تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی آنلاین - Become an Online Marketing Manager

-
1
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیابزارها و تکنیکهای بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک میکند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش میدهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز میشود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینهسازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانههای اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان میکند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارشهای قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک میکند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدیدی را ایجاد کرده و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد مستلزم کار است - شرکتها باید در تیمها، کسب و کار و مشتریان خود تجدید نظر کنند - اما این نتیجه می دهد. این دوره تکنیک های هک رشد متداول را معرفی می کند تا استراتژی بازاریابی شما را بیش از حد شارژ کند. نحوه ایجاد یک تیم رشد، بازتعریف سفر مشتری و اهرم ها و حلقه های رشد هویت را بیاموزید: بهینه سازی های کوچک که می توانند تأثیر زیادی بر تلاش های بازاریابی و بازگشت سرمایه شما داشته باشند. سپس نحوه شروع روند رشد، زنده ماندن از دردهای رو به رشد و استفاده از فرصت ها مانند پایگاه مشتری فعلی خود را بیاموزید. براد باتسول، مدرس نحوه استفاده از SEO، اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر را برای تقویت رشد خود توضیح می دهد. در نهایت، معیارهای کلیدی را که باید برای ردیابی روند رشد و موفقیت خود اندازه گیری کنید، بیاموزید. اهداف یادگیری تعریف هک رشد ایجاد تیم های رشد شناسایی مشتریان خود ایجاد OKR ها تهیه بوم بدون چربی نقشه برداری از سفر مشتری مدیریت چرخه عمر محصول تولید ایده بازگشت از شکست شناسایی فرصت های رشد حفظ کاربران ضبط داده ها
-
3
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچقدر عمیقاً به برند خود فکر کرده اید؟ آیا این کار عمدی است یا فقط یک فکر بعدی است؟ هر مولفه - لوگو، وب سایت، خدمات و حتی فرهنگ شما - چه چیزی به مشتریان میگوید؟ برند تجاری پیشرفته به معنای تفکر در مورد آنچه شرکت شما را از بقیه متمایز میکند و گنجاندن آن در هر یک از نقاط کسب و کار: طراحی، پیام رسانی، بازاریابی و روابط عمومی و چشم انداز شرکت. در این دوره با متخصص بازاریابی Brad Batesole بیاموزید که برند تجاری واقعاً چیست، چگونه کار میکند و چگونه میتوانید یک برند رقابتیتر بسازید و آن را حفظ کنید. بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تجسم و مدیریت نام تجاری خود را کاوش کنید و در مورد ترکیب نام تجاری خود در نقاط مختلف تماس با مشتری و نگه داشتن برگههای نام تجاری خود با رشد شرکت اطلاعات کسب کنید. موضوعات شامل: تعریف مارک را توضیح دهید. هدف از یک مارک تجاری را توصیف کنید. هدف از استراتژی نام تجاری را مشخص کنید. مراحل ایجاد بیانیه چشم انداز را خلاصه کنید. هدف از یک نقطه تماس را تعیین کنید. بین دو نوع عامل کاهش دهنده برند تفاوت قائل شوید. عناصر لازم برای دستیابی به ارزش ویژه برند را به یاد بیاورید.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.
-
5
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
6
43 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.
