تبدیل شدن به یک نمایندگی فروش - Become a Sales Representative

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک نمایندگی فروش - Image of Learn Path Become a Sales Representative
تبدیل شدن به یک نمایندگی فروش Become a Sales Representative
مفاهیم اصلی و مهارتهای لازم در محیط فروش امروز را یاد بگیرید - از مذاکره و استراتژی های نهایی تا فروش با اصالت. تشخیص دهید که فروش مشارکتی است. مهارت های فروش ، مهارت های افراد و توانایی ایجاد تعامل احساسی و جلب اعتماد دیگران را توسعه دهید.
Become a Sales Representative
Learn core concepts and skills necessary in today's selling environment—from negotiation and closing strategies to selling with authenticity. Recognize that selling is a partnership. Develop your sales skills, people skills, and ability to create emotional engagement and earn the trust of others.
مدت زمان: 7h 9m
تعداد دوره ها: 8
مجموع قیمت: (۱۳۹,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۹۷,۳۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی آماده کردن خود برای مشاغل فروش - Image of Course Prepare Yourself for a Career in Sales 55 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آماده کردن خود برای مشاغل فروش

    Prepare Yourself for a Career in Sales

    در دنیای فروش ، اعتماد به نفس و تعامل با دیگران رمز موفقیت شماست. در این دوره ، مربی فروش دین کارل مشاوره ای برای پیشرفت حرفه ای خود و ایجاد روابط موثرتر با هم تیمی ها و مشتریان خود ارائه می دهد. نکاتی را برای ساده نگه داشتن مسائل ، تمرکز بر نکات مثبت ، شناخت دستاوردهای سایر اعضای تیم خود و کنترل منیت خود دریافت کنید. دین همچنین توضیح می دهد که چگونه می توان با اعتماد به نفس اولین احساس مثبت را ایجاد کرد ، از جمله چگونگی ارائه یک سلام خوب. بعلاوه ، وی بر اهمیت یادآوری نام افراد و پیگیری تعهد خود تأکید می کند. مهم نیست که شما برای رسیدن به اهداف خود از چه تکنیک ها یا استراتژی های فروش استفاده می کنید ، این مهارت ها پایه و اساس یک حرفه طولانی و موفق در فروش هستند.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی فروش - Image of Course Sales Foundations 55 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی فروش

    Sales Foundations

    چه چیزی باعث می شود شخصی در فروش موثرتر باشد؟ یک تمایل واقعی برای کمک به دیگران در حل مشکلات. در این دوره ، Jeff Bloomfield ، رهبر ارشد سابق Genentech و بنیانگذار Braintrust توضیح می دهد که چرا و چگونه بهترین فروشنده ها یاد می گیرند چگونه از دید مشتریان خود ببینند. وی راهکارهایی را برای کمک به شما در ارتباط و درک نیازهای مشتریان ارائه می دهد و محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حل مشکل آنها قرار می دهد. او همچنین یک گام به نحوه راهنمایی برای ایجاد فرایند فروش شما یا شناسایی شکاف های موجود را ارائه می دهد. اهداف یادگیری مراحل کلی فرایند فروش را شرح دهید. نحوه انجام تحقیقات آینده نگر را توضیح دهید. لیست و تعریف انگیزه های احتمالی و همچنین ایجاد شرایط برای تغییر. راههای ایجاد اعتبار و کسب تعهد را شرح دهید. عناصر فعالیتهای پس از فروش را توضیح دهید. اهمیت فرآیند را در فعالیتهای فروش شرح دهید. مراحل انجام فرآیند برای بدست آوردن تعهد را مشخص کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی نحوه پرسیدن سوالات فروش عالی - Image of Course Asking Great Sales Questions 50 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نحوه پرسیدن سوالات فروش عالی

