تبدیل شدن به یک هنرمند آبجکت برای بازی‌ها - Become an Asset Artist for Games

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک هنرمند آبجکت برای بازی‌ها - Image of Learn Path Become an Asset Artist for Games
تبدیل شدن به یک هنرمند آبجکت برای بازی‌ها Become an Asset Artist for Games
وارد دنیای هیجان انگیز توسعه بازی شوید و به عنوان یک هنرمند دارایی از خلاقیت و اشتیاق خود به بازی سرمایه گذاری کنید. در این مسیر، یاد خواهید گرفت که چگونه مدل‌های سه‌بعدی ایجاد کنید، خط لوله ایجاد دارایی‌ها برای یک موتور بازی را درک کنید، و تکنیک‌های پیشرفته‌ای را کشف کنید تا دارایی‌های خود را آماده بازی کنید.
Become an Asset Artist for Games
Enter the exciting world of game development and capitalize on your creativity and your passion for gaming as an asset artist. In this path, you'll learn how to create ۳D models, understand the pipeline for creating assets for a game engine, and discover state-of-the-art techniques to get your assets game-ready.
مدت زمان: 26h 12m
تعداد دوره ها: 6
مجموع قیمت: (۲۹۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۰۸,۶۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع تری دی مکس 2023 - Image of Course 3ds Max 2023 Essential Training 14 ساعت
    دوبله شده

    دوره آموزشی یادگیری جامع تری دی مکس 2023

    3ds Max 2023 Essential Training

    3ds Max بیشتر به دلیل ابزارهای مدلسازی و رندرینگ خود شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری، ساخت، توسعه بازی و گرافیک حرکتی به چشم می خورد. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد، از مدل سازی و تکسچرینگ گرفته تا نورپردازی و رندر. این دوره 3ds Max 2023 را از ابتدا پوشش می دهد. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی از کل بسته و همچنین مهارت های ضروری که هنرمندان سه بعدی برای ایجاد دارایی های حرفه ای به آن نیاز دارند ارائه می دهد. Aaron به شما نشان می دهد که چگونه رابط 3ds Max را دور بزنید و آن را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. او تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی را نشان می‌دهد: Splines، چندضلعی‌ها و سطوح تقسیم‌بندی. آرون فرآیندهای چیدمان و عملکرد دوربین، نور مصنوعی و طبیعی، و کاربرد مواد و نقشه های بافت را توضیح می دهد. او بهترین روش‌ها را برای ساخت سلسله مراتب و متحرک سازی با فریم‌های کلیدی نشان می‌دهد و با بررسی گزینه‌های رندرهای همراه با 3ds Max، مانند Arnold و Quicksilver، به پایان می‌رسد.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع Unity 3D 2021 - Image of Course Unity 3D 2021 Essential Training 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع Unity 3D 2021

    Unity 3D 2021 Essential Training

    Unity یک ابزار توسعه تعاملی قدرتمند برای بازی های تلفن همراه و رومیزی و همچنین شبیه سازی و تجسم در زمان واقعی است. در این دوره، امانوئل هنری تکنیک های مورد استفاده در تجسم و توسعه Unity را مرور کرده و اصول طراحی سطح، نور، مواد و انیمیشن را معرفی می کند. امانوئل نحوه راه اندازی یک پروژه را نشان می دهد و شما را از طریق رابط کاربری Unity راهنمایی می کند. او نحوه اعمال مواد، افزودن انیمیشن برای زنده کردن پروژه شما، افزودن جلوه های پس از پردازش و موارد دیگر را نشان می دهد. برای جمع بندی، او نحوه بسته بندی و ساخت یک پروژه قابل پخش را پوشش می دهد.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی UVW Mapping در 3ds Max - Image of Course 3ds Max: UVW Mapping 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی UVW Mapping در 3ds Max

