تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات در شبکه های اجتماعی - Become a Social Media Advertising Specialist

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات در شبکه های اجتماعی - Image of Learn Path Become a Social Media Advertising Specialist
تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات در شبکه های اجتماعی Become a Social Media Advertising Specialist
شبکه های اجتماعی به بخش مهمی از نحوه تعامل اکثر سازمان های موفق با مشتریان بالقوه تبدیل شده است. در نتیجه ، متخصصان تبلیغات شبکه های اجتماعی به بخش بسیار مهمی از بخش بازاریابی تبدیل شده اند. مهارت های لازم را برای متخصص شدن در این زمینه هیجان انگیز کسب کنید.
Become a Social Media Advertising Specialist
Social media has become a critical part of how most successful organizations engage with potential customers. As a result, social media advertising specialists have become an extremely vital part of a marketing department. Get the skills you need to become a specialist in this exciting field.
مدت زمان: 12h 42m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۲۰۴,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۴۲,۸۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تبلیغات - Image of Course Advertising Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تبلیغات

    Advertising Foundations

    اصول تبلیغات موثر و ارتباطات بازاریابی را بیاموزید. جین بارت، مدیر سابق تبلیغات نیویورک، نمای کلی از چشم‌انداز رسانه‌ای فعلی و بلوک‌های سازنده و هزینه‌های نسبی یک طرح تبلیغاتی اساسی را ارائه می‌دهد. او روند اساسی رساندن پیام شما به بازار را تشریح می‌کند و ابزارهایی را برای کمک به شما در بهبود تمرکز بازار، تعریف پروفایل‌های مشتری و ایجاد استراتژی کلی رسانه‌ای خود ارائه می‌کند. چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید، چه با آژانس های تبلیغاتی شریک شوید یا در یک بخش بازاریابی شرکتی کار کنید، این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید که ردپای تبلیغاتی هر شرکت، صرف نظر از اندازه، برای موفقیت به چه چیزی نیاز دارد. اهداف یادگیری تعریف مخاطبان ساخت پیام شما درج آگهی شما ایجاد حضور دیجیتال، رقابتی و تحریریه همکاری با شرکای تبلیغاتی کار با آژانس تبلیغاتی

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی نوشتن کپی آگهی - Image of Course Writing Ad Copy 59 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نوشتن کپی آگهی

    Writing Ad Copy

    بیاموزید که چگونه Ad Copy بنویسید که برند شما را به طور موثر منتقل کند و کلیک‌ها را به فروش، بازدید و ثبت نام تبدیل کند. مربی Michael Duquet استراتژیست تبدیل و رشد، شما را از طریق قوانین نوشتن تبلیغات برای پلتفرمها مختلف راهنمایی می‌کند. او روشهایی برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی شما (کلان و خرد و کسب و نگهداری) را مرور می‌کند، و نحوه ساختن کپی برای انواع رسانه‌های خاص از جمله وب سایت‌ها، ایمیل، نامه‌های مستقیم و رسانه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد. از آنجا که مخاطبان مختلف پذیرای انواع مختلف تبلیغات هستند، او نشان می‌دهد که چگونه پیام و لحن شما را براساس مخاطب هدف و شخصیت مشتری تغییر دهید. در فصل‌های آخر، او شما را با برخی از بایدها و نبایدهای معمول آشنا می‌کند و توضیح می‌دهد که آینده تبلیغات برای نویسندگان و استراتژیست‌های خلاق چیست. موضوعات شامل: نحوه مرتبط نگه داشتن مطالب را شرح دهید. اهمیت انتخاب دقیق دستور زبان و نحو را بشناسید. برای بهبود شانس جذب مشتری جدید در تبلیغات خود، روش هایی ذکر کنید. بین کپی تبلیغات وب سایت و کپی تبلیغات رسانه های اجتماعی تفاوت قائل شوید. ارزش شخصیت مشتری را توضیح دهید. راه های متفاوت بازاریابی محتوا با تبلیغات سنتی را نام ببرید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در یوتیوب - Image of Course Advertising on YouTube 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در یوتیوب

