تبدیل شدن به یک متخصص اداری - Become an Administrative Professional

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص اداری - Image of Learn Path Become an Administrative Professional
تبدیل شدن به یک متخصص اداری Become an Administrative Professional
متخصصان اداری سازمانها را بدون مشکل اداره می کنند. بر مهارتهای لازم برای پیشرفت در این شغل سریع تسلط داشته باشید ، از ارتباطات م etثر و آداب معاشرت گرفته تا مهارتهای ضروری فناوری که برای همه متخصصان اداری ضروری است.
Become an Administrative Professional
Administrative professionals keep organizations running smoothly. Master the skills necessary to thrive in this fast-paced job, from effective communication and business etiquette to the must-have technology skills that are essential for all administrative professionals.
مدت زمان: 15h 1m
تعداد دوره ها: 12
مجموع قیمت: (۲۳۳,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۶۳,۱۰۰
تعداد مدرسین: 12
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی حرفه ای امور اداری - Image of Course Administrative Professional Foundations 44 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی حرفه ای امور اداری

    Administrative Professional Foundations

    یک متخصص اجرایی را اغلب `نقشی بدون شرح وظیفه` می‌نامند، زیرا مسئولیت‌ها می‌توانند بسیار متفاوت باشند. هنگامی که از یک مدیر اجرایی پشتیبانی می‌کنید، باید آماده باشید تا انتظارات غیرمنتظره را داشته باشید. با این وجود، وظایف و مهارت‌های شغلی اساسی وجود دارد که اکثر متخصصان اداری از آنها استفاده می‌کنند. در این دوره مربی Aimee Reese اسرار مدیرهای فصلی و موفق را فاش می‌کند، و توصیف می‌کند مسیر شما به سمت پشتیبانی اجرایی سطح C چگونه پیش می‌رود. وی مهارت‌های بین فردی مورد نیاز را توصیف می‌کند، از کار با همکاران و حمایت همزمان از چندین مدیر، کار در تیم و مدیریت سایر مدیران. بعلاوه، مهارتهای خاص شغل مانند رسیدگی به نامه و ایمیل، مدیریت تقویم، تنظیم جلساتبی‌ عیب و نقص و استفاده از آخرین فناوری ‌را بیاموزید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی نکات حرفه‌ای امور اداری - Image of Course Administrative Professional Tips 3 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نکات حرفه‌ای امور اداری

    Administrative Professional Tips

    حرفه‌ای بودن در امور اداری، یک کار پاداش آور و چالش برانگیز است. این مجموعه نکاتی را برای کمک به شما در حفظ تمرکز، تعادل و همگام‌سازی با رئیس خود ارائه می‌دهد و به سرمایه‌ای بی‌ بدیل برای هر شرکتی که در آن کار می‌کنید تبدیل می‌شود. دستیار اجرایی و مربی April Stallworth به شما کمک می‌کند مهارت‌های کلیدی مانند gatekeeping، مدیریت پروژه و پیمایش سیاست‌های اداری را توسعه دهید. او ابزارهایی را برای کمک به شما در تولید و کارآیی بیشتر و منابع برای یافتن پاسخ‌های خاص صنعت شما معرفی می‌کند. او همچنین به شما کمک می‌کند نام تجاری و شبکه خود را بسازید، تا به شما کمک کند راه را برای شغل بعدی یا ارتقا سطح خود باز کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی آداب بیزنس: تلفن، ایمیل و متن - Image of Course Business Etiquette: Phone, Email, and Text 58 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آداب بیزنس: تلفن، ایمیل و متن

