تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات در شبکه های اجتماعی - Become a Social Media Advertising Specialist

-
1
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاصول تبلیغات موثر و ارتباطات بازاریابی را بیاموزید. جین بارت، مدیر سابق تبلیغات نیویورک، نمای کلی از چشمانداز رسانهای فعلی و بلوکهای سازنده و هزینههای نسبی یک طرح تبلیغاتی اساسی را ارائه میدهد. او روند اساسی رساندن پیام شما به بازار را تشریح میکند و ابزارهایی را برای کمک به شما در بهبود تمرکز بازار، تعریف پروفایلهای مشتری و ایجاد استراتژی کلی رسانهای خود ارائه میکند. چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید، چه با آژانس های تبلیغاتی شریک شوید یا در یک بخش بازاریابی شرکتی کار کنید، این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید که ردپای تبلیغاتی هر شرکت، صرف نظر از اندازه، برای موفقیت به چه چیزی نیاز دارد. اهداف یادگیری تعریف مخاطبان ساخت پیام شما درج آگهی شما ایجاد حضور دیجیتال، رقابتی و تحریریه همکاری با شرکای تبلیغاتی کار با آژانس تبلیغاتی
-
2
59 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه Ad Copy بنویسید که برند شما را به طور موثر منتقل کند و کلیکها را به فروش، بازدید و ثبت نام تبدیل کند. مربی Michael Duquet استراتژیست تبدیل و رشد، شما را از طریق قوانین نوشتن تبلیغات برای پلتفرمها مختلف راهنمایی میکند. او روشهایی برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی شما (کلان و خرد و کسب و نگهداری) را مرور میکند، و نحوه ساختن کپی برای انواع رسانههای خاص از جمله وب سایتها، ایمیل، نامههای مستقیم و رسانههای اجتماعی را نشان میدهد. از آنجا که مخاطبان مختلف پذیرای انواع مختلف تبلیغات هستند، او نشان میدهد که چگونه پیام و لحن شما را براساس مخاطب هدف و شخصیت مشتری تغییر دهید. در فصلهای آخر، او شما را با برخی از بایدها و نبایدهای معمول آشنا میکند و توضیح میدهد که آینده تبلیغات برای نویسندگان و استراتژیستهای خلاق چیست. موضوعات شامل: نحوه مرتبط نگه داشتن مطالب را شرح دهید. اهمیت انتخاب دقیق دستور زبان و نحو را بشناسید. برای بهبود شانس جذب مشتری جدید در تبلیغات خود، روش هایی ذکر کنید. بین کپی تبلیغات وب سایت و کپی تبلیغات رسانه های اجتماعی تفاوت قائل شوید. ارزش شخصیت مشتری را توضیح دهید. راه های متفاوت بازاریابی محتوا با تبلیغات سنتی را نام ببرید.
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا تبلیغات در YouTube توجه و مشتریان را به خود جلب کنید. کارشناس بازاریابی Anson Alexander به شما نشان میدهد چگونه میتوانید کمپینهای تبلیغاتی را در یوتیوب، بزرگترین پلتفرم ویدیوی جهانی ایجاد و مدیریت کنید. تبلیغات عالی با محتوای عالی شروع میشود، او با نکاتی در مورد ایجاد فیلمهای کوتاه و جذاب که مطابق با دستورالعملهای YouTube هستند شروع میکند. وی سپس نحوه ساختن کمپینهای تبلیغاتی، تعیین بودجه معقول و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب با استفاده از علایق و اطلاعات جمعیتی را نشان میدهد. سرانجام، برای اطمینان از به دست آوردن بهترین بازده از سرمایه خود، نحوه اندازه گیری عملکرد تبلیغات و انجام هرگونه تنظیمات لازم را نشان میدهد.