    Advertising on YouTube

    با تبلیغات در YouTube توجه و مشتریان را به خود جلب کنید. کارشناس بازاریابی Anson Alexander به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را در یوتیوب، بزرگترین پلتفرم ویدیوی جهانی ایجاد و مدیریت کنید. تبلیغات عالی با محتوای عالی شروع می‌شود، او با نکاتی در مورد ایجاد فیلم‌های کوتاه و جذاب که مطابق با دستورالعمل‌های YouTube هستند شروع میکند. وی سپس نحوه ساختن کمپین‌های تبلیغاتی، تعیین بودجه معقول و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب با استفاده از علایق و اطلاعات جمعیتی را نشان می‌دهد. سرانجام، برای اطمینان از به دست آوردن بهترین بازده از سرمایه خود، نحوه اندازه گیری عملکرد تبلیغات و انجام هرگونه تنظیمات لازم را نشان می‌دهد.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در لینکدین - Image of Course Advertising on LinkedIn 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در لینکدین

    Advertising on LinkedIn

    تبلیغات لینکدین تبلیغات اجتماعی بسیار هدفمندی هستند که تفاوت قابل توجهی با بازاریابی جستجو دارند. با ورود به مربی AJ Wilcox، او در تبلیغات لینکدین جستجو می کند و استراتژی های عملی ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا این پلت فرم قدرتمند را برای شما مناسب سازد. او جزئیات آنچه که تبلیغات لینکدین را بسیار ارزشمند می کند، به شما کمک می کند تا با قابلیت های این پلتفرم آشنا شوید و نحوه ایجاد تبلیغات موثر در لینکدین را به شما کمک می کند. AJ نحوه استفاده بهینه از تبلیغات متنی ، محتوای حمایت شده، تبلیغات پیام تبلیغاتی، تبلیغات پویا و موارد دیگر را نشان می دهد. او همچنین رویکردهایی را برای هدف قرار دادن مخاطبان و سازماندهی کمپین های شما برای گزارشگری ساده و ارزیابی عملکرد به اشتراک می گذارد. سرانجام، او به شما نشان می دهد که چگونه معیارها را در مدیر کمپین مشاهده کرده و تفسیر کنید تا بفهمد درمورد کارایی تبلیغات و توانایی مقیاس بندی باید چه چیزهایی را بدانید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در اینستاگرام - Image of Course Advertising on Instagram 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در اینستاگرام

    Advertising on Instagram

    تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است، اما بین قرار دادن سریع تبلیغات و تبلیغات به طور مؤثر تفاوت وجود دارد. در این دوره، کارشناس بازاریابی Anson Alexander نحوه ایجاد محتوای جذاب برای تبلیغات در اینستاگرام را توضیح می دهد، نحوه ایجاد یک کمپین و نحوه استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک را در طول راه نشان می دهد. Anson انواع محتوایی را که می توانید برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید بررسی می کند و سپس نحوه ایجاد، بارگذاری و قالب بندی تبلیغات را نشان می دهد. او ابزارهای مختلف را به شما نشان می دهد و نحوه هدف قرار دادن مخاطبان خاص، اجرای بودجه و اجرای کمپین های برنامه ریزی شده را نشان می دهد. Anson درباره مجموعه تبلیغات و پیکربندی محل قرارگیری، و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات Instagram Stories و Instant Experience برای بهبود بازاریابی و افزایش مشارکت کاربران صحبت می کند. او همچنین تجزیه و تحلیل را پوشش می دهد، بنابراین می توانید نحوه تنظیم تلاش های تبلیغاتی خود را بر اساس اطلاعات عملکرد کشف کنید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در توییتر - Image of Course Advertising on Twitter 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در توییتر