    Business Etiquette: Phone, Email, and Text

    تلفن، ایمیل یا پیامک؟ یاد بگیرید که در چه مواقعی از چه روش ارتباطی استفاده کنید. سوزانا کای با ایمیل شروع می کند، همه چیز را از تنظیم امضا گرفته تا صدای مناسب را توضیح می دهد. او همچنین نحوه استفاده بهینه از پاسخ دهندگان خود، تأیید دریافت ایمیل و پیگیری ایمیل های بی پاسخ را توضیح می دهد. این درس ها به بینندگان کمک می کند تا ارتباطات ایمیل خود را ارزیابی کرده و اطمینان حاصل کنند که گیرندگان به هیچ وجه آنها را سوء تفسیر نمی کنند. مورد بعدی آداب متن است، از جمله اینکه چه چیزی و چه چیزی در پیامک نباید گفته شود. سوزانا سپس به ارتباطات تجاری متداول مانند نامه ها، درخواست های پرداخت و تشکر و نحوه ایجاد ارتباط بین موارد ضروری در سطح اضطراری توجه می کند. در نهایت، این دوره شامل آداب معاشرت تلفنی، از جمله تبریک مناسب، پست صوتی، پیام های خارج از دفتر و رفتار ضروری تلفن است.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مدیریت زمان - Image of Course Time Management Fundamentals 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مدیریت زمان

    Time Management Fundamentals

    اگر هفته ای 10 ساعت اضافه داشته باشید چه کار می کنید؟ غیر ممکن به نظر می رسد؟ در این دوره، دیو کرنشاو، کارشناس بهره‌وری به شما نشان می‌دهد که چگونه در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارهای بیشتری انجام دهید و از آن زمان آزاد گرانبها بیشتری در اختیارتان بگذارید. این دوره مبانی نظری و عملی را برای بهره وری بیشتر ترسیم می کند و موانعی را که می توانند بر سر راه باشند توضیح می دهد. سپس استراتژی‌های عملی برای افزایش بهره‌وری در سه حوزه اصلی ارائه می‌کند: چگونه عادت‌هایی را برای سازماندهی بیشتر و کاهش شلوغی در فضای کاری خود ایجاد کنید. چگونه از نظر ذهنی بر سر کار باقی بمانید و کارهایی که در سرتان شناور است را حذف کنید. و چگونه می توانید یک بودجه زمانی ایجاد کنید تا بیشترین کار را در طول روز کاری خود انجام دهید و بر با ارزش ترین فعالیت های خود تمرکز کنید. اگر به دنبال استراتژی هایی برای کمک به مدیریت کارآمدتر زمان خود بوده اید، این دوره ممکن است ارزش وقت شما را داشته باشد. اهداف یادگیری اصول مدیریت زمان را کشف کنید. مشخص کنید که چرا تعویض وظیفه یک روش ناکارآمد برای کار است. برنامه و فضای کاری متمرکزتر ایجاد کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادداشت برداری موثر برای افزایش بهره‌وری خود - Image of Course Enhance Your Productivity with Effective Note-Taking 19 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادداشت برداری موثر برای افزایش بهره‌وری خود

    Enhance Your Productivity with Effective Note-Taking

    مربی بهره وری، نویسنده و تهیه کننده برنده جایزه Emmy مربی Paula Rizzo فرآیندهای آزمایش تست-راه، سیستم‌ها، نکات و هک‌های خود را برای یادداشت برداری موثر به اشتراک می‌گذارد. نحوه ثبت اطلاعات مهم، پردازش موثر آنها و اقدام را کشف کنید. روش‌های مختلف یادداشت برداری را کشف کنید. بین شرایطی که یادداشت برداری مهم است و موقعیت‌هایی که در آن نیست تفاوت قائل شوید. برای تعیین اینکه چه اطلاعاتی مفید است، یک تکنیک ساده بیاموزید و بهترین روش‌ها را برای یادداشت برداری دستی بگیرید. راهکارهایی را برای استفاده از یادداشت برداری آنالوگ و دیجیتال با هم به نفع خود بیاموزید. برخی از روش‌های یادداشت برداری غیر سنتی و همچنین روش‌های اثبات شده برای تولید یادداشت‌های عالی را کاوش کنید. هنگامی که یادداشت‌های عالی داشتید، پس چه کاری انجام می‌دهید؟ میانبرهایی برای فهم سریعتر یادداشت‌های شما وجود دارد، بنابراین می‌توانید عملی شوید. کشف کنید که چگونه برای دیگران یادداشت‌های واضح و روشن ثبت کنید. بیاموزید که چگونه از قبل برنامه ریزی کنید و از هر جلسه احساس قدرت و آمادگی برای انجام کارها بیرون بیایید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی ارتباطات - Image of Course Communication Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی ارتباطات