-
4
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتبلیغات لینکدین تبلیغات اجتماعی بسیار هدفمندی هستند که تفاوت قابل توجهی با بازاریابی جستجو دارند. با ورود به مربی AJ Wilcox، او در تبلیغات لینکدین جستجو می کند و استراتژی های عملی ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا این پلت فرم قدرتمند را برای شما مناسب سازد. او جزئیات آنچه که تبلیغات لینکدین را بسیار ارزشمند می کند، به شما کمک می کند تا با قابلیت های این پلتفرم آشنا شوید و نحوه ایجاد تبلیغات موثر در لینکدین را به شما کمک می کند. AJ نحوه استفاده بهینه از تبلیغات متنی ، محتوای حمایت شده، تبلیغات پیام تبلیغاتی، تبلیغات پویا و موارد دیگر را نشان می دهد. او همچنین رویکردهایی را برای هدف قرار دادن مخاطبان و سازماندهی کمپین های شما برای گزارشگری ساده و ارزیابی عملکرد به اشتراک می گذارد. سرانجام، او به شما نشان می دهد که چگونه معیارها را در مدیر کمپین مشاهده کرده و تفسیر کنید تا بفهمد درمورد کارایی تبلیغات و توانایی مقیاس بندی باید چه چیزهایی را بدانید.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است، اما بین قرار دادن سریع تبلیغات و تبلیغات به طور مؤثر تفاوت وجود دارد. در این دوره، کارشناس بازاریابی Anson Alexander نحوه ایجاد محتوای جذاب برای تبلیغات در اینستاگرام را توضیح می دهد، نحوه ایجاد یک کمپین و نحوه استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک را در طول راه نشان می دهد. Anson انواع محتوایی را که می توانید برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید بررسی می کند و سپس نحوه ایجاد، بارگذاری و قالب بندی تبلیغات را نشان می دهد. او ابزارهای مختلف را به شما نشان می دهد و نحوه هدف قرار دادن مخاطبان خاص، اجرای بودجه و اجرای کمپین های برنامه ریزی شده را نشان می دهد. Anson درباره مجموعه تبلیغات و پیکربندی محل قرارگیری، و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات Instagram Stories و Instant Experience برای بهبود بازاریابی و افزایش مشارکت کاربران صحبت می کند. او همچنین تجزیه و تحلیل را پوشش می دهد، بنابراین می توانید نحوه تنظیم تلاش های تبلیغاتی خود را بر اساس اطلاعات عملکرد کشف کنید.
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچرا تبلیغات توییتر را برای بازاریابی آنلاین تجارت خود انتخاب می کنید؟ توییتر می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان را با استفاده از اطلاعات جمعیتی ، کلمه کلیدی ، نام کاربری یا علاقه خود هدف قرار دهید و در زمان واقعی آگاهی از برند را ایجاد کنید. این یک بستر مناسب برای مشاغل کوچک و تازه وارد تبلیغات آنلاین است - اما در هر شکل و اندازه ای توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره نحوه شروع استفاده از Twitter برای تبلیغات را نشان می دهد ، با توضیح در مورد انواع تبلیغات توییتر و گزینه های هدف گذاری. سپس مگان آدامز ، استراتژیست شبکه های اجتماعی نحوه راه اندازی حساب تبلیغاتی ، تعریف مخاطبان خود و ایجاد کمپین هایی پیرامون اهداف خاص را نشان می دهد: به دست آوردن فالوور ، هدایت ترافیک به یک صفحه وب ، جمع آوری راهنما ، تبلیغ یک برنامه و موارد دیگر. در این راه ، چگونگی تنظیم پیشنهادات و بودجه ، مدیریت تویت ها و بررسی گزارش های کمپین را بیابید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - انواع کمپین تبلیغاتی توییتر - تعریف و هدف قرار دادن مخاطبان خود - تنظیم حساب خود - روشهای اساسی هدف گیری - روشهای پیشرفته هدف گیری - پیشنهادات تبلیغات توییتر - ایجاد یک کمپین تبلیغاتی - مدیریت رسانه و محتوا - مرور تجزیه و تحلیل توییتر
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات
-
8
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاین دوره، چشم انداز پیچیده و دائماً در حال توسعه تبلیغات با پرداخت کلیک را شرح می دهد و نحوه استفاده از آن را برای تولید سرب موثر توضیح می دهد. امی بیشاپ شما را در فرایند ایجاد استراتژی چند کاناله، از جمله موضوعات کلیدی مانند ایجاد منابع داده، انتخاب کانال های شما و استفاده از استراتژی های هدف، راهنمایی می کند. امی مرحله حساس هماهنگی کمپین های lead generation شما در چندین کانال و همچنین پیش بینی عملکرد و تعیین بودجه کمپین را پوشش می دهد. او مفاهیم را بیان می کند و نکات تاکتیکی مورد نیاز برای طراحی، اجرا و اندازه گیری استراتژی PPC چند کاناله موثر برای lead generation را به اشتراک می گذارد.