    Asking Great Sales Questions

    اغلب اوقات تماس‌های فروش به یک بازجویی تبدیل می‌شوند، و امکان حالت تدافعی و عدم اطمینان از اینکه مکالمه به کجا منجر می‌شود را ترک می‌کنند. در این دوره، مربی فروش Jeff Bloomfield گزینه دیگری را ارائه می‌دهد که تمرکز شما را بر روی مشتریان قرار می‌دهد. او به شما کمک می‌کند تا در مورد مشکلات و اهداف تجاری مشتری خود بینشی کسب کنید و از این بینش‌ها برای راهنمایی سوالات فروش خود استفاده کنید. با پرسیدن سوالات صحیح، می‌توانید ارتباط ایجاد کنید، اعتبار را بالا ببرید، فوریت ایجاد کنید و وضوح ارزش را تأیید کنید - تأیید تأثیر تجاری راه حل خود. بعلاوه، در مورد تعمیق عمیق‌تر و ادامه مکالمه - برای تعاملات موفق‌تر فروش و روابط طولانی مدت، مشاوره بگیرید. اهداف یادگیری اصطلاحات مربوط به فرایند فروش را مرور کنید. ماتریس فروش/اعتماد را به عنوان پیش بینی کننده نتایج مطلوب فروش توضیح دهید. هنگام جستجو برای یادگیری اهداف مشتری، سطوح مختلف انواع سالات را تعریف کنید. استفاده از بینش ها را به عنوان ابزاری برای کسب اعتبار نزد مشتری بررسی کنید. مکانی را که سوالات روشن در ایجاد ارزش با مشتری دارد بررسی کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مهارت‌های نرم‌ برای متخصصین فروش - Image of Course Soft Skills for Sales Professionals 44 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مهارت‌های نرم‌ برای متخصصین فروش

    Soft Skills for Sales Professionals

    به عنوان یک متخصص فروش، احتمالاً محصول خود را در داخل و خارج می شناسید. اما موفقیت در فروش به چیزی بیش از دانش فنی نیاز دارد. مهارت‌های نرم - آن مهارت‌های رابطه‌ای که به شما کمک می‌کند اعتماد مشتری خود را به دست آورید - به همان اندازه برای نتیجه شما ضروری هستند و در دنیای جهانی، مجازی و دائماً در حال تغییر امروز، مهم‌تر از همیشه هستند. در این دوره، مریدیت پاول، استراتژیست و مربی کسب و کار، مهارت های نرم را به طور عمیق پوشش می دهد، استراتژی هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در تقویت هوش هیجانی و برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان احتمالی کمک کند. مریدیت با توضیح ارزش مهارت‌های نرم در فروش شروع می‌کند – چرا آنها اهمیت دارند، چگونه می‌توان آن‌ها را توسعه داد و چگونه با مهارت‌های سخت تفاوت دارند. سپس توضیح می دهد که چگونه می توانید مهارت های نرم مهمی مانند سازگاری، گوش دادن و فروش را با هوش هیجانی بیشتر ایجاد کنید. در نهایت، مریدیت نکاتی را برای عملی کردن مهارت های نرم خود به اشتراک می گذارد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی فروش: رسیدگی به شکایات - Image of Course Sales: Handling Objections 40 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی فروش: رسیدگی به شکایات

    Sales: Handling Objections

    حتی برجسته ترین ارائه فروش را می توان با اعتراض مواجه کرد. به عنوان یک فروشنده، موفقیت شما به توانایی شما بستگی دارد که با اطمینان به این نگرانی ها پاسخ دهید. در این دوره، معلم دین کارل برخی از رایج ترین ایراداتی را که در طول فرآیند فروش ظاهر می شوند، بررسی می کند، نحوه آماده سازی برای آنها را توضیح می دهد و استراتژی هایی را برای پاسخگویی به اشتراک می گذارد. درک بهتری از رابطه خریدار و فروشنده پیدا کنید، نحوه پاسخگویی به خریدارانی که به قیمت خدمات یا محصول شما اعتراض دارند را بیاموزید، یاد بگیرید که به خریداری که به سادگی اصرار دارد "با شما تماس خواهند گرفت" چه بگوید و بیشتر. پس از اتمام این دوره، برای مقابله با این جنبه مهم فرآیند فروش، مجهزتر خواهید شد.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مذاکره فروش - Image of Course Sales Negotiation 58 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مذاکره فروش

