تقویت مهارت های توسعه فروش - Build Your Skills in Sales Development

مسیر آموزشی تقویت مهارت های توسعه فروش - Image of Learn Path Build Your Skills in Sales Development
تقویت مهارت های توسعه فروش Build Your Skills in Sales Development
یک رویکرد فروش مشتری محور ایجاد کنید که به شما امکان می دهد نیازهای مشتری را به سرعت ارزیابی کرده و مهارت های ارتباطی خود را برای برآوردن نقاط ضعف آنها تقویت کنید. بیاموزید که چگونه برای ایجاد روابط تجاری مشترک و طولانی مدت به مشتریان خود گوش دهید و آنها را درک کنید.
Build Your Skills in Sales Development
Develop a customer-centric sales approach that allows you to quickly assess customer needs, and build your communication skills to meet their pain points. Learn how to listen to and understand your customers to create collaborative, long-lasting business relationships.
مدت زمان: 4h 54m
تعداد دوره ها: 7
مجموع قیمت: (۱۱۹,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۸۳,۳۰۰
تعداد مدرسین: 6
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی تفکر انتقادی برای داوری بهتر و تصمیم گیری - Image of Course Critical Thinking for Better Judgment and Decision-Making 56 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تفکر انتقادی برای داوری بهتر و تصمیم گیری

    Critical Thinking for Better Judgment and Decision-Making

    سرعت تغییر و حجم اطلاعاتی که در زندگی روزمره با آنها روبرو می‌شویم، تفکر از طریق تصمیم گیری را دشوار می‌کند. درعوض، مردم غالباً به تعصبات و قواعد انگشت شماری تکیه می‌کنند، که آنها را به سمت نتیجه گیری معیوب سوق می‌دهد. موفق‌ترین تیم‌ها از روش‌های تفکر انتقادی - تحلیل عینی و عقلانی - برای روشن‌ترین و خردمندترین نتیجه گیری استفاده می‌کنند. این دوره رهبران را برای ایجاد مهارت‌های تفکر انتقادی کل سازمان خود آماده می‌کند. بیاموزید که چگونه تفکر انتقادی را به روز کنید تا از فریب اشتباهات، شناختی گمراه کننده، ایجاد استدلال بهتر، قضاوت تیزهوشی و بهبود تصمیم گیری جلوگیری کنید. مربی Becki Saltzman مهارتهایی را آموزش می‌دهد که چگونگی نوآوری شرکت یا تیم شما را بهبود می‌بخشد، با چالش‌ها مقابله می‌کند و به تغییر پاسخ می‌دهد. اهداف یادگیری مقایسه تفکر انتقادی و استراتژیک به حداقل رساندن قضاوت های بد تشخیص سوگیری شناختی استفاده از تفکر خلاف واقع غلبه بر بیزاری از ضرر اجتناب از مغالطه های منطقی ایجاد فرهنگ تفکر انتقادی

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی تفکر انتقادی - Image of Course Critical Thinking 59 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تفکر انتقادی

    Critical Thinking

    تفکر انتقادی، توانایی تفکر تأملی و مستقل برای تصمیم گیری اندیشمندانه است. با تمرکز بر روی مسائل ریشه ای، تفکر انتقادی به شما کمک می‌کند تا از مشکلات آینده که می‌تواند ناشی از اقدامات شما باشد جلوگیری کنید. در این دوره، مربی و کارشناس رهبری، Mike Figliuolo، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را برای کمک به شما در پرورش مهارت‌های تفکر انتقادی بیان می‌کند. او نشان می‌دهد چگونه می‌توانید مشکلی را که می‌خواهید حل کنید تعریف کنید و سپس تعدادی از ابزارهای تفکر انتقادی مانند منفجر کردن بیزنس، 5 سوال از دلیل آن و 7 مورد پس از آن، بررسی قانون 80/20 و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. وی همچنین در مورد چگونگی توسعه این مهارت در کل تیم شما راهنمایی می‌کند. اهداف یادگیری نحوه تجزیه مسائل پیچیده به اجزای کوچکتر را مشخص کنید. تعریف بیانیه مسئله موثر را تعیین کنید. فواید اصلی تمرکز سوالات را مشخص کنید. علل اصلی مشکل را مشخص کنید. از ابزارهای تفکر انتقادی برای تجزیه و تحلیل و بازکردن پیامها استفاده کنید. نحوه آماده سازی دیگران برای تفکر انتقادی را بشناسید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات مشتری: حل مشکلات و عیب یابی - Image of Course Customer Service: Problem Solving and Troubleshooting 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات مشتری: حل مشکلات و عیب یابی

