تبدیل شدن به مدیر فروش - Become a Sales Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به مدیر فروش - Image of Learn Path Become a Sales Manager
تبدیل شدن به مدیر فروش Become a Sales Manager
مدیران فروش تیم های حرفه ای را با استفاده از مهارت های مختلف ، از هدایت تمرکز تیم و تجزیه و تحلیل داده ها تا راهنمایی و توسعه یک برنامه فروش ، به موفقیت می رسانند. به عنوان مدیر فروش جدید ، پایه های محکمی را که لازم دارید بسازید.
Become a Sales Manager
Sales managers lead professional teams to success by utilizing a variety of skills, from directing team focus and analyzing data to mentoring and developing a sales plan. Build the solid foundation you need to hit the ground running as a new sales manager.
مدت زمان: 8h 2m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۱۴۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۰۳,۶۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مدیریت فروش - Image of Course Sales Management Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مدیریت فروش

    Sales Management Foundations

    وقتی نیروهای فروش به خوبی مدیریت می شوند، شرکت ها درآمد بیشتری کسب می کنند. در این دوره، پروفسور بازاریابی درو بوید توضیح می‌دهد که مدیریت فروش چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می‌توانید مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش برجسته و استخدام، آموزش، حفظ و مدیریت یک تیم فروش با عملکرد بالا را به دست آورید. او نشان می دهد که چگونه می توان با پاداش و سهمیه به فروشندگان و تیم ها انگیزه داد. Drew همچنین یک نمای کلی از ایجاد و مدیریت مناطق فروش، از جمله پیش بینی فروش و ارزیابی عملکرد مناطق ارائه می دهد. آخرین اما نه کم اهمیت، او به شما نشان می دهد که چگونه تمام درس های این دوره را برای مدیریت موفقیت آمیز در یک محیط کاری از راه دور/ترکیبی تطبیق دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی انتقال به مدیریت برای فروشندگان - Image of Course Transitioning to Management for Salespeople 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انتقال به مدیریت برای فروشندگان

    Transitioning to Management for Salespeople

    گذار از حرفه ای فروش به مدیریت سایر متخصصان فروش مستلزم توسعه مجموعه کاملاً جدیدی از شایستگی ها است. شما باید یاد بگیرید که چگونه دیگران را مربی کنید، انتظارات خود را به طور موثر بیان کنید و تغییرات بازار را پیش بینی کنید تا بتوانید فروشندگان خود را برای موفقیت آماده کنید. در این دوره، مربی فروش و مربی لیزا ارل مک لیود توضیح می دهد که چرا بسیاری از فروشندگان این انتقال را دشوار می دانند و نشان می دهد که چگونه می توان بر چالش های ناشی از این نقش جدید غلبه کرد. او اصول اولیه مدیریت فروش را مشخص می کند و به طور خاص بر موضوعاتی که مدیران فروش جدید می توانند در آن گیر کنند، مانند مدیریت خطوط فروش، آموزش مهارت های فروش، کمک به گزارش های مستقیم با حساب های خود و جذب و حفظ استعداد، تمرکز می کند. لیزا در مورد چگونگی برگزاری جلسات فروش موثر و همکاری با سایر بخشها - مانند بازاریابی، حسابداری و محصول - که برای موفقیت شما مهم هستند، راهنمایی می کند. او همچنین نحوه برخورد با شکست و برخورد با بازار چالش برانگیز را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری درک نقش خود تعیین لحن به عنوان مدیر جذب افراد مناسب برخورد با استعدادهای بد ارثی شمارش جلسات فروش کار با بازاریابی، حسابداری و محصول ارتباط با رهبران ارشد مقابله با شکست

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی ساخت و مدیریت تیم فروش با عملکرد بالا - Image of Course Building and Managing a High-Performing Sales Team 57 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ساخت و مدیریت تیم فروش با عملکرد بالا