    Communication Foundations

    یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارت‌های ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر می‌گذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک می‌کند در انواع موقعیت‌های حرفه‌ای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیام‌های ایمیل و سخنرانی‌ها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان می‌دهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوه‌ای که به طور موثر و حرفه‌ای پیام شما را منتقل می‌کند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی ادعای خودتان ، یک انتخاب توانمند - Image of Course Asserting Yourself, an Empowered Choice 30 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ادعای خودتان ، یک انتخاب توانمند

    Asserting Yourself, an Empowered Choice

    آیا تاکنون برای نه گفتن ، مخالفت با همکاران یا ارائه بازخورد سخت به مشکل برخورده اید؟ ابراز وجود مهارت مهمی برای تسلط است ، به ویژه برای هر کس که در یک نقش رهبری کار می کند یا آرزو دارد. بیاموزید که چگونه بلند صحبت کنید و صدای خود را به گوش دیگران برسانید. این دوره برای توانمندسازی افرادی که تلاش می کنند خود را به طور حرفه ای یا شخصی ادعا کنند ، طراحی شده است. Emilie Aries ، متخصص شغلی ، از جنبه هایی مانند ارتباط قاطع ، زبان بدن و لحن پشتیبانی می کند. او همچنین توضیح می دهد که چرا بعضی اوقات ابراز وجود دشوار است و تاکتیک هایی را برای غلبه بر ترس شما فراهم می کند - و آنچه را که از کار و زندگی می خواهید به دست می آورید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری ورد دسکتاپ (آفیس 365/مایکروسافت 365) - Image of Course Learning Word Desktop (Office 365/Microsoft 365) 35 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری ورد دسکتاپ (آفیس 365/مایکروسافت 365)

    Learning Word Desktop (Office 365/Microsoft 365)

    مایکروسافت ورد دارای گزینه‌ها و ویژگی‌هایی است که تسلط بر آن‌ها ممکن است سال‌ها طول بکشد، اما اگر فقط نیاز به ایجاد یک سند ساده دارید، راه‌اندازی و اجرای آن با Word نیز آسان است. در این دوره کوتاه، نیک برازی، مربی کارکنان LinkedIn Learning به شما نشان می‌دهد که چگونه با نسخه اشتراکی Microsoft Word، با تمرکز بر رایج‌ترین ویژگی‌های اساسی که هر کاربر برای شروع به آن نیاز دارد، شروع به کار کنید. Nick با نشان دادن نحوه ایجاد، باز کردن و ذخیره اسناد جدید شروع می کند. در مرحله بعد، او قالب بندی در Word را پوشش می دهد، از قالب بندی متن/پاراگراف تا طرح بندی صفحه. او همچنین نحوه کار با سبک‌های داخلی در Word را نشان می‌دهد، نحوه همکاری در یک سند را با استفاده از ویژگی Track Changes نشان می‌دهد، میانبرهای صفحه کلید مفید را به اشتراک می‌گذارد و موارد دیگر.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی اکسل دسکتاپ (آفیس365/مایکروسافت365) - Image of Course Learning Excel Desktop (Office 365/Microsoft 365) 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اکسل دسکتاپ (آفیس365/مایکروسافت365)

    Learning Excel Desktop (Office 365/Microsoft 365)

    آیا به دنبال شروع به کار با Microsoft Excel هستید؟ در این دوره در سطح مبتدی، مربی دیوید ریورز را دنبال کنید تا کاربران جدید را با مبانی اکسل آشنا کند. دیوید رابط اکسل را پوشش می دهد، سپس نحوه ایجاد کتابهای جدید، افزودن و قالب بندی اعداد و متن، کار با فرمولها و توابع اساسی و استفاده از ویژگیهای کلیدی مانند تکمیل خودکار را توضیح می دهد، که به شما امکان می دهد سلولهای جدید را با استفاده از سلولهای موجود در آنجا پر کنید. یک الگو است او به شما نشان می دهد که چگونه ستون ها و سطرها را فریز کنید، نمودارها را وارد کنید، صفحات گسترده خود را به سرعت با دیگران به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری دسکتاپ اوت لوک (آفیس 365/مایکروسافت 365) - Image of Course Learning Outlook Desktop (Office 365/Microsoft 365) 43 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری دسکتاپ اوت لوک (آفیس 365/مایکروسافت 365)

    Learning Outlook Desktop (Office 365/Microsoft 365)

