تبدیل شدن به یک هنرمند آبجکت برای بازیها - Become an Asset Artist for Games

-
1
14 ساعت
دوبله شده3ds Max بیشتر به دلیل ابزارهای مدلسازی و رندرینگ خود شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری، ساخت، توسعه بازی و گرافیک حرکتی به چشم می خورد. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد، از مدل سازی و تکسچرینگ گرفته تا نورپردازی و رندر. این دوره 3ds Max 2023 را از ابتدا پوشش می دهد. مربی Aaron F. Ross یک نمای کلی از کل بسته و همچنین مهارت های ضروری که هنرمندان سه بعدی برای ایجاد دارایی های حرفه ای به آن نیاز دارند ارائه می دهد. Aaron به شما نشان می دهد که چگونه رابط 3ds Max را دور بزنید و آن را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. او تکنیکهای مختلف مدلسازی را نشان میدهد: Splines، چندضلعیها و سطوح تقسیمبندی. آرون فرآیندهای چیدمان و عملکرد دوربین، نور مصنوعی و طبیعی، و کاربرد مواد و نقشه های بافت را توضیح می دهد. او بهترین روشها را برای ساخت سلسله مراتب و متحرک سازی با فریمهای کلیدی نشان میدهد و با بررسی گزینههای رندرهای همراه با 3ds Max، مانند Arnold و Quicksilver، به پایان میرسد.
-
2
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیUnity یک ابزار توسعه تعاملی قدرتمند برای بازی های تلفن همراه و رومیزی و همچنین شبیه سازی و تجسم در زمان واقعی است. در این دوره، امانوئل هنری تکنیک های مورد استفاده در تجسم و توسعه Unity را مرور کرده و اصول طراحی سطح، نور، مواد و انیمیشن را معرفی می کند. امانوئل نحوه راه اندازی یک پروژه را نشان می دهد و شما را از طریق رابط کاربری Unity راهنمایی می کند. او نحوه اعمال مواد، افزودن انیمیشن برای زنده کردن پروژه شما، افزودن جلوه های پس از پردازش و موارد دیگر را نشان می دهد. برای جمع بندی، او نحوه بسته بندی و ساخت یک پروژه قابل پخش را پوشش می دهد.
-
3
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینقشه برداری UVW به شما این امکان را می دهد که یک رویکرد ریاضی مبتنی بر مختصات برای نگاشت بافت های دو بعدی به اشیاء سه بعدی نامنظم در 3ds Max داشته باشید. این ابزارها ممکن است پیچیده به نظر برسند، اما این دوره به شما کمک میکند در آنها تسلط داشته باشید و نقشهبرداری UVW را در پروژههای خود کار کنید. نویسنده جوئل بردلی با اصول اولیه شروع می کند - تعریف فضای UVW و مختصات - و اصلاح کننده نقشه UVW را معرفی می کند، کلید اعمال مختصات نقشه و تنظیم مکان نقشه. او از آنجا به گزینه های بسته بندی منبع در گره های نقشه بیت و رویه ای و تفاوت ها هنگام نگاشت به مش های ثابت و متحرک نگاه می کند. فصل سوم اصلاح کننده قدرتمند Unwrap UVW و ابزارهای انتخاب، لایه برداری و نقشه برداری آن را پوشش می دهد. دوره با مروری بر گزینه های موجود در پنجره ویرایش UVW به پایان می رسد. اهداف یادگیری مختصات UVW چیست؟ درک فضای UVW مختصات تولید خودکار استفاده از کانال های نقشه کار با سیستم های World XYZ و Object XYZ نقشه برداری پوست و پوسته تغییر شکل عناصر UV اشعه ماوراء بنفش آرامش بخش ارائه یک الگوی UV
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیSubstance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویهای برای ایجاد بافت برای هنر 3D و بازیها است. این دوره طراحی شده است تا یک نمای کلی از برنامه Substance Designer 2020 به هنرمندان بافت ارائه دهد. اگر تازه وارد این زمینه هستید، این دوره میتواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافتهای خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید که میخواهید یک برنامه جدید را به جعبه ابزار خود اضافه کنید، این دوره مطالب مفصل را در اختیار شما قرار میدهد. مربی Joel Bradley با مرور کلی در مورد برنامه شروع میکند و در مورد مفاهیم کلیدی مانند نحوه انجام تنظیمات برگزیده، استفاده از منوی متریال و ایجاد تغییرات روشنایی بحث میکند. وی سپس مفاهیم اساسی مانند چگونگی وارد کردن مش و اهرم آرایه گرههای `اتمیک` را در طراح ماده، از جمله گرههای مخلوط، منحنی، تاری و گرادیان پوشش میدهد. او با توضیح در مورد چگونگی استفاده بیشتر از مواد منتشر شده، از جمله نحوه صادرات و واردات بستهها، دوره را به پایان میرساند.