    Sales Negotiation

    نویسنده و مربی فروش پرفروش Lisa Earle McLeod به شرکتهایی مانند گوگل و Roche در ساختن سازمان‌های فروش پرشور و هدفمند کمک کرده است. در این دوره، متخصصان فروش می‌توانند با کشف اهداف خود، چگونگی مذاکره با بهترین منافع سازمان خود و مشتریان خود را یاد بگیرند. او این حقیقت تعجب آور را پشت سر می‌گذارد که چرا سازش، کار نمی‌کند. در عوض، او توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید سؤالاتی را مطرح کنید که اطلاعاتی راجع به خریدار نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که چه زمان می‌توانید مذاکره کنید و چه موقع نمیتوانید. او همچنین تله‌های مذاکره مشترک و راه‌های مذاکره را شناسایی می‌کند که نه تنها فروش امروز را تعطیل نمیکند، بلکه ایجاد روابط طولانی مدت برای فردا است. اهداف یادگیری تمرکز سوالات اولیه خود را مشخص کنید. سه نوع مذاکره کننده را ذکر کنید. سه مورد را نام ببرید که در آنها نباید مذاکره کنید. به یاد بیاورید که چگونه بین مذاکره کننده و خریدار تفاوت قائل شوید. تکنیک هایی را بشناسید که می توانند به کاهش خشم کمک کنند. هنگامی که مشتری از تمام محصولات شما مطلع است، بهترین رویکرد را تعیین کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی فروش: استراتژی های اتمام فروش - Image of Course Sales: Closing Strategies 38 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی فروش: استراتژی های اتمام فروش

    Sales: Closing Strategies

    چیزی که یک فروشنده بی‌تجربه را از یک فرد موفق متمایز می‌کند توانایی اتمام فروش است. با این حال، همراه با آینده‌نگری و کنترل اعتراضات، اتمام فروش یکی از سخت‌ترین مهارت‌ها برای فروشندگان به شمار می‌رود. به مدرس Dean Karrel، مربی و مدیر فروش با بیش از ۳۰ سال تجربه، برای این درس، که نکاتی برای کمک به شما برای توسعه استراتژی اتمام موفق فروش خود ارایه می‌دهد، بپیوندید. یاد بگیرید که چگونه رابطه با خریدار را پرورش دهید، بر موانع غلبه کنید، علائم خرید را تشخیص دهید، و درخواست کسب‌وکار کنید. به علاوه، متوجه شوید که چطور نرخ اتمام فروش خود را در طول مراحل فروش با گسترش آنچه که به معنای فروش است، افزایش دهید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی فروش با داستان سرایی (بخش 2): داستان‌هایی از فروشهای بزرگ - Image of Course Selling with Stories, Part 2: Stories Great Sales People Tell 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی فروش با داستان سرایی (بخش 2): داستان‌هایی از فروشهای بزرگ

    Selling with Stories, Part 2: Stories Great Sales People Tell

    داستان‌ها مردم را به هم پیوند می‌دهد. تعریف یک داستان قانع‌کننده و معتبر می‌تواند رابطه با مشتری احتمالی شما را یکپارچه کند و فروش را بالا ببرد. در این درس، شما می‌توانید یاد بگیرید چطور از قدرت داستان‌سرایی در کل فرآیند فروش استفاده کنید. مدرس Paul A. Smith- مولف پرفروش‌ترین کتاب فروش با یک داستان: `چگونه باید جلب توجه و ایجاد اعتماد کرد و فروش را نزدیک کرد` - ۲۵ نوع از مهم‌ترین انواع داستانهای فروش و فرمول سهام برای توسعه روایت‌های خاص خود را پوشش می‌دهد. داستانهایی را که باید از ابتدا تا انتهای گفتگو بدانید را یاد بگیرید، برای جذب علاقمندی خریدار و ایجاد وفاداری که برای مدت طولانی طول می کشد. قسمت اول این سری را برای آشنایی با فروش با داستان ببینید. اهداف یادگیری خود را به خریدار معرفی کنید آماده شدن برای تماس فروش ایجاد رابطه داستان خود را بیان می کند ایجاد زمینه اصلی فروش رسیدگی به اهداف بسته شدن فروش مدیریت روابط با مشتریان