    آیا می‌خواهید Outlook برای Microsoft 365 را بخشی از جریان کار خود قرار دهید؟ در این دوره، مربی Jess Stratton به شما کمک می‌کند تا با استفاده از این ایمیل ضروری و برنامه تقویم، سرعت بگیرید. او با نشان دادن نحوه کار با ایمیل، از جمله نحوه خواندن و ارسال ایمیل، کار با پیوست‌ها و راه اندازی یک حساب ایمیل خارج در Outlook شروع می‌کند. در مرحله بعدی، او نحوه افزودن مخاطب و ایجاد گروه‌های تماس را برای ایمیل کردن همزمان چندین نفر پوشش می‌دهد. برای جمع بندی، او نحوه تنظیم جلسات و مدیریت تقویم شما را در Outlook نشان می‌دهد.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی پاورپوینت دسکتاپ (آفیس365/مایکروسافت365) - Image of Course Learning PowerPoint Desktop (Office 365/Microsoft 365) 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی پاورپوینت دسکتاپ (آفیس365/مایکروسافت365)

    Learning PowerPoint Desktop (Office 365/Microsoft 365)

    با پاورپوینت برای مایکروسافت 365 شروع کنید. این دوره برای هرکسی است که در پاورپوینت تازه کار است و مایل به ایجاد و ارائه نمایش اسلاید و ارائه است. مربی کارمند، گاریک چاو، با نشان دادن نحوه ایجاد یک ارائه جدید از ابتدا یا با انتخاب یک الگو از میان صدها الگوی موجود در گالری ارائه پاورپوینت، شروع می کند. Garrick نحوه اضافه کردن محتوا مانند متن، تصاویر، صدا و ویدئو و حتی لینک در اسلایدهای پاورپوینت را توضیح می دهد. در طول مسیر، بیاموزید که چگونه می توانید تعامل را با انتقال متحرک اضافه کنید، و ارائه خود را صادر، به اشتراک بگذارید و ارائه دهید. اهداف یادگیری سه روش برای ایجاد یک اسلاید جدید را بشناسید. هدف چهار پنل موجود در پاورپوینت را مشخص کنید. دو روش برای درج تصویر در یک اسلاید را به یاد بیاورید. سه گزینه موجود در کادر گفتگوی Header و Footer را شناسایی کنید. سه تکنیک را برای رفتن به اسلاید بعدی در طول ارائه توضیح دهید. نحوه اشتراک گذاری یا مشاهده یک ارائه آنلاین را تعیین کنید.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع مایکروسافت تیم - Image of Course Microsoft Teams Essential Training 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع مایکروسافت تیم

    Microsoft Teams Essential Training

    ویژگی های اصلی تیم های مایکروسافت را کشف کنید و ببینید چگونه می توانید همکاران را گرد هم بیاورید، مکالمات و محتوا ایجاد کنید و همکاری موثرتری داشته باشید. نویسنده نیک برازی موارد ضروری استفاده از تیم ها را شروع می کند، با تنظیمات اولیه، ایجاد تیم های جدید و پیوستن به تیم های موجود. نیک تیم ها و اعضای سازماندهی را پوشش می دهد و نحوه انجام مکالمات را نشان می دهد. او نحوه ایجاد جلسات برنامه ریزی شده یا شروع جلسات بداهه در داخل تیم ها را توضیح می دهد و به اشتراک گذاری فایل ها را نشان می دهد. در نهایت، نیک سفارشی سازی تنظیمات کاربر را در اختیار شما قرار می دهد و نحوه استفاده از Teams در دستگاه های تلفن همراه را توضیح می دهد. اهداف یادگیری ارتباط موثر سازماندهی تیم ها ایجاد مکالمات برنامه ریزی و شروع جلسات ویدئویی به اشتراک گذاری فایل ها برنامه ها و ویژگی های اختیاری جستجوکردن تنظیمات و سفارشی سازی کار با برنامه موبایل

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Garrick Chow - Image of Author Garrick Chow