    Advertising on Twitter

    چرا تبلیغات توییتر را برای بازاریابی آنلاین تجارت خود انتخاب می کنید؟ توییتر می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان را با استفاده از اطلاعات جمعیتی ، کلمه کلیدی ، نام کاربری یا علاقه خود هدف قرار دهید و در زمان واقعی آگاهی از برند را ایجاد کنید. این یک بستر مناسب برای مشاغل کوچک و تازه وارد تبلیغات آنلاین است - اما در هر شکل و اندازه ای توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره نحوه شروع استفاده از Twitter برای تبلیغات را نشان می دهد ، با توضیح در مورد انواع تبلیغات توییتر و گزینه های هدف گذاری. سپس مگان آدامز ، استراتژیست شبکه های اجتماعی نحوه راه اندازی حساب تبلیغاتی ، تعریف مخاطبان خود و ایجاد کمپین هایی پیرامون اهداف خاص را نشان می دهد: به دست آوردن فالوور ، هدایت ترافیک به یک صفحه وب ، جمع آوری راهنما ، تبلیغ یک برنامه و موارد دیگر. در این راه ، چگونگی تنظیم پیشنهادات و بودجه ، مدیریت تویت ها و بررسی گزارش های کمپین را بیابید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - انواع کمپین تبلیغاتی توییتر - تعریف و هدف قرار دادن مخاطبان خود - تنظیم حساب خود - روشهای اساسی هدف گیری - روشهای پیشرفته هدف گیری - پیشنهادات تبلیغات توییتر - ایجاد یک کمپین تبلیغاتی - مدیریت رسانه و محتوا - مرور تجزیه و تحلیل توییتر

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک - Image of Course Advertising on Facebook 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات در فیس بوک

    Advertising on Facebook

    با تبلیغات فیس بوک، دسترسی خود را تقویت کنید. بیاموزید که چگونه کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کنید و مدیریت کنید که تجارت شما را توسعه داده و نام تجاری شما را تقویت کند. این دوره به شما کمک می کند در تبلیغات فیس بوک شروع کنید - در حالی که از برخی از مشکلات اصلی پلتفرم اجتناب می کنید. مگان آدامز یک متخصص تبلیغات در فیس بوک است که به شما کمک می کند تا کمپین های منطقی ایجاد کنید، با یک استراتژی شروع کنید که به وضوح با اهداف تجاری شما مطابقت دارد. او نشان می دهد که چگونه تبلیغات خود را بنویسید، بودجه خود را برنامه ریزی کنید و پست های خود را افزایش دهید و از قدرتمندترین ابزارهای فیس بوک مانند مدیر تبلیغات استفاده کنید. در پایان، با استفاده از آگهی های فیس بوک در بالاترین حد خود، به دانش مسلح خواهید شد و کمپین هایی ایجاد خواهید کرد که کمپین های جذاب را به مخاطبان مناسب ارائه می دهد و تجارت را به نام تجاری شما باز می گرداند. اهداف یادگیری هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک راه اندازی حساب شناسایی مخاطبان خود پالایش مخاطبان با اهداف انتخاب بودجه ایجاد گزارشات انتخاب متن و تصاویر تبلیغاتی موثر بهبود عملکرد تبلیغات

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی Lead Generation:استراتژی PPC چند کانالی - Image of Course Lead Generation: Multichannel PPC Strategy 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Lead Generation:استراتژی PPC چند کانالی

    Lead Generation: Multichannel PPC Strategy

    این دوره، چشم انداز پیچیده و دائماً در حال توسعه تبلیغات با پرداخت کلیک را شرح می دهد و نحوه استفاده از آن را برای تولید سرب موثر توضیح می دهد. امی بیشاپ شما را در فرایند ایجاد استراتژی چند کاناله، از جمله موضوعات کلیدی مانند ایجاد منابع داده، انتخاب کانال های شما و استفاده از استراتژی های هدف، راهنمایی می کند. امی مرحله حساس هماهنگی کمپین های lead generation شما در چندین کانال و همچنین پیش بینی عملکرد و تعیین بودجه کمپین را پوشش می دهد. او مفاهیم را بیان می کند و نکات تاکتیکی مورد نیاز برای طراحی، اجرا و اندازه گیری استراتژی PPC چند کاناله موثر برای lead generation را به اشتراک می گذارد.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات پیشرفته فیس بوک - Image of Course Advanced Facebook Advertising 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبلیغات پیشرفته فیس بوک