-
7
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیGoogle Analytics استاندارد صنعتی برای تجزیه و تحلیل وب است. این ابزار قدرتمند ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد آگهی حاصل از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای درک بهتر مشتریان دیجیتال شما، نحوه یافتن وب سایت شما و نحوه تعامل آنها با سایت شما پس از رسیدن به آنجا، توضیح می دهد. این دوره عملکرد خارج از جعبه پلت فرم، از ایجاد حساب تا گزارش اصول اساسی را پوشش می دهد. مربی Corey Koberg توضیح می دهد که چگونه می توان بینش گسترده ای از داده های موجود را به دست آورد: از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها. موضوعات شامل: راه اندازی حساب نصب برچسب ردیابی Google Analytics کار با گزارش های ضروری استفاده از حاشیه نویسی در گزارش های تحلیلی نمودار کردن داده ها در طول زمان پاک کردن داده ها با فیلترهای درون خطی ایجاد و استفاده از بخشهای پایدار در گزارش ها تعیین مکان، اطلاعات جمعیتی و علایق کاربران شما استفاده از گزارش های کسب برای تعیین اینکه کاربران شما از کجا آمده اند کار با گزارش رفتار تجسم قیفها با Goal Flow تنظیم اهداف
-
8
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته میشد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان میدهد. برد همچنین نشان میدهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینهسازی کنید. به علاوه، با افزونههای تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی میتواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات
-
10
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچرا تبلیغات توییتر را برای بازاریابی آنلاین تجارت خود انتخاب می کنید؟ توییتر می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان را با استفاده از اطلاعات جمعیتی ، کلمه کلیدی ، نام کاربری یا علاقه خود هدف قرار دهید و در زمان واقعی آگاهی از برند را ایجاد کنید. این یک بستر مناسب برای مشاغل کوچک و تازه وارد تبلیغات آنلاین است - اما در هر شکل و اندازه ای توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره نحوه شروع استفاده از Twitter برای تبلیغات را نشان می دهد ، با توضیح در مورد انواع تبلیغات توییتر و گزینه های هدف گذاری. سپس مگان آدامز ، استراتژیست شبکه های اجتماعی نحوه راه اندازی حساب تبلیغاتی ، تعریف مخاطبان خود و ایجاد کمپین هایی پیرامون اهداف خاص را نشان می دهد: به دست آوردن فالوور ، هدایت ترافیک به یک صفحه وب ، جمع آوری راهنما ، تبلیغ یک برنامه و موارد دیگر. در این راه ، چگونگی تنظیم پیشنهادات و بودجه ، مدیریت تویت ها و بررسی گزارش های کمپین را بیابید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - انواع کمپین تبلیغاتی توییتر - تعریف و هدف قرار دادن مخاطبان خود - تنظیم حساب خود - روشهای اساسی هدف گیری - روشهای پیشرفته هدف گیری - پیشنهادات تبلیغات توییتر - ایجاد یک کمپین تبلیغاتی - مدیریت رسانه و محتوا - مرور تجزیه و تحلیل توییتر
-
11
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبهترین ابزارهای طراحی UX چابک، مشارکتی و کارآمد هستند - درست مانند Sketch. بیاموزید که چگونه از این برنامه محبوب و مبتنی بر بردار برای ایجاد تجربه کاربری جذاب خود برای دستگاه ها و صفحه های دیجیتال استفاده کنید. در این دوره، Shauna Bybee مراحل طراحی را برای مثال یک برنامه تلفن همراه دنبال می کند، و شما را گام به گام در هر مرحله از گردش کار Sketch راهنمایی می کند. بیاموزید که چگونه با استفاده از شکل، متن و ابزارهای گرافیکی یک قاب سیم ایجاد کنید تا مفهوم خود را تجسم کنید. ساخت نمادهای قابل استفاده مجدد ؛ و ترکیب سبک ها و جلوه های بصری. Shauna سپس نشان می دهد که چگونه طرح خود را به یک نمونه اولیه قابل کلیک تبدیل کنید که می تواند مستقیماً در دستگاه تلفن همراه مشاهده شود. در نهایت، نحوه صادر کردن دارایی های خود و ایجاد راهنمای سبک و سیستم های طراحی را برای هماهنگ نگه داشتن محصولات و طراحی های خود بیاموزید. در طول راه، Shauna انواع افزونه ها و نرم افزارهای همراه مفید را معرفی می کند - مانند Sketch Measure، Zeplin، Zeroheight و InVision - که نحوه کار و همکاری با Sketch را گسترش می دهد. اهداف یادگیری حرکت روی بوم ایجاد وایرفریم کار با اشکال، متن، تصاویر و ماسک ها مدیریت لایه ها ایجاد و تودرتو نمادها با استفاده از ابزار Vector تمدید طرح با افزونه های طراحی ایجاد، اشتراک گذاری و مدیریت کتابخانه ها نمونه سازی همکاری با Sketch Cloud صادرات دارایی ها ایجاد راهنمای سبک و سیستم های طراحی