Garrick Chow

Garrick Chow بیش از هفتاد و پنج دوره ی آموزشی را ارائه کرده و هم اکنون یک ارائه کننده در Macworld و AIGA می باشد. Garrick Chow نویسنده ی ارشد مطالب در Lynda.com می باشد. او دوره های آموزشی زیادی در موضوعات مختلف طراحی کرده است. او در کلاس های حضوری و کنفرانس ها در کمپانی ها ، آژانس های دولتی و دانشگاه ها حاضر می شود. او ارائه کننده در کنفرانس Macworld بوده و در پدیده های جدید طراحی از جمله AIGA و UCDA همکاری می کند. علایق او شامل تولید audio and music، ابزار های digital lifestyle، برنامه های مربوط به سلامتی و gadgets می باشد.در زمان های غیر کاری او در گروه indie-rock و (The Jellybricks (www.thejellybricks.com نوازندگی می کند یا به ورزش دو مشغول است. با او از طریق www.garrickchow.com یا @garrickchow در ارتباط باشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Rivers - Image of Author David Rivers

David Rivers

دیوید ریورز متخصص در آموزش الکترونیکی است. مشتریهای او شامل میکروسافت و Corel می شوند. او نویسنده، آموزگار و متخصص توسعه و آموزش است. دیوید ریورز بیش از 20 سال سابقه همکاری با دولت، کسب و کارهای hi-tech و حوزۀ سلامت داشته است و به آن ها کمک می کرده تا کارآمدی و تولیدات خود را از طریق ادغام ابزارهای تکنولوژیک افزایش دهند. دیوید با سابقه عمیق در microsoft office، ابزارهای یادگیری الکترونیک، و ابزارهای مناسب تولید از جمله Framemaker و RoboHelp، علاقه مند کمک به افراد ، برای بهبود روند کارشان است. مشتریهای او شامل میکروسافت، شرکت کورل، نرم افزار هالوگن و شهر اوتاووا هستند. دیوید همچنین نویسنده صاحب کتاب درمورد محدوده موضوعاتی از فوتوشاپ تا Acrobat و Microsoft Digital Image Suite می باشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Nick Brazzi - Image of Author Nick Brazzi

Nick Brazzi

نیک برازی مدرس اسبق Apple و در حال حاضر کارمند و نویسنده در زمینه بهروری و مباحث موبایل برای Lynda.com است. نیک بیش از 20 سال است که تولیدات desktop دارد و تدوین ویدئو آموزش می دهد. وی پیش از پیوستن به Lynda.com، مدرس نرم افزار و طراح آموزش برای Apple، و عموماً سخنگوی مهمان چندین گروه کاربر مکینتاش در "سیلیکون وَلی" بود. نیک در اوقات فراغتش، مهارت هایش را در ورزش های مختلف مربوط به تک چرخ سواری به نمایش می گذارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dave Crenshaw - Image of Author Dave Crenshaw

Dave Crenshaw

دیو کرانشو نویسنده و مربی رهبری است که در شرکت Time، Fast Company و USA Today برجسته شده است. او استاد ساختن رهبران مولد است. او در مجله Time، USA Today، Fast Company و BBC News حضور دارد. دوره های او را در LinkedIn Learning میلیون ها نفر مشاهده کرده اند. او چهار کتاب نوشته شده است، از جمله اسطوره چند وظیفه: How "Doing It All" Gets Nothing Done، که در شش زبان منتشر شد و یک از پرفروش ترین کتابهای مدیریت زمان است. دیو به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها هزار رهبر کسب و کار در سراسر جهان را تربیت کرده است. در DaveCrenshaw.com در مورد او بیشتر بدانید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jess Stratton - Image of Author Jess Stratton

Jess Stratton

جس استراتن یک کارمند نویسنده و مشاور متخصص تکنولوژی در تولید نرم افزار و تکنولوژی موبایل است. جس استراتن، بیش از 10 سال را به گرداندن کسب و کار مشاوره تکنولوژی خودش، ساخت و نگه داری پایگاه داده برای شرکت ها و کسب و کار های کوچک و متوسط، ساخت وبسایت، نصب شبکه و رهبری تیم ها، کارمندان، و افراد کرده است تا برای تولید بیشتر از آخرین فن آوری های desktop و موبایل استفاده کنند. هم اکنون، جس علاوه بر اینکه یک ارائه دهنده برجسته کنفرانس های Lotus Note و نویسنده مشارکتی برای چندین صنعت چاپ و مجله ها، کتب درسی، پادکست ها، وب کست ها و سایر سایت های محبوب از جمله: Lifehacker.com است، یک نویسنده تمام وقت در Lynda.com نیز می باشد. جس را می توانید از طریق وب سایت او www.solacelearning.com ودنبال کردن در تویتر به آدرس@NerdGirlJess پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Tatiana Kolovou - Image of Author Tatiana Kolovou