    Advanced Facebook Advertising

    فیس بوک یک بستر تبلیغاتی کلیدی برای تجارت در هر اندازه است. این دوره تکنیک های پیشرفته را برای کمک به بازاریابان در دستیابی به اهداف تبلیغاتی و تعامل خود به نمایش می گذارد. مربی مایکل تیلور ابتدا نشان می دهد که چگونه می توان با تبلیغات گسترده و همچنین تبلیغات تبلیغاتی مختلف در بین حساب ها و صفحات مختلف ، تبلیغات وسیعی را ایجاد و مدیریت کرد. همچنین می توانید با استفاده از ابزار Business Manager به چندین کاربر با سطح مجوز مختلف امکان مدیریت تبلیغات تبلیغاتی را بدهید. وی روشهای صرفه جویی در وقت را برای بارگذاری انبوه تبلیغات ، استفاده از مخاطبان سفارشی ، تکثیر تبلیغات با هدف گذاری و تصاویر مختلف ، تبلیغات آزمایش تقسیم و تنظیم تبلیغات برای اینستاگرام و سایر مکانها معرفی می کند. در مرحله بعدی ، تکنیک های انتساب و بهینه سازی بازاریابی ، مانند مدل سازی مخلوط ، هدف قرار دادن رویداد قیف و ردیابی پیشرفته تبدیل را با API Facebook Ads Conversions بیاموزید. سرانجام ، چگونگی خودکار کردن تبلیغات خود را در مقیاس با استفاده از Facebook Business API کشف کنید و اجازه دهید ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی تبلیغاتی را برای شما تولید کنند.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تبلیغات برنامه ریزی شده - Image of Course Programmatic Advertising Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تبلیغات برنامه ریزی شده

    Programmatic Advertising Foundations

    تبلیغات برنامه ای خرید رسانه های دیجیتال را خودکار می کند. با استفاده از نرم افزار و الگوریتم ها برای انتخاب خرید ، تبلیغات شما چابک و کارآمدتر می شود. شما می توانید دقیقاً همان جایی باشید که مشتری در آن حضور دارید - بلافاصله. در این دوره می توانید اصول تبلیغات برنامه ای را بیاموزید. مربی مت بیلی نحوه عملکرد ردیابی آنلاین را نشان می دهد. توضیح می دهد که چگونه مخاطب را با معیارهای مختلف هدف قرار دهید. و نقشی را که تبلیغ کنندگان و ناشران در فضای تبلیغات دیجیتال بازی می کنند مرور می کند. نحوه استفاده از داده های شخص اول و سوم ، از جمله کوکی ها و ردیاب ها را در کمپین های خود بیابید و در زمان مناسب و در دستگاه مناسب به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید. بیاموزید که چگونه مخاطب را بر اساس رفتار ، مکان ، محتوا و زمینه هدف قرار دهید - و تأثیر تصمیم Google برای حذف ردیابی شخص ثالث را کشف کنید. مت همچنین توضیح می دهد که چگونه تقلب در تبلیغات را با استفاده از گزارش های کمپین و لیست های سیاه کشف و از بین می برد. موضوعات شامل: هدف قرار دادن داده ها و رفتاری هدف گذاری مجدد مدیریت داده های برنامه ای و شخص ثالث رسیدن به مخاطب مناسب مخاطبان را هدف قرار دهید مقابله با تقلب در تبلیغات

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Anson Alexander - Image of Author Anson Alexander

Anson Alexander

انسون الکساندر یک وبلاگ نویس، نویسنده، متخصص SEO، معلم و تکنسین تکنولوژی است. به عنوان بنیانگذار AnsonAlex.com، انسون کار تمام وقت، نوشتن، ویرایش و تولید محتوا را برای سایت خود و ارائه خدمات فنی و تجاری به مشتریان انجام می دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های کسب و کار و اطلاعات بین المللی از دانشگاه Tampa است. در وقت های آزادش، انسون بازی های ویدئویی را بازی می کند، از طبیعت لذت می برد، به ساحل می رود، و دوست دارد به سفر بپردازد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Bailey - Image of Author Matt Bailey