    3ds Max: UVW Mapping

    نقشه برداری UVW به شما این امکان را می دهد که یک رویکرد ریاضی مبتنی بر مختصات برای نگاشت بافت های دو بعدی به اشیاء سه بعدی نامنظم در 3ds Max داشته باشید. این ابزارها ممکن است پیچیده به نظر برسند، اما این دوره به شما کمک می‌کند در آنها تسلط داشته باشید و نقشه‌برداری UVW را در پروژه‌های خود کار کنید. نویسنده جوئل بردلی با اصول اولیه شروع می کند - تعریف فضای UVW و مختصات - و اصلاح کننده نقشه UVW را معرفی می کند، کلید اعمال مختصات نقشه و تنظیم مکان نقشه. او از آنجا به گزینه های بسته بندی منبع در گره های نقشه بیت و رویه ای و تفاوت ها هنگام نگاشت به مش های ثابت و متحرک نگاه می کند. فصل سوم اصلاح کننده قدرتمند Unwrap UVW و ابزارهای انتخاب، لایه برداری و نقشه برداری آن را پوشش می دهد. دوره با مروری بر گزینه های موجود در پنجره ویرایش UVW به پایان می رسد. اهداف یادگیری مختصات UVW چیست؟ درک فضای UVW مختصات تولید خودکار استفاده از کانال های نقشه کار با سیستم های World XYZ و Object XYZ نقشه برداری پوست و پوسته تغییر شکل عناصر UV اشعه ماوراء بنفش آرامش بخش ارائه یک الگوی UV

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع Substance Designer 2020 - Image of Course Substance Designer 2020 Essential Training 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع Substance Designer 2020

    Substance Designer 2020 Essential Training

    Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه‌ای برای ایجاد بافت برای هنر 3D و بازی‌ها است. این دوره طراحی شده است تا یک نمای کلی از برنامه Substance Designer 2020 به هنرمندان بافت ارائه دهد. اگر تازه وارد این زمینه هستید، این دوره می‌تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت‌های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید که می‌خواهید یک برنامه جدید را به جعبه ابزار خود اضافه کنید، این دوره مطالب مفصل را در اختیار شما قرار می‌دهد. مربی Joel Bradley با مرور کلی در مورد برنامه شروع می‌کند و در مورد مفاهیم کلیدی مانند نحوه انجام تنظیمات برگزیده، استفاده از منوی متریال و ایجاد تغییرات روشنایی بحث می‌کند. وی سپس مفاهیم اساسی مانند چگونگی وارد کردن مش و اهرم آرایه گره‌های `اتمیک` را در طراح ماده، از جمله گره‌های مخلوط، منحنی، تاری و گرادیان پوشش می‌دهد. او با توضیح در مورد چگونگی استفاده بیشتر از مواد منتشر شده، از جمله نحوه صادرات و واردات بسته‌ها، دوره را به پایان می‌رساند.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع آنریل (2019) - Image of Course Unreal Essential Training (2019) 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع آنریل (2019)

    Unreal Essential Training (2019)

    Unreal دیگر فقط برای بازی نیست. صنایعی مانند طراحی خودرو، معماری، مراقبت های بهداشتی و آموزش از ابزارهای توسعه بلادرنگ برای ایجاد تصاویری جذاب و تعاملی استفاده می کنند. Unreal Engine می تواند همه آن را تامین کند. در این دوره، Simon Manning مهارت‌های ضروری را که برای ایجاد تجربه‌های همه جانبه کاربر از همه نوع با Unreal Engine 4، از جمله نورپردازی، افکت‌ها و اسکریپت بصری نیاز دارید، آموزش می‌دهد. او ایجاد اولین پروژه شما، ایجاد یک چشم انداز پایه، مسدود کردن سطوح، و واردات دارایی ها برای استفاده در طراحی را پوشش می دهد. آیا می خواهید دریابید که چگونه یک ظاهر منحصر به فرد ایجاد کنید؟ در مورد کار با مواد، اثرات پس از پردازش و سیستم های ذرات در Unreal بیاموزید. به‌علاوه، نحوه بهینه‌سازی عملکرد پروژه‌ها و پروژه‌های بسته برای توزیع را بیاموزید. اهداف یادگیری کاوش رابط و ابزار سفارشی کردن رابط Unreal شروع یک پروژه خالی جدید مسدود کردن صحنه واردات محتوا قرار دادن و دستکاری بازیگران بهینه سازی مش ها نورپردازی یک صحنه کار با مواد افزودن تعامل افزودن افکت های پس از پردازش افزودن اثرات شاخ و برگ و ذرات ایجاد سینماتیک بسته بندی یک بازی برای توزیع

