تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی آنلاین - Become an Online Marketing Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی آنلاین - Image of Learn Path Become an Online Marketing Manager
تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی آنلاین Become an Online Marketing Manager
مدیران بازاریابی آنلاین نقش مهمی در توسعه و اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال یک سازمان ایفا می کنند. مهارتهای حیاتی و مهارتهای تاکتیکی را برای شروع توسعه و پیاده سازی استراتژی ای بیاموزید که بتواند سازمان شما را به سطح بعدی برساند.
Become an Online Marketing Manager
Online marketing managers play a crucial role in developing and implementing an organization's digital marketing strategy. Learn the vital skills and tactical know-how to begin to develop and implement a strategy that can help take your organization to the next level.
مدت زمان: 19h 22m
تعداد دوره ها: 11
مجموع قیمت: (۲۵۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۸۰,۶۰۰
تعداد مدرسین: 7
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال - Image of Course Digital Marketing Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال

    Digital Marketing Foundations

    ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک می‌کند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش می‌دهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز می‌شود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینه‌سازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانه‌های اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان می‌کند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارش‌های قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک می‌کند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای هک رشد - Image of Course Growth Hacking Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای هک رشد

    Growth Hacking Foundations

    هک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدیدی را ایجاد کرده و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد مستلزم کار است - شرکتها باید در تیمها، کسب و کار و مشتریان خود تجدید نظر کنند - اما این نتیجه می دهد. این دوره تکنیک های هک رشد متداول را معرفی می کند تا استراتژی بازاریابی شما را بیش از حد شارژ کند. نحوه ایجاد یک تیم رشد، بازتعریف سفر مشتری و اهرم ها و حلقه های رشد هویت را بیاموزید: بهینه سازی های کوچک که می توانند تأثیر زیادی بر تلاش های بازاریابی و بازگشت سرمایه شما داشته باشند. سپس نحوه شروع روند رشد، زنده ماندن از دردهای رو به رشد و استفاده از فرصت ها مانند پایگاه مشتری فعلی خود را بیاموزید. براد باتسول، مدرس نحوه استفاده از SEO، اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر را برای تقویت رشد خود توضیح می دهد. در نهایت، معیارهای کلیدی را که باید برای ردیابی روند رشد و موفقیت خود اندازه گیری کنید، بیاموزید. اهداف یادگیری تعریف هک رشد ایجاد تیم های رشد شناسایی مشتریان خود ایجاد OKR ها تهیه بوم بدون چربی نقشه برداری از سفر مشتری مدیریت چرخه عمر محصول تولید ایده بازگشت از شکست شناسایی فرصت های رشد حفظ کاربران ضبط داده ها

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی پیشرفته برندسازی - Image of Course Advanced Branding 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی پیشرفته برندسازی

    Advanced Branding

    چقدر عمیقاً به برند خود فکر کرده اید؟ آیا این کار عمدی است یا فقط یک فکر بعدی است؟ هر مولفه - لوگو، وب سایت، خدمات و حتی فرهنگ شما - چه چیزی به مشتریان می‌گوید؟ برند تجاری پیشرفته به معنای تفکر در مورد آنچه شرکت شما را از بقیه متمایز می‌کند و گنجاندن آن در هر یک از نقاط کسب و کار: طراحی، پیام رسانی، بازاریابی و روابط عمومی و چشم انداز شرکت. در این دوره با متخصص بازاریابی Brad Batesole بیاموزید که برند تجاری واقعاً چیست، چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید یک برند رقابتی‌تر بسازید و آن را حفظ کنید. بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تجسم و مدیریت نام تجاری خود را کاوش کنید و در مورد ترکیب نام تجاری خود در نقاط مختلف تماس با مشتری و نگه داشتن برگه‌های نام تجاری خود با رشد شرکت اطلاعات کسب کنید. موضوعات شامل: تعریف مارک را توضیح دهید. هدف از یک مارک تجاری را توصیف کنید. هدف از استراتژی نام تجاری را مشخص کنید. مراحل ایجاد بیانیه چشم انداز را خلاصه کنید. هدف از یک نقطه تماس را تعیین کنید. بین دو نوع عامل کاهش دهنده برند تفاوت قائل شوید. عناصر لازم برای دستیابی به ارزش ویژه برند را به یاد بیاورید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی سئو