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Paul A. Smith - Image of Author Paul A. Smith

Paul A. Smith

پل اسمیت سخنران اصلی و مربی شرکت در رهبری و تکنیک‌های داستان‌سرایی است. او یکی از مدیران اجرایی سابق با تجربه 20 ساله شرکت Procter & Gamble است که نویسنده بهترین کتاب پرفروش با یک داستان است: "راهنمای دستیابی به روایت های تجاری که جذاب، متقاعد شده و الهام بخش هستند" که در حال حاضر در چاپ ششم در آمریکا و در شش زبان در سراسر جهان منتشر شده‌است. کار او در مجله وال استریت، مجله تایم، فوربس، واشنگتن‌پست، اخبار PR و SUCCESS, CIO ، مجله بانکداری آمریکا، و مجله London's EDGE، از میان دیگران، برجسته شده‌است. او بیش از دو دهه را صرف مطالعه و تحقیق در مورد آنچه که برای ارتباط دادن، الهام بخشیدن و انگیزه بخشیدن به تغییر رفتار انسانی - به عبارت دیگر رهبری - گذراند. تحقیقات او شامل مصاحبه‌های اختصاصی با بیش از ۷۵ مدیر عامل و اجرایی در ده‌ها شرکت بزرگ در سراسر جهان است. ین که آیا این یک سخنرانی در هیئت مدیره است یا گفتگوی راهرو با رئیس شما، نتیجه گیری شما این است: تفاوت در داستان‌سرایی است. رهبران بزرگ این کار را به خوبی انجام می‌دهند. رهبران متوسط این کار را نمی‌کنند. دوره‌های آموزشی او به شما نشان می‌دهند که چگونه مجموعه‌ای از داستان‌های درخشان برای شروع مجموعه خود فراهم کنید. پل مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته اقتصاد و MBA از مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا دارد. او با همسر و دو پسرش در حومه سینسیناتی در ایالت اوهایو زندگی می‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jeff Bloomfield - Image of Author Jeff Bloomfield

Jeff Bloomfield

جف بلومفيلد مربي فروش و مديريت و نويسنده فروش مبتني بر داستان است. جف بلومفيلد بخشي اعظمي از حرفه خود را در Genentech، در نقش هاي مختلف رهبري از فروش و بازاريابي به توسعه رهبري، صرف کرده است. او بنيانگذار دو شرکت مشاوره اي، Braintrust و Apex Training & Development است و به مخاطبان در موضوعات مديريت، ارتباطات، فروش مبتني بر داستان و تاثير قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاريابي صحبت مي کند. جف کتاب "فروش مبتني بر داستان" را نوشت و چندين شرکت Fortune 500 را در زمينه فروش و مربيگري مبتني بر داستان آموزش داده است، به عنوان مربي اجرايي براي مديران ارشد شرکت هاي Fortune 500 عمل کرد، با استراتژي، فروش و بازاريابي و رهبري براي شرکت هاي مختلف مشورت نمود و از ده تا ده هزار کارمند را آموزش داده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Earle McLeod - Image of Author Lisa Earle McLeod