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع نرم افزار Nik 2018 - Image of Course Nik 2018 Software Essential Training 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع نرم افزار Nik 2018

    Nik 2018 Software Essential Training

    Nik Collection توسط DxO مجموعه‌ای از هفت پلاگین منحصربه‌فرد حاوی عملکرد قدرتمندی است که می‌تواند به شما کمک کند جلوه‌های خیره‌کننده‌ای به عکس‌های خود اضافه کنید. در این دوره، مربی تیم گری به شما کمک می کند تا با هر نرم افزار این مجموعه به سرعت عمل کنید. تیم دوره را با مرور گردش‌های کاری اولیه با Adobe Lightroom و Photoshop و همچنین بحث در مورد رابط، تنظیمات از پیش تعیین شده و سایر مفاهیم اولیه آغاز می‌کند. سپس تیم هر یک از برنامه‌های نرم‌افزاری را در مجموعه بررسی می‌کند: Color Efex Pro، Viveza، Silver Efex Pro، Analog Efex Pro، HDR Efex Pro، Dfine، و Sharpener Pro. بیاموزید که چگونه از این افزونه ها برای افزودن جلوه های فیلتر خلاقانه مختلف، اعمال تنظیمات هدفمند در مناطق خاصی از عکس با استفاده از نقاط کنترل و موارد دیگر استفاده کنید. اهداف یادگیری گردش کار Adobe Lightroom، Photoshop و Photoshop Elements کار با تنظیمات از پیش تعیین شده اضافه کردن چندین فیلتر در Color Efex Pro اعمال تنظیمات جهانی در Viveza اعمال جلوه های فیلم در Silver Efex Pro اعمال اعوجاج لنز در Analog Efex Pro تنظیم تناژ کلی با HDR Efex Pro کاهش نویز با Dfine اعمال شارپنینگ خروجی با Sharpener Pro

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Tim Grey - Image of Author Tim Grey

Tim Grey

تیم گری، به عنوان یکی از مربیان برتر عکاسی دیجیتال و تصویرسازی، شناخته شده است و راهنمایی روشن درباره موضوعات پیچیده از طریق نوشتن و صحبت کردن ارائه می‌دهد. او بیش از دوازده کتاب در زمینه تصویربرداری دیجیتالی برای عکاسان نوشته‌است و همچنین صدها مقاله منتشر شده در مجلات داشته‌است. او از طریق کارگاه‌ها، سمینارها و حضور در رویدادهای مهم جهانی تدریس می‌کند. به وب سایت او در http://www.timgrey.com مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Aaron F. Ross - Image of Author Aaron F. Ross