    Building and Managing a High-Performing Sales Team

    با استاد استیو بنسون همراه باشید تا او از طریق راهکارهای اثبات شده برای ایجاد و مدیریت یک تیم فروش با عملکرد بالا، شروع به کار با افراد مناسب، کند. استیو ویژگی هایی را که باید به دنبال یک فروشنده موفق باشد، به اشتراک می گذارد و سپس روش صحیح آموزش یک تیم جدید را پوشش می دهد. نحوه چیدمان بخشهای فروش و بازاریابی را برای اطمینان از اینکه همه در جهت رسیدن به اهداف یکسان کار می کنند و چگونگی افزایش بهره وری در هنگام عدم عملکرد تیم را بیابید. در مورد چگونگی نظارت بر سلامت تیم و محوری بر اساس شرایط مختلف بیاموزید. به علاوه، اهمیت تیم سازی را کشف کنید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - مهارتهایی که نماینده فروش عالی دارند - فرآیندهای مصاحبه هوشمند - نحوه آموزش تیم فروش - سرمایه گذاری در آموزش مداوم - افزایش بهره وری تیم - داشتن معیارها و اهداف مشخص - تجزیه و تحلیل فعالیت میدانی تیم - همسان سازی فروش و بازاریابی - فناوری اهرم نیرو - ایجاد انگیزه در تیم فروش - مدیریت تعارض

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مربیگری فروش - Image of Course Sales Coaching 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مربیگری فروش

    Sales Coaching

    چگونه می‌توانید یک تیم فروش ایجاد کنید که بداند چگونه مشتریان بالقوه را درگیر کند، از رقبا متمایز شود و به طور مداوم در کسب و کار جدید پیروز شود، بدون اینکه نیازی به نگه داشتن دست آنها در هر دقیقه باشد؟ شما مربی آنها هستید. شما می توانید به یک نیروی چند برابر کننده برای تیم فروش خود تبدیل شوید. در این دوره، لیزا ارل مک‌لئود، نویسنده پرفروش کتاب فروش با هدف اصیل، بین مدیریت فروش سنتی و مربیگری فروش واقعی تفاوت قائل می‌شود. او توضیح می‌دهد که چرا مربیگری فروش باعث رفتار فروشنده می‌شود، چه زمانی سؤال بپرسید (در مقابل چه زمانی باید بازخورد بدهید)، و چگونه به عنوان یک رهبر فروش انعطاف‌پذیر باشید، زیرا می‌دانید علاوه بر ایفای نقش مربی، *خیلی*ها در ظرف خود دارید. این دوره همچنین شامل سناریوهای مرسوم مربیگری است، مانند آنچه که باید درست قبل از اینکه یک نماینده تماس فروش برقرار کند و نحوه توضیح تماسی که خیلی خوب پیش نرفت، بگویید. بیاموزید که چگونه با تیم فروش خود، حتی از طریق تماس زوم، نتایج ماندگاری داشته باشید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری فروش: ایجاد فرهنگ مربیگری پررونق - Image of Course Sales Leadership: Building a Thriving Coaching Culture 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری فروش: ایجاد فرهنگ مربیگری پررونق

    Sales Leadership: Building a Thriving Coaching Culture

    وقتی مدیران بیشتر برای تیم خود مانند حل کننده مشکلات عمل می کنند و معمولاً وظیفه همه را برای آنها انجام می دهند، فضای وابستگی، استرس، عدم پاسخگویی و متوسط بودن ایجاد می کند - همان مشکلاتی که مدیران باید از آنها اجتناب کنند. بدتر از همه، شما نمی توانید وابستگی را مقیاس بندی کنید. اما اگر بتوانید تیم خود را به گونه ای مربی کنید که باعث تغییر فوری در رفتار، نگرش و نتایج شود؟ در این دوره، کیت روزن، مربی فروش اجرایی شما را با یک رویکرد انسانی تر و کارمند محور به رهبری، به سفری دگرگون کننده می برد تا به یک رهبر و مربی نمونه تبدیل شوید. او نکات خود را در مورد چگونگی توسعه مهارت ها و عادات مربیان موثر، اطمینان از اطمینان تیم شما، ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به افراد برای تجاوز به استعدادها و پرورش استعداد از طریق مشاهده و بازخورد به اشتراک می گذارد. با کیت همراه شوید و دریابید که چگونه می توانید به یک استاد مربی تبدیل شوید که قهرمانان فروش و فرهنگ مربیگری پررونق را توسعه می دهد.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی فروش: مدیریت فروش مبتنی بر داده - Image of Course Sales: Data-Driven Sales Management 30 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی فروش: مدیریت فروش مبتنی بر داده