-
5
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیUnreal دیگر فقط برای بازی نیست. صنایعی مانند طراحی خودرو، معماری، مراقبت های بهداشتی و آموزش از ابزارهای توسعه بلادرنگ برای ایجاد تصاویری جذاب و تعاملی استفاده می کنند. Unreal Engine می تواند همه آن را تامین کند. در این دوره، Simon Manning مهارتهای ضروری را که برای ایجاد تجربههای همه جانبه کاربر از همه نوع با Unreal Engine 4، از جمله نورپردازی، افکتها و اسکریپت بصری نیاز دارید، آموزش میدهد. او ایجاد اولین پروژه شما، ایجاد یک چشم انداز پایه، مسدود کردن سطوح، و واردات دارایی ها برای استفاده در طراحی را پوشش می دهد. آیا می خواهید دریابید که چگونه یک ظاهر منحصر به فرد ایجاد کنید؟ در مورد کار با مواد، اثرات پس از پردازش و سیستم های ذرات در Unreal بیاموزید. بهعلاوه، نحوه بهینهسازی عملکرد پروژهها و پروژههای بسته برای توزیع را بیاموزید. اهداف یادگیری کاوش رابط و ابزار سفارشی کردن رابط Unreal شروع یک پروژه خالی جدید مسدود کردن صحنه واردات محتوا قرار دادن و دستکاری بازیگران بهینه سازی مش ها نورپردازی یک صحنه کار با مواد افزودن تعامل افزودن افکت های پس از پردازش افزودن اثرات شاخ و برگ و ذرات ایجاد سینماتیک بسته بندی یک بازی برای توزیع
-
6
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیNik Collection توسط DxO مجموعهای از هفت پلاگین منحصربهفرد حاوی عملکرد قدرتمندی است که میتواند به شما کمک کند جلوههای خیرهکنندهای به عکسهای خود اضافه کنید. در این دوره، مربی تیم گری به شما کمک می کند تا با هر نرم افزار این مجموعه به سرعت عمل کنید. تیم دوره را با مرور گردشهای کاری اولیه با Adobe Lightroom و Photoshop و همچنین بحث در مورد رابط، تنظیمات از پیش تعیین شده و سایر مفاهیم اولیه آغاز میکند. سپس تیم هر یک از برنامههای نرمافزاری را در مجموعه بررسی میکند: Color Efex Pro، Viveza، Silver Efex Pro، Analog Efex Pro، HDR Efex Pro، Dfine، و Sharpener Pro. بیاموزید که چگونه از این افزونه ها برای افزودن جلوه های فیلتر خلاقانه مختلف، اعمال تنظیمات هدفمند در مناطق خاصی از عکس با استفاده از نقاط کنترل و موارد دیگر استفاده کنید. اهداف یادگیری گردش کار Adobe Lightroom، Photoshop و Photoshop Elements کار با تنظیمات از پیش تعیین شده اضافه کردن چندین فیلتر در Color Efex Pro اعمال تنظیمات جهانی در Viveza اعمال جلوه های فیلم در Silver Efex Pro اعمال اعوجاج لنز در Analog Efex Pro تنظیم تناژ کلی با HDR Efex Pro کاهش نویز با Dfine اعمال شارپنینگ خروجی با Sharpener Pro