    SEO Foundations

    مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

    Social Media Marketing Foundations

    رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه - Image of Course Email and Newsletter Marketing Foundations 43 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه

    Email and Newsletter Marketing Foundations

    بسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع Google Universal Analytics - Image of Course Google Universal Analytics Essential Training (2020) 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع Google Universal Analytics

    Google Universal Analytics Essential Training (2020)

    Google Analytics استاندارد صنعتی برای تجزیه و تحلیل وب است. این ابزار قدرتمند ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد آگهی حاصل از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای درک بهتر مشتریان دیجیتال شما، نحوه یافتن وب سایت شما و نحوه تعامل آنها با سایت شما پس از رسیدن به آنجا، توضیح می دهد. این دوره عملکرد خارج از جعبه پلت فرم، از ایجاد حساب تا گزارش اصول اساسی را پوشش می دهد. مربی Corey Koberg توضیح می دهد که چگونه می توان بینش گسترده ای از داده های موجود را به دست آورد: از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها. موضوعات شامل: راه اندازی حساب نصب برچسب ردیابی Google Analytics کار با گزارش های ضروری استفاده از حاشیه نویسی در گزارش های تحلیلی نمودار کردن داده ها در طول زمان پاک کردن داده ها با فیلترهای درون خطی ایجاد و استفاده از بخشهای پایدار در گزارش ها تعیین مکان، اطلاعات جمعیتی و علایق کاربران شما استفاده از گزارش های کسب برای تعیین اینکه کاربران شما از کجا آمده اند کار با گزارش رفتار تجسم قیفها با Goal Flow تنظیم اهداف

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع گوگل ادز - Image of Course Google Ads Essential Training 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع گوگل ادز

    Google Ads Essential Training

    مبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته می‌شد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان می‌دهد. برد همچنین نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینه‌سازی کنید. به علاوه، با افزونه‌های تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی می‌تواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک - Image of Course Advertising on Facebook 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک

    Advertising on Facebook

    با تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در توییتر - Image of Course Advertising on Twitter 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در توییتر

    Advertising on Twitter

    چرا تبلیغات توییتر را برای بازاریابی آنلاین تجارت خود انتخاب می کنید؟ توییتر می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان را با استفاده از اطلاعات جمعیتی ، کلمه کلیدی ، نام کاربری یا علاقه خود هدف قرار دهید و در زمان واقعی آگاهی از برند را ایجاد کنید. این یک بستر مناسب برای مشاغل کوچک و تازه وارد تبلیغات آنلاین است - اما در هر شکل و اندازه ای توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره نحوه شروع استفاده از Twitter برای تبلیغات را نشان می دهد ، با توضیح در مورد انواع تبلیغات توییتر و گزینه های هدف گذاری. سپس مگان آدامز ، استراتژیست شبکه های اجتماعی نحوه راه اندازی حساب تبلیغاتی ، تعریف مخاطبان خود و ایجاد کمپین هایی پیرامون اهداف خاص را نشان می دهد: به دست آوردن فالوور ، هدایت ترافیک به یک صفحه وب ، جمع آوری راهنما ، تبلیغ یک برنامه و موارد دیگر. در این راه ، چگونگی تنظیم پیشنهادات و بودجه ، مدیریت تویت ها و بررسی گزارش های کمپین را بیابید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - انواع کمپین تبلیغاتی توییتر - تعریف و هدف قرار دادن مخاطبان خود - تنظیم حساب خود - روشهای اساسی هدف گیری - روشهای پیشرفته هدف گیری - پیشنهادات تبلیغات توییتر - ایجاد یک کمپین تبلیغاتی - مدیریت رسانه و محتوا - مرور تجزیه و تحلیل توییتر