    Sales: Data-Driven Sales Management

    تغییری در تفکر مدیریت مدرن صورت گرفته است. مدیران دیگر بر احساسات درونی و نقاط عطف غیرقابل سنجش تکیه نمی کنند، بلکه بر فعالیت و پیشرفت قابل اندازه گیری تکیه می کنند. مدیریت مبتنی بر داده به مدیران فروش کمک می‌کند تا بفهمند تیم‌هایشان چه می‌کنند و کجا ایستاده‌اند، و به فروشندگان کمک می‌کند بفهمند چگونه می‌توانند در سازمان موفق شوند. این می‌تواند جستجوگری را بهبود بخشد، حفظ مشتری را تقویت کند و به مدیران کمک کند عملکرد را پیگیری کنند. بهترین از همه این است که یک رویکرد داده محور برای شرکت ها در هر اندازه و صنایع به خوبی کار می کند. در این دوره، نوح فلمینگ مدیریت فروش مبتنی بر داده را تعریف می کند و نحوه استفاده از آن را برای شروع گفتگو با تیم خود و کسب نتایج نشان می دهد. او همچنین خطرات و مشکلات جمع آوری داده ها و اهمیت شروع از هم اکنون را بررسی می کند.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی اندازه گیری و گزارش عملکرد فروش - Image of Course Sales Performance Measurement and Reporting 55 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اندازه گیری و گزارش عملکرد فروش

    Sales Performance Measurement and Reporting

    ارزیابی فروشندگان و عملکرد سازمان به طور کلی یک مسئولیت مهم برای یک مدیر است، مهم نیست که تیم یا صنعت شما در چه اندازه بزرگ یا کوچک باشد. اهداف درآمد، هزینه ها و اهداف شخصی تنها برخی از معیارهایی هستند که برای حفظ آنها نیاز دارید. چشم به این دوره برای مدیران و رهبرانی است که بر تیم های فروش نظارت می کنند و نیاز به افزایش تخصص دارند. دین کارل روشهای مختلف تجزیه و تحلیل عملکرد فردی و تدوین برنامه ای برای بهبود را مرور می کند. نحوه مربیگری، راهنمایی و آموزش فروشندگان را بیاموزید. رسیدگی به ارزیابی و تنظیم جبران خسارت ؛ و پیش بینی اهداف فروش آینده به علاوه، نحوه استفاده از نرم افزار CRM برای ذخیره داده ها و پیگیری عملکرد به طور مداوم را بیاموزید. اهداف یادگیری مربیگری و آموزش رسیدگی به ارزیابی عملکرد اهداف پیش بینی اندازه گیری معیارها

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبدیل شدن به رئیس بخش فروش: توسعه Playbook - Image of Course Becoming Head of Sales: Developing Your Playbook 21 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبدیل شدن به رئیس بخش فروش: توسعه Playbook