    Customer Service: Problem Solving and Troubleshooting

    مراقبت از خدمات مشتریان سالانه میلیاردها دلار برای سازمان هزینه دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که کارکنان مجهز به مهارت های لازم برای رسیدگی به انواع مشکلات مختلف خدمات مشتری باشند. در این دوره، فرایندهای مهم حل مسئله و عیب یابی را برای خدمات عقل سلیم به مشتریان در طیف گسترده ای از برنامه ها فرا بگیرید. کشف کنید که چگونه می توانید به طور موثر با مسائل برخورد کنید، در حالی که رابطه مثبتی با مشتریان خود (و عقل خود) حفظ می کنید. به علاوه، نحوه شناسایی و حل مسائل سیستمیک بزرگتر در شرکت خود را بیاموزید. اهداف یادگیری اولین گامی که باید با شکایت نامعتبر بردارید را مشخص کنید. اهمیت گوش دادن همیشه به مشتری را درک کنید. نحوه برخورد با مشتری بی ادب و ناراحت کننده شما را توضیح دهید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز - Image of Course Creating Positive Conversations with Challenging Customers 30 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز

    Creating Positive Conversations with Challenging Customers

    وقتی با مشتری روبرو می شوید که به خاطر تاخیر، لغو یا اعتراض به یک خط مشی عصبانی است، چه می کنید؟ چگونه می توانید به اندازه کافی به مشکل آنها بپردازید وقتی تعامل شما با چنین نوت تلخ شروع می شود؟ در این دوره، Myra Golden رویکردهایی را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانند به شما کمک کنند تا چنین مکالماتی را مجدداً تنظیم کنید و از کلمات و اعمال خود برای ایجاد یک موقعیت مثبت در موقعیت‌های منفی استفاده کنید. یاد بگیرید چگونه از همدلی و همدلی برای تقویت حس ارتباط با مشتریان استفاده کنید. کلمات و عباراتی را که باید در خدمات مشتری اجتناب کنید، نحوه استفاده از زبان شراکت برای ایجاد احساس رضایت و شنیدن افراد، و نحوه عذرخواهی درست را کشف کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه به موقعیت‌های دنیای واقعی نزدیک شوید، مانند مسائل مربوط به صورت‌حساب، تعیین موقعیت سیاست‌های بحث‌برانگیز، و نحوه فاصله گرفتن مودبانه از موضوعات داغ مانند مذهب و سیاست برای حفظ موقعیت حرفه‌ای.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی خدمات به مشتریان: رسیدگی به مشتریان سوء استفاده کننده - Image of Course Customer Service: Handling Abusive Customers 36 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی خدمات به مشتریان: رسیدگی به مشتریان سوء استفاده کننده

    Customer Service: Handling Abusive Customers

    بهترین راه برای برخورد با مشتری که وارد قلمرو خطرناک می شود چیست؟ چه راهکارهایی به انتشار و تمرکز مجدد یک تعامل بد کمک می کند و چه زمانی مناسب است که دور شویم؟ در این دوره، به کارشناس خدمات مشتری دیوید براونلی-نویسنده خدمات مشتریان راک استار-بپیوندید، زیرا او نمونه های واقعی و مراحل عملی را به شما ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند با اطمینان مشتری های سوء استفاده کننده را در زمینه های مختلف اداره کنید. پس از اتمام این دوره، دانش لازم برای تدوین برنامه عملیاتی و حرکت در تعاملات دشوار خدمات مشتری را با دقت و حرفه ای خواهید داشت.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی کاهش مکالمات برای خدمات مشتری - Image of Course De-Escalating Conversations for Customer Service 49 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کاهش مکالمات برای خدمات مشتری

