌کند، چارچوبی را برای شما فراهم می‌کند تا به شما در موفقیت کمک کند. او مهارتهای بسیار مهم و سطح بالا مانند زبان بدن و گزارش را در بر می‌گیرد. او همچنین چگونگی گوش دادن و همدردی با مشتریان را توضیح می‌دهد، ضمن اینکه به طور مداوم با پرسیدن سؤالات صحیح برای ایجاد لحظه‌های گوش دادن بیشتر، به ارزش افزوده کمک میکند.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از شبکه های اجتماعی - Image of Course Serving Customers Using Social Media 54 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از شبکه های اجتماعی

    Serving Customers Using Social Media

    رسانه های اجتماعی یک ابزار مهم جدید برای خدمات رسانی به مشتریان است. استفاده درست از آن یک هنر است. وقتی به یک مشتری پاسخ می دهید، هزاران نفر پاسخ شما را می خوانند. هر کلمه ای با جهان به اشتراک گذاشته می شود. این دوره شما را آماده ارائه خدمات به مشتریان در کانال های پر مخاطره مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام می کند. Leslie O'Flahavan توضیح می دهد که چگونه سریع پاسخ دهید، از کانال عمومی به کانال خصوصی بروید و با لحنی معتبر اما حرفه ای بنویسید که پاسخهای نمونه شرکت شما را با تماس شخصی شما ترکیب کند. توییت ها، پست های فیس بوک، رتبه بندی ها و بررسی های واقعی را بررسی کنید تا ببینید وقتی خدمات دهی مشتری به مهارت مشتریان خشمگین و حتی ترول ها را به زبان می آورد چه اتفاقی می افتد. لزلی همچنین نکات نوشتاری را ارائه می دهد تا گرامر و نقطه گذاری شما حرفه ای و منطبق با نام تجاری شرکت شما باشد. اهداف یادگیری سریع پاسخ می دهد تعویض آسان کانال ها انتقال از کانال عمومی به کانال خصوصی نوشتن با لحن شخصی اما حرفه ای شامل ایموجی و GIF ترکیب الگوها و متن رایگان به اشتراک گذاشتن دانش برخورد با مشتریان عصبانی پاسخ به رتبه ها و نظرات پایین رعایت نکات نگارشی و دستور زبان

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Noah Fleming - Image of Author Noah Fleming

Noah Fleming

نوح فلمینگ نویسنده، سخنگوی و رئیس Fleming Consulting & Co است. نوح - که با شرکت هایی با درآمد سالانه 2 تا 5 میلیارد دلار کار کرده است، بر روی نشان دادن مشتریان در مورد چگونگی پیدا کردن مناسب ترین نکات اهرمی ، برای ایجاد تغییرات مثبت پایدار در شرکت ها، متمرکز شده است. او مربیگری و مشاوره را به هزاران صاحب کسب و کار، مدیران و افرادی که به دنبال رشد چشمگیر کسب و کار خود هستند، ارائه می دهد و به آنها نشان می دهد که چگونه از دارایی های پنهان که پیش از ایندر دست دارند استفاده کنند. علاوه بر این، نوح نویسنده کتاب های پرفروش ترین کتاب آمازون در رده های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری و Evergreenاست. تحقق وفاداری مشتری پایدار است که تجارت شما را تسری می کند و مشتریان را به عنوان مشتری وفادار می شمارند. و تأثیرات طولانی مدت دارند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jeff Toister - Image of Author Jeff Toister

