تبدیل شدن به مدیر فروش - Become a Sales Manager

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی نیروهای فروش به خوبی مدیریت می شوند، شرکت ها درآمد بیشتری کسب می کنند. در این دوره، پروفسور بازاریابی درو بوید توضیح میدهد که مدیریت فروش چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه میتوانید مهارتهای لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش برجسته و استخدام، آموزش، حفظ و مدیریت یک تیم فروش با عملکرد بالا را به دست آورید. او نشان می دهد که چگونه می توان با پاداش و سهمیه به فروشندگان و تیم ها انگیزه داد. Drew همچنین یک نمای کلی از ایجاد و مدیریت مناطق فروش، از جمله پیش بینی فروش و ارزیابی عملکرد مناطق ارائه می دهد. آخرین اما نه کم اهمیت، او به شما نشان می دهد که چگونه تمام درس های این دوره را برای مدیریت موفقیت آمیز در یک محیط کاری از راه دور/ترکیبی تطبیق دهید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیگذار از حرفه ای فروش به مدیریت سایر متخصصان فروش مستلزم توسعه مجموعه کاملاً جدیدی از شایستگی ها است. شما باید یاد بگیرید که چگونه دیگران را مربی کنید، انتظارات خود را به طور موثر بیان کنید و تغییرات بازار را پیش بینی کنید تا بتوانید فروشندگان خود را برای موفقیت آماده کنید. در این دوره، مربی فروش و مربی لیزا ارل مک لیود توضیح می دهد که چرا بسیاری از فروشندگان این انتقال را دشوار می دانند و نشان می دهد که چگونه می توان بر چالش های ناشی از این نقش جدید غلبه کرد. او اصول اولیه مدیریت فروش را مشخص می کند و به طور خاص بر موضوعاتی که مدیران فروش جدید می توانند در آن گیر کنند، مانند مدیریت خطوط فروش، آموزش مهارت های فروش، کمک به گزارش های مستقیم با حساب های خود و جذب و حفظ استعداد، تمرکز می کند. لیزا در مورد چگونگی برگزاری جلسات فروش موثر و همکاری با سایر بخشها - مانند بازاریابی، حسابداری و محصول - که برای موفقیت شما مهم هستند، راهنمایی می کند. او همچنین نحوه برخورد با شکست و برخورد با بازار چالش برانگیز را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری درک نقش خود تعیین لحن به عنوان مدیر جذب افراد مناسب برخورد با استعدادهای بد ارثی شمارش جلسات فروش کار با بازاریابی، حسابداری و محصول ارتباط با رهبران ارشد مقابله با شکست
-
3
57 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا استاد استیو بنسون همراه باشید تا او از طریق راهکارهای اثبات شده برای ایجاد و مدیریت یک تیم فروش با عملکرد بالا، شروع به کار با افراد مناسب، کند. استیو ویژگی هایی را که باید به دنبال یک فروشنده موفق باشد، به اشتراک می گذارد و سپس روش صحیح آموزش یک تیم جدید را پوشش می دهد. نحوه چیدمان بخشهای فروش و بازاریابی را برای اطمینان از اینکه همه در جهت رسیدن به اهداف یکسان کار می کنند و چگونگی افزایش بهره وری در هنگام عدم عملکرد تیم را بیابید. در مورد چگونگی نظارت بر سلامت تیم و محوری بر اساس شرایط مختلف بیاموزید. به علاوه، اهمیت تیم سازی را کشف کنید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - مهارتهایی که نماینده فروش عالی دارند - فرآیندهای مصاحبه هوشمند - نحوه آموزش تیم فروش - سرمایه گذاری در آموزش مداوم - افزایش بهره وری تیم - داشتن معیارها و اهداف مشخص - تجزیه و تحلیل فعالیت میدانی تیم - همسان سازی فروش و بازاریابی - فناوری اهرم نیرو - ایجاد انگیزه در تیم فروش - مدیریت تعارض
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچگونه میتوانید یک تیم فروش ایجاد کنید که بداند چگونه مشتریان بالقوه را درگیر کند، از رقبا متمایز شود و به طور مداوم در کسب و کار جدید پیروز شود، بدون اینکه نیازی به نگه داشتن دست آنها در هر دقیقه باشد؟ شما مربی آنها هستید. شما می توانید به یک نیروی چند برابر کننده برای تیم فروش خود تبدیل شوید. در این دوره، لیزا ارل مکلئود، نویسنده پرفروش کتاب فروش با هدف اصیل، بین مدیریت فروش سنتی و مربیگری فروش واقعی تفاوت قائل میشود. او توضیح میدهد که چرا مربیگری فروش باعث رفتار فروشنده میشود، چه زمانی سؤال بپرسید (در مقابل چه زمانی باید بازخورد بدهید)، و چگونه به عنوان یک رهبر فروش انعطافپذیر باشید، زیرا میدانید علاوه بر ایفای نقش مربی، *خیلی*ها در ظرف خود دارید. این دوره همچنین شامل سناریوهای مرسوم مربیگری است، مانند آنچه که باید درست قبل از اینکه یک نماینده تماس فروش برقرار کند و نحوه توضیح تماسی که خیلی خوب پیش نرفت، بگویید. بیاموزید که چگونه با تیم فروش خود، حتی از طریق تماس زوم، نتایج ماندگاری داشته باشید.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی مدیران بیشتر برای تیم خود مانند حل کننده مشکلات عمل می کنند و معمولاً وظیفه همه را برای آنها انجام می دهند، فضای وابستگی، استرس، عدم پاسخگویی و متوسط بودن ایجاد می کند - همان مشکلاتی که مدیران باید از آنها اجتناب کنند. بدتر از همه، شما نمی توانید وابستگی را مقیاس بندی کنید. اما اگر بتوانید تیم خود را به گونه ای مربی کنید که باعث تغییر فوری در رفتار، نگرش و نتایج شود؟ در این دوره، کیت روزن، مربی فروش اجرایی شما را با یک رویکرد انسانی تر و کارمند محور به رهبری، به سفری دگرگون کننده می برد تا به یک رهبر و مربی نمونه تبدیل شوید. او نکات خود را در مورد چگونگی توسعه مهارت ها و عادات مربیان موثر، اطمینان از اطمینان تیم شما، ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به افراد برای تجاوز به استعدادها و پرورش استعداد از طریق مشاهده و بازخورد به اشتراک می گذارد. با کیت همراه شوید و دریابید که چگونه می توانید به یک استاد مربی تبدیل شوید که قهرمانان فروش و فرهنگ مربیگری پررونق را توسعه می دهد.