    De-Escalating Conversations for Customer Service

    تقریباً هر حرفه ای در زمینه خدمات مشتری با یک مشتری سرگردان مواجه شده است. این افراد ممکن است با سیاستی که شما باید اجرا کنید فریاد بزنند، نفرین کنند یا با قدرت مخالفت کنند، اما نمی توانند آن را کنترل کنند. چنین شرایطی بدون شک سخت است، اما-با رویکرد مناسب-می توانید تنش را به طور مداوم کاهش دهید. در این دوره، مربی Myra Golden استراتژی هایی را برای رفع شرایط شدید ارائه می دهد و رویکردهای عملی را ارائه می دهد که می تواند به شما در آرامش مشتریان عصبانی کمک کند. میرا مواردی را که اغلب اوقات باعث تشدید موقعیت می شود را مرور می کند و اقدامات عملی را که می توانید برای جلوگیری از تشدید آن انجام دهید به اشتراک می گذارد. او همچنین نکاتی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تنظیم مجدد مکالمات، مدیریت انتظارات، مدیریت مشتریانی که از سرپرست شما درخواست می کنند و موارد دیگر کمک کند. اهداف یادگیری هنگام برخورد با مشتری نمونه هایی از هل دادن را تشخیص دهید. هدف بازنویسی مجدد مکالمات را خلاصه کنید. مزایای استفاده از زبان مشارکت را مشخص کنید. تعیین بهترین پاسخ به مشتری که می خواهد با مدیر صحبت کند. اظهاراتی را که می توان برای تشخیص مشکل مشتری استفاده کرد، مشخص کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی موارد ضروری همکاری تیمی - Image of Course Essentials of Team Collaboration 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی موارد ضروری همکاری تیمی

    Essentials of Team Collaboration

    بهترین تیم‌ها منتظر نمی‌مانند که کسی به آنها بگوید چه کاری انجام دهند. در عوض، آنها با هم همکاری می‌کنند تا خود را برای موفقیت آماده کنند. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه تیم‌ها می‌توانند به طور موثرتری همکاری کنند. نحوه پرسیدن سوالات اصلی، روشن کردن انتظارات و اطمینان از همگام بودن همه را کشف کنید. دریابید که چگونه یک تیم می‌تواند هدف خود را اصلاح کند، از حالت‌های ارتباطی ترجیحی یکدیگر استفاده کند و با استفاده از بازخورد، به اعضای ما در همکاری پیشگیرانه کمک کند - با نظارت مدیریتی یا بدون آن. با مربی و نویسنده Dana Brownlee همراه شوید زیرا او استراتژی‌های همکاری، فعالیت‌های خاص و تکنیک‌های شفاف و اثبات شده‌ای را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانید برای به حداقل رساندن ارتباطات نادرست و جلوگیری از سوءاستفاده‌های مشترک همکاری کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Noah Fleming - Image of Author Noah Fleming

Noah Fleming

نوح فلمینگ نویسنده، سخنگوی و رئیس Fleming Consulting & Co است. نوح - که با شرکت هایی با درآمد سالانه 2 تا 5 میلیارد دلار کار کرده است، بر روی نشان دادن مشتریان در مورد چگونگی پیدا کردن مناسب ترین نکات اهرمی ، برای ایجاد تغییرات مثبت پایدار در شرکت ها، متمرکز شده است. او مربیگری و مشاوره را به هزاران صاحب کسب و کار، مدیران و افرادی که به دنبال رشد چشمگیر کسب و کار خود هستند، ارائه می دهد و به آنها نشان می دهد که چگونه از دارایی های پنهان که پیش از ایندر دست دارند استفاده کنند. علاوه بر این، نوح نویسنده کتاب های پرفروش ترین کتاب آمازون در رده های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری و Evergreenاست. تحقق وفاداری مشتری پایدار است که تجارت شما را تسری می کند و مشتریان را به عنوان مشتری وفادار می شمارند. و تأثیرات طولانی مدت دارند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Brownlee - Image of Author David Brownlee

David Brownlee

دیوید براونلی، بنیانگذار و مدیرعامل Pure Customer Service و نویسنده Rock Star Customer Service است. او یکی از تماشایی ترین مربیان خدمات مشتری در تاریخ است. وی از طریق آموزش آنلاین ، برنامه های زنده و برنامه های مربیگری خود به بیش از نیم میلیون مشاغل و اشخاص از سراسر جهان در زمینه خدمات به مشتری، آموزش داده است. وی تاکنون بیش از 2500 جلسه مربیگری یک به یک را انجام داده و یک سیستم آموزشی ایجاد کرده است تا شما را از جایی که اکنون در تلاش های مشتری خود هستید به جایی که می خواهید در آنجا باشید، بپیوندد. طی 20 سال گذشته ، دیوید یک کارآفرین در ارائه خدمات به مشتریان خود در کلاس های مختلف در صنایع مختلف به مشتریان خود بوده است. وی هزاران ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین شیوه ها و مستند سازی کار در شرکت هایی که تجربه های شگفت انگیز مشتری را ارائه می دهند ، کرده است. مشتریان گذشته وی شامل Paramount Pictures ، مک دونالد ، نایک و دیگران است. وقتی دیوید در راه صحبت با شرکت ها نیست ، او با همسرش لونا و دو فرزند خردسالش در سن دیگو ، کالیفرنیا ، از اوقات خود لذت می برد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Myra Golden - Image of Author Myra Golden