Matt Bailey

"مت بیلی" بازاریابی دیجیتال را با دانش برنامه نویسی ترکیب می کند. او در گوکل، J.Crew و IBM تدریس کرده است. "مت بیلی" موسس و رئیس بازاریابی SiteLogic با تقریباً دو دهه تجربه در صنعت بازاریابی آنلاین است، مت از این برتری در ترکیب پیش زمینه بازاریابی اش با دانش برنامه نویسی اش برای کمک به شرکت ها استفاده می کند تا استراتژی های جامعی بسازند که حضور و تبدیل شرکتها در وب را ارتقاء دهد. وی از همان روزهایی که به عنوان کارآموز موزه با استفاده از "فنر تسلا" نمایش اجرا می کرد، همیشه به طور موثری مخاطبان را با خود همراه می سازد. در اوایل ظهور اینترنت، مت به سرتاسر کشور سفر کرد و در سمینارهای گردشگری صحبت کرد، به صاحبان کسب و کار می آموخت که چطور به طور موثر تر وب سایت های خود را به بازار عرضه کنند. مت اوایل دهه 90 یک کارآفرین اینترنتی بود، که همین امر منجر به علاقه وی به بهسازی موتور جستجو گردید. بعد از فروختن اولین فعالیت اقتصادی اش، به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد، و بعد بخش های بازاریابی آنلاین را در دو آژانس ساخت. او اوایل 2006 sitelogic را بنیان نهاد، که خیلی سریع در این صنعت توجهات را به سمت خود جلب کرد و به سرعت به یکی از آژانس های بازاریابی رده بالا تبدیل شد. هم اکنون، مت در اجتماعاتی بالغ بر صدها و هزاران صاحب کسب و کار، بازاریاب و سازندگان وب سرتاسر دنیا سخنرانی می کند. او با نامهای تجاری رده بالا ، مشاوره و آموزش داشته است، از جمله گوگل، Protor&Gamble، Hilton Internationals، Rutgers University، Creighton University، Maximus Johnson & Johnson، Deliotte Consulting، IBM، J.Crew، Gradall، Moen Faucets، American Greetings،Toys "R" Us،Forbes، The Wall Street Journal، Samsonite، the South Dakota Dept. of Tourism، و the Pennsylvania Dept. of Labor & Industry. کتاب او به نام Internet Marketing:An Hour a Day ( وایلی/ سیبکس، 2011) به عنوان کتاب مقدس بازاریابی آنلاین در نظر گرفته می شود. به وبسایت او را به آدرس http://www.sitelogicmarketing.com/ سر بزنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael Duquet - Image of Author Michael Duquet

Michael Duquet

Mike Duquet یک استراتژیست بهینه سازی و رشد در Hootsuite ، پیشروترین پلت فرم بازاریابی در شبکه های اجتماعی در جهان است. مایک با استفاده از ترکیبی از روانشناسی و داده های عمیق تلاش می کند تا میلیون ها مشتری را به راه حل های متناسب با نیازهای آنها متصل کند. مایک با بیش از 11 سال تجربه کار در تیم های بازاریابی و محتوای وب سایت - و پیشرو - در زمینه بازاریابی و مدیریت ، همه وجوه ارتباط با مشتری را مدیریت کرده و هدف آن ایجاد کارایی اینترنت برای مشتریان و مشتریان است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jane Barratt - Image of Author Jane Barratt

Jane Barratt

جین بارات بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Goldbean، یک پلت فرم سرمایه گذاری آنلاین است. Goldbean به مردم کمک می کند تا سفر سرمایه گذاری خود را با شرکت ها و مارک های که دوست دارند، می دانند، انجام دهند. جین همچنین یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده (RIA) از طریق FINRA است و دارای مجوز سری 65 Securities است. جین یک پیشگام تجاری و بازاریابی دیجیتال جهانی است، با نقشهای C-suite در شیوه های پیشرو، برندها و سازمان های سراسر جهان. جین از آنچه که در حرفه او دیده بود و از سفر خود برای ساخت نمونه کارهای سرمایه گذاری شخصی خود استفاده کرد، و باعث شد که او بتواند جهش کرده و GoldBean را راه اندازی کند. "من 28 ساله ، به GoldBean نیاز داشتم - وقتی که خواستم سرمایه گذاری کنم، مجبور شدم یاد بگیرم و همه چیز را به سختی انجام دهم." شور و اشتیاق او ، ارتباط افراد با یکدیگر و ایده‌هایی است که می‌تواند زندگی آن‌ها را تغییر دهد. جین، یکی از حامیان سواد مالی، رویکرد مبتکرانه ای برای ایجاد تخصص سرمایه‌گذاری در مقیاس دارد. او معمولا می تواند مزایای سرمایه گذاری را خوب توضیح دهد و افرار را جذب کند و زنان را مجبور به توقف صرف هزینه های بسیار زیادی ، مثلا در خریدن کفش کند، مگر اینکه آنها سهام شرکت های تولید کفش های موفق را بخرند. او یک مسافر مشتاق و عاشق شراب است ، جین جین یک زندگی متعادل با شوهر و سه فرزندش را ترسیم می‌کند.. جین معتقد است که، با ابزار و آموزش مناسب، هر کسی می تواند یک سرمایه گذار با اعتماد به نفس باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Goldbean از www.HelloGoldBean.com بازدید کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Megan Adams - Image of Author Megan Adams