Jeff Toister

جف تویستر نویسنده، مشاور و مربی است که به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کند تا پتانسیل مخفی خود را آشکار کنند. او رئیس شرکت خدمات Toister، یک شرکت مشاوره‌ای است که به شرکت‌ها در بهبود خدمات مشتری کمک می‌کند. جف در لیست‌های متعدد از متخصصان خدمات مشتری از جمله " متخصصان خدمات مشتریان جهانی "، " ICMI's Top 50 " ، " HDI's Top 25 " در پشتیبانی فنی و مدیریت خدمات ظاهر شده‌ است. جف نویسنده کتاب راهنمای خدمات اجتماعی است: یک راهنمای گام‌به‌گام برای درک کارمندان خود ، که یک راهنمای عملی است که به رهبران در توسعه فرهنگ‌های متمرکز بر مشتری در سازمان‌ها کمک می‌کند. این کتاب بر روی پروفایل های شرکت‌های موفق است ،که پژوهش را به اشتراک می‌گذارد، و ابزارهای عملی فراهم می‌کند. او همچنین یک متخصص آموزش کارکنان در سطح ملی است و یکی از اولین افرادی بود که گواهی‌نامه حرفه‌ای را در یادگیری و گواهی‌نامه مهارت از انجمن توسعه استعداد دریافت کرد. در سال 2015، جف به خاطر کمک‌های متعددش به این برنامه، جایزه کمپانی CPLP توسط ATD را دریافت کرد. او رئیس سابق بخش سان دیگو ATD است و در آنجا دریافت‌کننده جایزه WillaMae M. Heitman بود. جایزه ای برای خدمات متمایز جف در کالیفرنیا زندگی می‌کند و در سراسر ایالات‌متحده به مشتریان خدمت می‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Leslie O'Flahavan - Image of Author Leslie O'Flahavan

Leslie O'Flahavan

لزلی اوفلاوان یک متخصص نوشتن آنلاین است. لزلی متخصص در کمک به سازمان ها برای بهبود کیفیت پاسخ به خدمات مشتری است. او به کارکنان کمک می کند تا کیفیت ایمیل ، چت و پیام های رسانه های اجتماعی را که برای مشتریان ارسال می کنند ، ارتقا دهند. لزلی دوره های نوشتاری عملی ، عملی و با انرژی بالا را تدریس می کند و به مردم کمک می کند کارهای خود را انجام دهند: انتشار خبرنامه های الکترونیکی استفاده مجدد از محتوا برای انتشار چند کاناله ؛ و نوشتن اسناد به زبان ساده که خوانندگان می توانند از آنها استفاده کنند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Brownlee - Image of Author David Brownlee

David Brownlee

دیوید براونلی، بنیانگذار و مدیرعامل Pure Customer Service و نویسنده Rock Star Customer Service است. او یکی از تماشایی ترین مربیان خدمات مشتری در تاریخ است. وی از طریق آموزش آنلاین ، برنامه های زنده و برنامه های مربیگری خود به بیش از نیم میلیون مشاغل و اشخاص از سراسر جهان در زمینه خدمات به مشتری، آموزش داده است. وی تاکنون بیش از 2500 جلسه مربیگری یک به یک را انجام داده و یک سیستم آموزشی ایجاد کرده است تا شما را از جایی که اکنون در تلاش های مشتری خود هستید به جایی که می خواهید در آنجا باشید، بپیوندد. طی 20 سال گذشته ، دیوید یک کارآفرین در ارائه خدمات به مشتریان خود در کلاس های مختلف در صنایع مختلف به مشتریان خود بوده است. وی هزاران ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین شیوه ها و مستند سازی کار در شرکت هایی که تجربه های شگفت انگیز مشتری را ارائه می دهند ، کرده است. مشتریان گذشته وی شامل Paramount Pictures ، مک دونالد ، نایک و دیگران است. وقتی دیوید در راه صحبت با شرکت ها نیست ، او با همسرش لونا و دو فرزند خردسالش در سن دیگو ، کالیفرنیا ، از اوقات خود لذت می برد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Myra Golden - Image of Author Myra Golden

Myra Golden

Myra Golden نویسنده ، مربی ، و یک سخنران است. بیش از 20 سال است که او از طریق کارگاه های آموزشی خدمات مشتری خود ، به شرکت ها در بهبود تجربه مشتری کمک می کند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در روابط انسانی و لیسانس روانشناسی است که به او کمک می کند تا چالش های ایجاد بهترین تجربه مشتری را در رابطه با روانشناسی کارمندان درک کند. مایرا با آموزش های خود به مک دونالد ، کوکاکولا ، میشلن ، Frito-Lay, Vera Bradley و بسیاری دیگر کمک کرده است تا تجربه مشتری را بهبود بخشند. او از طرف Huffington Post به عنوان یکی از 10 وبلاگ نویس برتر خدمات مشتری انتخاب شد و او یکی از نویسندگان کتاب Beyond WOW: Defining A New سطح خدمات مشتری است.

مشاهده پروفایل