Tatiana Kolovou

تاتیانا کلوو عضو هیات‌علمی دانشکده تجارت Kelley در دانشگاه ایندیانا است. او به عنوان " یک مهاجر آکادمیک " از شهر آتن، در یونان ، به آمریکا آمد. اکنون او ارتباطات تجاری و اثر متقابل فرهنگی ، آموزش می‌دهد. تاتیانا با مدیران و تیم های شرکت های بزرگ مشاوره می کند تا مهارت های ارتباطی موثر برای شرکت های بزرگ را توسعه دهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brenda Bailey-Hughes - Image of Author Brenda Bailey-Hughes

Brenda Bailey-Hughes

برندا بیلی هیوز یک مدرس ارشد دانشکده بازرگانی کلی است که مدیران اجرایی را در زمینه ارتباطات مربی می کند. برندا به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده کسب و کار کلی رتبه ملی در دانشگاه ایندیانا، دوره های ارتباطی در مقطع کارشناسی، دوره های مشاوره کلی MBA مستقیم و دوره های رهبری جهانی را تدریس می کند و در برنامه مشارکت اجرایی MBA بین دانشکده بازرگانی کلی و دانشگاه سونگ کیونکوان در سئول کار می کند. کره جنوبی. پروفسور بیلی هیوز از طرفداران تدریس دیدگاه های جهانی در محیط کسب و کار است و یک مربی مجاز برای دانشجویان و متخصصان تجاری است که به دنبال بهبود شایستگی های بین المللی خود هستند. برندا سخنران مورد علاقه ای است که به طور مرتب در کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در مورد موضوعات مختلف از جمله مدیریت تغییر، مهارت های ارائه، ارتباطات بین فرهنگی، ارتباطات تأثیرگذار و خدمات مشتری ارائه می دهد. برندا به عنوان یکی از مالکان Team Performance، یک شرکت مشاوره و آموزش، در آموزش ارتباطات تخصص دارد و مدیران بسیاری از شرکت های Fortune 500 را مربیگری کرده است. برندا دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات سازمانی و توسعه حرفه ای است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Suzanna Kaye - Image of Author Suzanna Kaye

Suzanna Kaye

سوزانا کای یک سازمان دهنده و متخصص بهره وری حرفه ای است. متخصص در بی نظمی مزمن ، ADD و معلولیت ها ، دانش ساده سازی حتی دشوارترین کارها را برای هر مشتری به ارمغان می آورد. او از سال 2006 یک سازمان دهنده حرفه ای بوده است و از سابقه تجارت ، امور مالی و آموزشی ، با مشاغل قبلی شرکت ها از جمله CFO ، مدیر عامل و معلم می آید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Aimee Reese - Image of Author Aimee Reese

Aimee Reese

Aimee Reese یک مربی حرفه ای دارای مجوز است که به دیگران کمک می کند تا تعادل سالم بین کار و خانه ایجاد کنند. Aimee یک رهبر ثابت شده با بیش از 27 سال تجربه در توسعه مردم ، منابع انسانی و مدیریت پروژه و بیش از 15 سال به عنوان دستیار اجرایی در سطح C است. فعالیت اداری متنوع وی از ارائه رهبری استراتژیک برای تیم های مدیریت ارشد و ایجاد روابط با مشتری با ارزش بالا تا برتری در عملکرد است. Aimee در مرحله دریافت گواهینامه دوم خود از اتحادیه آموزش مربیان است. وی همچنین در انستیتوی تغذیه تلفیقی ثبت نام کرده و در آنجا به یک مربی معتبر بهداشت و سلامتی و در انستیتوی مربیگری بین المللی Fibromyalgia تبدیل خواهد شد. Aimee پس از مشاهده نیاز به تعادل کار و زندگی در خانه از تجربیات خود به عنوان یک متخصص 27 ساله اداری ، تجارت مربیگری خود را در سال 2017 آغاز کرد. او می داند که متعادل کردن کار و زندگی در خانه چقدر سخت است و او یاد گرفته است که فقط این کار را انجام دهد. در حال حاضر او بسیار شادتر ، سالم تر است و هم از نظر شغلی و هم از نظر شخصی رضایت بیشتری دارد. ماموریت او این است که به مردم یاد بدهد تا مسیر زندگی خود را طوری انتخاب کنند که اهمیت آنها را انتخاب کند. در aimeereese.com بیشتر بیاموزید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس April Stallworth - Image of Author April Stallworth