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیفیس بوک یک بستر تبلیغاتی کلیدی برای تجارت در هر اندازه است. این دوره تکنیک های پیشرفته را برای کمک به بازاریابان در دستیابی به اهداف تبلیغاتی و تعامل خود به نمایش می گذارد. مربی مایکل تیلور ابتدا نشان می دهد که چگونه می توان با تبلیغات گسترده و همچنین تبلیغات تبلیغاتی مختلف در بین حساب ها و صفحات مختلف ، تبلیغات وسیعی را ایجاد و مدیریت کرد. همچنین می توانید با استفاده از ابزار Business Manager به چندین کاربر با سطح مجوز مختلف امکان مدیریت تبلیغات تبلیغاتی را بدهید. وی روشهای صرفه جویی در وقت را برای بارگذاری انبوه تبلیغات ، استفاده از مخاطبان سفارشی ، تکثیر تبلیغات با هدف گذاری و تصاویر مختلف ، تبلیغات آزمایش تقسیم و تنظیم تبلیغات برای اینستاگرام و سایر مکانها معرفی می کند. در مرحله بعدی ، تکنیک های انتساب و بهینه سازی بازاریابی ، مانند مدل سازی مخلوط ، هدف قرار دادن رویداد قیف و ردیابی پیشرفته تبدیل را با API Facebook Ads Conversions بیاموزید. سرانجام ، چگونگی خودکار کردن تبلیغات خود را در مقیاس با استفاده از Facebook Business API کشف کنید و اجازه دهید ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی تبلیغاتی را برای شما تولید کنند.
-
10
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتبلیغات برنامه ای خرید رسانه های دیجیتال را خودکار می کند. با استفاده از نرم افزار و الگوریتم ها برای انتخاب خرید ، تبلیغات شما چابک و کارآمدتر می شود. شما می توانید دقیقاً همان جایی باشید که مشتری در آن حضور دارید - بلافاصله. در این دوره می توانید اصول تبلیغات برنامه ای را بیاموزید. مربی مت بیلی نحوه عملکرد ردیابی آنلاین را نشان می دهد. توضیح می دهد که چگونه مخاطب را با معیارهای مختلف هدف قرار دهید. و نقشی را که تبلیغ کنندگان و ناشران در فضای تبلیغات دیجیتال بازی می کنند مرور می کند. نحوه استفاده از داده های شخص اول و سوم ، از جمله کوکی ها و ردیاب ها را در کمپین های خود بیابید و در زمان مناسب و در دستگاه مناسب به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید. بیاموزید که چگونه مخاطب را بر اساس رفتار ، مکان ، محتوا و زمینه هدف قرار دهید - و تأثیر تصمیم Google برای حذف ردیابی شخص ثالث را کشف کنید. مت همچنین توضیح می دهد که چگونه تقلب در تبلیغات را با استفاده از گزارش های کمپین و لیست های سیاه کشف و از بین می برد. موضوعات شامل: هدف قرار دادن داده ها و رفتاری هدف گذاری مجدد مدیریت داده های برنامه ای و شخص ثالث رسیدن به مخاطب مناسب مخاطبان را هدف قرار دهید مقابله با تقلب در تبلیغات