    Becoming Head of Sales: Developing Your Playbook

    مایک گامسون در طول یک دهه تصدی خود به عنوان رئیس فروش در لینکدین، دانش زیادی در مورد موضوع رهبری فروش جمع آوری کرده است. در این دوره، مایک آنچه را که می داند با شما به اشتراک می گذارد و نحوه اداره یک تیم فروش موفق را توضیح می دهد. کشف کنید که چگونه یک صدای رهبری قوی و ثابت ایجاد کنید، تیم خود را الهام بخشید و اهداف خود را مشخص کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه اصول اصلی خود را ایجاد کنید. اجرای استراتژی های جهانی و محلی؛ تاکتیک های خود را اجرا کنید؛ و مشاهده، تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید تا مطمئن شوید که می توانید با هر اشتباهی دست و پنجه نرم کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی نیروی فروش برای مدیران فروش - Image of Course Salesforce for Sales Managers 46 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نیروی فروش برای مدیران فروش

    Salesforce for Sales Managers

    آیا از قبل درک درستی از نحوه مدیریت تیم ها در Salesforce دارید؟ در این صورت، شما آماده هستید تا عمیق تر به این راه حل محبوب CRM بپردازید و نحوه حرکت در Salesforce را مانند یک کاربر قدرتمند بیاموزید. در این دوره، کریستین پریرا توضیح می دهد که چگونه از تمام قابلیت های ارائه شده در Salesforce حداکثر استفاده را ببرید. کریستین نشان می دهد که چگونه از Salesforce برای پیگیری اهداف فردی و خطوط فروش خود استفاده کنید و نحوه پیشرفت تیم فروش خود را روزانه، ماهانه، سه ماهه یا سالانه بررسی کنید. او همچنین نحوه مدیریت و انتقال سرنخ ها به دیگران در تیم فروش شما را بررسی می کند، از ابزارهای بصری مانند داشبورد برای کمک به شما در تجسم اهداف درآمد و خط فروش، ایجاد گزارش فروش تیم و موارد دیگر استفاده می کند. اهداف یادگیری گزارش های مختلف در Salesforce و اطلاعاتی را که ارائه می دهند توضیح دهید. نحوه استفاده از محصولات و کتابهای قیمت در Salesforce را توضیح دهید. بین پیش بینی ها و گزارش های سفارشی تفاوت قائل شوید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Noah Fleming - Image of Author Noah Fleming

Noah Fleming

نوح فلمینگ نویسنده، سخنگوی و رئیس Fleming Consulting & Co است. نوح - که با شرکت هایی با درآمد سالانه 2 تا 5 میلیارد دلار کار کرده است، بر روی نشان دادن مشتریان در مورد چگونگی پیدا کردن مناسب ترین نکات اهرمی ، برای ایجاد تغییرات مثبت پایدار در شرکت ها، متمرکز شده است. او مربیگری و مشاوره را به هزاران صاحب کسب و کار، مدیران و افرادی که به دنبال رشد چشمگیر کسب و کار خود هستند، ارائه می دهد و به آنها نشان می دهد که چگونه از دارایی های پنهان که پیش از ایندر دست دارند استفاده کنند. علاوه بر این، نوح نویسنده کتاب های پرفروش ترین کتاب آمازون در رده های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری و Evergreenاست. تحقق وفاداری مشتری پایدار است که تجارت شما را تسری می کند و مشتریان را به عنوان مشتری وفادار می شمارند. و تأثیرات طولانی مدت دارند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Drew Boyd - Image of Author Drew Boyd

Drew Boyd

درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Earle McLeod - Image of Author Lisa Earle McLeod

Lisa Earle McLeod

Find out more at McleodandMore.com. Lisa Earle McLeod کارشناس ارشد فروش و یکی از سخنرانان مشهور، نویسنده و مشاور است. لیزا مفهوم " هدف اصیل " و استراتژی را پس از این که تحقیق او نشان داد که سازمان‌ها توسط یک هدف اصیل ، بیش از 350 درصد پیشی گرفته‌اند ، ایجاد کرد . لیزا به خاطر ایده های پیشرفته ای که دارد، تکنیک های کاربردی و طنز الهام بخش شناخته می شود، او نویسنده چهار کتاب فروش ترین در مورد رهبری، فروش و توسعه شخصی است. کتاب خود را با هدف عالیه فروش: "چگونه درآمدها را درآورده و کارهایی را انجام می دهید که باعث افتخار شما می شود" ، " Hootsuite " و " Roche " بوده است. او همچنین کارشناس مدیریت فروش Forbes.com است و او در NBC Nightly News، The Today Show، Oprah.com و Good Morning America حضور داشته است. در McleodandMore.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dean Karrel - Image of Author Dean Karrel