April Stallworth

آپریل استالورث یک مدیر اجرایی فصلی ، سخنران ، مدرس و مربی زندگی است. او بیش از 30 سال تجربه در شرکتهای 500 Fortune و عرصه غیرانتفاعی دارد. او ، یک مربی و کارشناس ارتباط ، ضمن دستیابی به اهداف مورد نظر ، بهترین ها را در دیگران به نمایش می گذارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Paula Rizzo - Image of Author Paula Rizzo

Paula Rizzo

پائولا ریزو، بنیانگذار ListProducer.com ، تولید کننده و برنده جایزه امی و نویسنده کتاب "تفکر فهرست مند" است. پائولا که پیشکسوت رسانه بود ، نزدیک به دو دهه به عنوان تهیه کننده تلویزیون در شهر نیویورک به سر برد. او به عنوان یک تولید کننده ارشد بهداشت برای کانال فاکس نیوز ، بخشهایی را با متخصصان برتر از جمله جیلیان مایکلز و دیپاک چوپرا تولید کرد. پائولا که احساس درماندگی میکرد، راه هایی را برای استفاده از لیست ها و سایر ترفندهای بهره وری برای تأثیرگذاری بیشتر در محل کار و خانه پیدا کرد. او از طریق کتاب ها ، وبلاگ و PaulaRizzo.com به هزاران نفر کمک کرده است تا همین کار را انجام دهند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Emilie Aries - Image of Author Emilie Aries

Emilie Aries

Emilie Aries یک سخنران ، نویسنده و پادکست شناخته شده ملی و بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Bossed Up است. امیلی یک سازمان‌دهنده سیاسی است که به عنوان مشاور رهبری زنان منصوب شده‌است. وی به واسطه کار خود در Bossed Up - یک سازمان آموزش شخصی و حرفه ای - برنامه ها ، ابزار و منابع را برای کمک به زنان در پیشبرد مشاغل پایدار فراهم می کند و از شرکت هایی که با تنوع جنسیتی و گنجاندن کار در کار هستند ، پشتیبانی می کند. گفتگوی TEDx او ، با عنوان "The power of no" ، نشان می دهد که چگونه می توان مرزهای سالم را تعیین کرد و برای دستیابی به پایداری بلند مدت سرمایه گذاری کرد. کتاب آینده او ، Bossed Up ، در سال 2019 توسط Public Affairs Books منتشر خواهد شد و به زنان کمک می کند تا به طور قاطعانه یک مسیر شغلی پایدار را طراحی کنند. پس از میزبانی پادکست HowStuffWorks ، Stuff Mom Never Told You 2017 در سال 2017 ، امیلی پادکست مخصوص خود را با نام Bossed Up را راه اندازی کرد تا کار های حرفه ای شنوندگی را تجزیه کند ، مصاحبه با مهمانان متخصص را انجام دهد و نکات رئیس را هر هفته به گوشهای شنونده بفرستد. امیلی همچنین به عنوان یک عضو همیشگی در Forbes نویسندگی میکند و به عنوان سخنران در جستجوی شرکت ها ، همایش ها و دانشگاه های سراسر کشور است. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه Brown University به دست آورد و بورس تحصیلی را در زمینه آموزش در مدرسه دولتی Harvard Kennedy School of Government به پایان رساند. امیلی به تازگی پس از گذشت 5 سال شگفت انگیز در Washington, D.C ، به Denver ، کالیفرنیا نقل مکان کرد. او به ترکیب غریزه سیاسی و تجربه شخصی خود با فرسودگی شغلی، کمک می‌کند تا به زنان کمک کند تا به قدرت خود گام بردارند و رئیس زندگی خود باشند.

مشاهده پروفایل