Lisa Earle McLeod

Find out more at McleodandMore.com. Lisa Earle McLeod کارشناس ارشد فروش و یکی از سخنرانان مشهور، نویسنده و مشاور است. لیزا مفهوم " هدف اصیل " و استراتژی را پس از این که تحقیق او نشان داد که سازمان‌ها توسط یک هدف اصیل ، بیش از 350 درصد پیشی گرفته‌اند ، ایجاد کرد . لیزا به خاطر ایده های پیشرفته ای که دارد، تکنیک های کاربردی و طنز الهام بخش شناخته می شود، او نویسنده چهار کتاب فروش ترین در مورد رهبری، فروش و توسعه شخصی است. کتاب خود را با هدف عالیه فروش: "چگونه درآمدها را درآورده و کارهایی را انجام می دهید که باعث افتخار شما می شود" ، " Hootsuite " و " Roche " بوده است. او همچنین کارشناس مدیریت فروش Forbes.com است و او در NBC Nightly News، The Today Show، Oprah.com و Good Morning America حضور داشته است. در McleodandMore.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dean Karrel - Image of Author Dean Karrel

Dean Karrel

دین کارل کارشناس آموزش اجرایی، مربیگری حرفه ای، آموزش فروش و توسعه رهبری است. دین در بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکت های بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است. اخیرا او معاون ارشد فروش John Wiley & Sons در Hoboken، نیوجرسی بوده است. تیم فروش او با فروش مستقیم به خرده فروشان اصلی نظیر آمازون، بارنز و نوبل، Costco و دیگر فروشگاه های زنجیره های ملی ، همراه با ابتکارات فروش B2B و B2C تمرکز داشتند. دین در حال حاضر دارای کسب و کار مشاوره ای است که برنامه های فروش آموزشی را همراه با مربیگری حرفه ای و اجرایی (www.theskyridgegroup.com) ارائه می دهد. علاوه بر این، او یک مربی تایید شده ی حرفه ای (Certified Professional Career) است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Meridith Powell - Image of Author Meridith Powell

Meridith Powell

Meridith Elliott Powell یک نویسنده برنده جایزه، سخنران اصلی و استراتژیست کسب و کار است. با زمینه ای در فروش و رهبری شرکت های بزرگ، حرفه او گسترش بیش از چند صنایع از جمله بانکداری، بهداشت و درمان و امور مالی میباشد. مریدیت راه خود را از موقعیت مقدماتی به دست آورد تا بتواند صندلی خود را در میز C-Suite کسب کند. مریدیت یکی از 15 کارشناس برتر رشد اقتصادی که بازار ارز را زیر نظر دارند، او یکی از معروفترین سخنرانان حرفه ای است. او یک پیام پیچیده دارد که در نمونه های زندگی واقعی و دانش دنیای واقعی ریشه دارد. او نویسنده چهار کتاب است، از جمله: Winning In The Trust & Value Economy و آخرین کتاب او : Redefining Responsibility-Stories of Power, Freedom & Purpose در مورد چگونگی ساخت فرهنگ هایی که الهام بخش مالکیت در هر سطح برای ایجاد سود در هر نوبت است. مریدیت می نویسد، صحبت می کند، و در مورد کمک به مشتریانش برای درک هر چیزی که باید در مورد چگونگی تبدیل این اقتصاد به کار برای آن‌ها بداند ، شور و اشتیاق دارد. انرژی سرشار و بسیار تعاملی، نطق های موثر ، کارگاه های آموزشی و برنامه های مربیگری نوآورانه مریدیت به رهبران و صاحبان کسب و کار کمک می کند تا قوانین جدید موفقیت امروز، از جمله اینکه چگونه اقتصاد امروز تغییر کرده است، چگونه مشتریان و کارکنان امروز تغییر کرده اند، و به طور خاص اینکه چگونه بر کسب و کار شما تاثیر میگذارند. مریدیت در جلسات سخنرانی پرشور و بسیار جذاب خود، به مخاطبان خود نشان می دهد که چگونه کسب و کارهای بیشتری را جذب کنند، استعدادهای برتر را حفظ کنند و در این اقتصاد جدید ، برنده شوید. نیازی به قدم زدن در زغال سنگ نیست ، نیازی به شکستن تخته ای نیست ، فقط استراتژی های زندگی واقعی که شما می توانید برای اولین بار در صبح روز دوشنبه قرار دهید ، زندگی شما را تغییر میدهد.

مشاهده پروفایل