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی Sketch برای طراحی UX - Image of Course Sketch for UX Design 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Sketch برای طراحی UX

    Sketch for UX Design

    بهترین ابزارهای طراحی UX چابک، مشارکتی و کارآمد هستند - درست مانند Sketch. بیاموزید که چگونه از این برنامه محبوب و مبتنی بر بردار برای ایجاد تجربه کاربری جذاب خود برای دستگاه ها و صفحه های دیجیتال استفاده کنید. در این دوره، Shauna Bybee مراحل طراحی را برای مثال یک برنامه تلفن همراه دنبال می کند، و شما را گام به گام در هر مرحله از گردش کار Sketch راهنمایی می کند. بیاموزید که چگونه با استفاده از شکل، متن و ابزارهای گرافیکی یک قاب سیم ایجاد کنید تا مفهوم خود را تجسم کنید. ساخت نمادهای قابل استفاده مجدد ؛ و ترکیب سبک ها و جلوه های بصری. Shauna سپس نشان می دهد که چگونه طرح خود را به یک نمونه اولیه قابل کلیک تبدیل کنید که می تواند مستقیماً در دستگاه تلفن همراه مشاهده شود. در نهایت، نحوه صادر کردن دارایی های خود و ایجاد راهنمای سبک و سیستم های طراحی را برای هماهنگ نگه داشتن محصولات و طراحی های خود بیاموزید. در طول راه، Shauna انواع افزونه ها و نرم افزارهای همراه مفید را معرفی می کند - مانند Sketch Measure، Zeplin، Zeroheight و InVision - که نحوه کار و همکاری با Sketch را گسترش می دهد. اهداف یادگیری حرکت روی بوم ایجاد وایرفریم کار با اشکال، متن، تصاویر و ماسک ها مدیریت لایه ها ایجاد و تودرتو نمادها با استفاده از ابزار Vector تمدید طرح با افزونه های طراحی ایجاد، اشتراک گذاری و مدیریت کتابخانه ها نمونه سازی همکاری با Sketch Cloud صادرات دارایی ها ایجاد راهنمای سبک و سیستم های طراحی

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Corey Koberg - Image of Author Corey Koberg

Corey Koberg

کوری کوبرگ یک مربی معتبر در گوگل Analytics و ادوردز است و موسس Cardinal Path است. کوری همچنین یک مشاور و سخنگو در زمینه موتور جستجو و بازاریابی آنلاین است؛ و یک مربی در زمینه تجزیه و تحلیل وب، مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک، و بازاریابی اینترنتی است. او بنیانگذار Cardinal Path است و مدرک مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه ایلینویز را دارد. او از اواسط دهه 1990 در مهندسی و مشاوره در رابطه اینترنت دخیل بوده ‌است ، کار خود را در آزمایشگاه‌هایی آغاز کرد که اولین مرورگر وب جهان را توسعه می دادند. او پس از کار برای Intel, Compaq و Qualcomm، اکنون به شرکت‌ها کمک می‌کند تا یک رویکرد علمی، نتایج محور و حرفه‌ای را برای تجزیه و تحلیل وب و بازاریابی جستجو ، به کار گیرند. او همچنین با کتاب نمایش تبلیغات: `یک ساعت در روز` همکاری داشته است. شما می‌توانید کوری را در تویی‌تر به نام koberg@ پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Booth - Image of Author David Booth

David Booth

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Shauna Bybee - Image of Author Shauna Bybee