Megan Adams

مگان آدامز استراتژیست رسانه های اجتماعی و بازاریابی است که یک کسب و کار بازاریابی تمام وقت را اداره می کند. مگان قلباً یک رابط واقعی و سازنده اجتماعی است.. او فردی است با ایده ای بزرگ برای پیاده سازی و اجرای خلاقانه و موثر در اینترنت . او و مشتریانش ، یک نقشه را می سازند و با هم سوار بر کشتی می شوند! همراه با بیش از هفت سال تجربه تبلیغات موفق و خلاقانه بازاریابی آنلاین، مگان می‌داند که چه چیزی برای به دست آوردن یک برند تجاری و طنین‌انداز کردن آن با مخاطبان اصلی اش لازم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس AJ Wilcox - Image of Author AJ Wilcox

AJ Wilcox

AJ Wilcox بنیانگذار B2Linked ، آژانس متخصص در تبلیغات با تبلیغات LinkedIn است. AJ در سطح جهانی به عنوان یکی از برترین متخصصان تبلیغات LinkedIn شناخته می شود ، کمپین های تبلیغاتی را برای مدیران و تیم ها در سراسر جهان مدیریت می کند. آژانس وی ، B2Linked ، یک شریک مجاز LinkedIn است و برخی از بزرگترین و پیچیده ترین حساب ها را در سراسر جهان مدیریت می کند. از زمان تأسیس B2Linked ، وی برای سخنرانی در بیش از 60 کنوانسیون دعوت شده است ، از جمله Social Media Marketing World ، HeroConf ، INBOUND ، Search Marketing Expo و کنفرانس بازاریابی محتوا.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael Taylor - Image of Author Michael Taylor

Michael Taylor

Michael Taylor بنیان گذار و مدیر عامل Ladder.io می باشد که به عنوان یک اژانس بازار یابی گسترده در New York و London فعالیت می کند. Michael کار خود را با بازاریابی فنی آغاز کرد. او به تدریج موفق به فروش بیست و پنج میلیون دلار در cross-channel campaigns شد. او یک خروجی فناوری تبلیغاتی را به Adobe تجربه کرد و سی میلیون ایمیل از Travelzoo دریافت کرده و از دو الگوریتم بروزرسانی Google در ShopStyle سربلند بیرون آمد .بعد از بنیان گذاری Ladder.io او با بیش از صد کمپانی همکاری داشته که شامل طیف وسیعی از Y Combinator ، 500 Startups ،Techstars ventures تا Fortune 500 می باشد . Michael هم چنین در مجمع عمومی و موسسه ی Startup بازاریابی را آموزش میدهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Amy Bishop - Image of Author Amy Bishop

Amy Bishop

امی بیشاپ یک مشاور بازاریابی دیجیتال و سخنران بین المللی در زمینه جستجوی پولی و اجتماعی با حقوق است. امی، یک بازاریاب عملکرد با سابقه موفق در ساخت استراتژی های بازاریابی یکپارچه، دارای پیش زمینه فنی قوی و اشتیاق به یادگیری مداوم است. او بر دستیابی به بهبود سرمایه مداوم و بهبود یافته و همکاری موثر با سهامداران، شرکا و اعضای تیم متمرکز است. امی ستون نویس در Search Engine Journal، ستون نویس قبلی در Search Engine Land، عضو هیئت مدیره انجمن جستجوی پرداخت شده و سخنران مکرر صنعت در رویدادهایی مانند SMX ،HeroConf ،Pubcon، برایتون سئو و موارد دیگر است. برای بحث در مورد استراتژی دیجیتال و بحث در مورد درخواست های گفتاری، با او در cultativemarketing.com تماس بگیرید. برای بحث در مورد استراتژی دیجیتال و بحث درباره درخواست های گفتاری، با او در cultativemarketing.com تماس بگیرید.

مشاهده پروفایل