Aaron F. Ross

آرون اف. راس ، یک متخصص 3D، تولید کننده ویدئو، نویسنده و مدرس است. آرون اف. راس ، تولید کننده ویدئو، نویسنده و معلم است. آرون ، ویدئو های کوتاه و انیمیشن کامپیوتری می سازد. کارهای وی در فستیوال های معتبر و رویدادهایی نظیر SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش در آمده است. طی سال ها ، وی به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تهیه کننده، تصویر بردار، مدل ساز سه بعدی کامپیوتر ، انیماتور، و طراح صدا به فعالیت پرداخته است. آرون در زمینه انیمیشن 3D متخصص است و در این زمینه سه کتاب به صورت مفرد و مشترک نوشته است. در سال 1999، وی تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 تدریس کورس های فشرده ی ، "توسعه حرفه ای Maya و 3ds Max" را آغاز کرد. در حال حاضر، یک وب سایت آموزشی به نام digigtalartsguild.com را برای هنرمندان 3D مدیریت میکند. آرون ، فوق لیسانس هنرهای زیبا در فیلم/ویدئو را از موسسه هنر کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از موسسه هنر شیکاگو دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Joel Bradley - Image of Author Joel Bradley

Joel Bradley

جوئل برادلی یک متعصب دو آتیشه 3D است، او برای وب، صنعت چاپ و مولتی مدیا ، 3D تولید می کند و 3Ds Max و Maya آموزش می دهد. جوئل بردلی همه کاره ، که 3D را به صورت خودآموز یادگرفته است، از 9 سالگی از 3D و اپلیکیشن های طراحی گرافیک استفاده کرده است. او قبل از اینکه به سراغ 3D Max برود ، به همراه برنامه های نظیر Truespace و Bryce 3D بزرگ شد. او از این مهارت به دست آمده برای کار در چند حوزه صنعت، مانند تولید محتوا برای وب، چاپ ، تجسم فکری و مولتی مدیا استفاده کرده است. چهار سال اخیر، او توجه اش را به تولید ویدئوهای آموزشی برای اپلیکیشن هایی نظیر 3ds Max, Maya, Sketch up, Photoshop, Combustion, Composite و بسیاری دیگر معطوف کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Emmanuel Henri - Image of Author Emmanuel Henri

Emmanuel Henri

امانوئل هنری یک توسعه دهنده ی کارکشته با 20 سال سابقه در برنامه نویسی، تکنولوژی و طراحی است. امانوئل مسئول تمامی جنبه های وب مشتری محور و پروژه های موبایل، نظیر timelineها و Scope بوده است. این پروژه ها از ابزارهای JIRAL/Atlassin، متودولوژی های زیرکانه، و زبان ها و چارچوب هایی مانند Meteor، Angular، React، Node، JavaScript، Swift، HTML، CSS (sass)، MogoDB و MySQL استفاده کرده اند. اخیراً، او یک اپلیکیشن وب بازرگانی الکترونیک پیچیده ایی برای فروشندگان سرویس ها و Saas کلود cloud طراحی کرده است. امانوئل یک مدیر کسب و کار موفق با بیش از 20 سال سابقه بازاریایی، عملیات، مالی، زنجیره تامین، و استراتژی بیزنس در چندین صنایع است. او علاقه شدیدی به تمان جنبه های تکنولوژی و کسب و کار دارد و یک خواننده مشتاق این موضوعات است. پروفایل او را درwww.mannydesigns.com ببینید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Simon Manning - Image of Author Simon Manning

Simon Manning

سیمون مانینگ یک سازنده است. او در حال حاضر یک مدیر VR و مدیر مدل فروشگاه برای bevel.space است. قبل از اینکه او یک هدست VR داشته باشد، سیمون چیزهای فیزیکی زیادی را ساخته بود از جمله: مدل ها، چاپگرهای سه بعدی، حتی یک چاپگر ترکیبی واقعی. تجارب مجازی سیمون نشان دهنده وضوح و اعتماد به نفس او است. کار نوآورانه خود را در طبقه پنجم Towerدر سیاتل در Wired Magazine به نمایش گذاشته شد و و از او به طور مرتب برای صحبت در مورد موضوع برنامه‌های کاربردی VR دعوت به عمل می‌آورند. زمانی که او غرق در معماری نیست، عضو فعال انجمن رو به رشد VR است، دانش خود را به اشتراک می گذارد و در تلاش برای همگامی با سرعت سریع تکنولوژی است.

مشاهده پروفایل