Myra Golden

Myra Golden نویسنده ، مربی ، و یک سخنران است. بیش از 20 سال است که او از طریق کارگاه های آموزشی خدمات مشتری خود ، به شرکت ها در بهبود تجربه مشتری کمک می کند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در روابط انسانی و لیسانس روانشناسی است که به او کمک می کند تا چالش های ایجاد بهترین تجربه مشتری را در رابطه با روانشناسی کارمندان درک کند. مایرا با آموزش های خود به مک دونالد ، کوکاکولا ، میشلن ، Frito-Lay, Vera Bradley و بسیاری دیگر کمک کرده است تا تجربه مشتری را بهبود بخشند. او از طرف Huffington Post به عنوان یکی از 10 وبلاگ نویس برتر خدمات مشتری انتخاب شد و او یکی از نویسندگان کتاب Beyond WOW: Defining A New سطح خدمات مشتری است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dana Brownlee - Image of Author Dana Brownlee

Dana Brownlee

دانا براونلی، مربی شرکتی ، سخنران اصلی ، نویسنده و رئیس شرکت Professionalism Matters است. در سال 2003 - پس از سال ها کار به عنوان مشاور استراتژی تجارت با شرکت های برتر فناوری اطلاعات - او شروع به طراحی دوره هایی برای ارائه بهترین شیوه هایی کرد که شرکت کنندگان می توانند بلافاصله در محل کار استفاده کنند. CNN ، وال استریت ژورنال ، ردبوک ، فوربس و سایر نشریات تخصص تجاری وی را نشان داده اند. اولین کتاب وی ، قوانین نانوشته مدیریت: تکنیک های مدیریت پروژه از سنگرها ، در سال 2019 منتشر شد. دانا ، سخنران شناخته شده ملی ، با گروه های بزرگ و کوچک در مورد موضوعاتی از جمله تشویق به "محل کار ضد نژادپرستی" ، "نجات جلسات شما" ، "برخورد با روسای دشوار" ، صحبت می کند ، و "کشف تعادل واقعی کار و زندگی". وی دارای مدرک BS ، BIE ، MBA و PMP است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Becki Saltzman - Image of Author Becki Saltzman

Becki Saltzman

Becki Saltzman نویسنده ، گوینده و بنیانگذار Applied Curiosity Lab است. با آموزش در علوم رفتاری و روانشناسی کاربردی در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس ، او به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل با استفاده از الگوی ریاضی پیش بینی رفتار ، تحقیقات برنده را انجام داد. او به عنوان خریدار مد به شغل خود ادامه داد و سپس 20 سال را به عنوان واسطه برتر املاک و مستغلات گذراند. او مدتی به مطالعه علم و هنر کنجکاوی و نقشی که در فروش و تأثیرگذاری ، حل مسئله خلاق ، تصمیم گیری و طراحی سبک زندگی دارد، ادامه داد. برای درک نقش کنجکاوی در زندگی افراد برجسته ، او دو دهه را صرف مطالعه و همکاری با دانشمندان رفتاری کرد ، خود را در انواع صنایع و فرهنگ ها قرار داد و مصاحبه هایی را در سرتاسر جهان انجام داد. این یافته ها و ماجراها باعث شد تا او Applied Curiosity Lab را پیدا کند و ماژول های آموزشی Curiosity Applied را ایجاد کند. او درباره کنجکاوی به عنوان ابزاری برای بینشهای تجاری و مزایای ظریف و رقابتی و همچنین لنز برای ماجراجویی صحبت می کند و می نویسد. او نویسنده کتاب Living Curiously است: چگونه می توان از کنجکاوی استفاده کرد تا برجسته بود و کارهای خوبی انجام داد. و کتاب Arousing the Buy Curious: املاک و مستغلات برای متقاضیان و حرفه ای ها.

مشاهده پروفایل