Shauna Bybee

شاون بای بی، یک طراح UX و متخصص Axure است که در نمونه‌سازی تعاملی تخصص دارد. او یادگیری، تدریس و کمک به دیگران برای رسیدن به اهدافشان را دوست دارد. نگرش عملی، down-to-earth و رویکرد no-nonsense ، ویژگی‌های تعیین‌کننده حرفه او بوده‌است. او اوقات فراغت خود را با همسر و دو پسر خود می گذراند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Megan Adams - Image of Author Megan Adams

Megan Adams

مگان آدامز استراتژیست رسانه های اجتماعی و بازاریابی است که یک کسب و کار بازاریابی تمام وقت را اداره می کند. مگان قلباً یک رابط واقعی و سازنده اجتماعی است.. او فردی است با ایده ای بزرگ برای پیاده سازی و اجرای خلاقانه و موثر در اینترنت . او و مشتریانش ، یک نقشه را می سازند و با هم سوار بر کشتی می شوند! همراه با بیش از هفت سال تجربه تبلیغات موفق و خلاقانه بازاریابی آنلاین، مگان می‌داند که چه چیزی برای به دست آوردن یک برند تجاری و طنین‌انداز کردن آن با مخاطبان اصلی اش لازم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Honigman - Image of Author Brian Honigman

Brian Honigman

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد. Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد. برایان با شرکتهای The Weather Company, UNICEF, Thomson Reuters, NATO, Adknowledge, Amerisleep, SumAll, People magazine, the American Advertising Federation, Entertainment Weekly, Samsung, Sprout Social, Internet Week, Percolate, Wix, Quaero, Gypsy Warrior و دیگران هم‌کاری کرده‌است. پیش از این برایان مدیر بازاریابی دیجیتال کمپانی Marc Ecko Enterprises بود. او استراتژی رسانه های اجتماعی جهانی و SEO را برای برند های مد را سرپرستی کرد و تیمی از بازاریابان و copywritersها را رهبری کرد. پیش از Ecko، برایان مدیر رسانه اجتماعی در LunaMetrics، یک آژانس دیجیتال در پیتسبورگ و یک پیمان‌کار نوشتاری در Branding Brand، یک موسسه بازرگانی سیار بود. برایان یک نویسنده برجسته در Wall Street Journal, Next Web, Forbes و Entrepreneur است. نوشته‌های او در زمینه بازاریابی بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. او همچنین یک استاد یار در بخش بازاریابی در دانشکده مطالعات حرفه‌ای دانشگاه نیویورک و یک استاد مهمان مکرر در دانشکده هنرهای تجسمی، موسسه مد، موسسه Pratt، و دیگر مدارس است. به عنوان "seasoned digital marketing expert" در Forbes و "SEO expert to follow on Twitter" توسط Search Engine Watch نام گذاری شده‌است. برایان به عنوان یک منبع شناخته‌شده در بازاریابی در New York Times, Forbes, Adweek, Business Insider, Social Media Examiner, Inc, the Huffington Post ظاهر شده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Madecraft - Image of Author Madecraft

Madecraft

Madecraft یک شرکت کامل با محتوای یادگیری است که در سانتا باربارا ، کالیفرنیا مستقر است. خط تولید برنده جایزه این شرکت ، در حال ایجاد نسل بعدی محتوای یادگیری است که مهارت های دنیای واقعی را آموزش و ارائه می کند. Madecraft بهترین استعدادهای صنعت و شرکای قابل اعتماد را با یک دیدگاه تشکیل میدهد: به مشتریان مطالب یادگیری برتر با صدای برند خود را یاد بدهید. تیم Madecraft متعهد است تا مهارت های هنری را با محتوا کارآمد و مقیاس پذیر مطابق با مشخصات مشتری ایجاد کند و ساخته شده است تا با مشتری تعامل کند و آنها را توانمند سازد. اگر شما یا شرکتتان به دنبال تیمی برای ساخت دوره های آنلاین هستید ، از سایت Madecraft در onlymadecraft.com دیدن کنید.

مشاهده پروفایل