-
6
30 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتغییری در تفکر مدیریت مدرن صورت گرفته است. مدیران دیگر بر احساسات درونی و نقاط عطف غیرقابل سنجش تکیه نمی کنند، بلکه بر فعالیت و پیشرفت قابل اندازه گیری تکیه می کنند. مدیریت مبتنی بر داده به مدیران فروش کمک میکند تا بفهمند تیمهایشان چه میکنند و کجا ایستادهاند، و به فروشندگان کمک میکند بفهمند چگونه میتوانند در سازمان موفق شوند. این میتواند جستجوگری را بهبود بخشد، حفظ مشتری را تقویت کند و به مدیران کمک کند عملکرد را پیگیری کنند. بهترین از همه این است که یک رویکرد داده محور برای شرکت ها در هر اندازه و صنایع به خوبی کار می کند. در این دوره، نوح فلمینگ مدیریت فروش مبتنی بر داده را تعریف می کند و نحوه استفاده از آن را برای شروع گفتگو با تیم خود و کسب نتایج نشان می دهد. او همچنین خطرات و مشکلات جمع آوری داده ها و اهمیت شروع از هم اکنون را بررسی می کند.
-
7
55 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیارزیابی فروشندگان و عملکرد سازمان به طور کلی یک مسئولیت مهم برای یک مدیر است، مهم نیست که تیم یا صنعت شما در چه اندازه بزرگ یا کوچک باشد. اهداف درآمد، هزینه ها و اهداف شخصی تنها برخی از معیارهایی هستند که برای حفظ آنها نیاز دارید. چشم به این دوره برای مدیران و رهبرانی است که بر تیم های فروش نظارت می کنند و نیاز به افزایش تخصص دارند. دین کارل روشهای مختلف تجزیه و تحلیل عملکرد فردی و تدوین برنامه ای برای بهبود را مرور می کند. نحوه مربیگری، راهنمایی و آموزش فروشندگان را بیاموزید. رسیدگی به ارزیابی و تنظیم جبران خسارت ؛ و پیش بینی اهداف فروش آینده به علاوه، نحوه استفاده از نرم افزار CRM برای ذخیره داده ها و پیگیری عملکرد به طور مداوم را بیاموزید. اهداف یادگیری مربیگری و آموزش رسیدگی به ارزیابی عملکرد اهداف پیش بینی اندازه گیری معیارها
-
8
21 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمایک گامسون در طول یک دهه تصدی خود به عنوان رئیس فروش در لینکدین، دانش زیادی در مورد موضوع رهبری فروش جمع آوری کرده است. در این دوره، مایک آنچه را که می داند با شما به اشتراک می گذارد و نحوه اداره یک تیم فروش موفق را توضیح می دهد. کشف کنید که چگونه یک صدای رهبری قوی و ثابت ایجاد کنید، تیم خود را الهام بخشید و اهداف خود را مشخص کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه اصول اصلی خود را ایجاد کنید. اجرای استراتژی های جهانی و محلی؛ تاکتیک های خود را اجرا کنید؛ و مشاهده، تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید تا مطمئن شوید که می توانید با هر اشتباهی دست و پنجه نرم کنید.
-
9
46 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا از قبل درک درستی از نحوه مدیریت تیم ها در Salesforce دارید؟ در این صورت، شما آماده هستید تا عمیق تر به این راه حل محبوب CRM بپردازید و نحوه حرکت در Salesforce را مانند یک کاربر قدرتمند بیاموزید. در این دوره، کریستین پریرا توضیح می دهد که چگونه از تمام قابلیت های ارائه شده در Salesforce حداکثر استفاده را ببرید. کریستین نشان می دهد که چگونه از Salesforce برای پیگیری اهداف فردی و خطوط فروش خود استفاده کنید و نحوه پیشرفت تیم فروش خود را روزانه، ماهانه، سه ماهه یا سالانه بررسی کنید. او همچنین نحوه مدیریت و انتقال سرنخ ها به دیگران در تیم فروش شما را بررسی می کند، از ابزارهای بصری مانند داشبورد برای کمک به شما در تجسم اهداف درآمد و خط فروش، ایجاد گزارش فروش تیم و موارد دیگر استفاده می کند. اهداف یادگیری گزارش های مختلف در Salesforce و اطلاعاتی را که ارائه می دهند توضیح دهید. نحوه استفاده از محصولات و کتابهای قیمت در Salesforce را توضیح دهید. بین پیش بینی ها و گزارش های سفارشی تفاوت قائل شوید.