Dean Karrel

دین کارل کارشناس آموزش اجرایی، مربیگری حرفه ای، آموزش فروش و توسعه رهبری است. دین در بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکت های بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است. اخیرا او معاون ارشد فروش John Wiley & Sons در Hoboken، نیوجرسی بوده است. تیم فروش او با فروش مستقیم به خرده فروشان اصلی نظیر آمازون، بارنز و نوبل، Costco و دیگر فروشگاه های زنجیره های ملی ، همراه با ابتکارات فروش B2B و B2C تمرکز داشتند. دین در حال حاضر دارای کسب و کار مشاوره ای است که برنامه های فروش آموزشی را همراه با مربیگری حرفه ای و اجرایی (www.theskyridgegroup.com) ارائه می دهد. علاوه بر این، او یک مربی تایید شده ی حرفه ای (Certified Professional Career) است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Christine Volden - Image of Author Christine Volden

Christine Volden

کریستین ولدن، SoulfulSelling.com را برای توانمند سازی زنان در فروش با اطمینان و اصالت، را تاسیس کرد. کریستین بیش از ۱۵ سال سابقه در رهبری و استراتژی فروش دارد. او برنامه‌های آموزشی سفارشی و تیم‌هایی را از طریق افزایش عملیات فروش در AOL, Yahoo و LiveRail انجام داده‌است. مهارت‌ها و تخصص او شامل آموزش فروش، رسانه‌های دیجیتال و تبلیغات، مشاوره، ایجاد تیم‌های فروش و ساخت پلتفرم های دیجیتال است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Steve Benson - Image of Author Steve Benson

Steve Benson

استیو بنسون بنیانگذار و مدیرعامل Badger Maps است، یک برنامه مسیریابی و برنامه ریزی برای فروشهای مجدد. استیو علاوه بر تاسیس Badger Maps، اطلاعات معاملات فروش خود را به عنوان میزبان پادکست Outside Sales Talk به اشتراک می گذارد. در آنجا، او در آنجا با رهبران و متخصصان در خارج از فروش در مورد استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که آن‌ها را موفق ساخته است، مصاحبه می‌کند. او قبلا مدیر فروش منطقه‌ای گوگل بود، جایی که در سال ۲۰۰۹ در گوگل به عنوان نماینده فروش برتر شناخته شد. استیو در سن فرانسیسکو زندگی می کند و در شیکاگو بزرگ شده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه Wisconsin–Madison و همچنین یک MBA از دانشکده تجارت Stanford Graduate School است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Keith Rosen - Image of Author Keith Rosen

Keith Rosen

کیت روزن، مربی فروش، نویسنده و سخنران عمومی است. کیت بنیانگذار و مدیر ارشد تکامل شرکت سودآوری است، یک شرکت تحول فروش و رهبری برنده جایزه که بر توسعه، حمایت و آموزش فروشندگان، رهبران فروش و مدیران متمرکز شده است. او برنامه های خود را به صدها هزار فروشنده و مدیر تقریباً در هر صنعتی در سراسر جهان، در شش قاره و در بیش از 75 کشور جهان ارائه کرده است. کیت نویسنده چندین پرفروش است، از جمله Coaching Salespeople into Sales Champions، برنده پنج جایزه بین المللی بهترین کتاب. وی در کارآفرین، فورچون، نیویورک تایمز، فروش قدرت و وال استریت ژورنال حضور داشته است.

مشاهده پروفایل